Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Uurisin ja puurisin foorumist, aga päris head vastust ei leidnud. Nimelt küsimus selles, et tühikäik ei ole ühtlane vahepeal kõigub rohkem vahepeal vähem. Teinekord kui näiteks teise käigu pealt sidur alla lüüa siis sureb üldse välja. Vahepeal juhtus ka selline asi (aga see korraks), et ükstapuha millal gaasi lahti lasid (käik väljas loomulikult) suri masin sõidu pealt välja. Viimasel ajal ei taha käivituda ka ilma, et peaks gaasi andma. Ise pöördusin ja kaldusin tühikäigu mootori poole, et see ära puhastada kuid konsulteerides Retoga kes mulle kapoti alla vaatas ja otsustas, et tegu on uuema tüübi 2E mootoriga millel üldse puudubki selline asi ja kõik käib kuidagi läbi õhulugeja. Oskab äkki keegi tema juttu mulle kinnitada? Tahaks sellele kammajaale lõpu saada. Lisaks kui keegi oleks nii lahke ja tal on samasugune mootor (antud juhul siis ilma tühikäigu mootorita?) siis kui tegu õhulugeja murega siis tahaksin proovida enda auto peal kas asi toimib.
Viimati muutis argo, 15 Apr 2012, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategooria lisatud.
Põhjus: Kategooria lisatud.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Kui tühikäigu klappi eraldi pole, siis vaata kas segusiiber on must või puhas, samuti veakoodid. Tühikäiku peaks hoidma aju läbi elektroonilise segusiibri, mida peaks saama kalibreerida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
See pole 2E siis enam, vaid ADY või AGG (1995 toodeti mõlemat).ardiilves kirjutas:tegu on uuema tüübi 2E mootoriga millel üldse puudubki selline asi
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Kuidas kõige parem kindlaks teha?pppp kirjutas:See pole 2E siis enam, vaid ADY või AGG (1995 toodeti mõlemat).ardiilves kirjutas:tegu on uuema tüübi 2E mootoriga millel üldse puudubki selline asi
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Kui pagassis varustuse koodide kleeps olemas on, siis sealt pealt. Kui ei, siis peab ploki pealt mootoritähise välja puhastama. Niisama peale vaadates ADY-l ja AGG-l raske vahet teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Eile veel ilmnes selline tähelepanek, et kui mingine tarbija taha tuleb tühikäigul tiksudes ala ventikas hakkab tööle või subwoofer paneb suurema paugu siis auto ehmatab ära ja tõmbab pöörded alla ja hakkabki puterdama.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Mul on endal 2E, kuid kõik sümptomid täpselt samad. Õhulugeja liigutab end(vist tähendab, et töötab?). Võtsin drosselklapi küljest ja puhastasin kõik ära. Samuti võtsin IACV (tühikäigupöörete reguleerija) küljest, puhastasin, proovisin käima nii, et hoian pöialt ees kohal, kuhu sellest õhk läheb. IACV samamoodi liigutas end sel ajal. Panin asja külge tagasi, kuid pistikut ei ühendanud ja pöörded olid madalal. Nii kui pistiku külge panin lasevad pöörded jälle 1200-1800 oma suva järgi, tarbijad taha pannes ja rooli liigutades kukuvad hetkeks 1000 peale. Gaasi andes gaas lahti lastes puterdavad pöörded alla ja lihtsalt seistes jätab ka vahele. Oskab keegi veel nõu anda, mida proovida? Samuti kas keegi teab, mis pistik sinna drosselklapi külge läheb (töötava mootoriga lahti võttes ei juhtu midagi)?
