Auto: vw golf 1,9 PD TDI 1,9 96kW, 2002.
Vabandan kohe ette, kui voolikut õigesti ei nimetanud.
Oskate te öelda, kas pildid olev voolik peaks märgitud kohast loksuma või mitte.
http://www.vaikus.eu/auto/voolik.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on ka animeeritud versioon, mis näitab, kuidas voolik loksub täpselt:
http://www.vaikus.eu/auto/vooliku_loks.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahtlustan, et turbosüsteem lekib kuskilt ja see koht tundub mulle kahtlane.
Kohati on tõmme uimane, ei ole nagu erksust, teine hetk jälle kõik korras...
Palun andke teada, kas see loks on ok või mitte, või mida minu kirjeldatud probleemist arvata.
Ja kui peaks midagi vahetama, siis mida täpselt, et saaks varuosa küsida.
Tänud ette.
turbo-intercooleri vooliku ühenduse loks, kas normaalne?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: turbo-intercooleri vooliku ühenduse loks, kas normaalne?
Mul on passat t1,8 2003 sama jama ja täpselt sama moodi, vahepeal läheb väga hästi ja tunneb kohe väga kenasti kuidas turbo taha hakkab vahepeal jälle mitte. Ja mul selle sama lõdviku all on ka selline kuivand tavotistund õli. Mootorisse valan õli ka no iga tuhande tagant kusagil 300 g. Mooto iseenesest ei suitse. Ja mujal õlilekke jälgi pole,kui kellegil asjast aimu või pos. Lahendiga samalaadne lugu pajatada oleks maru tänulik
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: turbo-intercooleri vooliku ühenduse loks, kas normaalne?
Minekut see oluliselt mõjutada ei tohiks, kuigi eks midagi sealt vast välja pressib. Minu doonoril oli sarnane teema Inglismaalt ostes. Sellegipoolest jooksis Saksamaal bahnil ilusti tehase lubatud 207 km/h välja ja kiirenduse üle ka kurta ei saanud. Noh siis ma muidugi istusin sinna ka 81kw automaadist (96 manuaali rooli). Mis kirjeldust sulle ikka vaja on, sama lõdviku peadki uue ostma, kui tahad vahetada. Kui sa ta lahti võtaksid, siis näeksid mis viga on. Seal on mõlemal küljel üks hammas, kuhu taha see üle käiv "traatklamber" peaks taha jääma. Järelikult on sul need kulunud. Minul oli üks neist kulunud/katki ja keeras selle poole irvakile (tulemüüri poolse serva - niipalju kui tal seal sees ruumi oli keerduda, sest teine pool ju hoidis ilusti - sinu oma selles osas tundub teistmoodi). Kuna kokkuladumise himu oli nii suur ja kohapeal vist seda juppi kohe polnud, siis mina lasin sinna "hamba" kohta (on väljasurutud ülejäänud torust hoopis suure peaga kruvi sisse ja relakaga lihvisin ta siis teise poolega samasuguseks. Aga nagu öeldakse ajutine lahendus on jääv, siis minu oma on nüüd 7-8000km ilusti vastu pidanud, auto lisaks veel ka chipi saanud ja seisab edukalt.
Viimati muutis dellu, 13 Juul 2012, 07:57, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: turbo-intercooleri vooliku ühenduse loks, kas normaalne?
Sai täna hommikul GTR autoteenindusest läbi käidud. Seal öeldi visuaalse vaatluse põhjal, et selle voolikuga olevat kõik korras, et kui sealt midagi lekiks siis oleks voolik selle koha pealt veidi õline (jälg peal).
Hetkel siis kahtlustan turbo geomeetriat (hilises tõmbes), mis võibolla siis puhastamist tahab?
Sellekohane teema > http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=90891" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetkel siis kahtlustan turbo geomeetriat (hilises tõmbes), mis võibolla siis puhastamist tahab?
Sellekohane teema > http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=90891" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis sott, 13 Juul 2012, 08:05, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: turbo-intercooleri vooliku ühenduse loks, kas normaalne?
Nendel liidetel millel klamber käib on tihendid mida saab eraldi vahetada. Mis loksub/liigub see ka kulub.
Re: turbo-intercooleri vooliku ühenduse loks, kas normaalne?
Kokku neid tihendeid 7tükki turbo lõdvikutel:onusnooker kirjutas:Nendel liidetel millel klamber käib on tihendid mida saab eraldi vahetada. Mis loksub/liigub see ka kulub.
6 tihendit - varuosakood peaks olema 3C0 145 117 F
1 tihend - varuosakood 3C0 145 117.
Ja maksid need esimese koodiga tihend 3.42.-tk teine 3.41.- esinduses.