Defa WarmUp

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

ErkiTDI
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Sept 2011, 19:49
Auto: Passat
Asukoht:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas ErkiTDI »

See pole lahendus,et kohustus.
Õige ta ole,et mõned sõidavad ringi ja on aind nägemise kohas aken kraabitud ja ülejäänd on jääs,seda jah ei tohiks olla.
Muide,igal inimesel on erinev töö ja kell,mis peab platsis olema.
Kui sul ikka töö algab kell 6:00 ,siis peaks jala või bussiga tööle minema,et mõne prints/printsessi und mitte häirida:)
Ma elan esimesel korrusel ja hoovis elu käib ja ei mäleta ,et oleks sellepärast une puudus tekkind:)
Kuid jah ,eks ta kasulik ju ole:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Küsimus oli konkreetne. Mida tähendab C-kit. Eesti keeles.? Kedagi solvanud pole,kuid kenno annab ähvardusi,kuigi ,,unustab,, kasutaja tito mõnitust. Kas VW.foorum koosneb ka ainult tuttavatest,naabrimeestest,klassivendadest? Tundub küll sedasi. Administraator pikksilm,hea oleks,kui saaks konkreetseid negatiivseid vastuseid sinult,mida tehniliselt olen valesti ütelnud. Pole mina loomulikult ,,aadam kirikus,, , kuid ilma faktiteta on sinu vastus laim. Negatiivseid(valet) ei paisata kunagi foorumisse MEELEGA. On lihtsalt teadmine millega eksitakse,kuid auto (sama mark) ehituses on erinevaid nüansse. Näiteks siduri ketas, piduri ketas, käigukasti ülekanded, jne. Alg teema,mida tähendab C-kit. Eesti keeles?

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Kermo »

C-kit on selle asja nimi. Defa on selle pannud ja T6nis2 sa võid küll mind parandada kuid nimesid ei tõlgita. See mis see endas sisaldab on juba mitu korda selgitatud.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

C-kit. on GB. väljend. Eesti keeles on ploki soojendus. Kuid kas C-kit.on ainult mootori plokki küttev ahi (vebasto),või sinna termini(C-kit) . alla mahub ka ploki soojendus element,mis ploki veesärgiga kontaktis?--Toide 220v. 550 w.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas jussike »

T6nis2 kirjutas:C-kit. on GB. väljend. Eesti keeles on ploki soojendus. Kuid kas C-kit.on ainult mootori plokki küttev ahi (vebasto),või sinna termini(C-kit) . alla mahub ka ploki soojendus element,mis ploki veesärgiga kontaktis?--Toide 220v. 550 w.
TSE-KONSTRUKTOR- kas nüüd on ägedam nimi või?
Tahaks tõesti teada, miks sa soiud koguaeg selle Eesti keele kallal?
Õpi parem ise kõigepealt EESTI keeles kirjutamine ja enda väljendamine ära, ennem kui siia miskit teistelt nõudma tuled. Enamus sinu postidest on loetamatud ja arusaamatud.





C-kit sisaldab endas ainult mõned juhtmed, paar releed, soft cd plaadiga ja ühekordset keycodet usb pulgal + kasutus /paigaldus juhend.
C-kit on mõeldud autodele, milledel on tehasest juba peal webasto mootori lisa soojenduseks, et muuta see eel ehk seisu soojenduseks juhituna siis puldist või programm kellast. Kõik see toimub 12V aku pealt
Ei pult ega ka programmkell ei kuulu C-kit komplekti, need valid ise oma vajaduste järgi ja maksavad ca poole C-kiti hinnast(pult on kallim).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Juss,too näide loetamatustest ja arusaamatutest postitustest. Kui neid pole,oled tegelenud solvamisega foorumis. Tehnilist informatsiooni tahaks. Minu arusaamatustest postitustest.
Viimati muutis T6nis2, 02 Nov 2011, 21:54, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas jussike »

T6nis2 kirjutas:Juss,too näide loetamatustest ja arusaamatutest postitustest. Kui neid pole,oled tegelenud solvamisega foorumis. Tehnilist informatsiooni tahaks. Minu arusaamatustest postitustest.
Näed, saad küll ilusti kirjutada kui tahad, ainult paar kirjaviga tuli.
See sul siia-maani vist küll üks ainsamatest postitustest, millest oli võimalik aru saada esimesel lugemisel. :o
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Jack007
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Okt 2011, 21:46
Auto: Passat Variant Highline 2.0 TDI 125kw DSG 2007
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Rapla-Järvakandi

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Jack007 »

Sellest teemast on kujunenud nüüd üks suur vaidlus ja "ära panemine",
aga kellel huvi Defa või Webasto eelsoojendite vastu, neid kutsun ametliku maaletoojat ja müüjat Autoeksperti külastama!
Ja samas võib ka mulle küsimusi saata sõnumite alla, vastan võimalusel hea meelega.
Volkswagen-auto mis ei vea sind alt!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Jack007 kirjutas:Ja samas võib ka mulle küsimusi saata sõnumite alla, vastan võimalusel hea meelega.
Ei hakanud uut teemat tegema, kuid kas teistel Defa plokisoojenduse kasutajatel on olnud probleeme Defa stange-pistikuga? Ehk see autopoolne pistiku ots, peaks olema Defa "mini" tüüpi. Autol on mootoriruumis nn. voolikutevaheline element, 480W ja salongis Calixi K2 puhur (610/1490W). Kui salong ka võimsama astme peale panna, siis on stangepistik lahti ühendades ikka üsna kuum. On see normaalne?

Jack007
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Okt 2011, 21:46
Auto: Passat Variant Highline 2.0 TDI 125kw DSG 2007
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Rapla-Järvakandi

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Jack007 »

Ka mu enda vanal autol oli see pisik kohati soe aga ma usun et see ei ole probleem, sest see on ju selleks siiski ette nähtud ja peab kannatama ka veel suuremat koormust, mõni element on ka 700w ja Defa Termini puhurit on ka 2100w ja kui sinna ahelasse veel ühendada Defa Multicharger mis on vähemalt 125w siis peaks selle juhtmel ja pistikul olema resurssi piisavalt. Aga muidugi tasub aeg-ajalt pistikut ja klemme puhastada kuna sool ja sodi kipub ka sinna sisse ronima ja see võib põjustada hava ühenduse mis ka pistiku soojenemise põhjus võib olla.
Volkswagen-auto mis ei vea sind alt!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Jack007 kirjutas: Aga muidugi tasub aeg-ajalt pistikut ja klemme puhastada kuna sool ja sodi kipub ka sinna sisse ronima
Tehtud-kontrollitud ja hoian silma kogu aeg peal, klemmid on kenad. Aga pistik kuumaks läheb ikka.

.coZy
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 24 Mär 2010, 16:50
Asukoht:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas .coZy »

Täna katsusin Garfield'i tarbeks oma pistikut , ei saa isegi mitte leigeks pidada toda.
Autol peal ca~500w calix keedupulk plokis ja 1400w puhur salongis.
Üks erinevus on, mul on pistik Calix'i oma - kas defal on pisem, ei oska kosta.
Vast ikka vilets ühendus - oskan pakkuda.
Loodetavasti ei põleta Sa autot maha.

Jack007
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Okt 2011, 21:46
Auto: Passat Variant Highline 2.0 TDI 125kw DSG 2007
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Rapla-Järvakandi

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Jack007 »

Põlema pole siiamaani küll ükski auto veel läinud ja ma ma usun et ei lähe ka aga mälatan üht juhust kus olid Greenline võrgukaablil klemmid halvast ühendusest ära kärsanud olid ja ei andnud enam voolu läbi aga aitas uus võrgujuhe ja asi töötas jälle.
Volkswagen-auto mis ei vea sind alt!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 1 kord

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Ei ole päris kindel aga vahest aitab kontaktide koomale surumine(kui õnnestub) parema kontakti saavutamiseks.
See pistik vist väga kergelt ära ei käi ning suuremal kangutamisel on kontaktid muljuda saanud.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3327
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Mistahes pistiku kuumenemine kasvõi minimaalselt ei ole normaalne ja juhul kui kusagil pole süsteemis ülevoolu kaitset, mis voolu katkestaks siis lõppeb asi varem või hiljem kas klemmide kärssamisega, pistiku ülessulamisega või hullemal juhul tulekahjuga. Niiet mida varem pistikud laiali lammmutate seda parem.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

lasin endale ka defa ära paigaldada, suht hea paistab, 180e läks kokku (element+juhtmed+paigaldus) timerit ja puhurit ei võtnud.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas tito »

