ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Õli sai läbi karteri ventilatsiooni, sealt on õli lahmamise jäljed järgi, vänt käib ilusti ringi, raamlaagrite poldid on kinni, kepsude saaled ei saanud kannatada, st raamsaaled ammugi mitte. Turbovõllil olulist pikiloksu pole. Kolvirõngaste lukupilu ligi 0,5 mm , piirkulum on 1,0 mm, st võib tagasi panna.
by the way, ka minu 81kw se turbol mingit näpuga arusaadavat pikilõtku ei ole, aga just sealtkaudu mul see õli mootorist ära kaob. See sinu jutt, et karteri tuulutuse kaudu kaob seda õli sisselaskesse sorinal, on veidi üle vindi keeratud jutt. Kas sa tahad öelda, et see mootor õli tilkagi ei võtnud ennem kui litakas ära käis? Ja teine asi, ära siis sõida nagu vanaema. Lase ikka korra nädalas mõned maantee kiirendused 4000rpm nii et turbo saab pikemat aega max rõhku sisselaskes hoida, millega puhub selle väikse õlitilga sealt vahejahutist minema ja ei kogune seda sinna 100ml v teab kui palju. See, et TDI sisselaske lõdvikud õrnalt õliniisked(mitte märjad), on normaalne nähtus. Normaalselt toimiv tuulutus ja mitte lekkiva turbo puhul ei ole seal mingit probleemi. Kaldun ka ise endiselt arvama, et turbo lekib v on lekkinud seda õli sisselaskesse, mitte jooksnud nn sirinal tuulutusest.Selles suhtes, et kuidas saab järsku normaalse sõidu ajal see 100ml v mis iganes kogust sa arvad sisselaskesse minevat, sattuda sinna niisama äkki? Kas sõitsid kuu aega(ilmselt kauem, et saaks tuulutuse kaudu selline kogus sinna sattuda) ilma pöördeid andmata, ja nüüd ühel ilusal päeval andsid talda ja tõmbas selle koguse järsku sealt vahejahutist üles? Minu jaoks on asjaolud veidi arusaamatud ja seda veel seostada karterituulutusega.

Sinu jaoks vb filosoofia ja ennast pead targemaks kui VAG insenere niikuinii, kuid ei saa ikka aru, mis kipitab sind siis sellist remonti ette võtma(loe:raha sinna matma) ja VAG TDI mootoriga üldse sõitma ja samal ajal ikka ja jälle igas teemas VAG i maha tegema alates mootori ajust kuni mootori endani välja.

Edit! Ja ära arva, et ma sind lolliks pean vms. Nagu ma näen, siis biiti sa asjat jagad, lihtsalt ei saa nõustuda osade sinu puusalt lastud väidetega :wink:
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2013, 18:47, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: teemaväline jutt eemaldatud

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Kust võtsid, et mina selle autoga enne mootori laialilendamist sõitsin? Ära eelda meelevaldselt, kui aru ei saa, siis enne lahmimist küsi. Kui küsimus on mõistlik, siis ikka vastan.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Kust võtsid, et mina selle autoga enne mootori laialilendamist sõitsin? Ära eelda meelevaldselt, kui aru ei saa, siis enne lahmimist küsi. Kui küsimus on mõistlik, siis ikka vastan.
Ja kust kohast ma ka seda võtma peaks, et sa ei ole selle mootoriga ennem sõitnud? Esimene post hakkas kohe jutuga, et õli sisselaskes ja jama käes. Pole kuskil juttu, et ostsin mootori, mis oli pillid kotti pannud :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas bora24 »

No sul seda lolli mla ikka jätkub, ma ei tea eeldada, mida sina võid eeldada. Teema ei olnud pealegi sinu eeldustest, vaid ALH-le sobivatest juppidest.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:No sul seda lolli mla ikka jätkub, ma ei tea eeldada, mida sina võid eeldada. Teema ei olnud pealegi sinu eeldustest, vaid ALH-le sobivatest juppidest.
:lol: Ma üritan sulle selgeks teha, et üldjuhul sellised kogused õli vahejahutis, on tingitud lekkivast turbost, mitte läbi tuulutuse õliaurude sattumisest sisselaskesse! St, lase turbo kuskil spetsialisti pool üle kontrollida, muidu on oht samasuguseks remondiks endiselt õhus. Vahejahutisse aukude puurimine jms, on probleemist ringiga ümber käimine, mitte nende lahendamine, kulla kaasfoorumlane. Näpuga nn "möla" ajamise suhtes, võid näidata mõnele teisele foorumlasele, mitte mulle. Minu seisukohta toetab nii mõnigi teine siin postitanud kasutaja, nagu sa vast isegi lugenud oled. Üks asi on mootori remont, mida sa teostasid, teine asi on põhjuse tuumani jõuda. Kui sulle sõbralikud soovitused ei sobi ja ajab sind nii jubedalt keema, ja pead end jumalikult targaks ja targemaks VAG inseneridest, siis jõudu ja edu sulle.
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Turbo on korras, rõhk oli 1600 pöörde juures 2,2, üle selle hakkas langema 2 juurde, st regulaator rakendus, võlli lõtk on olematu. Tõenäosus, et turbo viga, on ka väga väike.
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2013, 18:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: teemaväline jutt eemaldatud

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Turbo on korras, rõhk oli 1600 pöörde juures 2,2, üle selle hakkas langema 2 juurde, st regulaator rakendus, võlli lõtk on olematu. Tõenäosus, et turbo viga, on ka väga väike.
Ja kuidas see rõhk saab midagi öelda, kas puksid veidi juba kulunud v mitte? Mainiks veel ära, et ka minu masina turbo puhub rõhku nagu miilinki, mis sest et sealt kaudu see õli just kaob pika peale! Mootori surved kontrollitud(nagu tehasest tulnud), klapisääre tihendid profülaktika mõttes vahetatud (vanad olid aga olnud täiesti ok). Kuid sisselaske lõdvikud veidi õlimärjad, mitte niisked.
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2013, 18:56, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: teemaväline jutt eemaldatud

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Sai ju kirjutatud, et võlli lõtk olematu.

