Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm võrra
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm võrra
Tere.
Autoks on 1999 a B5 passat.1.8 ilma turbota.ARG on mootoritüüp.Tavaline 4käiguline automaat.
Probleemiks on pisike pöörete kõikumine vahemikus 1500-2000.Toimub see nii kolmanda kui neljanda käiguga sõites.Linnas 50 km/h sõites on kõige paremini aru saada,kus umbes 3 sekundi tagant pööre 50 rpm kõrgemale nõksatab.Korralikult kiirendades või gaasi lahti lastes/ka väga minimaalselt järgi andes) ei ole midagi.Üleüldse ei ole muid sümptomeid.Ei puterda ega midagi.Kiirendab korralikult ja samuti pole probleeme käivitamisega ei külmalt ei soojalt.Kergelt on seda pöörde nõksatust ka salongi tunda.Üle 60 sõites ei ole absoluutelt midagi,kuid siis ka pööre kõrgemal kui 2000rpm.Kõik toimub kindlas vahemikus.
Vahetatud kõik filtrid(bens,salong,mootor),rihmad ja rullikud vahetatud,käigukastiõli ja filter.Puhastasin peensusteni ka gaasiklapi (throttlebody)ning tema elektroonikaploki.Elektroonikaplokis koolutasin ka klemme natuke tihkemalt vastu.Välismaistes foorumites on samade sümptomitega just see puhastamine aidanud.Ka õhutorud ja filtri tegin veelkord puhtaks.Gaasiklapp on täiselektriline.Ilma trossita.Vahetatud veel palju asju,aga need ei tohiks selle probleemiga haakuda.
Diagnostika ühtegi viga ei näidanu ja midagi muud ka tunda ega kurta pole.Samas päris normaalne see pole.Tekkis see asi kuidagi üle öö ja alguses ei pandgi tähele.
Tööriistade ning oskustega probleeme pole,aga ehk oskab siinne rahvas midagi soovitada.Vw esmakordselt ja äki mingi tüüpiline probeem.Välismaistes foorumites soovitadakse throttle body uuesti ära kalibreerida arvutiga.Teisalt kirjutatakse,et 20-30 km pärast õpib auto uuesti midagi.Kas õhulugeja või mõni mootoriandur ei võiks seda põhjustada?.Lambdat ei julgeks hetkel kahtlustada,kuid mõõdan ta üle spets seadmega .Samas kütust ei võta ebanormaalselt ning vingu pole ka.
Arutaks koos ja mõtleks.
Ott
Autoks on 1999 a B5 passat.1.8 ilma turbota.ARG on mootoritüüp.Tavaline 4käiguline automaat.
Probleemiks on pisike pöörete kõikumine vahemikus 1500-2000.Toimub see nii kolmanda kui neljanda käiguga sõites.Linnas 50 km/h sõites on kõige paremini aru saada,kus umbes 3 sekundi tagant pööre 50 rpm kõrgemale nõksatab.Korralikult kiirendades või gaasi lahti lastes/ka väga minimaalselt järgi andes) ei ole midagi.Üleüldse ei ole muid sümptomeid.Ei puterda ega midagi.Kiirendab korralikult ja samuti pole probleeme käivitamisega ei külmalt ei soojalt.Kergelt on seda pöörde nõksatust ka salongi tunda.Üle 60 sõites ei ole absoluutelt midagi,kuid siis ka pööre kõrgemal kui 2000rpm.Kõik toimub kindlas vahemikus.
Vahetatud kõik filtrid(bens,salong,mootor),rihmad ja rullikud vahetatud,käigukastiõli ja filter.Puhastasin peensusteni ka gaasiklapi (throttlebody)ning tema elektroonikaploki.Elektroonikaplokis koolutasin ka klemme natuke tihkemalt vastu.Välismaistes foorumites on samade sümptomitega just see puhastamine aidanud.Ka õhutorud ja filtri tegin veelkord puhtaks.Gaasiklapp on täiselektriline.Ilma trossita.Vahetatud veel palju asju,aga need ei tohiks selle probleemiga haakuda.
Diagnostika ühtegi viga ei näidanu ja midagi muud ka tunda ega kurta pole.Samas päris normaalne see pole.Tekkis see asi kuidagi üle öö ja alguses ei pandgi tähele.
