Mul on 1997. aasta 2.0 110kw DOHC mootoriga Golf 3 GTI. Kuna garaažinurka on kogunenud igasugust kraami, sh Audi 92kw 1.8 ADR-koodiga mootor, tekkis mõte proovida ehitada 20-klapilist Golfi.
Sellega seoses on teadjamatele mõningad küsimused:
Kas elektrisüsteemis oleks vaja uuendusi teha või klapivad pistikud 100%-liselt?
Mis jupid enam ei kattu? (starter, genekas jne)
2.0 110kw-->1.8 92kw 20v
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: 2.0 110kw-->1.8 92kw 20v
Ma ei näe sellisel ehitamisel pointi. See 1.8 92kw on omast kogemusest palju tuimem, küttekulu suurem ja probleemsem. 100% ei klapi sul see juhtmestik jms kindlasti, ka mootori kinnitused teised + 100 muud asja. Mis kompleksuses sul see mootor on?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 110kw-->1.8 92kw 20v
Mina leian kyll, et tegu hea ideega.
1.8 võib tuimem olla küll, kuid ilmselt taheti panna 20 klappiline kaas 2.0 ploki peale, mis omakorda annaks ju oma 3 sisselaske klapiga särtsu 2.0 mootorile.
Juhul, kui poldiaugud plokis sobivad ja kuskilt leiaks ka sobiva tihendi siis oleks ilmselt saaks asja.
1.8 võib tuimem olla küll, kuid ilmselt taheti panna 20 klappiline kaas 2.0 ploki peale, mis omakorda annaks ju oma 3 sisselaske klapiga särtsu 2.0 mootorile.
Juhul, kui poldiaugud plokis sobivad ja kuskilt leiaks ka sobiva tihendi siis oleks ilmselt saaks asja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus