K:Vw Golf 1.9 Tdi 66kw mootoriprobleem.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Golfii33
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Juun 2011, 17:24
Auto: G3 1.9 Tdi
Asukoht:

K:Vw Golf 1.9 Tdi 66kw mootoriprobleem.

Lugemata postitus Postitas Golfii33 »

Tere, masinaks 97.a. vw golf variant mida liigutab 1.9 Tdi 66kw diiselmootor.
Seoses selle mootoriga, on mul paar probleemi. Nimelt külmast peast ajab sinist, selle ilmselt võimalikuks põhjuseks on Klapisääretihendid . See selleks, aga põhiprobleem tuli nüüd paar päeva tagasi . Hommikul külmaga auto käima panekul ilmnes selline nähtus, et kui mootor tööle hakkas, hakkas ta kohe hirmsat moodi lonkama, nagu ei töötaks mõned silindrid . , korra gaasi andes, probleem kadus, Töötas ilusti edasi, ilus tore sinine suitsupilv oli järgi. :D . ..kuid täna, käivitades, läks ilusti käima, hakkas samamoodi kergelt lonkama, korraks gaasi, ja siis hakkas veel kehvemalt tööle, peaaegu et väljasuremispiiril töötas. Oli niimoodi mõne minuti töödanud , hakkas järjest paremini tööle, kuni lõpuks töötas ilusti ... Millest selline probleem ? .. Pihustid hakkavad saba andma ? kütus kehv? mootor ise hakkab otsa saama ? ..
Ja kütust oli paagis küll. :)
Tänud ette vastajatele !.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: K:Vw Golf 1.9 Tdi 66kw mootoriprobleem.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sellised sümptomid viitavad tavaliselt et kuskil võiks õhk olla sees, kas vajub seistes kütus pumbast või filtrist tagasi paaki vms. Ega pihustid, pump või mootor mõneminutise lonkamise järel iseenesest ära ei parane.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: K:Vw Golf 1.9 Tdi 66kw mootoriprobleem.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tundub tobe küsimus,kuid kas külmal mootoril antsid pöördeid,et stabiliseerida tühi käiku?. Kui palju on ,,korra gaasi,,? 3500-4000. On olnud juhtumeid ,kui viskab rihma üle kohapeal gaasitades ja lööb nukkvõlli nihkesse. Seda nimetatakse,et klapid käisid korraks peas,mitte,et klapid läksid pähe. Kontrolli märgid üle,enne kui muid juppe vahetama asud. Just väntvõlli ja nukkvõlli omavaheline asend,sobivus.

Cloner
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 03 Veebr 2004, 21:22
Asukoht: Tartu - Põlva

Re: K:Vw Golf 1.9 Tdi 66kw mootoriprobleem.

Lugemata postitus Postitas Cloner »

Ma panen kah oma 2 ideed siia:
1. eesüüteküünlad
2. süüteajastus

Viimasel ajal on öösiti päris külm olnud, kui üks neist kahest on korrast ära siis ei pruugi käivituda hästi kuid soojenedes asi paraneb.

Golfii33
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Juun 2011, 17:24
Auto: G3 1.9 Tdi
Asukoht:

Re: K:Vw Golf 1.9 Tdi 66kw mootoriprobleem.

Lugemata postitus Postitas Golfii33 »

Tere.
To T6nis2- mootori pöördeid andsi jah selleks, et stabiliseerida tühikäik, pöördeid siis lasin umbkaudu 2000-2500, enam ei mäletagi.
To Cloner - Käima minekuga pole probleemi, kohe kui eelsüüte tuli ära kustub, võtit andes läheb ilusti käima, aga tühikäikgul lonkab . Nagu oleks õhk vahel, kuigi ei ole nagu märganud mingeid mullikesi kuskil. Olen proovinud ka nii, et lasen eelsüüte tulel ära kustuda ja siis ootan , kuni käib plõks, et eelsüüte küünlad on väljas , sest eelsüüte küünlad on taga ju umbes 12 sekundit ? sellest umbes 8 põleb eelsüütetuli.. peale seda ju on küünlad veel järgi, isegi kui tuli kustunud on . Ja nii tehes ta nagu töötab tühikäigul paremini., muidugi jah, poleks halb mõte kontrollida eelsüüteküünlaid .

Vasta

Mine “Diislid”