Pritse ümber tõstmine.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mees6
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 17 Nov 2011, 21:35
Auto: VW Golf mk2 wide body 84" 1.9td - VW Jetta Mk1 80"
Asukoht:

Pritse ümber tõstmine.

Lugemata postitus Postitas mees6 »

Küsimus siis selline, et kas on võimalik see mootor (1.8 meh pritse 70kW) ümber ehitada tavaliseks 1.8 monopritseks (66kW) ilma, et täielikku mootori vahetust peaks teostama. Pmst nii, et bloki jätan ikka oma kohale. Pilt
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Pritse ümber tõstmine.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Paned pihustiavadele korgid ette ning sulged kuidagimoodi jahutusvedeliku ava monoka kollektoris 3. ja 4. silindri vahel (ning ka sama koha peal plokikaanes oleva õhuava).
Mul üks komplekt M24 keermega punne, mida pihustiavadesse keerata, vedeleb.

mees6
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 17 Nov 2011, 21:35
Auto: VW Golf mk2 wide body 84" 1.9td - VW Jetta Mk1 80"
Asukoht:

Re: Pritse ümber tõstmine.

Lugemata postitus Postitas mees6 »

pppp kirjutas:Paned pihustiavadele korgid ette ning sulged kuidagimoodi jahutusvedeliku ava monoka kollektoris 3. ja 4. silindri vahel (ning ka sama koha peal plokikaanes oleva õhuava).
Mul üks komplekt M24 keermega punne, mida pihustiavadesse keerata, vedeleb.
Ehk siis lihtsam oleks lihtsalt mootor ümber tõsta?
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Pritse ümber tõstmine.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Julgeks pakkuda, et avade kinnipanek on ikka üksjagu lihtsam kui mootori ringitõstmine. Kõige lihtsam oleks muidugi olemasoleva pritse elektroonikapoolt veidi uurida ning välja selgitada, miks see korralikult ei toimi :mrgreen:
Korgid jäid mul seisma, sest selgus (peale seda, kui korgid juba ostetud olid muidugi :oops: ), et kaanel (pikalt vedelenud ja nö "tasuta käes") olid nukkvõlli "pakud" ära rikutud ning nende taastamine ei olnud majanduslikult otstarbekas (tahtsin kaant monopritsemootori külge panna, mille orig. kaane remondikulusid ka liiga suureks pidasin).

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Pritse ümber tõstmine.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Mina vahetaks terve kaane koos kolledega. Selle auto mootori ümbertõstmisega peaks saama ka ilma igasuguste erivahenditeta hakkama. Pole seal keerulist midagi, kui siis juhtmestik, sest neil peaks kaitsmeplokid erinevad olema. Monopritse puhul. 89- ja ülesse pooleon teistsugune kaitsme plokk. Pead ju teise aju ka panema.
Viimati muutis NOTFAST, 08 Dets 2012, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”