AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Mida selleks peab tegema, kui see diisel on Bora sisse topitud?
Siiani olen teadnud, pritsenurga või -ajastuse muutmiseks tuleb kütusepumba poldid lahti keerata ja pumba nurka muuta. Kuid sellel mootoril paistavad pumba kinnituspoldid olema sisse keeratud "valelt" ehk hammasrihma poolt. Mingi spagetticoderi juhend väitis, et kogu operatsiooni tuleb alustada parema esitule eemaldamisest. Nõuanded?
Siiani olen teadnud, pritsenurga või -ajastuse muutmiseks tuleb kütusepumba poldid lahti keerata ja pumba nurka muuta. Kuid sellel mootoril paistavad pumba kinnituspoldid olema sisse keeratud "valelt" ehk hammasrihma poolt. Mingi spagetticoderi juhend väitis, et kogu operatsiooni tuleb alustada parema esitule eemaldamisest. Nõuanded?
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:34, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
kui keerad mootori märgid kokku, saad vabalt läbi pumba hammakas olevate aukude nendele poltidele ligi. osadel mootoritel saab hammasratast pumbavõlli suhtes nihutada ilma pumpa ennast näppimata.
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Kas parem esituli tuleb kindlasti eemalda, et õhutoru kätte saada ja rihmaajamile ligi pääseda? Kuidas tuli eest ära käib?
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Pole küll see diisel Bora kapotialune silme ees aga ei usu eriti, et see väga vajalik on.
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Spagettis http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V ... 23023121/3" onclick="window.open(this.href);return false; väidetakse, et vähemalt rihma kättesaamiseks on vaja tuli eemaldada. Siit küsimus, kuidas see ära käib? Tänud.
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Sain Bentley manuaali selle auto remondiks http://www.mediafire.com/?wfmdziamn1w" onclick="window.open(this.href);return false;
Selles on kõik vastused olemas, esituli tuleb maha võtta, selleks tuleb ka stange kate maha võtta. "Ilusti" tehtud auto, pole ime, et volkari konstruktoreid idiootdeks nimetatakse. Sain kinnitust.
Selles on kõik vastused olemas, esituli tuleb maha võtta, selleks tuleb ka stange kate maha võtta. "Ilusti" tehtud auto, pole ime, et volkari konstruktoreid idiootdeks nimetatakse. Sain kinnitust.
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Ole mureta, on hulemaid "pärle".
Mina oma1.9tdi mootoriga jne igati rahul.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Minge vaadake suuremootoriliseid audisid, küünalde vahetuseks läheb üle poole tunni, sest nii kitsastes pragudes jne... on.
Kunagi nägin soomes kindlustusplatsil üht audit ja esimene mõte oli, et, kuidas siin mootoril midagi teha saab...-Nagu yks õpetaja ütles, et vaja on teada ainult kahte auku autol - bensiini ja klaasipesu oma.
Ja ega vw-l ainult nii kitsas pole, iga uus auto tuleb järjest kitsamate pragudega.
Kunagi nägin soomes kindlustusplatsil üht audit ja esimene mõte oli, et, kuidas siin mootoril midagi teha saab...-Nagu yks õpetaja ütles, et vaja on teada ainult kahte auku autol - bensiini ja klaasipesu oma.
Ja ega vw-l ainult nii kitsas pole, iga uus auto tuleb järjest kitsamate pragudega.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Mu jutu mõte oli selles, et näiteks BMW-l sama pumba pööramiseks on vaja pumba poolt kinnituspoldid lahti päästa, mitte autot lammutada, et konstruktorite lollusi lahendada. Isegi kui poldid tulnuks panna nii nagu on tehtud, siis õhutoru oleks pidanud osadeks käima nii, et tuld ja stanget poleks vaja demonteerida.
Kodus on võrdluseks bemm olemas,
.
Kodus on võrdluseks bemm olemas,

Viimati muutis bora24, 18 Nov 2012, 16:20, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
minul kodus 81kw AHF 1,9 diisel Bora, polnud miskit vaja lammutada, et pritse nurka timmida, ainult hammasrihma kate maha ja ülejäänud nii nagu esimeses postis nimetasid st pumba rihma ratta peal 3 väikest polti lahti ning siis keskmisest suurest keerata nii nagu vaja...vahepeal ainult tulemust kaabliga kontrollida. Eks see kuidas ja miskit oleneb sellest milline konkreetne mootor aiste vahel on ja eks neid inseneride nn "lollusi" on ka teistel tootjatel mitte ainult VAG grupi masinatel. Senimaani oma traktoriga rahul. Ning paljusid asju, mida vaja teha näiteks altpoolt, hõlbustab tõstuki olemasolu...kodus pakkude otsas ja siis all roomates jah üks v teine asi näib paraja aju *ussina kuid mõeldud tegemiseks vastavat tööriista pagasit omades ja see ei tähenda kohe et tegu oleks mingi inseneride "lollusega" kui kodus põlve otsas ei suju ühe v teise asja remont/timmimine nii nagu peaks/sooviks. Samuti osade asjade kiire tegemine eeldab vastavate manualide olemasolu, mitte et peaks ise uuesti hakkama jalgrastast leiutama.bora24 kirjutas:Mu jutu mõte oli selles, et näiteks BMW-l sama pumba pööramiseks on vaja pumba poolt kinnituspoldid lahti päästa, mitte autot lammutada, et konstruktorite lollusi lahendada. Isegi kui poldid tulnuks panna nii nagu on tehtud, siis õhutoru oleks pidanud osadeks käima nii, et tuld ja stanget poleks vaja demonteerida.
Kodus on võrdluseks bemm olemas,.
EDIT!!! sry, lugesin algul su esimest posti valesti....lugesin üht aga mõtlesin teist st pumpa ennast ei pea lahti keerama. Kuna tegu VP37 pumbaga siis selleks et asi paika panna keerad pumba rihma ratta pealt 3 polti lahti(vist oli 13mm) ning siis keskmisest(vist oli 22mm) suuresr keerad nii nagu vaja...keerates sõidu suunas ehk kella liikumise suunas keerad varajasemaks, keerates auto pagasniku poole ehk kella liikumisele vastu keerad hilisemaks. ja tee seda millimeetri paari kaupa ning siis uuesti 13mm poldid kinni ning kaabliga kontrolli sest väike muutus tähendab pritse ajastus suurt muutust...endal kogemus oleamas kus esimese hooga läks veidi liiga varajaseks. ei mingit kosmose tehnoloogiat ja lammutamist. EHK said vastuse kuidas muuta...AHF/ALH/AGR pmt samad motod.
Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 18:17, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Bora / G4 esistange eemaldamine on ju maks 5 minuti töö, pigem 3 kui tead mida teha. Alt võrgud ära, kaks polti lahti. Pealt grill ära, 3 polti lahti. koopas paar polti lahti ja eest ära tõmmata.
Võrreldes näiteks Escortiga, kus pead kuskilt tala tagant 13 peaga mutreid taga ajama lapsemäng. Audidel suht sama teema. Ainult A4 B5 kohta pidi korra googli lahti tegema aga kui trikk käes, siis samamoodi elulihtne.
Võrreldes näiteks Escortiga, kus pead kuskilt tala tagant 13 peaga mutreid taga ajama lapsemäng. Audidel suht sama teema. Ainult A4 B5 kohta pidi korra googli lahti tegema aga kui trikk käes, siis samamoodi elulihtne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
põle vaja pritse nurga timmimiseks vaja midagi lammutada...minu eelmise posti editis kirjas mis teha vaja. ennem kah siin foorumis see korduvalt läbi käinud kuidas muutadellu kirjutas:Bora / G4 esistange eemaldamine on ju maks 5 minuti töö, pigem 3 kui tead mida teha. Alt võrgud ära, kaks polti lahti. Pealt grill ära, 3 polti lahti. koopas paar polti lahti ja eest ära tõmmata.
Võrreldes näiteks Escortiga, kus pead kuskilt tala tagant 13 peaga mutreid taga ajama lapsemäng. Audidel suht sama teema. Ainult A4 B5 kohta pidi korra googli lahti tegema aga kui trikk käes, siis samamoodi elulihtne.

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Proovin nädala alguses ära, kuid kõik juhendid viitavad õhutoru eemaldamise vajadusele ja selle tõttu tuleb tuli eemaldada ja selle tõttu stange plastik,
.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
kui su mootor näeb välja selline nagu sel pildil, siis pole seal midagi vaja lammutada peale mootori katte ning hammasrihma ülemise katte eemaldamist mis käib kiirelt ja lihtsalt. antud juhend vb tähendab märkide paika panemist vms rihma vahetusel kus peab jah lõdvikuid eest võtma kui ei eksi.
Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 18:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/N ... P/618430/2bora24 kirjutas:Sama jah, eks siis hakkan käsi veristama.
Niih siin siis kah vähe ametlikum õpetus, kus nõutakse küll moment võtit jne jne kuid pmt kui looma jõuga asju ei keera siis pole ei seda võtit vaja ega ka uusi polte(isegi kui on nn strech poldid) ning tulemust kontrollid samamoodi ainult et vag com injection timingu abil. Mina panin peaaegu ülemise joone ligidale st on varajane aga nn lubatud piires, kui läheb liiga varajaseks annab ka veakoodi ning armatuuris hakkab eelsüüte küünalde tuli põlema(esimese raksuga läks liiga varajaseks mul ja andis ka veakoodi ning tule vilkumise armatuuris). Ning käsi ei pea veristama üldse mitte(kui just ei ole mürka mõõtmetes mees


Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 18:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Pole seal vaja mingit õhutoru eest võtta. Ruumi piisavalt. Mootorikate maha, rihmakate maha ja täitsa norm tegutseda. Jah, muidugi on siis VEELmõnusam tegutseda, kui õhutoru eest võtta, aga mõttetu töö. Ja õhutoru saab ka ilma tuld eemaldamata ilusti kätte. Alles tegelesin selle teemaga. Olgu, mul küll golf4, aga ei tohiks nii palju erineda.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
G4 selle töö tegemisel pmt sama jah st ruumi sama palju.G6S kirjutas:Pole seal vaja mingit õhutoru eest võtta. Ruumi piisavalt. Mootorikate maha, rihmakate maha ja täitsa norm tegutseda. Jah, muidugi on siis VEELmõnusam tegutseda, kui õhutoru eest võtta, aga mõttetu töö. Ja õhutoru saab ka ilma tuld eemaldamata ilusti kätte. Alles tegelesin selle teemaga. Olgu, mul küll golf4, aga ei tohiks nii palju erineda.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Sain tehtud, õhutoru võtsin EGR-i klapi juurest lahti, katte maha ja paari ürituse järel oli pritse ajastus paika seatud. Asi käis tunduvalt lihtsamini, kui olin alguses arvanud. Tänud kaasamõtlejatele.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
siis hästi kui said asja. Nüüd käivitus parem kah?kus ta ennem oli ja kuhu sai nüüd?ehk räägid miks üldse vaja teha oli?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Pritse ajastus oli http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/a ... timing.gif" onclick="window.open(this.href);return false; alumise (sinise) joone juures. Ma ei saa neist ühikutest aru, mitu kraadi ta vale oli, kuid pumpa sai veidi varasemaks nihutatud.
Enne külmalt käivtumise järel veid plödises, nüüd näis, kas midagi ka muutus. Minekus erilist vahet polnud, uimane nagu 66 kW ikka,
.
Enne külmalt käivtumise järel veid plödises, nüüd näis, kas midagi ka muutus. Minekus erilist vahet polnud, uimane nagu 66 kW ikka,

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
see juba hakkas kippuma liialt hiliseks jah...preagu ei anna vb tunda aga -10c v -15 juures küll peaks vahe märgatav olema. ise endal oli isegi alla selle sinise joone ning -10c juures oli veidi kehva st paugult polnud. sai siis ülemise joone ligidale ja ka -5c juures on paugu pill ilma eelsüüdet ootamatagi.bora24 kirjutas:Pritse ajastus oli http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/a ... timing.gif" onclick="window.open(this.href);return false; alumise (sinise) joone juures. Ma ei saa neist ühikutest aru, mitu kraadi ta vale oli, kuid pumpa sai veidi varasemaks nihutatud.
Enne külmalt käivtumise järel veid plödises, nüüd näis, kas midagi ka muutus. Minekus erilist vahet polnud, uimane nagu 66 kW ikka,.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Ma nüüd ei tea kuidas Boral aga G4 AGR mootoriga küll mingit tuld ei tule eest võtta et seda turbo toru eest võtta.Ja kui on olnud rihmavahetus siis saab ka kullinokkadega selle tule juurest klambri lahti.Olen palju kordi süüdet reguleerinud ja ei ole näinud vajadust rihmakatte eemaldamiseks turbo toru ära võtta, saab ka ilma.Aga kui keegi tahab läbi esitule või minupärast kasvõi läbi sumpsitoru süüdet regullida siis andke aga saavutustest teada 

Viimati muutis Priidik333, 21 Nov 2012, 00:00, muudetud 1 kord kokku.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Muig, keegi reguleerib diislil süüdet. Kui juba t'sisemalt jutustada, siis kirjutasin ju, et asi käis hulga lihtsamalt, kui tehase juhendid hirmutasid.
Viimati muutis bora24, 20 Nov 2012, 23:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust
Loodan et need kes autoremondist midagi taipavad said ikka minust aru,aga Sina bora24 võta seda kui pritseajastuse reguleerimist.bora24 kirjutas:Muig, keegi reguleerib diislil süüdet. Kui juba t'sisemalt jutustada, siis kirjutasin ju, et asi käis hulga lihtsamalt, kui tehase juhendid hirmutasid.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681