Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
Tere,
Probleem järgmine-
Mõned viimased päevad on mootor turtsunud, kui käima panna külmalt. Aga mõnekümne sekundi pärast pöörded ühtlustusid ja kõik oli nagu kellavärk. Eile samuti natuke turtsus ja köhis aga sama lugu- ühtlustus.
Siis pidasin miskipärast vajalikuks, et torud tuleks kasvõi korraks tühjaks sõita- andsin teise ja kolmandaga korralikult minna(loe: kiirendasin ca 5k pöördeni). Edasi sõitsin natuke energilisemalt aga siiski pööretega.
Selle 17km lõigu peale läks asi aina paremaks, mootor kuidagi kuuletus paremini ja kõik tundus nagu hea. Muidu olen rahulik sõitja, käigud vahetan 2-2,5k. Narriti juba alguses,et mootor tahmab sul täis nii.
Koju jõudes lasin tal ca 2min seista, et turbokene oleks õlitatud ja jätsin mõneks ajaks seisma. Paari tunni pärast proovisin käivitada, läks jube raskelt ja pidi pöördeid andma, et saaks ühtlasemaks. Käivitus ja pöörded jäid 0.8K peale, mis oleks pigem soojapoolsema mootori tunnus.
Läksin väravat avama ja siis oli mootor välja surnud ning enam ei käivitunud.
Kuu aega tagasi põles paariks päevaks mootorituli, veakood ütles, et segu on liiga vaene, kuid kustus ära ja sõidus midagi ei muutunud. Ignoreerisin.
Lugesin ka teisi teemasid, kuid ei leidnud sellist turtsumise anomaaliat kuskilt üles. Loodan, et oskate abi pakkuda, et kasvõi töökotta sõidetud saaks.
Soovin head.
Joonas
Probleem järgmine-
Mõned viimased päevad on mootor turtsunud, kui käima panna külmalt. Aga mõnekümne sekundi pärast pöörded ühtlustusid ja kõik oli nagu kellavärk. Eile samuti natuke turtsus ja köhis aga sama lugu- ühtlustus.
Siis pidasin miskipärast vajalikuks, et torud tuleks kasvõi korraks tühjaks sõita- andsin teise ja kolmandaga korralikult minna(loe: kiirendasin ca 5k pöördeni). Edasi sõitsin natuke energilisemalt aga siiski pööretega.
Selle 17km lõigu peale läks asi aina paremaks, mootor kuidagi kuuletus paremini ja kõik tundus nagu hea. Muidu olen rahulik sõitja, käigud vahetan 2-2,5k. Narriti juba alguses,et mootor tahmab sul täis nii.
Koju jõudes lasin tal ca 2min seista, et turbokene oleks õlitatud ja jätsin mõneks ajaks seisma. Paari tunni pärast proovisin käivitada, läks jube raskelt ja pidi pöördeid andma, et saaks ühtlasemaks. Käivitus ja pöörded jäid 0.8K peale, mis oleks pigem soojapoolsema mootori tunnus.
Läksin väravat avama ja siis oli mootor välja surnud ning enam ei käivitunud.
Kuu aega tagasi põles paariks päevaks mootorituli, veakood ütles, et segu on liiga vaene, kuid kustus ära ja sõidus midagi ei muutunud. Ignoreerisin.
Lugesin ka teisi teemasid, kuid ei leidnud sellist turtsumise anomaaliat kuskilt üles. Loodan, et oskate abi pakkuda, et kasvõi töökotta sõidetud saaks.
Soovin head.
Joonas
Viimati muutis joonsuu, 17 Mai 2013, 15:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu
Kütusefilter on vahetatud kunagi? Küttepump teeb häält? Vagcomi peaks saama survet vaadata latis. Vigu võib olla seal igasuguseid, kunas rihm vahetati? Lase pigem töökojas kusagil üle vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu
sellist trikki võivad teha ka süütepoolid ehk üks hakkab vaikselt läbi minema , seda annab tuvastada kaabliga , näitab mitmendas silindris jama on , tavaliselt peaks olema 3-s silinder aga see ainult minu arvamus kuna endal seal juba kaks tükki läinud , süütepool katki läheb siis saad aru kui sõidad kolme pütiga , küttepump/filter hakkab minema siis hakkab kiirendades vahele jätma , kas loob mingi pahmaka sumbutist ka välja kui käima läheb ? musta näiteks ?
