Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Tervist !Mainin kohe ära, et tegu karbussiga variandiga.
Masin ei taha külmalt käima minna või siis kui on pikemalt seisnud. olen proovinud nii gaasiga ette pumbata, aga see ka ei aidanud.
Käima olen nii saanud, et valad "topkat", siis läheb käima, vahest ei lähe ka niiviisi, siis piisab sellest, et valad topkat ja kui ei käivitu siis seisab kuskil 10 minutit ja siis läheb käima, soojast peast käivitub ilusti.
Olen üritanud ka automaattooreklapp peale keerata, et see on siis kinni kui käivitad, aga see ka ei aita :(
Küsimus siis, mis võiks probleemiks olla ?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Minu G3-l lõpetas täpselt sarnase probleemi uus temp. andur ja uus süütepool.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

TiitRE kirjutas:Minu G3-l lõpetas täpselt sarnase probleemi uus temp. andur ja uus süütepool.
Sul oli peal monopritse ?
Mul on pierburg 2e2

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

-golfik- kirjutas:
TiitRE kirjutas:Minu G3-l lõpetas täpselt sarnase probleemi uus temp. andur ja uus süütepool.
Sul oli peal monopritse ?
Mul on pierburg 2e2
Ja mis sul siis temp. andurit polegi? :roll:

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

TiitRE kirjutas:
-golfik- kirjutas:
TiitRE kirjutas:Minu G3-l lõpetas täpselt sarnase probleemi uus temp. andur ja uus süütepool.
Sul oli peal monopritse ?
Mul on pierburg 2e2
Ja mis sul siis temp. andurit polegi? :roll:
No minul on seal elektroonikat ikka väga vähe, Karbussi jookseb paar juhet ja kõik :)

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Nonii karbussimehed :)
Kellegil ei ole tõesti olnud midagi sellist ?

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Nii,küsimus selline, et automaattooreklapi külge jookseb üks juhe, küsimus, mida see juhe seal toimetab ?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas pppp »

See on küttespiraali toitejuhe.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

pppp kirjutas:See on küttespiraali toitejuhe.
Se spiraal töötab ju tosooli pealt ?

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Nonii, spiraalil sai see juhe korda tehtud, aga ikkagi, käima ei taha minna seistes, näiteks kui seisab nädal aega, siis ei taha hästi käivituda, alguses ei luba törtsugi, lihtsalt ketrad tühja, siis lased seista kuskil 5 minutit ja keerad võtit ja kohe käivitub, millest selline pull olla võib ?

muks
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Mai 2012, 22:40
Auto: Golf mk2 '90 & '91
Asukoht: Tallinn,Kristiine

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas muks »

Tere, mul ka nüüd külmade ilmadega ilmnenud see probleem et ei lähe käima.. Aku pinge on 12.12V mis on ju ok/normaalne? aga mul on monopritsega seega mida ja kus ja kuidas peaks kontrollima esimeste asjadena ? :P
Mulle meeldib madalal sõita kuna ma kardan kõrgust..
TEEME VARUOSAD OÜ / http://www.teeme.ee" onclick="window.open(this.href);return false; / E-R 09.00-18.00 Lisainfo saamisega ning küsimustega pöörduge minu poole :)

BringsMeWomen
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas BringsMeWomen »

Proovi käivitada nii, et ühendad sinise temp anduri lahti või kui sul 4 juhtmega, siis see lahti ühendada (plokikaane küljes plastikust flantsi küljes need andurid). Siis on segu kõige rikkam.
Loomulikult tasuks ka küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor üle vaadata (jagaja kaane kontaktid puhtaks kraapida).

Need sellised elementaarsemad asjad.
Viimati muutis BringsMeWomen, 09 Jaan 2013, 08:56, muudetud 1 kord kokku.

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas pppp »

muks kirjutas:Aku pinge on 12.12V mis on ju ok/normaalne?
See peaks vastama kuskil 50% aku laetusele (täis aku pinge on kuskil 12,6 V). Mõõtsid multimeetriga otse aku klemmidelt ja tarbijaid taga ei olnud?

muks
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Mai 2012, 22:40
Auto: Golf mk2 '90 & '91
Asukoht: Tallinn,Kristiine

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas muks »

Mõõtsin otse klemmidelt jah ning polnud tarbijad tol hetkel, aga sellise pingega peaks ju ikkagi käima minema ?