Tööriistade ning oskustega probleeme pole,aga ehk oskab siinne rahvas midagi soovitada.Vw esmakordselt ja äki mingi tüüpiline probeem.Välismaistes foorumites soovitadakse throttle body uuesti ära kalibreerida arvutiga.Teisalt kirjutatakse,et 20-30 km pärast õpib auto uuesti midagi.Kas õhulugeja või mõni mootoriandur ei võiks seda põhjustada?.Lambdat ei julgeks hetkel kahtlustada,kuid mõõdan ta üle spets seadmega .Samas kütust ei võta ebanormaalselt ning vingu pole ka.
Arutaks koos ja mõtleks.
Ott
Viimati muutis argo, 26 Dets 2012, 12:46, muudetud 4 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm v
Käigukasti veakoodid? Kasti õli on normis? Kui auto seistes, valits N peal hoida pöördeid ''selles'' vahemikus, kas tahhomeeter teeb ka nõksatuse?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm v
Õli normis jah .Sai korralikult käigud läbi lapatud ning mitu korda norm kontrollitud.Kast vigu ei näidand.Õli sai vast 200 g rohkem sisse kui norm ette näeb.Töötava mootoriga peab niipalju kontrollpunnist välja laskma,et enam ei tule.Peale seda lisasin siis 200g...
N peal ning P peal gaasi konstantselt hoides ei ole mingit probleemi.Ehk peaks ikkagi selle 200 g ära laskma esialgu.
Tasuks ehk mainida ka seda,et peale ostu läks autol radikas olev käigukasti soojusvaheti katki.Kasti õli lekkis veidi tosooli sisse.Sai kõik läbi pestud ja puhutud.Kasti radika osa ,mis on mootoriradika sees sai pimedaks tehtud.Ostsin E38 automaatkasti alumiiniumradika ning paigaldasin selle originaalradika ette.Stutsidesüsteem korralik.Jahutab ja ei leki.Sai maksimaalselt vana õli välja lastud ning tosooli mitu korda vahetatud.Käigukasti õli sai vahetatud koos filtriga ja ise arvan,et vahetaks selle veelkord ära(soovitused väga staasikalt automaatkasti remontijalt).See pöördenõks tekkis kusagil 500 -700 km peale seda õlivahetust.
N peal ning P peal gaasi konstantselt hoides ei ole mingit probleemi.Ehk peaks ikkagi selle 200 g ära laskma esialgu.
Tasuks ehk mainida ka seda,et peale ostu läks autol radikas olev käigukasti soojusvaheti katki.Kasti õli lekkis veidi tosooli sisse.Sai kõik läbi pestud ja puhutud.Kasti radika osa ,mis on mootoriradika sees sai pimedaks tehtud.Ostsin E38 automaatkasti alumiiniumradika ning paigaldasin selle originaalradika ette.Stutsidesüsteem korralik.Jahutab ja ei leki.Sai maksimaalselt vana õli välja lastud ning tosooli mitu korda vahetatud.Käigukasti õli sai vahetatud koos filtriga ja ise arvan,et vahetaks selle veelkord ära(soovitused väga staasikalt automaatkasti remontijalt).See pöördenõks tekkis kusagil 500 -700 km peale seda õlivahetust.
Viimati muutis masuurik, 20 Dets 2011, 18:32, muudetud 4 korda kokku.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm v
Eks kõige enam kardan ise just turbiini ja kasti probleeme .Midagi hullu see nõks iseenesest pole,aga siiski vahest käib läbi.Prooviks kõik võimalikud nipid ennem ära.Olen kuulnud ja lugenud ka viimase solenoidi puhastamisest ja et selle alune mingi klpp tuleb puhastada.Lahti võttes olid need solenoidid kenasti saadaval küll.Arvuti nende vigu ei näidanud iseeesest.
Viimati muutis masuurik, 20 Dets 2011, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm v
Prooviks ehk ka kasti aju vahetust.
Kas kellegl oleks tallinnas või pärnus varuosa aju või mingit muut toimivat asja prooviks anda?Sobivuse korral ehk jõuame ka kokkuleppele.
Kas kellegl oleks tallinnas või pärnus varuosa aju või mingit muut toimivat asja prooviks anda?Sobivuse korral ehk jõuame ka kokkuleppele.
-
tobimarg
- Huviline
- Postitusi: 1974
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat B5 pööre kõigub 1500-2000 rpm vahemikus 50 rpm v
See on väga levinud probleem. Turbiini lukustussidurilt kaob rõhk tagant ära teatud intervalliga. Mul aitas turbiini vahetus ja hüdro ploki läbipesu. Kallis lõbu ja sellest algasid järgmised probleemid. See kast on üks needus.