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Pesu alati kõike uueks ei tee. 2E mootoril on täitsa tühikäigu mootor olemas. Kindlasti selle mootori puhul peavad ka need jämedamad õhu voolikud terved olema. Tihti annab sarnased sümptomid ka surnud lambdaandur. Lisaks veel võib mõjutada termoandur ja õhulugeja. Õhulugeja korrasolekut ei saa hinnata silma järgi, et seal midagi liigub... Lisaks on õhulugeja sees ka sissetuleva õhu termo. Pikk jutt ja seda on raske neti teel remontida.aleks kirjutas:Mul on endal 2E, kuid kõik sümptomid täpselt samad. Õhulugeja liigutab end(vist tähendab, et töötab?). Võtsin drosselklapi küljest ja puhastasin kõik ära. Samuti võtsin IACV (tühikäigupöörete reguleerija) küljest, puhastasin, proovisin käima nii, et hoian pöialt ees kohal, kuhu sellest õhk läheb. IACV samamoodi liigutas end sel ajal. Panin asja külge tagasi, kuid pistikut ei ühendanud ja pöörded olid madalal. Nii kui pistiku külge panin lasevad pöörded jälle 1200-1800 oma suva järgi, tarbijad taha pannes ja rooli liigutades kukuvad hetkeks 1000 peale. Gaasi andes gaas lahti lastes puterdavad pöörded alla ja lihtsalt seistes jätab ka vahele. Oskab keegi veel nõu anda, mida proovida? Samuti kas keegi teab, mis pistik sinna drosselklapi külge läheb (töötava mootoriga lahti võttes ei juhtu midagi)?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
NOTFAST kirjutas:Pesu alati kõike uueks ei tee. 2E mootoril on täitsa tühikäigu mootor olemas. Kindlasti selle mootori puhul peavad ka need jämedamad õhu voolikud terved olema. Tihti annab sarnased sümptomid ka surnud lambdaandur. Lisaks veel võib mõjutada termoandur ja õhulugeja. Õhulugeja korrasolekut ei saa hinnata silma järgi, et seal midagi liigub... Lisaks on õhulugeja sees ka sissetuleva õhu termo. Pikk jutt ja seda on raske neti teel remontida.aleks kirjutas:Mul on endal 2E, kuid kõik sümptomid täpselt samad. Õhulugeja liigutab end(vist tähendab, et töötab?). Võtsin drosselklapi küljest ja puhastasin kõik ära. Samuti võtsin IACV (tühikäigupöörete reguleerija) küljest, puhastasin, proovisin käima nii, et hoian pöialt ees kohal, kuhu sellest õhk läheb. IACV samamoodi liigutas end sel ajal. Panin asja külge tagasi, kuid pistikut ei ühendanud ja pöörded olid madalal. Nii kui pistiku külge panin lasevad pöörded jälle 1200-1800 oma suva järgi, tarbijad taha pannes ja rooli liigutades kukuvad hetkeks 1000 peale. Gaasi andes gaas lahti lastes puterdavad pöörded alla ja lihtsalt seistes jätab ka vahele. Oskab keegi veel nõu anda, mida proovida? Samuti kas keegi teab, mis pistik sinna drosselklapi külge läheb (töötava mootoriga lahti võttes ei juhtu midagi)?
Mulle on mitmed mehed öelnud et sellel 2E-l pole tühikäigu mootorit ja et kõik peaks kuidagi elektrooniliselt jooksma. Peaks laskma autole kaabli taga panna ja vaadata mis sealt tuleb.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]

Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Mine siis räägi nendega inimestega edasi ja seleta mulle palun mis asi see seal klapikambri kaane kohal paistab?


Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Targad mehed tulge vaadake üle siis. Võin teha ka endal kapoti alt pildi ja näidata et mul ei ole. Uuematel 2E-del puudub. Mingitel tõesti on olemas see.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]

Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Kus see info üldse tuli, et sul 2E ?
Sul on kas AGG või ADY !
Sinul näeb mootor välja pealt selline:
http://i291.photobucket.com/albums/ll29 ... 008653.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis --keit--, 16 Apr 2012, 21:46, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
--keit-- kirjutas:Kus see info üldse tuli, et sul 2E ?
Sul on kas AGG või ADY !
Sinul näeb mootor välja pealt selline:
http://i291.photobucket.com/albums/ll29 ... 008653.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Olin jumala kindel, et 2E. Kuidas seda täpsemalt kindlaks teha? Kustkohast ma bloki pealt koodi leiaksin?
