2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 8 korda
2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Tere, olen uurinud natuke Volkarite diisleid. Silma jäi 103 kw 2.0 diisel. Nüüd küsimus selline, et nagu aru saan on neid saada kahte erinevat varjanti. Esimene on ühe nukkvõlliga a teine kahe(DOHC). Mis neil vahet on? Kumba lihtsam hooldada on? Mõlemal on 103kw, on seda sõites aru ka saada
Palju neil rihmavahetus maskab umbkaudselt?
Palju neil rihmavahetus maskab umbkaudselt?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Olen kuulnud, et 1,9L mootor on töökindlam, kui seda 2,0L
2,0L on DOHC mootor (double overhead camshaft e. twin-cam engine) - eeliseks rohkem jõudu.
DOHC engine can "breathe" better, meaning that it can produce more horsepower with smaller engine volume
Cons: More complex and more expensive design.
1,9L on SOHC mootor (single overhead camshaft) - eeliseks madalatel pööretel parem kiirendus, sobib paremini linnaautoks.
The disadvantage is that an OHC engine requires a timing belt or chain with related components, which is more complex and more expensive design.
Animatsioonid ja selgitused mõlemast:
http://www.samarins.com/glossary/dohc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kasutatud autot vaatad, siis 2,0L ei soovitaks, sest kaheliitrist on keerulisem parandada ja kasutatud auto puhul sa ei tea kunagi, mis seisukorras hetkel mootor on. Aga noh, see on kõigest minu arvamus.http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=83665
The 2.0 also introduced issues that were unheard of on the 1.9. Head gasket failures, porous head castings, and oil pump drive failures to name a few. Plus the same issues that affected the 1.9 (VNT mechanism gunking up, MAF failure) are still present. The sheer number of these 2.0 engines out there suggests most are fine, but I think it's fair to say they are more problematic than their older cousin.
2,0L on DOHC mootor (double overhead camshaft e. twin-cam engine) - eeliseks rohkem jõudu.
DOHC engine can "breathe" better, meaning that it can produce more horsepower with smaller engine volume
Cons: More complex and more expensive design.
1,9L on SOHC mootor (single overhead camshaft) - eeliseks madalatel pööretel parem kiirendus, sobib paremini linnaautoks.
The disadvantage is that an OHC engine requires a timing belt or chain with related components, which is more complex and more expensive design.
Animatsioonid ja selgitused mõlemast:
http://www.samarins.com/glossary/dohc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Nitro, 19 Aug 2012, 14:38, muudetud 2 korda kokku.
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
aga no sellel 1.9 mootoril on ainult 77kw mis on minu arust sellise suure auto jaoks vähe. Seega küsin uuesti, kumb on siis parem kas 2.0 SOCH või 2.0 DOHC. Mõlemad diislid siis?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
kasutatud auto puhul ei tea sa ka mis mootori olukord on ka siis kui tegu 1,9 diisel, 1,6 bensukas v mis iganes.
aga 2.0 on rohkem neid vigu kui 1,9 puhul kohe kindlasti ja eks ta ikka veidi kallim ole kui 1,9 parandus. 2.0 puhul pihustid(ei tea kas uued pihustid on ok juba) aga surevad kiiremini kui 1,9 puhul ja jätavad teele st 1,9 puhul saad veel kuidagi kodu vms limpida üldjuhul ning isegi kui läheb siis 1,9 sa pihusteid saab vähe odavamalt kui 2.0 omasid. kahemassiline neil 1,9 ja 2.0 puhul kõigi VAG masinate mure isegi DSG puhul. DSG l muidugi veel omad lisapuudused veel mis ei ole odavad mitte st kui põed juba rihma vahetuse kalliduse pärast siis külmas eesti kliimas DSG d ei soovita kui kasti valikus kah veel küsimus on(juhtblokk ~1500 EUR ja neid vahetanud päris paljud kaasa arvatud üks mu tuttav). samuti olen kuulnud et nukad on nõrgemad kui 1,9 puhul st kipuvad veel kiiremini kuluma ja isegi olen ise ühes diisli töökojas kuulnud pealt inimest kes tuli murega et nukk oli lausa pooleks läinud vms ja üsna peale garantii aja lõppu ning vw saatis pikale tahtes vaid ulme summat uue nuka ja töö eest saada.
aga mis kere peal sa 77kw mõtled et jääb nõrgaks....autot ei ole sa ju nimetanud mida ise vaatad täpselt ja mis max vanusega jne. 1,9 näiteks olemas ka 96kw ja ka 110kw 1,9 diisel olemas.
Isiklikult, diislipede nagu ma olen olnud st G2 1,6D 40kw vabalthingav millega alustasin, nüüd oman Borati sedaane 1,9TDI 81kw 99.a. ja 03.a. 1,9TDI 96kwPD. kunagi kui midagi muud tuleb siis 2.0TDI 99% tõenäosusega kohe kindlasti mitte, ennem juba midagi vängemat st saaks siis remondi rõõmu eest ka minekut. aga igapäevasõiduks 1,9 mulle meeldib ja rahul seni kui jagad osasid asju ka ise kodus ää teha.
ja nitrole, mine vaata ükskord mõni auto ka üle ning tee ka proovisõitu - siin foorumis midagi ette kujutada ei leia sulle autot ja sellist ammugi mitte millega sul ka rõõm sõita oleks. teinekord tuleb lihtsalt ka silmad lahti hoida kasvõi siin foorumiski kust ma ise endale 81kw ostsin!!!
aga 2.0 on rohkem neid vigu kui 1,9 puhul kohe kindlasti ja eks ta ikka veidi kallim ole kui 1,9 parandus. 2.0 puhul pihustid(ei tea kas uued pihustid on ok juba) aga surevad kiiremini kui 1,9 puhul ja jätavad teele st 1,9 puhul saad veel kuidagi kodu vms limpida üldjuhul ning isegi kui läheb siis 1,9 sa pihusteid saab vähe odavamalt kui 2.0 omasid. kahemassiline neil 1,9 ja 2.0 puhul kõigi VAG masinate mure isegi DSG puhul. DSG l muidugi veel omad lisapuudused veel mis ei ole odavad mitte st kui põed juba rihma vahetuse kalliduse pärast siis külmas eesti kliimas DSG d ei soovita kui kasti valikus kah veel küsimus on(juhtblokk ~1500 EUR ja neid vahetanud päris paljud kaasa arvatud üks mu tuttav). samuti olen kuulnud et nukad on nõrgemad kui 1,9 puhul st kipuvad veel kiiremini kuluma ja isegi olen ise ühes diisli töökojas kuulnud pealt inimest kes tuli murega et nukk oli lausa pooleks läinud vms ja üsna peale garantii aja lõppu ning vw saatis pikale tahtes vaid ulme summat uue nuka ja töö eest saada.
aga mis kere peal sa 77kw mõtled et jääb nõrgaks....autot ei ole sa ju nimetanud mida ise vaatad täpselt ja mis max vanusega jne. 1,9 näiteks olemas ka 96kw ja ka 110kw 1,9 diisel olemas.
Isiklikult, diislipede nagu ma olen olnud st G2 1,6D 40kw vabalthingav millega alustasin, nüüd oman Borati sedaane 1,9TDI 81kw 99.a. ja 03.a. 1,9TDI 96kwPD. kunagi kui midagi muud tuleb siis 2.0TDI 99% tõenäosusega kohe kindlasti mitte, ennem juba midagi vängemat st saaks siis remondi rõõmu eest ka minekut. aga igapäevasõiduks 1,9 mulle meeldib ja rahul seni kui jagad osasid asju ka ise kodus ää teha.
ja nitrole, mine vaata ükskord mõni auto ka üle ning tee ka proovisõitu - siin foorumis midagi ette kujutada ei leia sulle autot ja sellist ammugi mitte millega sul ka rõõm sõita oleks. teinekord tuleb lihtsalt ka silmad lahti hoida kasvõi siin foorumiski kust ma ise endale 81kw ostsin!!!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
jah, mõlemad diislid, üks neist kahe nukaga, teine ühe nukaga. mõistagi kahe nukaga pill kallim remontida kui näiteks kasvõi ülemise poole peal peaksid need nukad ja kõik siina kuuluv ära kuluma. juhtub kergelt ja kiirelt kui õli ei vahetata õigeaegselt ja ei kasutata õiget selle moto vw õli normile vastavat õli+longlife teema mis on neist kõige suurem lollus diislite puhul.birgo99 kirjutas:aga no sellel 1.9 mootoril on ainult 77kw mis on minu arust sellise suure auto jaoks vähe. Seega küsin uuesti, kumb on siis parem kas 2.0 SOCH või 2.0 DOHC. Mõlemad diislid siis?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Kui tahmafiltrit (selle saab eduliselt ka eemaldada) ei karda, siis SOHC, see mootor on ise kõvasti pommikindlam, kui DOHC, millel teadagi pihustitega pidevalt hädasi. DOHC on siiski särtsuma minekuga.birgo99 kirjutas:aga no sellel 1.9 mootoril on ainult 77kw mis on minu arust sellise suure auto jaoks vähe. Seega küsin uuesti, kumb on siis parem kas 2.0 SOCH või 2.0 DOHC. Mõlemad diislid siis?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2060
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
3.0 TDI siis ilmselt...aga siis pead küll Audile üle minema kuna volkaril on need ainult Touaregil ja Phaetonil, mida on teadagi "hea ja odav" remontidakunagi kui midagi muud tuleb siis 2.0TDI 99% tõenäosusega kohe kindlasti mitte, ennem juba midagi vängemat st saaks siis remondi rõõmu eest ka minekut.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
siLc kirjutas:3.0 TDI siis ilmselt...aga siis pead küll Audile üle minema kuna volkaril on need ainult Touaregil ja Phaetonil, mida on teadagi "hea ja odav" remontidakunagi kui midagi muud tuleb siis 2.0TDI 99% tõenäosusega kohe kindlasti mitte, ennem juba midagi vängemat st saaks siis remondi rõõmu eest ka minekut.
jah, mõtlen miskit 3.0 TDI kanti ja tõepoolest siis piab audi peale üle kolima aga ikkagi VAG grupp. eks phaetonil iseenesest miskit häda välimuse poolest pole ja sisu kah enamvähem...touaregi puhul küll on sisekujunduses miskit disainijatel puudu jäänud seda enam kui osta miskine high end varustusega pill st ikkagi kuidagi plank näeb välja a la kui võtta võrdlusesse ikkagi range roveri sportlikumad variandid aga need masinad omaette klass kah.
kallid nad nii va naa pidada ja ega 3.0 kah nii murevaba laps pole...üks tuttav omab ja neid jamasid ikka olnud aga sellist püssi ostes tuleks juba ette arvestada võimalike "odavate" remondiarvetega sest ei ole just nn igamehe igapäeva auto kui võtta võrdlusse näiteks 1,9TDI levik. kütte kulu kah veidi suurem ju.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Mis te ulute Ise oman 2,0 tdi dsg pole küll vw aga ikkagi, siis mina olen igati rahul ja pole remondi peale raisanud rohkemat midagi.Teinud hooldusi ja õli lisanud.Tegelikult ei tea kunagi kuidas eelmine omanik on seda autot hooldand ja kui ma ei eksi siis pihusti mured on 125 kw isendil rohkem.Ja tahmafiltriga isendist käi kauge kaarega.
www.zigmet.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
räägi palju ka veerenud oled sellega?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 23 Sept 2012, 16:46
- Auto: VW Passat 2,0TD 103kw 2006.a
- Asukoht:
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Oskab keegi öelda kus asub B6 2,0td 103kw universaalil paagipump( kust ligi saab), tahaks seda sõela seal puhastada.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2060
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Ikka tagaistme põhja alt.janek38 kirjutas:Oskab keegi öelda kus asub B6 2,0td 103kw universaalil paagipump( kust ligi saab), tahaks seda sõela seal puhastada.
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
2.0 kahe nukaga mootoritel pole mõtet pihustite pärast väga põdeda. Enamustel on tehasepoolne aktsioon peal, mille käigus vahetatakse kõik vanema tüübi pihustid tasuta välja. Pigem tuleks karta õlirõhu probleemi. Olen palju näinud mootoreid mis on laiali läinud tänu õlipumba rikkele, nimelt on neil karteris balanseerimisvõllid ja nendelt läheb ülekanne läbi 6mm kuuskant pulga õlipumbale, ning selle pulga kandid kuluvad ajapikku ära ning seetõttu õlipump ringi ei käi. Põhjustab seda üldjuhul vale õli kasutamine või hooldusvälpade lõhki sõitmine.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Just tulin garaazist,kus taastasin tasakaalustusvõlli sees olevat kuuskant ava.Siim-O kirjutas:2.0 kahe nukaga mootoritel pole mõtet pihustite pärast väga põdeda. Enamustel on tehasepoolne aktsioon peal, mille käigus vahetatakse kõik vanema tüübi pihustid tasuta välja. Pigem tuleks karta õlirõhu probleemi. Olen palju näinud mootoreid mis on laiali läinud tänu õlipumba rikkele, nimelt on neil karteris balanseerimisvõllid ja nendelt läheb ülekanne läbi 6mm kuuskant pulga õlipumbale, ning selle pulga kandid kuluvad ajapikku ära ning seetõttu õlipump ringi ei käi. Põhjustab seda üldjuhul vale õli kasutamine või hooldusvälpade lõhki sõitmine.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
2005 Jettale uurisin, väidetavalt ei kuulu sinna aktsiooni sisse. Ju ma siis sellise "õnnetu" sain, mille puhul ei saa uut juppi külge.Siim-O kirjutas:2.0 kahe nukaga mootoritel pole mõtet pihustite pärast väga põdeda. Enamustel on tehasepoolne aktsioon peal, mille käigus vahetatakse kõik vanema tüübi pihustid tasuta välja. Pigem tuleks karta õlirõhu probleemi. Olen palju näinud mootoreid mis on laiali läinud tänu õlipumba rikkele, nimelt on neil karteris balanseerimisvõllid ja nendelt läheb ülekanne läbi 6mm kuuskant pulga õlipumbale, ning selle pulga kandid kuluvad ajapikku ära ning seetõttu õlipump ringi ei käi. Põhjustab seda üldjuhul vale õli kasutamine või hooldusvälpade lõhki sõitmine.
Aga olled omanud nii PD ( pm oman ka jätkuvalt) ja liikudes nüüd CR mootoriga, siis ütleks et pole mõtet neid mootoreid maha kanda. Arvestades seda kogus mis neid läbi müüdud on, siis seda enam et neid rohkem esindustes ja remondis nähakse. See on ju täitsa loomulik.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Ega kui mootor hooldust nägi viimati 60 000 km tagasi, siis egas midagi loota polegi, lisaks kui mootor on vana, eks vigu ikka hakkab välja lööma, kuigi ju kelladel ees 180 000(nagu igal Eesti myygiplatsi autol).corbe kirjutas:2005 Jettale uurisin, väidetavalt ei kuulu sinna aktsiooni sisse. Ju ma siis sellise "õnnetu" sain, mille puhul ei saa uut juppi külge.Siim-O kirjutas:2.0 kahe nukaga mootoritel pole mõtet pihustite pärast väga põdeda. Enamustel on tehasepoolne aktsioon peal, mille käigus vahetatakse kõik vanema tüübi pihustid tasuta välja. Pigem tuleks karta õlirõhu probleemi. Olen palju näinud mootoreid mis on laiali läinud tänu õlipumba rikkele, nimelt on neil karteris balanseerimisvõllid ja nendelt läheb ülekanne läbi 6mm kuuskant pulga õlipumbale, ning selle pulga kandid kuluvad ajapikku ära ning seetõttu õlipump ringi ei käi. Põhjustab seda üldjuhul vale õli kasutamine või hooldusvälpade lõhki sõitmine.
Aga olled omanud nii PD ( pm oman ka jätkuvalt) ja liikudes nüüd CR mootoriga, siis ütleks et pole mõtet neid mootoreid maha kanda. Arvestades seda kogus mis neid läbi müüdud on, siis seda enam et neid rohkem esindustes ja remondis nähakse. See on ju täitsa loomulik.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Eks siin kehtib rusikareegel: Auto ostmine on nagu loterii, võid saada "Jackpot`i" ja siis kirud end maa alla. Kui aga kasutatud auto puhul leida isend, mille eest eelmine omanik on hoolt kandnud ja ise samamoodi jätkad, siis võib lõbus ja viisakas kulgemine pikalt kesta.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Postitas diselist » 29 Juuni 2013, 11:35
Mul endal oli kunagi 2,0tdi 103kw(hitleri kättemaks teise maailmasõja kaotuse eest),nii õnnetut motot peale 2,5 V6 ei ole VAG-l.Sellel oli ka üks paljudest vigadest paagi pumba sõela ummistumine ,siis ka sinine taga.See sõel ime peenike,tahab väga puhast kütet.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
isegi just vaatan siin uuemat masinat, Passat/Golf Varianti...enamus 103kw-sed. Saksast toodud nagu ikka, kuna Eestist ostetud masinaid eriti ple ja kui isegi satub mõni siis, pmst ilma lisadeta. Milleni tahtsin jõuda on see, et vaatan neid hooldusraamatuid ja kurb tegelt mõelda, et auto näeb uut õli alles 30tuh km tagant...olgu longlife või mis iganes seal sees, aga no 30tuh on ikka jõhker kilometraaz ühe ja sama õli jaoks. Samas ei ole midagi ette ka heita eelnevatele omanikele, kui juba tehases sellised normid ette antud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Tänapäeva masinad pole mõeldud kestma kaua peale garantii lõppemist....longlife läbi üritatakse garantii/liisingu ajal hoolduskulud võimalikult madalal hoida...edasi tulgu v veeuputus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Kas te kõik ostate auto selleks, et seda kohe remontima hakata
Mina üldiselt ostan auto ikka selleks, et sõita
Kontrollige masin enne ostu korralikult üle, kui on mõni häda küljes, siis tingi või otsi teine.
Nii moodi ette stressama hakata, et mingi ilgelt kallis vidin peaks otsad andma, siis ei saagi ju ühtegi autot osta, sest sellist autot POLE OLEMAS, mis kunagi remonti ei vaja. Kui raha pole, siis otsa ratas (ps. ka sel võib kett katkeda või pedaal murduda).
Sellised teemad hakkavad juba ära tüütama, et mis võib tulevikus juhtuda.
Mina üldiselt ostan auto ikka selleks, et sõita
Kontrollige masin enne ostu korralikult üle, kui on mõni häda küljes, siis tingi või otsi teine.
Nii moodi ette stressama hakata, et mingi ilgelt kallis vidin peaks otsad andma, siis ei saagi ju ühtegi autot osta, sest sellist autot POLE OLEMAS, mis kunagi remonti ei vaja. Kui raha pole, siis otsa ratas (ps. ka sel võib kett katkeda või pedaal murduda).
Sellised teemad hakkavad juba ära tüütama, et mis võib tulevikus juhtuda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Nojah, müts maha kui ostes vigase õlipumbaga auto välja defekteerid ,wahahhaaahha.jussike kirjutas:Kas te kõik ostate auto selleks, et seda kohe remontima hakata
Mina üldiselt ostan auto ikka selleks, et sõita
Kontrollige masin enne ostu korralikult üle, kui on mõni häda küljes, siis tingi või otsi teine.
Nii moodi ette stressama hakata, et mingi ilgelt kallis vidin peaks otsad andma, siis ei saagi ju ühtegi autot osta, sest sellist autot POLE OLEMAS, mis kunagi remonti ei vaja. Kui raha pole, siis otsa ratas (ps. ka sel võib kett katkeda või pedaal murduda).
Sellised teemad hakkavad juba ära tüütama, et mis võib tulevikus juhtuda.
Ma võtaks kogu selle loo kokku Urbaani mõttega, kuid mitte nii rajult, autode tootmine lõpetati eelmisel sajandil!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?
Võite ju zigulle taga nutta, et näe kus olid jube head auton vabsee ei läinud katki. Kui nüüd mõtlema hakata siis seal polnudki ju midagi katki minna võrreldes tänapäevase autoga.
Võrdluseks oli mul aastaid 3L töömahuga diisel mercedes, kui praegused 2L töömahuga diislid on võimsamad ja suurema väändemomendiga, pea 2x väiksema kütuse kuluga.
See kõik on saavutatud keerukama tehnikaga, kus on oluliselt rohkem lagunevaid detaile. Ja loomulikult tuleb see kõik teil kinni maksta, euroliit teeb nõudeid, tootjad toodavad ja meie maksame= lihtne.
Võrdluseks oli mul aastaid 3L töömahuga diisel mercedes, kui praegused 2L töömahuga diislid on võimsamad ja suurema väändemomendiga, pea 2x väiksema kütuse kuluga.
See kõik on saavutatud keerukama tehnikaga, kus on oluliselt rohkem lagunevaid detaile. Ja loomulikult tuleb see kõik teil kinni maksta, euroliit teeb nõudeid, tootjad toodavad ja meie maksame= lihtne.
M.O.T.T