Lakkimine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Lakkimine
Tere, proovisin täna ust värvida ja lakkida. Värv sai päris ilus aga kui hakkasin lakkima siis tulid mingid tükid laki sisse. Praht see ei ole.
Pilt: .
Lakk sai muidu läbi kurna aetud. Sellist asja pole varem juhtunud, ei tea kas lakk oli külm? Äkki oskab mõni maaler öelda mis viga?
Tänan!
Pilt: .
Lakk sai muidu läbi kurna aetud. Sellist asja pole varem juhtunud, ei tea kas lakk oli külm? Äkki oskab mõni maaler öelda mis viga?
Tänan!
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Re: Lakkimine
Ma arvan, et need on silikooni või mingi õli augud. Kas detaili ennem värvimist puhtaks pesid?
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
Re: Lakkimine
Detail sai mitu korda silikoni eemaldajaga puhtaks tõmmatud. Püssi pesin nii, nagu alati olen pesnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 06 Veebr 2007, 22:47
- Auto: VW Phaeton 4motion, Audi 90 TQ
- Asukoht: Tartu
Re: Lakkimine
Tundub küll, et tegu silikoni aukudega. Isegi silikoni eemalajaga ei pruugi sa detaili päris puhtaks saada. Värvi lastes siis polnud juba näha, et augud tekivad?
Re: Lakkimine
Proovisin lihvida, kuid neid auke välja ei saa. Lakk sai lahustiga maha võetud. Ajasin uue laki natuke soojaks ja proovisin teise sileda detaili peal- sama jama. Arvatavasti kompressoris õhk liiga külm.
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Re: Lakkimine
Kompressorist kondentsi välja saad lasta?greyzers kirjutas:Proovisin lihvida, kuid neid auke välja ei saa. Lakk sai lahustiga maha võetud. Ajasin uue laki natuke soojaks ja proovisin teise sileda detaili peal- sama jama. Arvatavasti kompressoris õhk liiga külm.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
Re: Lakkimine
Kompressorist vett palju ei tulnud. Muidu püssi juures filter ka aga kas keegi 15 kraadiga on värvinud ja lakkinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Lakkimine
Vastan oma kogemusest, olen ka 5 kraadiga värvinud ning sellist tulemust nagu ülaltoodud pildil pole tekkinud.
Kõik oleneb kasutatavatest toodetest.
Kõik oleneb kasutatavatest toodetest.
Viimati muutis ristokkk, 01 Mär 2013, 18:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Lakkimine
Kui kasutasid silikoni eemaldajat , siis seesama võisgi probleem olla.Kui lakk oleks liiga külm , siis tavaliselt jääb pind krobelisem , või kui teed sellise vea siis , kui kasutad ka värvikambrit , siis hakkab voolama.Seda jama seal võiks ajada vabalt vee kaela , mis õhutrassist tuleb.Veefiltrit ilmselt vahel pole.Vähemtõenäoline oleks see , et kasutasid lahusti baasil värvi ja vahekuivamisaeg oli liiga lühike.Lasid laki peale ja alt hakkas värvilahusti välja aurustuma , seepärast tekkisidki sellised "nõelaaugud".
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Lakkimine
Värvimise ja lakkimise vahe peab olema vähemalt 15 minutit ning värvi ei tohi lasta täielikult ära kuivada sest muidu lakk ei nakku pinnaga. Lakkimine on selline kunst mis võib isegi vilunud spetsil halbadel päevadel pe***e minna, niiet ära muretse.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5385
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Lakkimine
Silikon võib tulla kust iganes, näiteks sealt liistu alt mida pole viitsitud eemaldada ja on kinni kaetud.
Ma ei saa aru, miks raisatakse aega detailide katmisele millede eelmaldamine on sekundite töö.
Paljud probleemid sealt algavadki, et ei viitsita koplekteerimist teostada, küll lendab detailide vahelt igast saasta värvi pinnale, küll jäävad rõvedad katmis randid kust hiljem hakkab koorumine, küll saavad need kaetavad tihendid jms samuti osaliselt värvitud...............
Ma ei saa aru, miks raisatakse aega detailide katmisele millede eelmaldamine on sekundite töö.
Paljud probleemid sealt algavadki, et ei viitsita koplekteerimist teostada, küll lendab detailide vahelt igast saasta värvi pinnale, küll jäävad rõvedad katmis randid kust hiljem hakkab koorumine, küll saavad need kaetavad tihendid jms samuti osaliselt värvitud...............
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Lakkimine
Viga õhus lenduvas silikoonis vms gaasis. Väljaspool ruumi seda laki jama ei esine. Süüdlaseks võivad olla siis igasugused aerosool purgid. Edu!
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Lakkimine
Ma olen kuulnud ka juttu, kus mees ehitas endale kilest "värvikambri" ja sama jama...proovis mitu korda aga augud ei kadunud kuhugi.Lõpuks tuli välja , et kile ise oligi saaste allikas.