Teie Reaalne kütusekulu ???
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
mis autol, mis kast?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Kui mingi liba chip peal, siis hakkabki niimoodi valetama - reaalselt tõstab kulu, isegi pe*se düno tunneb, et miskit tuli juurde aga numbrid suudab imekombel väiksemaks valetada.
B6-l näitab tegelikult kompu tehase seades väga täpselt +- 0,2 l/100km
B6-l näitab tegelikult kompu tehase seades väga täpselt +- 0,2 l/100km
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Tehas annab 8/5/6 nii et täpselt klapib ju.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Sellise teema korral peab olema konkreetne vastaja. Panin paagi ,,silmini,, täis. Paagi korgi all olev naga on alla surutud. Siis läheb paaki maksimum kogus(õhu puhvrit enam pole). Päeva läbisõit nulli. Nüüd ,kui sõidetud,kas 430 km,või 570 km. kallan kanistrist(täpsed liitrid) tagasi kütet kuni maksimumini. Saadud tulemus on 4,3 L. 66 kw. 5,1 L. 81kw. TDI-L. CA.80 % maantee. Tallin Tartu- Tallin Pärnu.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Sa oled kaks asja segamini ajanud: ennustuslik sõiduulatus järele jäänud kütuse kogusega, kui jätkad sama sõidu stiiliga ja keskmise kütuse kulu.valmar86 kirjutas:Manuaal kast. Ise olen tähendanud, et maanteel sõites on tal see valetamine väiksem. Kui algselt lubab täis paagiga sõita kuni 1300 km siis reaalne on linnas siiski 800 km ja paagitäied mis on sõidetud rohkem maanteel saab 1000 kätte küll. Paagi suurus 60 l auto 3C. Kuulsin et sakslaste autod pidavatki valetama. Ma ei usu eriti, et mul kuskil midagi katki oleks. aga küik võib võimalik olla. Tahtsin püstitada selle teema eesmärgil, kas ka Teistel on sama asi tähendatud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] konkreetne vastaja kui ta juba esimeses postitiused ütles, et arvutuste teel tulevad kogused teised. Mis sa mõtlesid, et ta kütuseseieri järgi arvutas? Sinu vastusest ei olnud põrmugi rohkem kasu kui minu omast praegu.t6nis3 kirjutas:Sellise teema korral peab olema konkreetne vastaja. Panin paagi ,,silmini,, täis. Paagi korgi all olev naga on alla surutud. Siis läheb paaki maksimum kogus(õhu puhvrit enam pole). Päeva läbisõit nulli. Nüüd ,kui sõidetud,kas 430 km,või 570 km. kallan kanistrist(täpsed liitrid) tagasi kütet kuni maksimumini. Saadud tulemus on 4,3 L. 66 kw. 5,1 L. 81kw. TDI-L. CA.80 % maantee. Tallin Tartu- Tallin Pärnu.
Lugupeetud foorumihärrad, ärge minu peale väga kurjaks saage, aga ma pidin vahepeal kellelegi "ära panema".
Aga mina soovitan sul võrrelda tehaseandmeid/teiste andmeid sinu enda arvutustlikega. Kui autol kõik korras ja kulu normaalne siis nii uuel autol saab juba kindlasti õpetada kompuutrit sulle täpsemaid arve näitama.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Ja kumba keskmist sa vaatad kas pikaajalist või peale starti. Minu auto näitab suhteliselt täpselt paagiga saan sõita 1000 km ja näitab mulle et keskmine on 6.9 ja kui paak täitsa tühi näidiku järgi läheb peale umbes 67 l.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Mina olen teinud nii ja naa arvutanud ja vaadanud kompjuuteri näitu ja tee mis tahad läbivalt ikka u 0,2-0,3L näotab kompuuter vähem mitte rohkem. tegemist B4 1,9 66kw
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Pezo, vasta uuesti. Arusaamatuks jäi ,kellele vastasid. Tsiteerisid minu vastust,kuid mainisid kompuutri näidust,ja ... ,,nii uuel autol... ,,. Minu jutt oli konkreetselt katsetatud minu auto küttekulu kohapealt. Minul on vana auto,ca sinust 3 aastat noorem.Minul ei olnud ka arvutuslikke andmeid,seega ,midagi panid kapitaalselt puusse.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
- Telefon: +358445778415
- Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
- Asukoht: Soome
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Tegelt on se suht m¨tetu teema ju palju kytet v¨tab, kïk v¨tab ära ja kysib juurdegi veel mul passat mingi 6,5-8 oleneb kuidas omal tuju ja mazda 15 alla selle eriti ei näe numbreid ja umbes nii ka v¨tavad, grammipealt ei ole viitsinud arvutada kuna se ei anna midagi mulle juurde, tankimas ikka vaja käia sama tihedalt edasi, siis asjal pointi kui järsku avastad et paak tyhjeneb palju kiiremini kui tavaliselt siis tasuks hoida kulul silma peal aga niiigapäevasïdud on jumala savi ju palju v¨tab
Viimati muutis passat2,0tdi, 05 Apr 2012, 00:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
ma nüüd ei tea palju see parda kompu v siis seal põlema hakkav tuluke valetab aga minu 81kw boratil peaks raamatu järgi olema paagis järgi 7l kui see põlema hakkab...saanud siis nii tehtud et kui see põlema läheb ka suht esimesse lemmik tanklasse ja siis pmt püstol paagi soristama...edasi siis kõik ära nullitud kuni uuesti tuluke põlema siis uuesti tankima ja pmt seni lased paaki kuni püstoli tankla automaatika pumpamise lõpetab(sama ka ennem) ja siis arvutadki välja palju tuli kulu vastavalt sellele palju said tuleni sõita ja palju paaki läks ja minu masina kompu ning arvustuliku kulu vahe oli max +-0.2l tavaliselt +-0.1. Ja tavaliselt sain ka paagi alati ühe ja sama koguse kütet(sp tasub seda teha ka ühest ja samas tanklast ja sama püstoliga).
aga veel sellest kompu valetamisest.Teatavasti kui muuta kaabliga kütte etteannet vanakooli TDI del ehk siis seda IQ nrit siis hakkab ka kompu valetama ja kah algul arvasin et mis pull on et kompu järgi võtab rohkem kui tegelt aga on võimalik ka vastupidi st kummale poole sa seda kütte ette annet muudad...see muiudgi jutt vanakooli diislist. Sai siis tehase seade peale tagasi see IQ pandud aga vajadusel oleks saanud siis pmt kompuutri arvutust "kalibreerida" nn tegeliku kuluni(saab seda teha teatud ulatuses) kui oleks soov olnud ja seda siis vag com kaabli abil. Eks neil uutematel masinatel see samamoodi pmt võimalik.
Ehk ennem ikka tee mingi kindla meetodiga kindlaks palju see kompu sul siis valetab st võrdle enda saadud arvutusi iga paagitäie v mis iganes meetodil seda teed ja seda mida kompuutri pikaajaline mälu näitab...ja siin ei tohiks mängida rolli et nüüd linnas ja nüüd maal vaid ikka keskmine kokku sest teinekord annab ka linnas väga ökolt sõita(näiteks minu vanakooli dislaga öises tallinna linnas laagrist lasnasse sain püsikat kasutades ja piirkiirustest kinni pidades seni madalaima 4.3 sajale. Enda tegeliku näidu ja arvuti näidu kontrollimise juures ei vaadanud ma kunagi seda et nüüd linnas ja nüüd maanteel....ei saanud sinu jutust arugi et mis meetodit v kuidas sa ise selle tegeliku välja arvutad ja tõesti mis kompuutri näitu sa vaatad st kas lühiajalist v pikaajalist ja sa seda kah ikka nullid õigel ajal kui hakkad uut paagitäit välja arvutama???
aga veel sellest kompu valetamisest.Teatavasti kui muuta kaabliga kütte etteannet vanakooli TDI del ehk siis seda IQ nrit siis hakkab ka kompu valetama ja kah algul arvasin et mis pull on et kompu järgi võtab rohkem kui tegelt aga on võimalik ka vastupidi st kummale poole sa seda kütte ette annet muudad...see muiudgi jutt vanakooli diislist. Sai siis tehase seade peale tagasi see IQ pandud aga vajadusel oleks saanud siis pmt kompuutri arvutust "kalibreerida" nn tegeliku kuluni(saab seda teha teatud ulatuses) kui oleks soov olnud ja seda siis vag com kaabli abil. Eks neil uutematel masinatel see samamoodi pmt võimalik.
Ehk ennem ikka tee mingi kindla meetodiga kindlaks palju see kompu sul siis valetab st võrdle enda saadud arvutusi iga paagitäie v mis iganes meetodil seda teed ja seda mida kompuutri pikaajaline mälu näitab...ja siin ei tohiks mängida rolli et nüüd linnas ja nüüd maal vaid ikka keskmine kokku sest teinekord annab ka linnas väga ökolt sõita(näiteks minu vanakooli dislaga öises tallinna linnas laagrist lasnasse sain püsikat kasutades ja piirkiirustest kinni pidades seni madalaima 4.3 sajale. Enda tegeliku näidu ja arvuti näidu kontrollimise juures ei vaadanud ma kunagi seda et nüüd linnas ja nüüd maanteel....ei saanud sinu jutust arugi et mis meetodit v kuidas sa ise selle tegeliku välja arvutad ja tõesti mis kompuutri näitu sa vaatad st kas lühiajalist v pikaajalist ja sa seda kah ikka nullid õigel ajal kui hakkad uut paagitäit välja arvutama???
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
andmed sellised tehasest:
Linn:6.5
maantee:4.3
keskmine:5.1
Läheb c.a 0.5-0.9L rohkem, sest mul tehasest laiem papu all, ja jalg ei ole ka just kõige kergem.
2008 Octavia TDI.
Linn:6.5
maantee:4.3
keskmine:5.1
Läheb c.a 0.5-0.9L rohkem, sest mul tehasest laiem papu all, ja jalg ei ole ka just kõige kergem.
2008 Octavia TDI.
Viimati muutis Siim, 05 Apr 2012, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
selge on see et tehase andmetele tulebki miskine 0.5L juurde panna siis saad umbkaudse reaalse kuluSiim kirjutas:andmed sellised tehasest:
Linn:6.5
maantee:4.3
keskmine:5.1
Läheb c.a 0.5-0.9L rohkem, sest mul tehasest laiem papu all, ja jalg ei ole ka just kõige kergem.
2008 Octavia TDI.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
golf IV 1.9 74kw ja linnas 7L maanteel 5L,see siis nüüd talvel,suvel kuumaga pole saanud mõõta selle autoga äkki saab lidra vähemaks
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Mitte päris teemasse aga on keegi sellist asja vaadanud kellel on kompul ka "range" ehk oletuslik läbisõit, et kui näitab jäägiks 0km, siis kui palju veel tegelikult paagis kütet järg on? Endal oli olukord kus range oli juba 0km, sõitsin ikkagi 10km tanklasse ära ja 55l paaki mahtus 50,..l kütust ehk siis lolli autojuhi pärast on ikkagi 5l reserv jäetud. Kui kütte tuli põlema hakkab siis läheb paaki 47l kütet.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
minu 81 kw boratil paberite järgi 7l jääki kui tuli põlema läheb ja ega tavaliselt üle 48 paaki ei lase nn automaatreziimiga. ja peale põlema hakkamist peaks siis 100km ilma probleemideta võimalik olema aga ise sõitnud peale põlema hakkamist ilma jamadeta ka 50-60km ennem kui teinekord tanklani jõudnud.
