halb käivitus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

halb käivitus

Lugemata postitus Postitas elias »

Esiteks mul on mingi jama käivitumisega,

mul on edasi ja tagasi voolul klapid vahel, saab kütet üles pumbata ka,
pumpasingi ehk läheb paremini käima aga avastasin kõrgsurve pumas susiseb samal ajal pumbates õhku?
tean et seal on auk et kütusest õhk välja tuleks aga ikkagi et sedasi pumbates tuleb õhku, kas see on normaalne?
pole seda varem tähele pannud lihtsalt.
tegin ka video, seal samuti kuulda. kontrollisin voolikud kõik ilusti kinni.


Panen siia ka teise mure,
täna juhtus teist korda mingi kahtlane käivitus,
auto mitu päeva seis, hommikul läks käima laksult,
nüüd 6h hiljem, autos näitas -2,5C (eelsüüdet taha ei võtnud) käijas nagu mingi 10-15sec tühja, no mingi pool akut tühjaks, kuni käima läks.
Peale esimest katse käijamist kuulsin kapoti alt mingi vilinat, hüppasin kohe vaatama nägin radiaatori ventikad käisid korra ringi??
Eelmine nädal kui oli see hästi külm öö, hommikul sesis auto päikese käes 2h, läksin käivitama(-13C), oli täpselt sama teema, (vilin, arvatavasti samuti võttis korra ventikad ringi) samti käijas tühja. too kord -13C võttis eelsüüdet taha küll, kuid sellest polnud nagu üldse abi.

Oskab keegi kommenteerida.

Kahtlustan pumpaga mingi jama.
Küünlad ja pihustid kontrollitud olid ok.
Viimati muutis elias, 06 Mai 2013, 18:59, muudetud 3 korda kokku.

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: Käsipumpa pumbades tuleb kõrgsurve pumbast õhku? halb kä

Lugemata postitus Postitas grahv »

Õhk diisli süsteemis normaalne ei ole. Tagasivooluklappide paigaldamine on tegelemine tagajärgedega, mitte vea põhjustega. Sul seal head klamberühendused juba tehtud - võta lahti ja pane jupp läbipaistvat voolikut vahele ja vaata kust õhk sisse saab... Kui filtri ja kõrgsurvepumba vahel juba õhku näha, siis kontrolli see käsipump ja filtri ühendused uuesti üle, sh selle filtripealse plastikust kublungi kummitihend. Kui filtri ja KS.pumba vahel õhku näha pole, siis pane läbipaistev voolik pumba tagasivoolu vooliku vahele - siis on ka pihustite ülevoolu voolikute võimalikud lekked näha. Läbipaistva tagasivoolu vooliku abil näeb ka aeglased lekked ära - sõidust tulles peaks voolik üleni täis olema, tundide kaupa seistes peaks aga lekke korral kõige kõrgemasse kohta tasapisi õhumull tekkima. Kui süsteemis lekkeid ei ole, siis pole ka tagasivoolu klappe vaja.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Käsipumpa pumbades tuleb kõrgsurve pumbast õhku? halb kä

Lugemata postitus Postitas copilot »

küsiks, kas pihustite tagasivoolu voolikud vahetatud - kaasa arvatud see mis jookseb neljandast pihustist pumpa?

Samuti, vaata üle paagis olev võttur ja just see osa, mille kaudu kütet üles imetakse. Mis tähega antud varuosa kood lõpeb? v mis iganes numbrid sa sealt veel leiad. Võimalik, et ülesvõtt umbes ja imeb õhku kuskilt filtri juurest v voolikute ühenduskohtadest vahele.

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=100798

loe see teema läbi, seal üks mu pikem postitus, kus ka 3 linki pannud välismaistest foorumitest - loe neid, saad pildi endale silme ette mida ma selle võtturiga seoses mõtlen. Endal plaanis kevadel see ülesvõtu osa läbi puurida(võimalik et tegu n vanema "emase" disainiga võtturiga, kus ülesvõtul ka mingi klapp vahel juhuks kui auto peaks avarii korral katuse peale jääma ja siis pumbale kütte pealevoolu sulgema) ja vaadata, vb paaki kogunenud jamast ummistunud...ja seal ülesvõtu torus veel mingi nn ekraan ees vms st võib ka ilma klapi olemasoluta ummistuda. Kindlasti soovitan vaadata see võttur üle.
Viimati muutis copilot, 26 Mär 2013, 17:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Käsipumpa pumbades tuleb kõrgsurve pumbast õhku? halb kä

Lugemata postitus Postitas elias »

Mingi aeg tagasi vaatasin paagis võtturi üle, oli pmst puhas, veidi liga oli nurkates ja kõik.
Panin ka läbipaistva vooliku, juba paar nädalat tagasi. Kas auto seisab 1 päev või 3 päeva ikka vooliks mull max 1cm suur.
no tiba suurem kui selles videos.
video on peale mootori seiskamist on näha pumba poolt tuleb tiba väikseid mulle üles. Praegu soojade ilmadega on käivitus enamvähem, üks viiest korrast tahab veidi rohkem käijata.
Kui olid veel külmad proovisin paar korda ka ennem küte käsitisi üles pumbata (pumbatav tagasivoolu klapp) erilist abi sellest polnud.
Pihustite tagasivoolu voolikud, mulle tundub ei ole mõtet vahetada. on need riide kattega vms. korralikud, proovisin ühte välja tõmata, istub päris hästi otsas.

Pakun et pumbal ikka viga midagi, ehk tahab tihendite vahetust. kas ei anna õiget survet kohe esimestel pööretel vms, tahab mõne ringi rohkem...kui kütuse üles pumpanine kah erilist effekti ei andnud.

Salvestasin ka eelmine nädal paar külmkävitust.
► Näita Spoilerit

jankii
Klubiline
Postitusi: 381
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla
Tänanud: 11 korda

Re: halb käivitus

Lugemata postitus Postitas jankii »

mul oli sama käivitus kui sai hammasrihm vahetatud aitas süütenurga reguleerimine.(pumba keeramine kaabli abil)
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: halb käivitus

Lugemata postitus Postitas elias »

süütenurk paigas.
umbes sama moodi nagu sellel pildil, vist oli mul timing 65 ümber.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis elias, 06 Mai 2013, 19:11, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”