Turbo ei puhu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Okt 2007, 19:28
- Telefon: 5179361
- Auto: VW Golf 4 Variant 1.9TDI 96kW 2003 a.
- Asukoht: tartu
Turbo ei puhu
Autoks VW Golf 4 1.9TDI 96kW 2003 a.
Probleem siis selles et üks päev sõitma hakkates tundsin ei turbo ei tule taha ja jõudu üldse pole. Siis sõidu pealt andsin gaasi põhja, et mis ta teeb, kiirendus oli jumala null ja kui pöörded jõudsid kuskil 4000 ligadale siis lõi mootoritule põlema. Mõtlesin hea küll põristasin koju ära. Võtsin kasutaja golfi_vend ühendust ning leppisime aja kokku. Tänane diagnostika andis veaks 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation. Sai siis proovitud igat pidi ja selgus et turbo ei puhu piisavt rõhku. Sisselaske juures lõdvikut kokku surudes ja gaasi andes ei juhtu mitte midagi, kuigi peaks kivi kõvaks minema.
Sai siis kodu tuldud ja hakkata arutama. Võtsin turbo küljest lõdviku ära kus ta õhku võtab, et vaadata kas äkki on turbo kinni aga ei olnud turbo käis väga lihtsalt ringi. Lõtk oli ka risti pidi minimaalne ja piki pidi puudus. Võtsin sisselaske juurest lõdviku lahti ja turbo juurest ka kust ta välja puhub seda õhku, siis puhkusin ülevalt sisselaske poolt lõdvikusse, et veenduda ega vahejahuti kinni pole, ei olnud õhu tuli ilusti läbi.
Siis sai auto käima pandud ja käsi turbo ette pandud kust välja puhub samal ajal andis vend gaasi nii 3000 pöördeni ei tulnud sealt suurt midagi, alles peale 4000 pööret tundsid et midagi surub aga nii kõvasti mitte et käe oleks eest löönud. Sai proovitud ka kas see varras turbo juures liigub ja liikus ilusti.
Sai turbo siis maha võetud ja laiali. labad kõik terved ja ilusad. Üllatuseks geomeetria ilusti lahti ja käis väga kergelt ikka.
Katalüsaatoorist sai ka õhku läbi puhuda ja ei tundunud küll kinni olevevat.
Nüüd ei oskagi midagi kontrollida ega teha. Andke head nõu.
Tänud kasutajale golfi-vend kes abistas nõuga.
Probleem siis selles et üks päev sõitma hakkates tundsin ei turbo ei tule taha ja jõudu üldse pole. Siis sõidu pealt andsin gaasi põhja, et mis ta teeb, kiirendus oli jumala null ja kui pöörded jõudsid kuskil 4000 ligadale siis lõi mootoritule põlema. Mõtlesin hea küll põristasin koju ära. Võtsin kasutaja golfi_vend ühendust ning leppisime aja kokku. Tänane diagnostika andis veaks 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation. Sai siis proovitud igat pidi ja selgus et turbo ei puhu piisavt rõhku. Sisselaske juures lõdvikut kokku surudes ja gaasi andes ei juhtu mitte midagi, kuigi peaks kivi kõvaks minema.
Sai siis kodu tuldud ja hakkata arutama. Võtsin turbo küljest lõdviku ära kus ta õhku võtab, et vaadata kas äkki on turbo kinni aga ei olnud turbo käis väga lihtsalt ringi. Lõtk oli ka risti pidi minimaalne ja piki pidi puudus. Võtsin sisselaske juurest lõdviku lahti ja turbo juurest ka kust ta välja puhub seda õhku, siis puhkusin ülevalt sisselaske poolt lõdvikusse, et veenduda ega vahejahuti kinni pole, ei olnud õhu tuli ilusti läbi.
Siis sai auto käima pandud ja käsi turbo ette pandud kust välja puhub samal ajal andis vend gaasi nii 3000 pöördeni ei tulnud sealt suurt midagi, alles peale 4000 pööret tundsid et midagi surub aga nii kõvasti mitte et käe oleks eest löönud. Sai proovitud ka kas see varras turbo juures liigub ja liikus ilusti.
Sai turbo siis maha võetud ja laiali. labad kõik terved ja ilusad. Üllatuseks geomeetria ilusti lahti ja käis väga kergelt ikka.
Katalüsaatoorist sai ka õhku läbi puhuda ja ei tundunud küll kinni olevevat.
Nüüd ei oskagi midagi kontrollida ega teha. Andke head nõu.
Tänud kasutajale golfi-vend kes abistas nõuga.
Viimati muutis argo, 05 Dets 2012, 17:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo ei puhu
Kas varrast liigutasid käega v siis ikka vag com kaabli abil st tegid nn output testi? Endal kogemus nn täieliku jõuetusega hiljutisest rihma vahetusest, kus vennad jätsid vaakumvooliku, mis läheb turbo klapini, tagasi ühendamata.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Vaakumi osa ka oled kontrollinud, N75 ja geomeetria klappi?
Minu vanas teemas oli lõpupoole juttu sellest kunagi:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=58529" onclick="window.open(this.href);return false;
Vea kirjeldus ka siin:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 556/005462" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu vanas teemas oli lõpupoole juttu sellest kunagi:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=58529" onclick="window.open(this.href);return false;
Vea kirjeldus ka siin:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 556/005462" onclick="window.open(this.href);return false;
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Kaabliga liigutasin kyll, aga kasu eriti sellest polnud, sest tänavapeal eriti näha midagi polnud. Samas kui vaatasin turbo tegelikku ja nõutud rõhku siis tegelik rõhk ei ületanud 1000mbar piiri seega moto töötas sisuliselt kolvide hõrenduse pealt. Alguses arvasingi, et rõhu sensor õhtal.copilot kirjutas:Kas varrast liigutasid käega v siis ikka vag com kaabli abil st tegid nn output testi? Endal kogemus nn täieliku jõuetusega hiljutisest rihma vahetusest, kus vennad jätsid vaakumvooliku, mis läheb turbo klapini, tagasi ühendamata.
Aga tehke mulle ullile nyyd selgeks, kui VNT varrast tõmmata(nagu vaakum) siis, kas turbo peaks hakkama tootma rohkem või vähem rõhku. Ise saan nii aru, et kui varrast tõmmata peaks hakkama turbo tootma rohkem rõhku, sest õhk suunatakse effetiivsemalt labade peale... Aga, kas see siis tähendab ka, et madalamatel pööretel on vaakum suurem(tõmbab VNT nii, et õhk liigub effetiivsemalt) ja pöörete suurenedes suureneb kollektori väljundrõhk ja ja vaakum lastakse maha ja VNT naaseb alg-asendisse(eba-effektiivsem õhu suunamine)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Vaakum tirib turbopealse klapi sisevedru pingesse ja N75 on siis ilmselt võimeline selle pinge vabastama, kui vaakum kaob mingiks ajaks. Niiet loogiliselt võttes peaks vist hoova vabanemine tähendama labade liikumist enama õhu asendisse kiirenduse ajaks?golfi_vend kirjutas:Kaabliga liigutasin kyll, aga kasu eriti sellest polnud, sest tänavapeal eriti näha midagi polnud. Samas kui vaatasin turbo tegelikku ja nõutud rõhku siis tegelik rõhk ei ületanud 1000mbar piiri seega moto töötas sisuliselt kolvide hõrenduse pealt. Alguses arvasingi, et rõhu sensor õhtal.copilot kirjutas:Kas varrast liigutasid käega v siis ikka vag com kaabli abil st tegid nn output testi? Endal kogemus nn täieliku jõuetusega hiljutisest rihma vahetusest, kus vennad jätsid vaakumvooliku, mis läheb turbo klapini, tagasi ühendamata.
Aga tehke mulle ullile nyyd selgeks, kui VNT varrast tõmmata(nagu vaakum) siis, kas turbo peaks hakkama tootma rohkem või vähem rõhku. Ise saan nii aru, et kui varrast tõmmata peaks hakkama turbo tootma rohkem rõhku, sest õhk suunatakse effetiivsemalt labade peale... Aga, kas see siis tähendab ka, et madalamatel pööretel on vaakum suurem(tõmbab VNT nii, et õhk liigub effetiivsemalt) ja pöörete suurenedes suureneb kollektori väljundrõhk ja ja vaakum lastakse maha ja VNT naaseb alg-asendisse(eba-effektiivsem õhu suunamine)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Aga vaadates seda videot : http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc" onclick="window.open(this.href);return false; Siis samas siit järeldub, et turbo kiiremaks töötamiseks tõmmatakse varrast vaakumisse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo ei puhu
Sul on õigus golfi vend...nagu ma mainisin, siis peale minu 96kw diisli rihma vahetust jätsid vennad selle vaakumvooliku, mis läheb VNT klappi, ühest ühenduskohast lahti ja auto sõitis nagu vabalt hingav st turbo ei puhunud pmt mingit rõhku....st seda varrast ei tõmmatud vaakumi poolt asendisse kus saaks turbo turbiin kiiremini ringi käima hakata ja seega ka rõhku tootma ehk siis varras oli selle vedru poolt lükatud välimisse surnud seisu. Panin vaakumvooliku tagasi nii nagu peab ning auto tõmbab jälle nagu loom. Seega minu teoeeria on teema algatajale, et VNT varrast ei juhita ja selle põhjuseks vigane N75, vaakumileke VNT ja N75 vahel v siis VNT klapp ise kulunud kuigi seda viimast kahtlustaks viimasena.golfi_vend kirjutas:Aga vaadates seda videot : http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc" onclick="window.open(this.href);return false; Siis samas siit järeldub, et turbo kiiremaks töötamiseks tõmmatakse varrast vaakumisse.
Ehk siis tuleks teha output test kõige pealt ja vaadata kas varrast liigutatakse...kui niisama ei ole näha, saate kuskilt ehk vastava peegli vms et saaks nurga taha näha kas varras liigub v mitte kuid olen 99% kindel et varrast ei liigutata st vaakum VNT klapile puudub. Ah jah, N75 oleks saanud te kohe tühipööretel ära kontrollida kas laseb vaakumi läbi v mitte Kui output test liigutab varrast nii nagu peab(ja hoiab kah vahepeal st pole vaakumi leket) siis kahtlustaks jah vigast MAP andurit mis ei näe toodetavat rõhku.
Viimati muutis copilot, 05 Dets 2012, 12:27, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Okt 2007, 19:28
- Telefon: 5179361
- Auto: VW Golf 4 Variant 1.9TDI 96kW 2003 a.
- Asukoht: tartu
Re: Turbo ei puhu
Sai siis turbo geomeetria puhastatud ja ka sisselaske kollektor koos EGR-ga.
VNT klapile panin vooliku taha ja imedes tuleb varras natukene sisse poole ja püsib seni kui enam ei ime ja puhudes ka ei lähe õhk kuhugile kaduma. Seega see peaks korras olema.
Eile kui veel turbo küljes oli ja VNT klapil see vaakum voolik küljes, panime käima ja see klapp ei liigunt mitte mitte midagi ka gaasi andes mitte. Oli selles nii ölda surnud asendis kuhu vedru ta lükkab.
Siis tasub otsida vaakumlekket või on N75 klapp õhtal lihtsalt?
VNT klapile panin vooliku taha ja imedes tuleb varras natukene sisse poole ja püsib seni kui enam ei ime ja puhudes ka ei lähe õhk kuhugile kaduma. Seega see peaks korras olema.
Eile kui veel turbo küljes oli ja VNT klapil see vaakum voolik küljes, panime käima ja see klapp ei liigunt mitte mitte midagi ka gaasi andes mitte. Oli selles nii ölda surnud asendis kuhu vedru ta lükkab.
Siis tasub otsida vaakumlekket või on N75 klapp õhtal lihtsalt?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo ei puhu
Jap..pmt vaakumvoolikut saad kontrollida nii, et imed vaakumisse kuniks varras täitsa sees-peaks liikuma nii ~1cm kopikatega(2/3 tolli).Ja nüüd hoiad suuga vaakumit peal st ei lase vaakumit välja ega ime kah rohkem ja vaatad kas varras liigub vaikselt tagasi välja v mitte....kui liigub tagasi välja vaikselt kuigi hoiad imetud vaakumit "lukus" siis ka vaakumvoolik tahab vahetust. Aga nagu sa ütlesid, et kui suuga imesid ja varras liikus, kuid kui andsid gaasi kui moto käis ja varras ei liikunud(PS! tühipööretel peaks varras olema sees st vaakum pidevalt peal) siis ilmselt N75 peetis. Pmt kui võtad tühipööretel vaakumvooliku lahti N75 küljest saad kah näpuga kontrollida kas imeb klapp su näpu vaakumi v mitte....kui ei siis N75 99% läbi(kui ei ole selle klapi elektrilise pistiku viga st võid igaksjuhuks lahti võtta ja puhastada klemmid ära ja uuesti vaadata, kuid üldiselt ikkagi klapp ise läbi ja pistiku ühenduse viga harva). Aga oled õigel teelkaidar kirjutas:Sai siis turbo geomeetria puhastatud ja ka sisselaske kollektor koos EGR-ga.
VNT klapile panin vooliku taha ja imedes tuleb varras natukene sisse poole ja püsib seni kui enam ei ime ja puhudes ka ei lähe õhk kuhugile kaduma. Seega see peaks korras olema.
Eile kui veel turbo küljes oli ja VNT klapil see vaakum voolik küljes, panime käima ja see klapp ei liigunt mitte mitte midagi ka gaasi andes mitte. Oli selles nii ölda surnud asendis kuhu vedru ta lükkab.
Siis tasub otsida vaakumlekket või on N75 klapp õhtal lihtsalt?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo ei puhu
Geomeetria puhastasid ise? Kui jah siis kui kergelt kuuma koda lahti tuli? Kui ei, siis palju plekkisid?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Okt 2007, 19:28
- Telefon: 5179361
- Auto: VW Golf 4 Variant 1.9TDI 96kW 2003 a.
- Asukoht: tartu
Re: Turbo ei puhu
Okei, lähen kohe laon kokku tagasi ja proovin selle klappi toimimist.
Geomeetria puhastasin ise ja täitsa rahuldavalt tuli lahti. Poldid on päris kõvasti kinni, enne keeramist tasuks peale lüüa neile. Ja siis hoidis vend külmkojast kinni ja haamriga kopsisin vastu kuumkoda ühelt poolt ja teisepoolt. Mingi minut aega kopsisime, siis tuli lahti.
Geomeetria puhastasin ise ja täitsa rahuldavalt tuli lahti. Poldid on päris kõvasti kinni, enne keeramist tasuks peale lüüa neile. Ja siis hoidis vend külmkojast kinni ja haamriga kopsisin vastu kuumkoda ühelt poolt ja teisepoolt. Mingi minut aega kopsisime, siis tuli lahti.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Vaheta EGR klapi ja N75 klapi see juhtplokk (see kuhu läheb kolm voolikut) omavahel ära ja pistikud ka ning mine testsõidule.
Asub tulemüüri küljes.
Asub tulemüüri küljes.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo ei puhu
Jah, hea soovitus, saab ajutiselt ka nii testida...siis välistad ka N75 juhtme/pistiku vea.golfi_vend kirjutas:Vaheta EGR klapi ja N75 klapi see juhtplokk (see kuhu läheb kolm voolikut) omavahel ära ja pistikud ka ning mine testsõidule.
Asub tulemüüri küljes.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Okt 2007, 19:28
- Telefon: 5179361
- Auto: VW Golf 4 Variant 1.9TDI 96kW 2003 a.
- Asukoht: tartu
Re: Turbo ei puhu
Kas n75 klapp on see kuhu läheb VNT klapist tulev vaakumvoolik külge, see mis tulemüüri ääres ja kõige õhupuhastaja poolne?
Ja EGR klapp asub põhimõttelliselt seal kõrval?
Tulemüüri küljes on küll kaks sarnast klappi.
golfi_vend rääkis et mingi klapp pidi vahejahuti juures olema ka?
Ja EGR klapp asub põhimõttelliselt seal kõrval?
Tulemüüri küljes on küll kaks sarnast klappi.
golfi_vend rääkis et mingi klapp pidi vahejahuti juures olema ka?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Vahejahuti juures on rõhu sensor.
http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... reid=14263" onclick="window.open(this.href);return false; Mõtlen siis neid jubinaid... Vaheta need ringi omavahel
http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... reid=14263" onclick="window.open(this.href);return false; Mõtlen siis neid jubinaid... Vaheta need ringi omavahel
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Muidugi eelneval pildil on vana turbosüsteemi kirjed.
http://www.macs.hw.ac.uk/~eahm2/vac.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.macs.hw.ac.uk/~eahm2/vac.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo ei puhu
Nii nagu siin kirjedati turbot lahti ei võeta.Küsin kas võll jäi sirgeks?Arvestades võllilabade kuumakoja vahelist lõtku.Soovin turbole pikka iga.kaidar kirjutas:Okei, lähen kohe laon kokku tagasi ja proovin selle klappi toimimist.
Geomeetria puhastasin ise ja täitsa rahuldavalt tuli lahti. Poldid on päris kõvasti kinni, enne keeramist tasuks peale lüüa neile. Ja siis hoidis vend külmkojast kinni ja haamriga kopsisin vastu kuumkoda ühelt poolt ja teisepoolt. Mingi minut aega kopsisime, siis tuli lahti.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Okt 2007, 19:28
- Telefon: 5179361
- Auto: VW Golf 4 Variant 1.9TDI 96kW 2003 a.
- Asukoht: tartu
Re: Turbo ei puhu
Ei tea ei kurda. Kolm turbot nii lahti võetud ja pole midagi viga. Üle aasta juba käinud ilma probleemiteta.
Aga vahetasin need klappid ära omavahel ja nüüd käib edasi nagu loom. Nüüd poodi uue järgi.
Tänan teid heade nõuannete eest!
Aga vahetasin need klappid ära omavahel ja nüüd käib edasi nagu loom. Nüüd poodi uue järgi.
Tänan teid heade nõuannete eest!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Need klapid kipuvad väga kallid olema... Oleks kohapeal taibanud need ümber vahetada oleks säästnud sind edasisest jamast :S
Igatahes võta siis ikka turbo klapp, kuigi EGR on samasugune siis ilmselt on neil seal sees mingi erinevus, sest koodid on teised(või on ehk lihtsalt tootjapoolse ahnusega(turbo oma kallim))
Igatahes võta siis ikka turbo klapp, kuigi EGR on samasugune siis ilmselt on neil seal sees mingi erinevus, sest koodid on teised(või on ehk lihtsalt tootjapoolse ahnusega(turbo oma kallim))
Viimati muutis R36, 06 Dets 2012, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
Ja veel: Igaksjuhuks sulle veel siia orig kood: 1K0 906 627 A (EGR on lõpuga D)
1K0906627A TURBO VAAKUMI JUHTKLAPP 55,14 Saksa Auto AS 854
Viimati muutis R36, 06 Dets 2012, 11:15, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ei puhu
See kood on aegunud ja sellise koodiga juppi enam ei toodeta, uueks asenduseks on eelnevalt öeldud kood.kaidar kirjutas:Klappi peal oli kood 1J0 906 627 B
Maksis 32 eurot kopikatega.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Turbo ei puhu
Tere! Kust sa said selle klapi 32 euroga?kaidar kirjutas:Klappi peal oli kood 1J0 906 627 B
Maksis 32 eurot kopikatega.
Tänan.
Eks iga luud saab kord varre taha;)