Scirocco moto vahetus.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
- Telefon: 56320516
- Auto: Vw Scirocco 1981
- Asukoht: Tallinn
Scirocco moto vahetus.
Päev läbi foorumit uurinud, midagi kasulikku pole üles leidnud. Kindlasti selliseid küsimusi siin hulgim juba esitatud aga jah, kogemused veel nigelda poolsed.
Alustuseks, mul on 1981 aasta sciro, millel oli 1,5 mootor. Mootoril oli mõningasi tagasilööke, jahutusvedelik kadus ära jne, nii et sai muretsetud golf 3 1,8 66kw moto.
Siit ka küsimused,
Mis peab muutma, et uus mootor käima panna?
Olen täheldanud, et mootori padjad teised, juhtmestik tuleb uus vedada/vanaga ühendada, ning aju paigaldada.
Äkki kellelgi on juhtmestiku kohta head skeemi või mingit lehekülge?
Nii palju siis veel, et olemas on nii aju kui juhtmestik, skeeme oskan lugeda. Vaja oleks vaid juhendavaid sõnu ja abistavat pead.
Igasugused abistavad kommentaarid on vägagi oodatud.
See mu esimene moto vahetus, et ärge väga kõvasti näkku lööge
Tänud,
Sander
Alustuseks, mul on 1981 aasta sciro, millel oli 1,5 mootor. Mootoril oli mõningasi tagasilööke, jahutusvedelik kadus ära jne, nii et sai muretsetud golf 3 1,8 66kw moto.
Siit ka küsimused,
Mis peab muutma, et uus mootor käima panna?
Olen täheldanud, et mootori padjad teised, juhtmestik tuleb uus vedada/vanaga ühendada, ning aju paigaldada.
Äkki kellelgi on juhtmestiku kohta head skeemi või mingit lehekülge?
Nii palju siis veel, et olemas on nii aju kui juhtmestik, skeeme oskan lugeda. Vaja oleks vaid juhendavaid sõnu ja abistavat pead.
Igasugused abistavad kommentaarid on vägagi oodatud.
See mu esimene moto vahetus, et ärge väga kõvasti näkku lööge
Tänud,
Sander
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: Scirocco moto vahetus.
Ma ei oska eriti midagi öelda aga tee teema kähku sellest mk1'st !!! Muidu hakkame seda tegema mida su viimases lauses kirjas .
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Scirocco moto vahetus.
Vana mootori küljest "käpad" uue külge ja vahele. Käigukasti koha pealt ma olen võhik, kuid peaks istuma otse mootori otsa. 4 käiguline vaheta kindlasti 5 käigulise vastu. Kaabeldusega pead midagi ette võtma, sest scirocco on CE1 ja golf III on CE2, kuid 66kW mootoril ei ole seda kuigi palju. Midagi konti murdvat ei tohiks olla.
"Don't touch my monkey"
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
- Telefon: 56320516
- Auto: Vw Scirocco 1981
- Asukoht: Tallinn
Re: Scirocco moto vahetus.
Ta mul ikkagi MK2, mootoriruum ja käigukasti süsteemid peaks suhteliselt G2 sarnased olema minu teada.Siim105 kirjutas:Ma ei oska eriti midagi öelda aga tee teema kähku sellest mk1'st !!! Muidu hakkame seda tegema mida su viimases lauses kirjas .
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: Scirocco moto vahetus.
Scirocco mk1 Production 1974–1982.S4ND3R kirjutas:Ta mul ikkagi MK2, mootoriruum ja käigukasti süsteemid peaks suhteliselt G2 sarnased olema minu teada.Siim105 kirjutas:Ma ei oska eriti midagi öelda aga tee teema kähku sellest mk1'st !!! Muidu hakkame seda tegema mida su viimases lauses kirjas .
Mul vist jäi kasutaja primo golf mk1 teemast midagi meelde, et kui elektroonilist kütte pumpa tahad panna siis peab swirl bot'iga bensupaak olema. Seda paaki pandi diisel ja GTI mk1'dele.
Kui originaal käigukast oli 4 käiguline ja paned 5'se siis pead käigukasti hoidva käpa ära vahetama või modima vähe, rääkimata hoovastikust.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
Muidu see kõik tekst mis eelvenvalt kirjutasin oli suunatud mk1'le.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Scirocco moto vahetus.
Mk1 Scirocco ja Mk2 Scirocco on mõlemad Mk1 Golfiga sama tehnika peal.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Scirocco moto vahetus.
Elektroonilise küttepumba puhul tuleb kindlasti kasutada GTI paak ,millel swirlpot sees.Saab selle ka ise esitada , aga ega seal all niipalju ruumi pole , et teha väline swirl pot.Samas GTI paaki on eestist väääääga raske leida,mul lihtsalt joppas roppumoodi. Kui sa kasutad 020 tüüpi varrastega käigukasti, siis on mootorikinnitused kõik bolt-on.Kui sa tahad kasutada 02a tüüpi trossidega käiguvahetussüsteemiga kasti , siis pead juhipoolse otsakinnituse ja juhipoolse tagumise kinnituse ise välja nuputama.Väljalaske kollektorile pidi minuarust mingi flansi vahelepanema või olemasolevat tuletoru natuke pikemaks keevitama.Juhtmestikuga on nii, et sa võid kas vana ratsida ja jääda kahe kaitsmekarbi süsteemile (originaal ja uue mootori oma) ,või vedada terve juhtmestik ümber ja kasutada ühte kaitsmekarppi.
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
- Telefon: 56320516
- Auto: Vw Scirocco 1981
- Asukoht: Tallinn
Re: Scirocco moto vahetus.
MM ma ei saa aru miks see swirl pot ja paagi teema ,muidu ei saa kütet ette anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Scirocco moto vahetus.
muidu võib tekkida olukord ,et tühjema paagigakiiremalt kurvi minnes võib pump lihtsalt kuivale jääda.Karpa mootoril on ujukiruumis kütus kohe võtta ,aga pritsega mootoril seda lõbu pole.Pm on tegemist väikse paagiga kütusepaagi sees.
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 11 Nov 2009, 09:53
- Telefon: 56320516
- Auto: Vw Scirocco 1981
- Asukoht: Tallinn
Re: Scirocco moto vahetus.
Okei aga kas nii lihtsam ei ole, et kapoti alla kõrgsurve pump panna, jätta vana paak külge ning, lihtsalt vooliku vahele kuhugi elektrooniline kütte pump panna nö etteandeks.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Scirocco moto vahetus.
Jah , aga põhimõte jääb ikkagi samaks , kütuse liikumine sellest ei muutu.Küsimus polegi selles , et survet ei ole (mida oleks karpa mootorilt üle minne pritsele ka muidugi vaja) , vaid et kütust ei tule mingi hetk peale.