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu
Tere jälle,
Rihmad on sügisest sõitnud ja ca 10K kilomeetrit. Koos veepumba ja asjadega sai vahetatud. Süütepoolid on vahetatud kõik ca poolteist kuud tagasi ja nende läbiminekut tean. Musta suitsu ta välja ei ajanud kunagi, ega üldse mingit,töötas puhtalt algusest lõpuni.
Süütepoolide puudulik kiirendamine on mulle tuttav, sai mõnikümmend km töökojani ikka sõidetud, jõnksutades. Väga ebameeldiv.
Kõlab kõik kahtlaselt sellemoodi, et madalatel pööretel töristades on ennast kuskilt segusiibrist või asjast täis tõmmanud ja puuks. On kellelgi sellist asja ette tulnud?
EDIT:
On siin foorumis äkki keegi tark koos VAG-kaabliga ja Tallinnast(Nõmmelt), mis näitaks veakoode ja saaks mõelda mis viga? Äkki midagi sellist, mis võiks laheneda juba koduhoovis ja saaks töökotta kasvõi põristada...
Oleks suuresti abiks.
Kui kellelgi aega/ tahtmist, andke julgelt teada.
Joonas
Rihmad on sügisest sõitnud ja ca 10K kilomeetrit. Koos veepumba ja asjadega sai vahetatud. Süütepoolid on vahetatud kõik ca poolteist kuud tagasi ja nende läbiminekut tean. Musta suitsu ta välja ei ajanud kunagi, ega üldse mingit,töötas puhtalt algusest lõpuni.
Süütepoolide puudulik kiirendamine on mulle tuttav, sai mõnikümmend km töökojani ikka sõidetud, jõnksutades. Väga ebameeldiv.
Kõlab kõik kahtlaselt sellemoodi, et madalatel pööretel töristades on ennast kuskilt segusiibrist või asjast täis tõmmanud ja puuks. On kellelgi sellist asja ette tulnud?
EDIT:
On siin foorumis äkki keegi tark koos VAG-kaabliga ja Tallinnast(Nõmmelt), mis näitaks veakoode ja saaks mõelda mis viga? Äkki midagi sellist, mis võiks laheneda juba koduhoovis ja saaks töökotta kasvõi põristada...
Oleks suuresti abiks.
Kui kellelgi aega/ tahtmist, andke julgelt teada.
Joonas
Viimati muutis joonsuu, 09 Mai 2013, 16:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
Sain asja korda:
Tegemist oli eelmise omaniku paigaldatud "Anti-theft immoga", mis lisaks vargavastasele funktsioonile, sisaldas ka omanikuvastast funktsiooni. 2-3 tunniga sai ta otsa, kui auto kodus seisis.
Turtsus ta katkise vaakumvooliku tõttu ja sai ka see vahetatud.
Tänan kaasa mõtlemast!
Tegemist oli eelmise omaniku paigaldatud "Anti-theft immoga", mis lisaks vargavastasele funktsioonile, sisaldas ka omanikuvastast funktsiooni. 2-3 tunniga sai ta otsa, kui auto kodus seisis.
Turtsus ta katkise vaakumvooliku tõttu ja sai ka see vahetatud.
Tänan kaasa mõtlemast!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
kas vaakumvoolik kummist või vaakumtoru metallist ?
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
Vaevalt nüüd see toru osa otsad andis.Stollu kirjutas:kas vaakumvoolik kummist või vaakumtoru metallist ?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
reaalne kogemus olemas kus alumiinium torule lõi prao sisse ja tekkis sisin , tol hetkel ei puterdanud , seega proovingi täpsustust küsida , saab tulevikus paremini kontrollida kui peaks äkki veel juhtumaargo kirjutas:Vaevalt nüüd see toru osa otsad andis.Stollu kirjutas:kas vaakumvoolik kummist või vaakumtoru metallist ?
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Passat B5.5 1.8T turtsus ja enam ei käivitu[Korras]
G4 1.8T küll alumiiniumist vaakumtorusid ei olnud, võibolla Passatil on.Stollu kirjutas:reaalne kogemus olemas kus alumiinium torule lõi prao sisse ja tekkis sisin , tol hetkel ei puterdanud , seega proovingi täpsustust küsida , saab tulevikus paremini kontrollida kui peaks äkki veel juhtuma
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi