Scirocco moto vahetus.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
S4ND3R
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
Telefon: 56320516
Auto: Vw Scirocco 1981
Asukoht: Tallinn

Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas S4ND3R »

Päev läbi foorumit uurinud, midagi kasulikku pole üles leidnud. Kindlasti selliseid küsimusi siin hulgim juba esitatud aga jah, kogemused veel nigelda poolsed.

Alustuseks, mul on 1981 aasta sciro, millel oli 1,5 mootor. Mootoril oli mõningasi tagasilööke, jahutusvedelik kadus ära jne, nii et sai muretsetud golf 3 1,8 66kw moto.

Siit ka küsimused,
Mis peab muutma, et uus mootor käima panna?
Olen täheldanud, et mootori padjad teised, juhtmestik tuleb uus vedada/vanaga ühendada, ning aju paigaldada.

Äkki kellelgi on juhtmestiku kohta head skeemi või mingit lehekülge?
Nii palju siis veel, et olemas on nii aju kui juhtmestik, skeeme oskan lugeda. Vaja oleks vaid juhendavaid sõnu ja abistavat pead.

Igasugused abistavad kommentaarid on vägagi oodatud.
See mu esimene moto vahetus, et ärge väga kõvasti näkku lööge :twisted:

Tänud,
Sander
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:19, muudetud 1 kord kokku.

Siim105
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänatud: 1 kord

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas Siim105 »

Ma ei oska eriti midagi öelda aga tee teema kähku sellest mk1'st !!! Muidu hakkame seda tegema mida su viimases lauses kirjas :wink: :mrgreen: .
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas overkill »

Vana mootori küljest "käpad" uue külge ja vahele. Käigukasti koha pealt ma olen võhik, kuid peaks istuma otse mootori otsa. 4 käiguline vaheta kindlasti 5 käigulise vastu. Kaabeldusega pead midagi ette võtma, sest scirocco on CE1 ja golf III on CE2, kuid 66kW mootoril ei ole seda kuigi palju. Midagi konti murdvat ei tohiks olla.
"Don't touch my monkey"

S4ND3R
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
Telefon: 56320516
Auto: Vw Scirocco 1981
Asukoht: Tallinn

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas S4ND3R »

Siim105 kirjutas:Ma ei oska eriti midagi öelda aga tee teema kähku sellest mk1'st !!! Muidu hakkame seda tegema mida su viimases lauses kirjas :wink: :mrgreen: .
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
Ta mul ikkagi MK2, mootoriruum ja käigukasti süsteemid peaks suhteliselt G2 sarnased olema minu teada.

[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ] Pilt

Siim105
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänatud: 1 kord

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas Siim105 »

S4ND3R kirjutas:
Siim105 kirjutas:Ma ei oska eriti midagi öelda aga tee teema kähku sellest mk1'st !!! Muidu hakkame seda tegema mida su viimases lauses kirjas :wink: :mrgreen: .
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
Ta mul ikkagi MK2, mootoriruum ja käigukasti süsteemid peaks suhteliselt G2 sarnased olema minu teada.

[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ] Pilt
Scirocco mk1 Production 1974–1982.
Muidu see kõik tekst mis eelvenvalt kirjutasin oli suunatud mk1'le.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Mk1 Scirocco ja Mk2 Scirocco on mõlemad Mk1 Golfiga sama tehnika peal.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

Elektroonilise küttepumba puhul tuleb kindlasti kasutada GTI paak ,millel swirlpot sees.Saab selle ka ise esitada , aga ega seal all niipalju ruumi pole , et teha väline swirl pot.Samas GTI paaki on eestist väääääga raske leida,mul lihtsalt joppas roppumoodi. :D Kui sa kasutad 020 tüüpi varrastega käigukasti, siis on mootorikinnitused kõik bolt-on.Kui sa tahad kasutada 02a tüüpi trossidega käiguvahetussüsteemiga kasti , siis pead juhipoolse otsakinnituse ja juhipoolse tagumise kinnituse ise välja nuputama.Väljalaske kollektorile pidi minuarust mingi flansi vahelepanema või olemasolevat tuletoru natuke pikemaks keevitama.Juhtmestikuga on nii, et sa võid kas vana ratsida ja jääda kahe kaitsmekarbi süsteemile (originaal ja uue mootori oma) ,või vedada terve juhtmestik ümber ja kasutada ühte kaitsmekarppi.

S4ND3R
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
Telefon: 56320516
Auto: Vw Scirocco 1981
Asukoht: Tallinn

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas S4ND3R »

MM ma ei saa aru miks see swirl pot ja paagi teema :) :oops: ,muidu ei saa kütet ette anda? :oops:

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

muidu võib tekkida olukord ,et tühjema paagigakiiremalt kurvi minnes võib pump lihtsalt kuivale jääda.Karpa mootoril on ujukiruumis kütus kohe võtta ,aga pritsega mootoril seda lõbu pole.Pm on tegemist väikse paagiga kütusepaagi sees. :wink:

S4ND3R
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
Telefon: 56320516
Auto: Vw Scirocco 1981
Asukoht: Tallinn

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas S4ND3R »

Okei aga kas nii lihtsam ei ole, et kapoti alla kõrgsurve pump panna, jätta vana paak külge ning, lihtsalt vooliku vahele kuhugi elektrooniline kütte pump panna nö etteandeks.

[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ] Pilt

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Scirocco moto vahetus.

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

Jah , aga põhimõte jääb ikkagi samaks :wink: , kütuse liikumine sellest ei muutu.Küsimus polegi selles , et survet ei ole (mida oleks karpa mootorilt üle minne pritsele ka muidugi vaja) , vaid et kütust ei tule mingi hetk peale. :wink:

Vasta

Mine “Mootor”