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]

Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Kood peaks olema lihvitud eendil seal 3. ja 4. silindri küünla all umbes - praktikas tuleb hakata sealkandis tegema arheoloogilisi väljakaevamisi et otsitut leida. Mootori kood on kirjas ka pakiruumi mati all tunnuskleepekal, nagu varem mainiti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Täpselt nii ongi, nagu GTI kirjutas. Omaltpoolt lisaks, et pigem 4. silindri juures, ploki ülemise serva peal, kohe plokikaane all. Kõigepealt oli mootori tähis ja seejärel number, mis pole oluline. Viimati antud pildil peaks olema AGG või ADY tüüpi 2l mootor ja neil mina pildi järgi ei tee vahet. Kui sul on 2E mootor, siis on sul millegipärast mingi ajuhiiglane selle tühikäigumootori ära võtnud ja sealt edasi hakkavadki anomaaliad. Lisaks veel, et uuemal 2E mootoril pole vanemaga muud vahet visuaalselt kui: mootoril on uuemal lai geneka rihm ja puudub juba külmkäivitus pihusti.
Veel tahaks lisada, et kui sul on tõesti need " targad mehed" , siis miks sa pöördusid foorumisse oma hädadega ja vaevalt ma siit Lõuna-Eestist vaevuks seda sinu imelooma vaatama tulema. Alati tuleb endale selgeks teha 100%, millise mootoriga on tegu ja siis oleks ka palju OT jäänud olemata. Kui sul on hoopis AGG või ADY mootor, siis see pole nii levinud ja nende puhul üldiselt lõpeb asi terve gaasisiibri (või kuidas seda keegi kutsub) mängu väljavahetamisega. Oled õnnelik kui asi piirdub õhulugejaga. Ka see on neil hoopis teistsugune kui 2E mootoril. Lisaks veel, et õhulugeja viga viimasel näitab diagnostiga aga gaasisiibri viga üldjuhul ei näita, kui just selle reostaat pole läbi. Seal võib olla mehhaaniline kulumine ja seda diagnostika ei näita. Gaasipedaal peaks ka olema juba osadel elektroonilise anduriga ja ka need lähevad läbi paljudel. Vaata vähemalt kas sinu autol gaasitross on. ADY vist oli juba ilma trossita ja AGG on veel trossiga ja ilma tühikäigu mootorita, Praegu võin eksida selles AGG ja ADY erinevuses. Vajadusel võin omadest "allikatest" üle vaadata.
Veel tahaks lisada, et kui sul on tõesti need " targad mehed" , siis miks sa pöördusid foorumisse oma hädadega ja vaevalt ma siit Lõuna-Eestist vaevuks seda sinu imelooma vaatama tulema. Alati tuleb endale selgeks teha 100%, millise mootoriga on tegu ja siis oleks ka palju OT jäänud olemata. Kui sul on hoopis AGG või ADY mootor, siis see pole nii levinud ja nende puhul üldiselt lõpeb asi terve gaasisiibri (või kuidas seda keegi kutsub) mängu väljavahetamisega. Oled õnnelik kui asi piirdub õhulugejaga. Ka see on neil hoopis teistsugune kui 2E mootoril. Lisaks veel, et õhulugeja viga viimasel näitab diagnostiga aga gaasisiibri viga üldjuhul ei näita, kui just selle reostaat pole läbi. Seal võib olla mehhaaniline kulumine ja seda diagnostika ei näita. Gaasipedaal peaks ka olema juba osadel elektroonilise anduriga ja ka need lähevad läbi paljudel. Vaata vähemalt kas sinu autol gaasitross on. ADY vist oli juba ilma trossita ja AGG on veel trossiga ja ilma tühikäigu mootorita, Praegu võin eksida selles AGG ja ADY erinevuses. Vajadusel võin omadest "allikatest" üle vaadata.
Viimati muutis NOTFAST, 18 Apr 2012, 06:06, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
Tunnistan see "targemad mehed" jutt oli minu poolt veits mittesobiv ja vabandust. Selles olen 140% kindel, et gaasitross on mul olemas. Eks ma lähen vahin sinna kapoti alla ja üritan selle mootorikoodi ülesse leida.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Golf 3 2.0 85kw tühikäigu jama
2-liitristel plokkidel on tähis ja mootori seerianumber ploki peal karterituulutuse "kopsiku" kohal.