Sirvisin immodega seotud teemasid, kuid oma murele vastust ei leidnud.
Seega, probleem G IV 2000. a. SDI-ga. Originaalimmo tuli hakkab käivitamisel vilkuma ja kui mootor käivitub siis suretab selle loomulikult kohe välja. Probleem ei esine püsivalt, vaid tavaliselt peale seda, kui auto pikemalt seisnud. Hommikuti jamab mõned korrad ja siis töötab terve päeva normaalselt. Justkui ei tunneks hommikuti võtit ära.
Ilmselt oleks abiks kaabli järgi torkamine, kuid omal selline võimalus puudub.
Iseasi, kas sellest üleüldse jääb mällu veateateid? Oskab äkki keegi pakkuda, mis viga võib olla. Oleks hea teada, enne kui auto kuhugi kontrolli viin. Või on Tartu kandis mõni foorumlane, kes on nõus mõistliku tasu eest juhtme sappa torkama.
Tänud vastajatele!
G IV orig immo probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: G IV orig immo probleem
Saad diagnostiga aidata. Kui suure tõenäosusega tuleb lihtsalt veateade engine starting blocked by immo. Võibolla tuleb ka mõni selgitav viga.
Täna peale 15 oleks võimalik aidata siis kaabliga.
Täna peale 15 oleks võimalik aidata siis kaabliga.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: G IV orig immo probleem
Pakun, et immo "rõnga" kontaktid on külmjootega, neil ikka juhtub seda ja siis kui pikemalt seisab langeb temp niipalju, et ei anna ühendust.
Proovi sellist asja ka, et enne käivitamist peale seismist soojenda võti peopesas soojaks.
Proovi sellist asja ka, et enne käivitamist peale seismist soojenda võti peopesas soojaks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: G IV orig immo probleem
Kuidas selle immo rõnga külmjoote puhul toimima peaks, kas see on nö üle joodetav või tuleb mingi detail välja vahetada (süütelukk vms)? Hetkel esineb probleem veel piisavalt harva, nii et kiireid otsuseid pole vaja teha.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: G IV orig immo probleem
Annab joota aga see on mul lihtsalt oletus. Pigem peab kellaplokist vaatama, miks immo peale jääb.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus