Vahetasin küünlad ära ja käisin kontrollimas. näidud olid ikka kõrged. See kes kontrollis, kruttis ühte ava ja sai tühikäigul pöörded paika. Pööretel on näidud nüüd järgmised : CO - 6.2 ja HC 174 Homme vahetan vaakum voolikud välja. ehk siis muutub midagi.
Viimati muutis mees6, 24 Okt 2012, 16:32, muudetud 1 kord kokku.
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team
Palju kütust tarbib? See mootor sööb ideaalis maantel 6 sajale ja linnas üle 10 eriti ei tule. Pritsepeast saab segu lahjemaks keerata, huvitav miks ülevaatusel seda ei tehtud, selleks vaja 3mm pikka kuuskanti.
Boxerdaja kirjutas:Palju kütust tarbib? See mootor sööb ideaalis maantel 6 sajale ja linnas üle 10 eriti ei tule. Pritsepeast saab segu lahjemaks keerata, huvitav miks ülevaatusel seda ei tehtud, selleks vaja 3mm pikka kuuskanti.
Kas sa mõtled nede kruvde all olevaid kuuskante?
Viimati muutis mees6, 24 Okt 2012, 17:43, muudetud 1 kord kokku.
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team
Vaatan et tegemist K-jetronicuga, sellega vähe lihtsam, kuna puudub igasugune elektroonika. Temperatuurist sõltuvat kütusesegu reguleerib ta hoopis selle karbikesega mis on mootoriploki esiküljel, kuhu jooksevad sisse kaks voolikut.
Ilmselt tuleb ülevaatuseks sealt samast mulgust mis rääkisin segu lahjaks keerata ja pärast oma koha peale tagasi, muidu pärast lihtsalt auto ei astu peast ega p*****t. Muideks, katalüsaator on ikka all???
Boxerdaja kirjutas:Vaatan et tegemist K-jetronicuga, sellega vähe lihtsam, kuna puudub igasugune elektroonika. Temperatuurist sõltuvat kütusesegu reguleerib ta hoopis selle karbikesega mis on mootoriploki esiküljel, kuhu jooksevad sisse kaks voolikut.
Ilmselt tuleb ülevaatuseks sealt samast mulgust mis rääkisin segu lahjaks keerata ja pärast oma koha peale tagasi, muidu pärast lihtsalt auto ei astu peast ega p*****t. Muideks, katalüsaator on ikka all???
Minu omal on kat vahele keevitatud. See remondimees keerasgi sealt kus sul märge tehtud ja sain tühikäigul CO paika. Pöördeid andes läheb CO lakke. Aga seal mootori blokki juurest kus 2 voolikt on siis temp andur?
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team
Originaalis peaks sellel isendil KA-Jetronic olema. Ehk siis K-jetronic, millele on pritsepeale üks magnetklapp (nr. 11 siin pildil) juurde lisatud, mida "ajust" tulevat impulssidega juhitakse.
Kat siis ilmselt universaalsega asendatud, kui ütled, et "alla keevitatud".