Olen ka eelnevalt kirjutatud, et õli sattumise jäljed sisselaskesse on karteri tuulutusest.

See on teada probleem, siin on isegi mingeid pudeleid aretatud. Netis müüakse nn täiustatud õliseparaatoreid.
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2013, 18:49, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: teemaväline jutt eemaldatud

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Sai ju kirjutatud, et võlli lõtk olematu.
Sai kah ju öeldud, et näpuga katsudes minu masina turbol lõtk olematu!
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2013, 18:55, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: teemaväline jutt eemaldatud

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas rako »

bora24 kirjutas:Sai ju kirjutatud, et võlli lõtk olematu.

Olen ka eelnevalt kirjutatud, et õli sattumise jäljed sisselaskesse on karteri tuulutusest.

See on teada probleem, siin on isegi mingeid pudeleid aretatud. Netis müüakse nn täiustatud õliseparaatoreid. No mida sa jaurad?

Mis sul viga on?
:clap:
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Kõige jubedam selle asja juures on, et tehase vigase projekti tõttu prakeeritakse valesti turboid, millega koormatakse põhjendamatult omaniku rahakotti, samas talle tegelikku lahendust ei pakuta. Copiloti sõnavõtt on selle ilmekaks tõestuseks.
Viimati muutis bora24, 25 Apr 2013, 12:29, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Sai ju kirjutatud, et võlli lõtk olematu.

Olen ka eelnevalt kirjutatud, et õli sattumise jäljed sisselaskesse on karteri tuulutusest.

See on teada probleem, siin on isegi mingeid pudeleid aretatud. Netis müüakse nn täiustatud õliseparaatoreid.
Ma tean, et sealt õliaure sisselaskesse satub ja seda pmt igal ALH/AHF motol ja ka teistel 1.9TDI mootoritel, kuid see, et see torustik märg ka välajaspoolt, on tingitud sellest, et tihend kopsiku ja klapikambrikaane vahel, on juba surnud ning ka see plastik toru, mis sisselaskesse jookseb, ei ole enam nii tihe ja sp ka väljaspoolt näha, et veidi õli selle kaudu sinna satub ja seetõttu ka õliniiske sisselase norm nähtus TDI motol. See, kui tuulutus pole väljaspoolt õlimärg, ei tähenda, et seda õli sealt aurude näol veidi sisselaskesse ei läheks. Kuid selline mootorit kotti ajava õlikoguse tekkimine on juba teine küsimus. Järelikult eelmine omanik sõitis nagu vanaema et see õli üsna pika aja peale vahejahutisse kogunes. Siit edasi aga võib tekkida teine probleem: kinni jääv geomeetria, mis võib viia pideva ülerõhu puhumiseni ja turbo enneaegse kulumiseni (just kinni olnud geomeetria ilmselt minu masinal selle turbo sellisesse seisu viinud minu masinal). Ja sa ilmselt ei tea, mida selle masinaga ennem tehtud st vb turbo oligi vahetatud mingi aeg ja lõpuks lahmas uue turboga korraliku rõhku puhudes selle õli üles. Sinu tuulutusest õli lahmamise väitest, ei saa ma endiselt aru. See õli püüduri teema üldjuhul selle tõttu välja möeldud, et toimiva EGR klapi ja õliaurudest tuulutusest koksistub suht hästi sisselaske kinni. Ilma EGR klapita kaob see õli nähtamatu suitsuta läbi mootori. See, et sa näpuga mingit lõtku ei tuvasta ja turbo puhub norm rõhku, ei ole mingi näitaja turbo kulumise koha pealt!

Ja su viimasele väitele. Olen juba kõik muud asjad välistanud õli kadumise osas mootorist. Tean isegi,et turbosid kiputakse vahetama põjuseta suht tihti, sest omanik ei jaga sest asjast midagi. Näiteks esindustes kinnise geomeetria v vigase VNT klapi puhul kiputakse pähe määrima kohe uus kallis turbo.
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2013, 18:52, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: teemaväline jutt eemaldatud

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2224
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 117 korda

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Vaikige te rumalad eestlased! Suurlinna diislijumal võtab sõna!
Viimati muutis alkeemik, 25 Apr 2013, 12:50, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas copilot »

alkeemik kirjutas:Vaikige te rumalad eestlased! Suurlinna diislijumal võtab sõna!
alkeemik, mulle on alati meeldinud sinu iroonia :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Sinu tuulutusest õli lahmamise väitest, ei saa ma endiselt aru.
Kui inimene ei saa aru, siis on ta vait või tõsise huvi korral üritab omale asjad selgeks teha. Soovin jõudu ja aitab mölast.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: ALH mootorisse mille kolvid ja kepsud?

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kuna teema on tehnilistelt probleemidelt sujuvalt üle läinud vastastikusele teravuste loopimisele, siis läheb see teema kinni.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Suletud

Mine “Diislid”