2.0 110kw-->1.8 92kw 20v

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Andrek
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Mär 2012, 09:18
Telefon: 53600184
Auto: Fabia
Asukoht:

2.0 110kw-->1.8 92kw 20v

Lugemata postitus Postitas Andrek »

Mul on 1997. aasta 2.0 110kw DOHC mootoriga Golf 3 GTI. Kuna garaažinurka on kogunenud igasugust kraami, sh Audi 92kw 1.8 ADR-koodiga mootor, tekkis mõte proovida ehitada 20-klapilist Golfi.
Sellega seoses on teadjamatele mõningad küsimused:
Kas elektrisüsteemis oleks vaja uuendusi teha või klapivad pistikud 100%-liselt?
Mis jupid enam ei kattu? (starter, genekas jne)

xpr
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
Auto: Passat B8.5
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Re: 2.0 110kw-->1.8 92kw 20v

Lugemata postitus Postitas xpr »

Ma ei näe sellisel ehitamisel pointi. See 1.8 92kw on omast kogemusest palju tuimem, küttekulu suurem ja probleemsem. 100% ei klapi sul see juhtmestik jms kindlasti, ka mootori kinnitused teised + 100 muud asja. Mis kompleksuses sul see mootor on?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: 2.0 110kw-->1.8 92kw 20v

Lugemata postitus Postitas R36 »

Mina leian kyll, et tegu hea ideega.

1.8 võib tuimem olla küll, kuid ilmselt taheti panna 20 klappiline kaas 2.0 ploki peale, mis omakorda annaks ju oma 3 sisselaske klapiga särtsu 2.0 mootorile.
Juhul, kui poldiaugud plokis sobivad ja kuskilt leiaks ka sobiva tihendi siis oleks ilmselt saaks asja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Mootor”