Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
- Auto: VW Jetta mk1 1,6
- Asukoht: Tallinn
Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Autoks on VW Golf IV, vla 1998, mootor 1,6l, 74 kw, manuaalkast
Mootoril klapid klõbisevad käivitades nagu diislil, vahepeal sureb välja, kohati kiirendades kaob jõud ära, tühikäigupöörded kõiguvad. Üritasin Vag-com kaabliga diagnoosida, kuid teade ütleb "ei leidnud ühtegi viga või ei saanud ühendust", samas absi andurite ja airbagi puudumise leidis üles. Mida teha, et saaks mootoriga ühendust? Või kas võib kahtlustada aju surma?
Mootoril klapid klõbisevad käivitades nagu diislil, vahepeal sureb välja, kohati kiirendades kaob jõud ära, tühikäigupöörded kõiguvad. Üritasin Vag-com kaabliga diagnoosida, kuid teade ütleb "ei leidnud ühtegi viga või ei saanud ühendust", samas absi andurite ja airbagi puudumise leidis üles. Mida teha, et saaks mootoriga ühendust? Või kas võib kahtlustada aju surma?
Helesinine rakett
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Mul oli sama probleem hiljuti ja probleemiks oli teine sagedus ühendusel!
Kõige muuga sai ühendust.
Nati hiljem sai "kaablikutt" aru, et teatud aastast olid teised sagedused just mootoriga ühenduse saamisel!
Tuli lihtsalt meelde, ei oska öelda kas sul sama problemm?
Kõige muuga sai ühendust.
Nati hiljem sai "kaablikutt" aru, et teatud aastast olid teised sagedused just mootoriga ühenduse saamisel!
Tuli lihtsalt meelde, ei oska öelda kas sul sama problemm?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Teised sagedused?
ma olen ka ühte Seati näinud, mille mootoriajuga ühendust ei saanud, samas muidu kindlasti kuskil 20 autot teinud aastatest 1992- 2008 vist. Seat oli 2001 ja samamoodi kõik muu ühendus, aga mootor mitte. Samas tundus ka 110kw diisel uimasem kui minu 96kw, nii et aju viga ei saanud välistada. Seetõttu jäi see auto ka sõbral ostmata.
ma olen ka ühte Seati näinud, mille mootoriajuga ühendust ei saanud, samas muidu kindlasti kuskil 20 autot teinud aastatest 1992- 2008 vist. Seat oli 2001 ja samamoodi kõik muu ühendus, aga mootor mitte. Samas tundus ka 110kw diisel uimasem kui minu 96kw, nii et aju viga ei saanud välistada. Seetõttu jäi see auto ka sõbral ostmata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Ma pole spetsialist aga kommentaar oli selline:dellu kirjutas:Teised sagedused?
ma olen ka ühte Seati näinud, mille mootoriajuga ühendust ei saanud, samas muidu kindlasti kuskil 20 autot teinud aastatest 1992- 2008 vist. Seat oli 2001 ja samamoodi kõik muu ühendus, aga mootor mitte. Samas tundus ka 110kw diisel uimasem kui minu 96kw, nii et aju viga ei saanud välistada. Seetõttu jäi see auto ka sõbral ostmata.
Uurisin välja,miks ei saanud ajusse sisse.Nimelt olin lolli peaga unustanud,et 2000 ja edasi aasta autodele tootis vw tehas natuke teise olemusega mootoriajuplaate.Lihtsamalt,oleksin pidanud arvutis valima teise ajusse sisenemis sageduse,et arvuti mootoriajuni jõuaks.Ühesõnaga auto,aju ja juhtmestik peaks olema siiski korras.Kuni 1999 aasta autodeni olid ajud natuke teise süsteemiga.Eriti golfid ja borad 1.6 mootori ja ka diiselmootoril.Proovisin endaautot ka kohe,kõik tiptop.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Mina olen komistanud selle probleemi otsa suisa kahel korral. Nimelt Golf MK3 1,9 TDI 66kw ja Golf Mk4 1,6 74kw.
