B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
dwd
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
Asukoht: võru

B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas dwd »

sai sis uued küünlad pamdud ja ei midaki tarka. käivitamine suht vaevaline, tahab gaasi vajutamist ja puterdab. kui saab käoma rohkem probleeme pole. ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise. ja see ainult hommikul.
Viimati muutis argo, 03 Dets 2012, 17:19, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

Cato
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22 Okt 2012, 19:12
Auto: VW
Asukoht:

Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas Cato »

Mul on kahel diiselmasinal olnud ostes vale õli mootoris, mis oligi talvel raske käivitamise põhjuseks. Külmaga õli viskoossus langeb ja mootor käib raskemini ringi, kui peaks.
Vahetasin õli ja näiteks buumer, rida6, läks ca -29 kraadi juures vabalt tööle. Tõmbasin veel naabri bensukaid käima.
Ütlesid, et küünlad uued, kuid kas kontrollisid nende töö ka üle?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

PRITSENURK paigas?
Diesel Power KEEPS ME GOING

dwd
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
Asukoht: võru

Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas dwd »

dwd kirjutas:sai sis uued küünlad pamdud ja ei midaki tarka. käivitamine suht vaevaline, tahab gaasi vajutamist ja puterdab. kui saab käoma rohkem probleeme pole. ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise. ja see ainult hommikul.
õli täissünt ja ketrab häsi. käivitub koheselt aga puterdab.

dwd
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
Asukoht: võru

Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas dwd »

copilot kirjutas:PRITSENURK paigas?
nii seelles võib olla küll häda. aga kuidas seda tehakse???

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kaabli ja 19 ja 22 võtmetega.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

dwd kirjutas:
copilot kirjutas:PRITSENURK paigas?
nii seelles võib olla küll häda. aga kuidas seda tehakse???
Ennem kui võtmetega kallale lähed, vaata vag com kaabliga üle(eeldan et B4 puhul ikka saab kah VAGCOM kaablit kasutades seda kontrollida, kuna tegu TDI motoga).
Viimati muutis copilot, 03 Dets 2012, 21:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas R36 »

Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas Garfield »

dwd kirjutas: ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise.
Genekarihm?

dwd
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
Asukoht: võru

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas dwd »

Garfield kirjutas:
dwd kirjutas: ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise.
Genekarihm?
soonrihm, vaeval, hiljuti vahetatud.gaasi andes kaub vilin ära. rihmal ei kaoks

m1k0
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 15 Veebr 2008, 15:52
Telefon: 534O 2233
Asukoht:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas m1k0 »

pingutusrull ehk ?

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas helari »

Vilinat põhjustab väntvõlli otsas olev Geneka rihma suur rihma ratas
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas Garfield »

helari kirjutas:Vilinat põhjustab väntvõlli otsas olev Geneka rihma suur rihma ratas
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.
Kas see lõppeb sellega, et rihmaratas (see nö. välimine osa) tuleb lõpuks leevenduse küljest lahti ja siis laeb/ei lae ja väike vibra jne.

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas helari »

Garfield kirjutas:
helari kirjutas:Vilinat põhjustab väntvõlli otsas olev Geneka rihma suur rihma ratas
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.
Kas see lõppeb sellega, et rihmaratas (see nö. välimine osa) tuleb lõpuks leevenduse küljest lahti ja siis laeb/ei lae ja väike vibra jne.
Ei ole veel kuulnud ega näinud et oleks kellegil ta otseslt puru läinud. Muud ta ei tee kui sööb rihma suht kiiresti ja kigiseb.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Minul jooksis küll lõpuks välimine osa lahti. Et täitsa võib juhtuda.

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas leek »

golfi_vend kirjutas:Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
veidi OT aga millise kaabliga,mul on AHU moto ja suht midagi ei näe!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

leek kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
veidi OT aga millise kaabliga,mul on AHU moto ja suht midagi ei näe!
VAG-COM või VCDS kaabliga aga kui sa midagi ei näe on sul ehk piraat kaabel?

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas leek »

J.Aru kirjutas:
leek kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
veidi OT aga millise kaabliga,mul on AHU moto ja suht midagi ei näe!
VAG-COM või VCDS kaabliga aga kui sa midagi ei näe on sul ehk piraat kaabel?
VAG KKL kaabel on aga muidugi teatud asju näeb!

dwd
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
Asukoht: võru

Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin

Lugemata postitus Postitas dwd »

sai sis asjaga tegeletud. alustasin pingutist. vana pinguti mahavõtmise ajal murdsin kõrva ära. üritasin foorumikaaslaste käest uut raami osta aga keegi polnud huvitatud või ei tahnud müüa. sai sis keevitamas käidud. vahetasis ka buksid ära naguinii oli raam maas. tulemus oli hea. pinguti rohkem ei hüppa nagu enne, 1-3 senti liikus üless all, präägu täitsa paigal. aga vilin on ikka alles. kurb tõde see et tuleb rihma ratas vahetada. tõsi aga kurb, selline ajuvaba süsteem on ainult VWtel. süüdet pole veel keeramas käinud, aga lähimal ajal üritan mõne foorumi kaaslase nõuse saada. või äkki pakub mõni kodanik abi. asun võrus.

sai asjaga tegeldud ja väljavahetatud rihmaratas. vilin kadus. ratta hind al 80 eur
Viimati muutis dwd, 05 Veebr 2013, 17:57, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”