T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Sooviksin viia spidomeetri kaassõitja silme ette (st kas siis armatuuri keskele või päris paremale poole) ning selleks oleks tarvis pikemat spidomeetri trossi. Teatavasti on T3 mootor taga ja ajastu on kah enam-vähem sama. Sellest tulenevalt võiks arvata, et T3 spidomeetri trossil on otsad samad, st käigukasti ja spidomeetri kinnitused, samuti on tross pikem. Kas keegi oskab mu väidet kinnitada või ümber lükata?
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 18:22, muudetud 1 kord kokku.
Helesinine rakett

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas ivohi »

T3'e spidomeetri tross tuleb esirattast. :wink:
Vähemalt tagaveolisel.
Viimati muutis ivohi, 02 Veebr 2012, 09:53, muudetud 1 kord kokku.

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

ivo1990 kirjutas:T3'e spidomeetri tross tuleb esirattast. :wink:
Vähemalt tagaveolisel.
See iseenesest on ka mõningal määral hea uudis. guugeldades ma esimese hooga pilti T3 esiratta kompunnist ei leidnud. Kas oleks reaalne installeerida vajalikud T3 jupid golf/jetta mkI-le, et saada odomeetri/tripmeetri näit kõrvalistujale? Probleemiks on kindlasti juppide kinnitamine golf/jetta esisillale, kuid sellest ehk saab vajalike tööriistadega jagu, kuid järgmine probleem võib olla ülekandearv rattast spidosse, sest bussi ratas on tunduvalt suurem sõiduauto omast. Samas on peaks saada olema ju erinevate ülekannetega spidosid? St spidomeetrid peaksid ühilduvad olema transporteril, LT-l, jettal, golfil, sciroccol ja passatil?
Helesinine rakett

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Üks asi millepärast selline üritus võiks kohe ära jääda on see, et bussil tross läheb täiesti ratta tsentrisse. (esiveolisel on seal pooltelg ees...)
Syncro bussil see vastu peab olema asi teistmoodi, sest seal on ka trossi asukohal pooltelg. :)
Mõni syncro omanik kindlasti teab rääkida.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas ounou »

Huvitav oleks ka teada milleks seda vaja on. Gps näitab ka kiirust ja loeb teepikkust. Mõne kasutatud riistapuu võib päris soodsalt saada.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Tõepoolest- GPS näitab kõiki teepikkuseid ja muid asju, kuid sellel on ka omad vead. Esialgne ülesanne näeb siis välja säärane:

Uunikute talverallil võib teekonna arvestina kasutada vaid ajastukohaseid mehhaanilisi või mehaanilis-elektroonilisi tripmeetreid(odomeetreid). Sääraseid on poest täitsalt saada, kuid lähevad maksma paar-kolmsada eurot ning hetkel ma ei näe vajadust seda raha välja käia. Küll aga oleks tore mõnd kena Haldexit või selle analoogi oma autos näha. See selleks.
Uunikumide talverallil sõites on väga oluline nii orienteerumisel kui ka keskmise kiiruse arvestamisel täpne läbisõit (tegelikult tavalisest auto tripmeetrist piisab, mis näitab 0,1 km). Ja see peab olema reaalajas. Siin tuleb välja kaks põhjust, miks GPS ei sobi:
1) ta ei ole mehhaaniline või mehaanilis-elektrooniline vaid elektrooniline
2) GPS-il läheb läbitud teepikkuse arvutamiseks vähemalt 5-10 sekundit aega, mis tähendab, et auto võib olla siis juba õigest teeotsast möödas

Lisaks on veel eripära see, et mul kui juhil oleks tarvis näha tahhomeetrit, et ma mootorit pilbasteks ei laseks, sest et tundub et antud autol pööretepiirajat ei ole. Siis oleks hea, kui mulle jääks tahhomeeter sinna, kus ta praegu on ja teise, ilma tahhomeetrita ja kellaga spidomeetriploki paneks kaardilugejale.
Helesinine rakett

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas pppp »

Selle viimase tarbeks oleks vast käiguvahetustuli parem - palju sul katse ajal ikka aega seda tahhokast jälgida on...

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Tõepoolest, käiguvahetustuli oleks äge asi aga see pole hetkel primaarne. Siiani pole mootorit tükkideks lasknud, kuid kaks rallit on juba vigase odomeetri nahka läinud. Seega prooviks mingi lahenduse trip/odo/spidomeetrile kõigepealt leida.
Helesinine rakett

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas pppp »

kaarelsi kirjutas: Uunikute talverallil võib teekonna arvestina kasutada vaid ajastukohaseid mehhaanilisi või mehaanilis-elektroonilisi tripmeetreid(odomeetreid).
Rattaspido võiks vast kah mehaanilis-elektroonilise alla käia? Ei näe muidugi nii äge välja kui mõni Halda vms, aga korralilult kalibreerituna täidab oma ülesannet väga hästi.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas dellu »

Üks idee on uurida ka Inglismaa masina pealt. Ma ei tea MK1 spido loogika kohta, aga eeldatavalt peaks vast olema sarnaselt Passat B3, Golf 3 jne? Ehk siis kasti küljest spidosse. Seega eeldatavalt on kasti peal ikka samas kohas, aga salongis tuleb mujale tuua, ehk siis sinna kus sul vaja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: T3 ja Golf/Jetta Mk I spido trosside erinevus

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Vot vot. Üks hea võimalus muidugi oleks proovida tellida parempoolse rooliga auto spido tross- kui kaua muidugi sellega aega läheb on iseasi. Aga kui passati või millegi sarnase spido tross on samade otsadega, kuid 30-40 cm pikem, siis see juba päästab mind. Kas keegi oskab mind valgustada spido trosside pikkuste ja sobivuste kohta?
Helesinine rakett

Vasta

Mine “Kere & Sisu”