Sellest teisest ajusse sisenemise sagedusest päris täpselt aru ei saanud.
Sellest teisest ajusse sisenemise sagedusest päris täpselt aru ei saanud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Minul: 311.2 ja 409.1 ning kaabel hiina sinine.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Minul oli 10.6
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Ma ise ka ei saanud oma 10,6ga G3 81kW ajusse sisse. õigemini ta ei lasknud yhtegi moodulisse. Tookord jäi kontrollimata, kas pistikus ikka vool on... Samas led põled kaabli peal.
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Kui mul mootorisse ei lasknud siis ka kaablil LED põles.romeoD kirjutas:Ma ise ka ei saanud oma 10,6ga G3 81kW ajusse sisse. õigemini ta ei lasknud yhtegi moodulisse. Tookord jäi kontrollimata, kas pistikus ikka vool on... Samas led põled kaabli peal.
Järgmine päev siseneti teise sagedusega ja sai ilusti mootorisse sisse

Kui täpsemalt tahate sageduse kohta küsida siis kasutaja oli vist Masuurik vms.
Viimati muutis BoraBora, 20 Mär 2012, 14:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
- Auto: VW Jetta mk1 1,6
- Asukoht: Tallinn
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Kaabel sinine hiinakas, tarkvara Ross-tech 409-1.
Helesinine rakett
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
BORABORAl tegin mina.Sagedus, millest jutt, on tarkvaraliselt baud rate seadete all.Standardis peaks olema seal 0.Muuta tasuks teda alates 9800-7200-4800-2400 jne vahemikes, vahepeal tuleb proovida uuesti siseneda. Osadel autodel peale 2000(PAISTAB ET LEIDUB KA VANEMAID) aastat ei saa just mootori poolega ühendust.Kõike muud tunneb.Üldiselt olen isiklikult kohtunud selliste ajudega läbi 1.6 borade ning bora diislite,ka golf.Ka mõningad väikese kubatuuriga audid on selle süstemaatikaga ühenduse saanud.Tuleb lihtsalt muuta ajusse sisenemis intervalli. On olnud olukordi ka teisipidi,kus mootoriga kontakteerub,lisavarustusega mitte.
Välismaised foorumid toodavad samasugust infot.
Kui teema algataja soovib täpsemat õpetust,siis kontakteerub PS kaudu.Võin vajadusel ka enda masinaga üle kontrollida,vajadusel sinu oma häälestada.
Ott
Välismaised foorumid toodavad samasugust infot.
Kui teema algataja soovib täpsemat õpetust,siis kontakteerub PS kaudu.Võin vajadusel ka enda masinaga üle kontrollida,vajadusel sinu oma häälestada.
Ott
Viimati muutis masuurik, 20 Mär 2012, 16:13, muudetud 2 korda kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Tänud masuurik,
Sain ka targemaks ja proovin selle baud rate ära.
Sain ka targemaks ja proovin selle baud rate ära.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
On olnud ka juhuseid(internetist lugedes), kus ka nii ei saa mingisse ajutüüpi sisse. Seljuhul olid juba mingid veidramad lahendused, mis viimaks enamus päädisid aju diagnostikaväljundi vahetusega või jootmis ja juhtmelappimis töödega.
Ott
Ott
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
masuurik, sul mingi spets seade või kaabel ja viimasel mis versioon kui see? Väga imelik jah, et ise pole nagu kokku puutunud. Olen näppinud diisel Golf3 (66, 81), Passat B4 (66), Bora (81kw, 96kw), Lupo SDI, bensukatest jällegi Passat W8, 1.8T B5.5 mõlemad, Jetta 2006 1.6 jne jne. Pole nagu ühegiga midagi näppima pidanud. Välja arvatud jah see 1.9 TDI 110kw Seat Leon, mis ajule ligi ei lasknud. Võimalik et seal oleks see siis aidanud, aga samas tundus et auto ise polnud ka kõige erksam. Aga noh vähemalt teab, et kui kunagi peaks tekkima selline asi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Eks see jah on üpris kummaline. Uurisin selle kohta paar õhtut. Tõepoolest kumas ka Seati nimi sealt listist mõned korrad läbi(mootori jõudluse jään võlgu siinkohal), kus ei saadud autot kaabli taha korrektselt. Kuid peamiselt oli üks ja sama tants 2000 ja üles väikse kubatuuriga golf ja bora ümber + TD.
