Nimelt siis avastasin, et minu PD mootori tandempump lekib otsa kaane vahelt diislit vaikselt, mis tilgub vaikselt jahutusvedeliku flantsi ja sinna jooksva paari lõdviku peale, mille tulemusena võib tekkida sealt jahutusvedeliku leke, sest diisel antud lõdviku materjaliga kokku ei sobi. Kusjuures jahutusvedeliku väike leke sealt auto ostes oli, ja see sai korda, kuid ei osanud arvata, et millest see tingitud oli. Kuid probleem seisneb nüüd selles, et seda otsa tihendit pmt ei olegi saada....võimalik saada ainult mootori blokikaane ja pumba vahele käivat tihendit/tihendeid. Juurde ka veidi selgitav pilt.

Et küsiks, kuidas siinsetel PD omanikel sellega kogemusi on? Nüüd on 2 võimalust....kas osta uus pump (300+ veidi peale EUR) v siis see otsa kaas maha võtta ja kasutada nn tihendi silikoni. On keegi seda viimast keegi ka siinsetest ise teinud? Tõesti ei kutsu see hind uut ostma, seda enam, et tegu pmt VAG inseneride antud juhul laus idiootsusega mitte pakkuda seda lihtsat tihendit varuosana....v ongi pumba eluiga sellisena arvestatud


Üks DIY link kah(kerida veidi lõpu poole 1. leheküljel), kus üks niiviisi lekke ise peatanud:
http://uk-mkivs.net/forums/t/326850.aspx
Antud teemas muidu kasutati sellist asja:
