Täna sai oma masinat veidi uudistatud, seekord juhi istme alt ja ei läinud kaua kui midagi äärmiselt ebameeldivat avastasin.
Kuna minu auto on eelnevalt avariiline, paljud märgid näitavad seda, siis tundub, et taastamine on veidi üle pers*e tehtud. Ilmselt on juhi poole külg vastu mändi kütnud ja isuga.
Juhi turvakardin on tal alla käinud, see on fakt. Tähendab, et mõni padi veel võib vabalt olla lahti käinud.
Juhe, mis on läbi lõigatud näeb välja selline:
Suurem PILT
nohh se on padja juhe ja kui sul tuli armaturis ei põle siis järelikult on padjad canist maha võetud kui peaksid laksu panema siis vist ei tohiks ka terved padjad avaneda järelikult saab vägagi valus olema vist oli nii et kui yks padi on lahti käinud tuleb lisaks padjale ka bagi aju välja vahetada ma selles kyll nyyd sadaprossa kindel ei ole aga nagu on jäänud kõrva kuskilt kunagi aga pane juhe taha siis saad uurida
Lase esinduses hinna pakkumine teha turva seadmete töökorda seadmiseks. Siis mine selle automüüja ukse taha, kes sulle auto müüs ja las maksab kinni või muidu.......... saab igasuguseid istantse kihevile selle teemaga ajada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
LabeL kirjutas:ingel oleks võind sul täna üldscani ka teha, oleks äkki miskit näinud, aga vb oskuslikult ära petetud.
Hah, kõva oskulikkus küll, jätta läbilõigatud bagi juhe niimoodi avalikult vedelema.
Sellistele ahvidele tuleks paar bagi vastu tatti lahti lasta, ehk siis õpivad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Andruss kirjutas:Tagasi viimisest võin suu puhtaks pyhkida, sest ostsin eraisikult selle masina.
Kui masina ostsin siis käisin saksa autos kontrollis ning midagi sellist ei tuvastatud kyll seega on arvutit ilmselt näpitud.
Kahju, et seda saksa autos ei tuvastatud.
See laks on mitu tuhat euri ma juba tunnen ette.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
ega se ei loe et eraisikult usun et saab selle eraisiku samamoodi seda maksma panna või ostab auto tagasi muidugi juhul kui ta tahtlikult myys sulle selle auto teades sellest et istme padjajuhe on läbi lõigatud ja kui auto lihtsalt kontrollis käis siis saksaauto vist ei uuri kõike kui sa just ei ytle et vaadake sedateist ja kolmandat
No viimane kogemus siis "Aasta autoga" Tartus kes teostab audi hooldust ja remonti. Sai viidud kontrolli A4 3.0 Bensiin Quattro. Müügieelne kontroll siis. tuvastati vaid parkimis anduri rike ( mida ise ka juba teadsin ) ja hiljem siis seal samas sai teostatud ( juba peale ostu ) mootori hooldus/remont mille maksumusl oli siis 1k € ja kui küsisin, et mida te siis kontrollisite sain vastuseks noh.... lasime diagnosti. Küsisin, et kas kapoti tõstsite lahti? jah vaatasime, et katted on olemas ja korras.
Niet pigem minna teadjamate juurde müügieelset kontrolli teostama kui lasta esinduse "spetsialistidel" seda teha.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Ka eraisiku ja tema tel numbri googeldamine, facebookimine..... annab kindlasti palju huvitavaid vastuseid. Mõned suuremad sõbrad kaasa võtta ja sõbralikult rääkides võib teinekord palju ebameeldivaid asju meeldivaks rääkida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
golfi_vend kirjutas:B6 ei vajanud airbag aju väljavahetamist, piisab vigade kustutamisest.
siis selliseljuhul võib panna läbilõigatud juhtmeteotsa sobivasuurusega takisti (millesuurust kui tahad võin sulle postkasti kirjutada) niikauaks kuni saad istme välja vahetatud ja saad arvutiga ylelasta ja vead ära kustutada ja teised padjad tööle
golfi_vend kirjutas:B6 ei vajanud airbag aju väljavahetamist, piisab vigade kustutamisest.
siis selliseljuhul võib panna läbilõigatud juhtmeteotsa sobivasuurusega takisti (millesuurust kui tahad võin sulle postkasti kirjutada) niikauaks kuni saad istme välja vahetatud ja saad arvutiga ylelasta ja vead ära kustutada ja teised padjad tööle
Tal ju see takisti vahel juba (3,6 ohmi peaks nominaal olema).
Teised padjad töötavad isegi siis edasi, kui tuluke põleb.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Noh Saksa-Autosse ma enam ei kipu :d Ma usun, et nad saaksid selle tööga hakkama aga pigem turgutan mõnda väiksemat ettevõtet, kes on sama pädevad.
Kuna ma olen suht kumm kui tuleb jutuks auto elektroonika seega küsin, kas teoorias vähemalt on selline võimalus, et juhi istme padi on lahti käinud, ilmselgelt on see asendamata jäänud ja kompuutri lollitamiseks on juhe läbi lõigatud ja padja elektroonika asendatud selle takistiga? Seega on variant, et padjad on endiselt töös va istme padi? Pildil olev teibiga kaetud juhtme ots tundus olevat ainult teip ning seal all käega katsudes midagi tunda (takistit) ei olnud.
Ma hakkan homme tegelema selle asjaga ehk otsima kohta, kus korralikult lasta läbi uurida oma masin. Kui kellelgi on tuttavaid või endal piisavalt pädevust siis andku aga teada, oleksin väga tänulik.
saad ka ise vaadata millised padjad sees ja millised mitte. Istme oma natu raksem kontrollida aga jah. külje oma saad vaatada esimese a piilari liistu eemaldamisega ka sealt on padi näha, kui tuli kardin lahti siis tuleb tavaliselt ka istme oma. Aga mina võtkas kätte läheks selle venna jutule kes sulle selle auto mpps ja laseks tal selle tagasi osta. Endal edaspidi muresid vähem. Eraisik või mitte kõik peavad oma kauba eest vastutama ja sünast aga ma ei teadnud ei piisa. Alati saab välja uurida millal see pauk on käinud ja kas inimene on selle auto aint müümiseks toonud või mitte. Paljud automüüjad on eraisikud ja toodavad sitast saia.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
jussike kirjutas:Ka eraisiku ja tema tel numbri googeldamine, facebookimine..... annab kindlasti palju huvitavaid vastuseid. Mõned suuremad sõbrad kaasa võtta ja sõbralikult rääkides võib teinekord palju ebameeldivaid asju meeldivaks rääkida.
Mõte on ju õige aga siin on 2 suurt aga- soojenduseks müüja oli üsna mürgine venelane kellega, ilma korraliku seljataguseta, saagi käima tõmmata ei tasu . Ta ütleb mulle, et ma ostsin auto sellisena nagu ma seda nägin.
Teiseks- kuna auto on toodud saksast siis ei pruugi ta üldse teadlik olla, samas ta võis selle saksast tuua kui ta veel 3,5 meetri pikkune oli ja kuskil priisle garaazis sirgeks tõmmata
Ma uurisin istet lähemalt, seal kus on airbagi logo. Üldiselt peaks padi sealt samast logo juurest välja lendama? No ma ei tea, seal on siis veatu parandustöö tehtud, sest iste näeb väga kobe välja sealt.
Kas kellelgi on mõnda kohta soovitada kus ma saaksin lasta kontrollida turvapatjade seisukorda?
Andruss kirjutas:Ma uurisin istet lähemalt, seal kus on airbagi logo. Üldiselt peaks padi sealt samast logo juurest välja lendama? No ma ei tea, seal on siis veatu parandustöö tehtud, sest iste näeb väga kobe välja sealt.
Kas kellelgi on mõnda kohta soovitada kus ma saaksin lasta kontrollida turvapatjade seisukorda?
Esindus aitab ja mõtetu on halada et ei julge sedateist ja kolmandat kui ei julge myyjaga sellelteemal rääkida siis pöördu politseise või tarbijakaitsese et sind petetija kuskilt ikka abi saad, neil peaks pirn vägagi eredalt põlema minema kui jutt on autoturvavarustuse petmisest
Andruss kirjutas:Ma uurisin istet lähemalt, seal kus on airbagi logo. Üldiselt peaks padi sealt samast logo juurest välja lendama? No ma ei tea, seal on siis veatu parandustöö tehtud, sest iste näeb väga kobe välja sealt.
Kas kellelgi on mõnda kohta soovitada kus ma saaksin lasta kontrollida turvapatjade seisukorda?
Esindus aitab ja mõtetu on halada et ei julge sedateist ja kolmandat kui ei julge myyjaga sellelteemal rääkida siis pöördu politseise või tarbijakaitsese et sind petetija kuskilt ikka abi saad, neil peaks pirn vägagi eredalt põlema minema kui jutt on autoturvavarustuse petmisest
Ma päris täpselt ei saa aru mida sa mõtled selle halamise või mitte julgemise all? Ma räägin nii nagu asi reaalselt on. Ma ei ole nii sinisilmne, et lähen selle müüja juurde 2-3 kuud hijlem ja ütlen, et osta masin tagasi, sest üht-teist on pers*es ja ta laob mulle kohe raha lagedale. Ta saadab pikalt. Politseil jäävad ka käed lühikeseks, sest ma võisin seda vabalt ise ka teha ja nüüd üritan tema kaela veeretada ning tarbijakaitsest antud juhtumil abi pole.
Antud olukorras peab lihtsalt leppima, et olen petta saanud ja kogu moos.
Mind huvitab rohkem see kus ma saan seda viga parandada.
on olnud ka juhus, kus passatil on olnud recaro iste ja istme airbag on maha kodeeritud, kuna recaro istmel see puudus. Aga sakslane vaevalt jah nii teeb, et lõikab istmelt juhtme läbi. Ikkagi jääb variant, et takisti kuskil mujale vahele pandud (airbagi aju ligidal vms) või maha kodeeritud. Istet katsudes sa tuvastada ei saa, kuna istme kate õmmeldi ilmselt tagasi kokku ja liimiti airbagi koda kinni. Ülemise turvakardina juhe jookseb taga C-piilari juurest ülesse. Mõõda ära istme turvapadja takistus. Sul ju juhtmed seal näha mis isoleerimata. sinna tester vahele ja kui takistus olemas siis airbag terve. Kui takistus puudub siis airbag laiali.
Parandage, kui eksin!
Ei pea aga multimeeter kasutab oomiseadust takistuse mõõtmiseks ja oomiseaduses on valemis pinge koht olemas(r=u/i). Lahti lööb siis kui pinget piisavalt, oleneb multimeetrist aga enamasti ei soovitata. Lihtsam ohutum viis on CAN-BUS-ist airbag peale lülitada ja pistikud kokku ühendada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
aga tal pole ju mõtet airbagi juhtmeid kokku ühendada ja can-nist lülitada, kui takisti näiteks mujal peidus!!
Mingit kasu ju pole, kuna peidus oleva takisti näitab ikka samu andmeid. Jah, juhul muidugi, kui maha kodeeritud siis on võimalus vigane airbag tuvastada sel moel.
Selle tagastamise kohtalt on müüjal ka väga hea argument ju, et ise lasid veel esinduses auto üle kontrollida, et mis pretensioone sa nüüd esitad.
Sõbral oli kunagi juhus kus müüs auto maha. Hind oli 43000, ostjaks naisterahvas. Käis tegi ringi ümber auto, palus korra käima panna ja küsis millal ARK-sse lähme. Kuskil pool aastat hiljem helistas, et tema lasi autole 25000 eest remondi teha ja maksa nüüd kinni. Õigemini helistas veel jutu järgi mingi advokaat, kes teda esindas. Pikalt saatmise peale ähvardati kohtuga, aga kutset ootab nüüd juba oma 6a. Kusjuures autol ei olnud teadaolevaid vigu ja oli kogu aja esinduses remonditud (4-5a vana). Jah õli natuke lekkis kuskilt tihendi vahelt, aga seda oli ka näha ja esindus korra midagi üritas ka teha aga läks pigem hullemaks. Ja noh pool aastat hiljem pea auto väärtuse nõudega välja tulla on ka vähe optimistlik, selliseid asju oleks vast enne pidanud kooskõlastama. 25000 eest oleks sinna juba mitu kasutatud mootorit vast peale saanud. Ei kujutagi ette, mida seal selle raha eest remontida oli, sest läbisõit ka teab mis suur ei olnud, aga noh Renualt puhul pole ime ka.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335