Kuna asi oli ikkagi kahtlane, sai otsitud kuskilt vene lehedelt siberi-ugrimugri mägedest üles 1.6 liitrise mootori ajuplaadi sildskeemid. Skeemid olid siis kuni 1999 lõputoodang ning 2000 keskpaiga toodangust ülespoole.Mingi kummaline vahe oli seal olemas.Vahe oli "aju andme väljundi" mikrokontrollerites. Kahjuks on elektrotehniline venekeel puudulik ja täpselt erinevust ei tuvastand.Skeemil oli määratud ainult mikrokontrolleri tüüp ning väljundite arv, millele ma loogilist vastet trükiskeemi näol ei leidnud.
Miks nad erinevad on ,millal täpselt erinevus tekkis, milleks see vajalik oli ja miks see on just nendel mootortüüpidel nii...EI TEA.
Kuna asi oli ikkagi kahtlane, sai otsitud kuskilt vene lehedelt siberi-ugrimugri mägedest üles 1.6 liitrise mootori ajuplaadi sildskeemid. Skeemid olid siis kuni 1999 lõputoodang ning 2000 keskpaiga toodangust ülespoole.Mingi kummaline vahe oli seal olemas.Vahe oli "aju andme väljundi" mikrokontrollerites. Kahjuks on elektrotehniline venekeel puudulik ja täpselt erinevust ei tuvastand.Skeemil oli määratud ainult mikrokontrolleri tüüp ning väljundite arv, millele ma loogilist vastet trükiskeemi näol ei leidnud.
Miks nad erinevad on ,millal täpselt erinevus tekkis, milleks see vajalik oli ja miks see on just nendel mootortüüpidel nii...EI TEA.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
- Auto: VW Jetta mk1 1,6
- Asukoht: Tallinn
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Tänud. Pärast baud rate 9800 seadistamist sain mootoriga kenasti ühendust. Sain ka diagnoosi- väntvõlli andur.
Helesinine rakett
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Sarnane mure- ei saa kontakti ajuga.
sõiduk: vw golf mk4 TDI 96kw 2004
juhe: sinine hiinakas, korpusel märge OBD2, müügitekst selline:
USB OBD-II-2 KKL 409.1 OBD2 Cable VAG-COM for VW/AUDI
tarkvara: VAG-COM 409-1 S ja win7
Ühendades süttib sinine valgusdiood, options-test annab tulemuse Port-OK, interface: found, type: serial pass through, opto-iso: no, ross tech design: no.
Autoscan sõidab lõppu välja, aga mingit inffi ei kuva, mootori või mistahes muu osaga kontakteerudes annab teate "interface not found" or something.
Optionite alt proovisin muuta baudi vastavalt eelpooltoodud õpetusele (on see ikka õige koht?), aga kasu ei miskit. Silma hakkas see, et kui proge üritas n. mootoriga ühendust saada, siis muu kuvatud jutu sees ütles ta ikkagi, et starting baud 00. Mõistus otsas, mida veel proovida?
sõiduk: vw golf mk4 TDI 96kw 2004
juhe: sinine hiinakas, korpusel märge OBD2, müügitekst selline:
USB OBD-II-2 KKL 409.1 OBD2 Cable VAG-COM for VW/AUDI
tarkvara: VAG-COM 409-1 S ja win7
Ühendades süttib sinine valgusdiood, options-test annab tulemuse Port-OK, interface: found, type: serial pass through, opto-iso: no, ross tech design: no.
Autoscan sõidab lõppu välja, aga mingit inffi ei kuva, mootori või mistahes muu osaga kontakteerudes annab teate "interface not found" or something.