Nokia555 kirjutas:lasin endale ka defa ära paigaldada, suht hea paistab, 180e läks kokku (element+juhtmed+paigaldus) timerit ja puhurit ei võtnud.
Need saab iga kell juurde osta, kasvõi tüki kaupa, juhtmed eraldi ja salongipuhur eraldi :wink: Omast kogemusest julgen soovitada ka akulaadijat. Eelmine aasta oli suuresti abiks ( väga tüütu on 100ah akut vedada iga päev tuppa sooja/ laadima), hommikuks oli auto stardivalmis ka -32c :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

tito kirjutas:
Nokia555 kirjutas:lasin endale ka defa ära paigaldada, suht hea paistab, 180e läks kokku (element+juhtmed+paigaldus) timerit ja puhurit ei võtnud.
Need saab iga kell juurde osta, kasvõi tüki kaupa, juhtmed eraldi ja salongipuhur eraldi :wink: Omast kogemusest julgen soovitada ka akulaadijat. Eelmine aasta oli suuresti abiks ( väga tüütu on 100ah akut vedada iga päev tuppa sooja/ laadima), hommikuks oli auto stardivalmis ka -32c :)
Hmm, ma ei teagi, mul -30C-ga, nagu ketras ilusti, muidugi korra tööle ei saanud, ainult peale väga väga pikka käijamist ;D, aga akuga nagu probleeme pole olnud. Eks aeg näitab, kui väga vaja, saab alati juurde muretseda.

Mul küsimus selle kasutuse kohta, mitte mingit õpetust või midagi kaasa ei saanud, et mis kraadidel seda kasutada üldse võib? Kaua ta reaalselt järel võib olla? 24/7 lasen istuda? või ikka parem oleks paar h päevas, oleneb külmast?
Kas autot samal ajal tööle panna ei tohi? PS! Ma lasin veel VW esinduses paigaldada ja õpetust ei antud :D
Viimati muutis Nokia555, 16 Dets 2011, 10:31, muudetud 2 korda kokku.

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 1 kord

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Usun et pool tundi kuni tund olenevalt temperatuurist, rohkem pole nagu mõtet.
Olen kasutanud ka töötava mootoriga, siis ajab veepump sooja laiali ka.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

.coZy
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 24 Mär 2010, 16:50
Asukoht:

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas .coZy »

Pole manuali lugenud (kui selline kütmisaja kohta ka olemas on, kindlasti on) aga võin targutada kuidas ise teen aastaid juba.
Olenevalt külmast timer lükkab kütte järgi 1..2 tundi ennem oletatavat väljasõitu.
Ööläbi kütta pole mõtet, üle 40C ei soojenda see 550w kolb niikui nii (niipalju olen foorumitest uurinud)
Praeguse nullilähedase ilmaga tund täiesti ok, juhul on klaasid jääs saab salongipuhur need puhtaks selle ajaga.
-15 jne jääb 1400w puhurile tund tibake väheks (vähemalt universaali puhul küll)

Ja eelmine aasta, kui paugutas -30 lisaks küttele panin enne väljasõitu mootori kah käima ca 10-15 min.
Vähemalt hambad ei plagise ;) kr*di diisel soojeneb ikka kaua külmas.

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: Defa WarmUp

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

pane ikka taimer vahele, praegu tavaline mehhaaniline niiskuskindel taimer maksab K-rautas 7€, seda võib väljas kasutada. Paned külmaga (alates -10) ikka vähemalt tund enne käivitust järgi. Eks kõige kindlam ikka enne ära proovida külmaga ja kasvõi käega katsuda kui soojaks mootori mingi ajaga kütab. Pidevalt taga hoida ei ole mõistlik kasvõi elektrikulu pärast ja lisaks võib see olla ohtlik, kui puuduvad kaitsefunktsioonid. Õhtul ju juhtme nagunii külge ühendad, asi siis see taimer vahele panna. Mehhaanilise taimeri puhul peab meeles pidama, et kui sa ta pistikust välja tõmbad, siis kell jääb seisma ja pead uuesti õigeks panema. Samas kui on see niiskuskindel, siis võib ta pistikusse jäädagi.

Vasta

Mine “Diislid”