Viimati muutis copilot, 09 Apr 2012, 17:04, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
81 kw ja kompuutri järgi maantee 5 ning linn kusagil 9 sajale, keskmine siis 6,5-7/sajale, Reaalsuses keskmine 8 sajale. Olen rahulik sõitja
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
et linnas 9 saada peab ikka päris ummikutes istuma pidevalt v kogu aeg põhjagaasiga sõitma...omal ajal kui tallinnas sai elatud siis tavaliselt oli 7 lagi linnas mis tähendas vahest ka veidi erksamaid kohalt võtte maantee 90km/h püsikaga 2 inimest suvel 16" 205/55 rehvidega pagass kotte poolenisti täis nii 4,6-4,8 ja 110 korral seal 5 kandis rahulikult püsikaga uhades...veidi huligaanitsemist siis max 5,5 ja koos linnaga suvel üle 5,5 keskmine ei tulnud st see oli see millega ka tavaliselt rämedalt arvestasin. talvel tuli üldiselt sinna alla 6 kanti keskmine linna ja maanteega aga ega maanteelgi rahulikult kulgedes alla 5 polnud probleemi. Bora sedaan manuaal kastiga siis. kompu valetab max +-0,2 kuid tavaliselt suht täpselt tuli nii arvustuslik kui ka kompu näit.ristokkk kirjutas:81 kw ja kompuutri järgi maantee 5 ning linn kusagil 9 sajale, keskmine siis 6,5-7/sajale, Reaalsuses keskmine 8 sajale. Olen rahulik sõitja
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Eks ta ole jah vähe suur see kulu. Igasugu juhtmeid järgi topitud ning mootoril veakoode pole, polnud ühtegi veakoodi kusjuures
Mootor töötab hästi ning veeretakistust pole. Seal võib miljon asja mõjutada seda niiet ma üldse ei viitsi ennast hulluks ajada enam. Kas varajane süüde ka suurendab kulu? Kaabeldades näitas ta mingeid 1.7 C BTDC tühikäigul, gaasi andes läks nulli peale. Ausalt öeldes ma ei saanud mitte kui midagi neist numbritest aru. Logid ma salvestasin arvutisse kuid need veel segasemad
Mootor töötab hästi ning veeretakistust pole. Seal võib miljon asja mõjutada seda niiet ma üldse ei viitsi ennast hulluks ajada enam. Kas varajane süüde ka suurendab kulu? Kaabeldades näitas ta mingeid 1.7 C BTDC tühikäigul, gaasi andes läks nulli peale. Ausalt öeldes ma ei saanud mitte kui midagi neist numbritest aru. Logid ma salvestasin arvutisse kuid need veel segasemad
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
Nii 6-7 liitri kanti kipub olema jah.Katse 4.0 Passatiga näitas 53 km kui õigesti mäletan. Pärnu - Tallinn Varbola ristis viskas 0 ette, jõudsin peaaegu Narva mnt-le välja ringteed pidi, paarsada meetrit jäi puudu. Kanku oli kaasas ja läks kohe uus kütus sisse. Testi mõttes katse oli, kuna Poolas ei julgenud paaki tühjaks sõita ja jalutasin paar meetrit kiirteelt paistva tanklani (kõrvaltee läks alt läbi), aga pärast oli juba sportlik huvi. Noh tegelt oleks võib olla mõne km veel venitanud aga esimese jõnksatuse peale jätsin kohe seisma ka, ei tahtnud päris lõplikult kuivale ka sõita.
Viimati muutis dellu, 09 Apr 2012, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
dellu kirjutas:Nii 6-7 liitri kanti kipub olema jah.Katse 4.0 Passatiga näitas 53 km kui õigesti mäletan. Pärnu - Tallinn Varbola ristis viskas 0 ette, jõudsin peaaegu Narva mnt-le välja ringteed pidi, paarsada meetrit jäi puudu. Kanku oli kaasas ja läks kohe uus kütus sisse. Testi mõttes katse oli, kuna Poolas ei julgenud paaki tühjaks sõita ja jalutasin paar meetrit kiirteelt paistva tanklani (kõrvaltee läks alt läbi), aga pärast oli juba sportlik huvi. Noh tegelt oleks võib olla mõne km veel venitanud aga esimese jõnksatuse peale jätsin kohe seisma ka, ei tahtnud päris lõplikult kuivale ka sõita.
ega õhk küttesüsteemis eriti lõbus ole jah...mõnest TDI club foorumis teemast lugenud kus pmt pidanud peale sellist kuivale sõitmist hakkama süsteemi õhutama.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Teie Reaalne kütusekulu ???
See oli õnneks bensukas, lihtsalt tõin näite paagi jäägist.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335