Optionite alt proovisin muuta baudi vastavalt eelpooltoodud õpetusele (on see ikka õige koht?), aga kasu ei miskit. Silma hakkas see, et kui proge üritas n. mootoriga ühendust saada, siis muu kuvatud jutu sees ütles ta ikkagi, et starting baud 00. Mõistus otsas, mida veel proovida?
Viimati muutis urmoo, 13 Apr 2012, 11:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
See baud muutmine oli vist ju ainult mootori aju kohta. Kui ühegi mooduliga ei saa, siis see ei ole sama viga.
Autoskän ei teegi muud kui avab ja sulgeb selle auto kohta käivad moodulid sinu eest. Ehk siis kui ta sul neid niisama ei leia ei leia ta ka autoscaniga.
Autoskän ei teegi muud kui avab ja sulgeb selle auto kohta käivad moodulid sinu eest. Ehk siis kui ta sul neid niisama ei leia ei leia ta ka autoscaniga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Liiga vara hakkasin kurtma, oleksin pidanud pisut põhjalikuma eeltöö tegema. Lühidalt öeldes installiviga, väga hea õpetus siin:
http://www.gendan.co.uk/faq/409_win7.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Saingi oma murede veateat kätte- charge pressure control, negative deviation, eks nüüd usinalt otsingut kasutama ja lahendust otsima
http://www.gendan.co.uk/faq/409_win7.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Saingi oma murede veateat kätte- charge pressure control, negative deviation, eks nüüd usinalt otsingut kasutama ja lahendust otsima

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
Kui veakood ka teada, siis saab siit lehelt uurida(võimalikud põhjused olemas): http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes" onclick="window.open(this.href);return false;urmoo kirjutas:Liiga vara hakkasin kurtma, oleksin pidanud pisut põhjalikuma eeltöö tegema. Lühidalt öeldes installiviga, väga hea õpetus siin:
http://www.gendan.co.uk/faq/409_win7.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Saingi oma murede veateat kätte- charge pressure control, negative deviation, eks nüüd usinalt otsingut kasutama ja lahendust otsima
Viimati muutis argo, 13 Apr 2012, 18:08, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vag-com kaabliga ei saa mootoriga ühendust
PS1: FTDI kiviga VAG KKL (409.1) latency määrata 1ms !
(driveri standard seadena on see 16ms)
CH kiviga KKL omab automaatset määrangut .
PS2: baud rate määratakse andmesessiooni käigus reeglina automaatselt (pane või 115 000 ja handshake käigus tinistatakse see süsteemi poolt ette antud aja jooksul nii madalaks kui "paarikestele" sobiv) - baud rate väiksemaks muutmisega toimub lihtsustatult pooliku tulemusega enesepettus, sest süsteem hakkab ette antud aja jooksul handshake tegema madalamalt baud rate-lt ja seega ka latentsuse probleem on väiksem aga mitte parandatud (!)
Baud rate on probleem reeglina vaid siis, kui see on liiga madalale seatud - näiteks ELM tahab mootoriga suhelda vaid 34K juures jne.
PS3: sagedusega pole interfaces alias vag-com (kaablis) selles kontekstis midagi pistmist; ei mingit RF-i, kõik puhas data stream.
(driveri standard seadena on see 16ms)
CH kiviga KKL omab automaatset määrangut .
PS2: baud rate määratakse andmesessiooni käigus reeglina automaatselt (pane või 115 000 ja handshake käigus tinistatakse see süsteemi poolt ette antud aja jooksul nii madalaks kui "paarikestele" sobiv) - baud rate väiksemaks muutmisega toimub lihtsustatult pooliku tulemusega enesepettus, sest süsteem hakkab ette antud aja jooksul handshake tegema madalamalt baud rate-lt ja seega ka latentsuse probleem on väiksem aga mitte parandatud (!)
Baud rate on probleem reeglina vaid siis, kui see on liiga madalale seatud - näiteks ELM tahab mootoriga suhelda vaid 34K juures jne.
PS3: sagedusega pole interfaces alias vag-com (kaablis) selles kontekstis midagi pistmist; ei mingit RF-i, kõik puhas data stream.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012