Okei, ma kontrollin elementaarsed asjad üle ning proovin ka seda temp anduri trikki :P

Tänud :)
Mulle meeldib madalal sõita kuna ma kardan kõrgust..
TEEME VARUOSAD OÜ / http://www.teeme.ee" onclick="window.open(this.href);return false; / E-R 09.00-18.00 Lisainfo saamisega ning küsimustega pöörduge minu poole :)

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kui starterit jaksab selle pingega ilusti ringi ajada, siis selle viga vast olla ei tohiks.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Oli kunagi ühe 1.8 66kw monopritsega siuke jant, et vana kehv aku küll jõudis mootorit ringi vedada, aga käima ei läinud. Uue akuga läks ilusti käima. Ei tea kas oli nii pirtsakas madala pinge suhtes või mis. Erilise üllatusena tuli veel selle tõttu, et minu 2.0 täispritse läks ka kõige hullema venimise peale käima.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Karpa variandi puhul võib viga olla bensiini pumbas. Lihtsalt klapid enam ei pea ja laseb bensiini alla. Topkat pannes aga loomulikult hüppab kohe käima. Monopitse puhul pistaks talle igaks juhuks kaabli sappa. Vast näitab ka sealt midagi. Hõre mootor tahabki kiiremat kerimist ja paremat akut. Samas tuleks jälgida ka seda, et kui ta lõpuks käivitub ja tagant musta pahvaka tossu välja lööb, siis kisub ta ennast mingil põhjusel täis. Ka vale süüde võib seda põhjustada. Külmast peast mitte käivitumist võib veel mitu asja põhjustada. Nii ei oska arvata aga alustaks ehk kommutaatorist, sõltumata sellest kas on uuem kandiline pool koos kommutaatoriga või vanem, ümmarguse pooli puhul eraldi
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

NOTFAST kirjutas:Karpa variandi puhul võib viga olla bensiini pumbas. Lihtsalt klapid enam ei pea ja laseb bensiini alla. Topkat pannes aga loomulikult hüppab kohe käima. Monopitse puhul pistaks talle igaks juhuks kaabli sappa. Vast näitab ka sealt midagi. Hõre mootor tahabki kiiremat kerimist ja paremat akut. Samas tuleks jälgida ka seda, et kui ta lõpuks käivitub ja tagant musta pahvaka tossu välja lööb, siis kisub ta ennast mingil põhjusel täis. Ka vale süüde võib seda põhjustada. Külmast peast mitte käivitumist võib veel mitu asja põhjustada. Nii ei oska arvata aga alustaks ehk kommutaatorist, sõltumata sellest kas on uuem kandiline pool koos kommutaatoriga või vanem, ümmarguse pooli puhul eraldi
Bensiinipump siis minul vahetatud, arvatavasti on asi küünaldes, aga eks kevadel näha ole:) Naljakas on ka see, et sa võid aku peaaegu tühjaks lasta , siiis ootad kuskil 5 minutit ja kui võtit keerad, kargab kohe käima.Minul siis karpamootor

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Sellisel juhul võta õhupuhasti eest ja vaata pealt sisse karpasse.Anna käega gaasi ja vaata kas kiirenduspump pihustab karpasse. Kui ei, siis esmalt püüa karpa läbipuhuda ja puhastada. Kui see ei aita, siis pead selle kuskile remonti viima.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Käivitusprobleemid- 1.8 66 kw

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

NOTFAST kirjutas:Sellisel juhul võta õhupuhasti eest ja vaata pealt sisse karpasse.Anna käega gaasi ja vaata kas kiirenduspump pihustab karpasse. Kui ei, siis esmalt püüa karpa läbipuhuda ja puhastada. Kui see ei aita, siis pead selle kuskile remonti viima.
Karpal rem. komplelt sisse pandud eelmine sügis :) Ja pihustab ilusti , kui käima saab siis käib nagu kellavärk, külmast peast pöörded kõrgemal, soojas ilusti langeb alla ja minekut on ka korralikult :P

Vasta

Mine “Mootor”