180,000km hooldus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
180,000km hooldus
Tervitus
5000km pärast peaks tegema 180tuh hoolduse
millele peaks rohkem rõhku panema et mille ära vahetada?
kui auto ostsin siis oli 138 000 ees
140 000km
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
käigukasti õli ja filtri
152 000 hooldus
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
sisemine ja välimine
poolassi kummid
egr klapp
166 000 hooldus
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
plokikaane tihend
rihmavahetus koos kogu komplektiga
veepump.
kas kütusefiltrit peaks iga 15 000km vahetama
mootoriks siis 1,9tdi 96kw
5000km pärast peaks tegema 180tuh hoolduse
millele peaks rohkem rõhku panema et mille ära vahetada?
kui auto ostsin siis oli 138 000 ees
140 000km
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
käigukasti õli ja filtri
152 000 hooldus
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
sisemine ja välimine
poolassi kummid
egr klapp
166 000 hooldus
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
plokikaane tihend
rihmavahetus koos kogu komplektiga
veepump.
kas kütusefiltrit peaks iga 15 000km vahetama
mootoriks siis 1,9tdi 96kw
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 180,000km hooldus
Kuna sa 166000km hoolduses rihma koos veepumbaga juba vahetasid, siis on sul tavaline hooldus vaja teha. Rihm on ette nähtud vahetada 90000km läbimisel. Kütusefilter on (soovituslik) vahetada igas hoolduses. Muidu oli välp (vist?) 30000km. Soovitan veel näiteks pidurivedelik ära vahetada ja kui rahakott lubab, siis ka jahutusvedelik.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: 180,000km hooldus
jahutus vedelik vahetati siis kui plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] käis lihvimises
et põhimõteliselt siis tavaline hooldus ootab ees ,ok
tänud
et põhimõteliselt siis tavaline hooldus ootab ees ,ok
tänud
Re: 180,000km hooldus
Garfield kirjutas:Kuna sa 166000km hoolduses rihma koos veepumbaga juba vahetasid, siis on sul tavaline hooldus vaja teha. Rihm on ette nähtud vahetada 90000km läbimisel. Kütusefilter on (soovituslik) vahetada igas hoolduses. Muidu oli välp (vist?) 30000km. Soovitan veel näiteks pidurivedelik ära vahetada ja kui rahakott lubab, siis ka jahutusvedelik.
Kysin seda rihma asja, et kas ma olen millestki valesti aru saanud või on see 90t km rihma vahetusvälp seal saksamaal ette nähtud, et meil eestis soovitatakse kliima tõttu rihma 60t km järelt vahetada? Mul endal oli ka veel tehase rihm peal, kui 180tkm pealt rihma vahetasin.. Oli väga läbi ja töömees lubas max nädal aega veel vanale rihmale.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: 180,000km hooldus
mul oli see teema et kui auto ostsin oli 138000km ees ja müüa vandus ema nimel et vahetas rihma 120 000 km ära.
kuna mul kadus tosool kuhugi ja sumpsist tuli valget tossu siis vahetasin plokikaane tihendi ära ja kaas käis ise kah lihvis ära
et siis soovitati mootori rihma komplekt kah ära vahetada et siis muretu. olen kah kuulnud et 90 000 pealt
kuna mul kadus tosool kuhugi ja sumpsist tuli valget tossu siis vahetasin plokikaane tihendi ära ja kaas käis ise kah lihvis ära
et siis soovitati mootori rihma komplekt kah ära vahetada et siis muretu. olen kah kuulnud et 90 000 pealt
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
- Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 180,000km hooldus
Aga kuna AVB mootoril on rihmavahetus?
Autodata ja internet väidab, et iga 90k tagant, aga esinduse sõnul iga 120k tagant.
Keda uskuda?
Autodata ja internet väidab, et iga 90k tagant, aga esinduse sõnul iga 120k tagant.
Keda uskuda?
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
- Auto: Golf6 TSI DSG 2012
- Asukoht: Põlva - Tartu
Re: 180,000km hooldus
Minu 1,9TDi golf on 90k kleeps peal. Esindus ütles et 120k on tegelikult. Olla vale kleeps. Saksas sõidavad nad 150-180k selle rihmaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 180,000km hooldus
ASZ (96kW) TDI mootoritel toodi rihmavahetus 120 -> 90 000km peale. Minu auto hooldus- ja kasutusraamatus on kirjas 120k, aga lisaleht on raamatu lõpus ja kleeps mootoril - 90k.olc kirjutas:Minu 1,9TDi golf on 90k kleeps peal. Esindus ütles et 120k on tegelikult. Olla vale kleeps. Saksas sõidavad nad 150-180k selle rihmaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
- Auto: Golf6 TSI DSG 2012
- Asukoht: Põlva - Tartu
Re: 180,000km hooldus
Võta siis kinni. Tuleb uuesti küsida:DGarfield kirjutas:ASZ (96kW) TDI mootoritel toodi rihmavahetus 120 -> 90 000km peale. Minu auto hooldus- ja kasutusraamatus on kirjas 120k, aga lisaleht on raamatu lõpus ja kleeps mootoril - 90k.olc kirjutas:Minu 1,9TDi golf on 90k kleeps peal. Esindus ütles et 120k on tegelikult. Olla vale kleeps. Saksas sõidavad nad 150-180k selle rihmaga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: 180,000km hooldus
Saksamaa ja Eesti välp peaksid jah erinevad olema. Minu 96kw 1.9TDI Audil oli ka saksas 120 000 ja 240 000 pealt vahetatud, aga Audihooldus ütles, et Eestis on välp 90 000. See muidugi selgus alles peale Audist auto ostuhuvilise kontrolli. Algul just arvestasime, et kohe-kohe saab 180 000 täis ja võiks ju ära vahetada, aga Revalist uurides tuli välja, et vahetult enne minu ostu Saksamaalt oli ära tehtud 240 000 hooldus kuskil 232000 pealt. Kui mina sain oli 172000 kellal . Ostja jaoks (ja ka minu kui müüja jaoks) ebameeldiv üllatus, samas positiivne oli see, et rihmavahetuse kulu sai kohe maha arvata. Tehing sai siiski tehtud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: 180,000km hooldus
täna siis 178000 km
ja auto käis hoolduses
vahetatud sai siis
õli,õlifilter
kütusefilter
õhufilter
salongifilter
esimesed pidurukettad-zimmermann
esimesed klotsid-ferodo
ja pidurivedeliku vahetus
ja auto käis hoolduses
vahetatud sai siis
õli,õlifilter
kütusefilter
õhufilter
salongifilter
esimesed pidurukettad-zimmermann
esimesed klotsid-ferodo
ja pidurivedeliku vahetus