G3 1.8 55kw ei tööta LUKKU!!!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G3 1.8 55kw ei tööta LUKKU!!!
Tere.
Auto on Golf 3 1.8 55 kw ja 93a. Naisterahva auto ja 5aastat hooldamata. Mure on selline, et sõitis siis tööle ja järsku jäi seisma. Käis üks pauk ja kapotialt tuli suitsu. Siis algas kannatuste rada minule. Võtsin tööe omale selle ja jagu enam ei saa. Suits tuli sellisest kohast nagu monopritse padi, mis on nüüd vahetatud. Pealeselle sai vahetatud ka bensiinifilter, hammasrihm ja küünlad. Veel läheb vahetusse jagajakaan ja rootor.
Nüüd on selline seis et käivitan ja hakkab tööle aga max 5 minutit alguses, siis hakkab puterdama ja sureb välja. Proovin uuesti käivitada ja enam ei luba ja kui lubab alles siis kui jätan käivitamise. Vahest läheb kohe tööle tagasi ja hakkab uuesti puterdama ja sureb välja ja siis ei lähe enam tööle. Mootori märgid on kõik paigas ja kontrollitud mitu korda. Uuesti käivitamisel viskab õhupuhastajase jälle suitsu nii nagu tegi siis kui jäi teepeal seisma.
Küsimus on selles et kas on realne et plokikaane tihend on puruks, et kui natuke töötab siis tekib veesärki surve ja hakkab silindrisse pressima ja kustutab sädeme süüteküünlal, või on süütemoodulis viga. Et annab nõrga sädeme ja kui mootor töötab natuke ja tekib silindris juba surve siis kustutab sädeme, kuna moodul annab nõrga sädeme.
Sooviksin Teie poolseid pakkumisi ja arvamusi. Kui kellegil on head lahendust välja pakkuda siis andku tuld. Iga sugune abi on teretulnud.
Auto on Golf 3 1.8 55 kw ja 93a. Naisterahva auto ja 5aastat hooldamata. Mure on selline, et sõitis siis tööle ja järsku jäi seisma. Käis üks pauk ja kapotialt tuli suitsu. Siis algas kannatuste rada minule. Võtsin tööe omale selle ja jagu enam ei saa. Suits tuli sellisest kohast nagu monopritse padi, mis on nüüd vahetatud. Pealeselle sai vahetatud ka bensiinifilter, hammasrihm ja küünlad. Veel läheb vahetusse jagajakaan ja rootor.
Nüüd on selline seis et käivitan ja hakkab tööle aga max 5 minutit alguses, siis hakkab puterdama ja sureb välja. Proovin uuesti käivitada ja enam ei luba ja kui lubab alles siis kui jätan käivitamise. Vahest läheb kohe tööle tagasi ja hakkab uuesti puterdama ja sureb välja ja siis ei lähe enam tööle. Mootori märgid on kõik paigas ja kontrollitud mitu korda. Uuesti käivitamisel viskab õhupuhastajase jälle suitsu nii nagu tegi siis kui jäi teepeal seisma.
Küsimus on selles et kas on realne et plokikaane tihend on puruks, et kui natuke töötab siis tekib veesärki surve ja hakkab silindrisse pressima ja kustutab sädeme süüteküünlal, või on süütemoodulis viga. Et annab nõrga sädeme ja kui mootor töötab natuke ja tekib silindris juba surve siis kustutab sädeme, kuna moodul annab nõrga sädeme.
Sooviksin Teie poolseid pakkumisi ja arvamusi. Kui kellegil on head lahendust välja pakkuda siis andku tuld. Iga sugune abi on teretulnud.
Viimati muutis mure, 07 Nov 2011, 21:43, muudetud 1 kord kokku.
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: G3 1.8 55kw ei tööta
Kui ise masinat ei näe, on suht raske diagnoosi panna. Plokikaane tihendisse ei usu, vaevalt see järsku avaldub( ja seejuures 4-jale silindrile mõju avaldab).
Ennast huviitaks, kas ajule infot andvad andurid( temperatuuri ja lambda) ka normaalset infot edastavad. Ehk siis mõõdaks need üle.
Kui need korras, mõtleks edasi.
Ennast huviitaks, kas ajule infot andvad andurid( temperatuuri ja lambda) ka normaalset infot edastavad. Ehk siis mõõdaks need üle.
Kui need korras, mõtleks edasi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: G3 1.8 55kw ei tööta
Kui sisselaskesse tagasi lööb alustaks sellest kas süüde on ikka õige?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G3 1.8 55kw ei tööta
Süüde on märkide järgi paika pandud. Kui läheb käima töötab laitmatult kuni puterdama hakkab ja siis sureb. Lambdat pole proovinud aga temp anduri juhtme võtsin küljest ja ikka sama moodi tegi. Järeldus on siis see et temp anduris viga pole. Homme vaatan bensiini pumba järgi. Kui palju peab olema lambdaandur näitajad?
Re: G3 1.8 55kw ei tööta
Nii kodune testimine on tehtud ja tulemus on ümmargune null. Ainus mida pole saanud testida on bensiinipump, ei tea kas annab selle õige surve mida vaja. Äkki leidub siin foorumlaste seas kedagi kellel on riiulipeal üks korras bensiinipump laenuks, et testida.
tel. 50 25 384
asukoht on Tallinn
tel. 50 25 384
asukoht on Tallinn
Viimati muutis mure, 05 Nov 2011, 00:06, muudetud 2 korda kokku.
-
marko
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: G3 1.8 55kw ei tööta
jou jou
sekka ka see benapumba relee üle
mõtte tera sain siit teemast, mingil määral sarnane sinu murele:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=80217" onclick="window.open(this.href);return false;
sekka ka see benapumba relee üle
mõtte tera sain siit teemast, mingil määral sarnane sinu murele:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=80217" onclick="window.open(this.href);return false;
elu on karm ja sellega peab harjuma;
Re: G3 1.8 55kw ei tööta
Nii auto on korras ja töötab ilusti. Sai siis autodata järgi kõike mõõdetud testriga ja näitajad olid korras. Sai siis bensiinipumpa vahetatud ja releed ja mitte midagi. Ikka sama seis, et ei lähe käima. Sai siis veel uuritud ja puuritud et kuidas siis tegelikuses ka küünaldel säde on pikkalt käiates. Tulemus siis selline et kadus see viimanegi pikapeale. Selge siis kui jagaja ja rootor on uued ja sädekaob siis on tegemist süütepooliga. Peab mainima et süütepooli takistus näitaja oli korras. Sai siis vahetatud süütepool ja auto hakkas tööle.

