Golf 2, 51kW (tähis PN), 1.6, karburaator (peaks olema Pierburg 2EE)
Probleem selles, et gaas jääb peale. Pigem just sooja mootoriga. Tühikäigul vaatasin kapoti all, et ega juhuslikult gaasitrossis endas asi pole. Pigem tundub olevat see tooreklapp (?), see mis n.ö korralikult ei sulgu või siis ei avane. Kui gaas peale jääb, on ka gaasitrossil lõtk sees. Umbes 1.5 nädalaks lahendas probleemi karterituulutse vooliku vahetus, kuid nüüd probleem tagasi.
Gaas jääb peale
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Re: Gaas jääb peale
Äkki aitab probleemi lahendamisele veel fakt, et kui gaas on ise peale jäänud ja nt kuskilt august läbi sõita (peaasi, et auto saaks mingi ebastabiilsuse/raputuse korra), siis tuleb ise peale jääv gaas maha.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Gaas jääb peale
Tooreklappi liigutab seal eestpoolt vaadates vasakul asuv samm-mootor, ei usu hästi, et see jamab. Pigem ikka tühikäiguregulaator paremal. Alustuseks vaata, kas tühikäiguregulaatori pistik (7 klemmiga) on ikka ilusti kinni. Niisama sellele hästi kallale ei saa, õhufiltri kopsik tuleb maha võtta.
Re: Gaas jääb peale
Igaljuhul probleem kadus korra õhulekke kontrolli ja eemaldamisega, nüüd tagasi. Kuna tahhomeetrit ei ole, siis kiiruste järgi eeldan, et pöörded kuskil 2100-2300 vahel. 3 käiguga liigub kuni 60km/h kui gaas peal, 5 käiguga kuni 80-85km/h. Samuti kui sai põrutust, kadus probleem ära, enam mitte.pppp kirjutas:Tooreklappi liigutab seal eestpoolt vaadates vasakul asuv samm-mootor, ei usu hästi, et see jamab. Pigem ikka tühikäiguregulaator paremal. Alustuseks vaata, kas tühikäiguregulaatori pistik (7 klemmiga) on ikka ilusti kinni. Niisama sellele hästi kallale ei saa, õhufiltri kopsik tuleb maha võtta.
Vaatan täna hiljem selle pistiku ka üle, äkki aitab.
Viimati muutis Jorgen, 29 Mai 2013, 10:32, muudetud 1 kord kokku.