
Pritse ümber tõstmine.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 17 Nov 2011, 21:35
- Auto: VW Golf mk2 wide body 84" 1.9td - VW Jetta Mk1 80"
- Asukoht:
Pritse ümber tõstmine.
Küsimus siis selline, et kas on võimalik see mootor (1.8 meh pritse 70kW) ümber ehitada tavaliseks 1.8 monopritseks (66kW) ilma, et täielikku mootori vahetust peaks teostama. Pmst nii, et bloki jätan ikka oma kohale. 

Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 95 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Pritse ümber tõstmine.
Paned pihustiavadele korgid ette ning sulged kuidagimoodi jahutusvedeliku ava monoka kollektoris 3. ja 4. silindri vahel (ning ka sama koha peal plokikaanes oleva õhuava).
Mul üks komplekt M24 keermega punne, mida pihustiavadesse keerata, vedeleb.
Mul üks komplekt M24 keermega punne, mida pihustiavadesse keerata, vedeleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 17 Nov 2011, 21:35
- Auto: VW Golf mk2 wide body 84" 1.9td - VW Jetta Mk1 80"
- Asukoht:
Re: Pritse ümber tõstmine.
Ehk siis lihtsam oleks lihtsalt mootor ümber tõsta?pppp kirjutas:Paned pihustiavadele korgid ette ning sulged kuidagimoodi jahutusvedeliku ava monoka kollektoris 3. ja 4. silindri vahel (ning ka sama koha peal plokikaanes oleva õhuava).
Mul üks komplekt M24 keermega punne, mida pihustiavadesse keerata, vedeleb.
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 95 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Pritse ümber tõstmine.
Julgeks pakkuda, et avade kinnipanek on ikka üksjagu lihtsam kui mootori ringitõstmine. Kõige lihtsam oleks muidugi olemasoleva pritse elektroonikapoolt veidi uurida ning välja selgitada, miks see korralikult ei toimi 
Korgid jäid mul seisma, sest selgus (peale seda, kui korgid juba ostetud olid muidugi
), et kaanel (pikalt vedelenud ja nö "tasuta käes") olid nukkvõlli "pakud" ära rikutud ning nende taastamine ei olnud majanduslikult otstarbekas (tahtsin kaant monopritsemootori külge panna, mille orig. kaane remondikulusid ka liiga suureks pidasin).

Korgid jäid mul seisma, sest selgus (peale seda, kui korgid juba ostetud olid muidugi

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Pritse ümber tõstmine.
Mina vahetaks terve kaane koos kolledega. Selle auto mootori ümbertõstmisega peaks saama ka ilma igasuguste erivahenditeta hakkama. Pole seal keerulist midagi, kui siis juhtmestik, sest neil peaks kaitsmeplokid erinevad olema. Monopritse puhul. 89- ja ülesse pooleon teistsugune kaitsme plokk. Pead ju teise aju ka panema.
Viimati muutis NOTFAST, 08 Dets 2012, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.