K. golf 3 sööb õli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 17 Juun 2010, 20:17
- Auto: Volkswagen Passat 2008 2.0 103kw CR
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
K. golf 3 sööb õli
Tere
Autoks golf 3, 1995,a 1,8 66kw,ls 265000
Iga 1000 kilomeetri peab ca 1,5l õli juurde valama. Suitsemist pole täheldanud agaega praegusel ajal ei saa arugi. Külmalt ajab ainult õlihaisu välja. Vahepeal ajab ka kerget õli kärsakat salongi kuid seda ainult korraks.
Käis VW keskuses seal arvati et kas klapisääretihendid ja rõngad või kolvirõngad ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"].Neist viimane variant maksab pool auto hinda koos töödega. Kas klapisääretihendite vahetus võib aidata? On kogemusi?
Autoks golf 3, 1995,a 1,8 66kw,ls 265000
Iga 1000 kilomeetri peab ca 1,5l õli juurde valama. Suitsemist pole täheldanud agaega praegusel ajal ei saa arugi. Külmalt ajab ainult õlihaisu välja. Vahepeal ajab ka kerget õli kärsakat salongi kuid seda ainult korraks.
Käis VW keskuses seal arvati et kas klapisääretihendid ja rõngad või kolvirõngad ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"].Neist viimane variant maksab pool auto hinda koos töödega. Kas klapisääretihendite vahetus võib aidata? On kogemusi?
Viimati muutis jann123, 28 Jaan 2011, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
VW Golf3 1.8 66kw
VW Golf 5 1.6 75kw
VW Golf 5 1.4TSI 90kw wagon 2009
VW Passat 2008 2.0 103kw wagon
VW Passat 2012 1.6 77
VW Golf 5 1.6 75kw
VW Golf 5 1.4TSI 90kw wagon 2009
VW Passat 2008 2.0 103kw wagon
VW Passat 2012 1.6 77
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: K. golf 3 sööb õli
Proovi nii, et lase pöörded kõrgele, hoia korraks ja siis lase järsku gaas lahti ning las siis keegi teine vaatab summutist välja tulevat, kui viskab musta, siis tõenäoliselt klapisääretihendid. Samas nendega ei tohiks õli kulu nii metsik olla. Täiesti vabalt võib olla viga vaid kolvirõngastes ma usun. Mingis suuremas ettevõttes tehes läheb nende vahetus kalliks tõesti, kuid kindlasti leiad ka siit foorumist kellegi, kes mõistliku hinnaga vahetuse ära teeks. Kui plokikaas läbi peaks olema, siis leiad siit foorumi kaudu või mõnest romulast "uue" kaane suht kilohinnaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
Re: K. golf 3 sööb õli
Kaane remont ei ole nii metsikult kallis tegevus, et selle nimel osta uus ning vb samasugune asemele (st. kasutatud kaane ostmisel tuleks sellele siiski remont teha). Üldiselt on kaane seisukorra kontrollimine võrreldes ülejäänud mootoriga üpris lihtne tegevus. Sääretihendite vahetust ei maksa üldse mainida (tihend ~10eek tükk ning kaheksa neid läheb)...vahetus on kallim lõbu kui ise ei taha teha.
Ps, must suits viitab ikkagi põlemata bensiinile, õli põlemisele viitav suits on reeglina sinine. Seda ei ole ka praegusel ajal keeruline tuvastada.
Kuna läbisõit nii suur ei ole, et rõngaste kaudu 1k km jooksul 1,5l peaks kulutama (eeldusel et autot on mõistlikult kasutatud), siis panustan pigem suuremale lekkele kuskilt (külmadega eriti kerged tulema väsinud/ebakvaliteetsete juppidega), millele viitab ka õli hais salongis. Uuri kõik tihendid/simmerid üle.
Ps, must suits viitab ikkagi põlemata bensiinile, õli põlemisele viitav suits on reeglina sinine. Seda ei ole ka praegusel ajal keeruline tuvastada.
Kuna läbisõit nii suur ei ole, et rõngaste kaudu 1k km jooksul 1,5l peaks kulutama (eeldusel et autot on mõistlikult kasutatud), siis panustan pigem suuremale lekkele kuskilt (külmadega eriti kerged tulema väsinud/ebakvaliteetsete juppidega), millele viitab ka õli hais salongis. Uuri kõik tihendid/simmerid üle.
Viimati muutis -huviline-, 28 Jaan 2011, 22:01, muudetud 6 korda kokku.
G2 1.6
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
Volkswageni kaane remondil tuleb 90% jutudel rahuldava tulemuse saamiseks vahedada klapijuhtpuksid.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: K. golf 3 sööb õli
Kui klapisääre tihendid läbi siis hommikul kui autot käivitad....viskab sinist suitsu,Daffi jutu põhjal nüüd küll ei ole võimalik seda viga tuvastada,Kui musta viskab siis pole viga klapisääretihendites vaid kütte etteandes(segu vale).See õli kärsakas viitab ikkagi mingisugusele õlilekkele mis sattub kusagile väljalaske kollektori või sumbutaja pükste peale.Kui kiirendades sinine suits järgi siis on õlirõngad õhtul.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
Re: K. golf 3 sööb õli
Nende olukorda annab hinnata ning samas mõtlesin ka seda, kui jutt remondist oli. Puks on odav, vahetus ka midagi ulmelist ei ole. Näiteks tööraha 8 kanali kohta on ~400.-+ jupid (+survestamine/lihv). Seega "uut" kaant osta lootuses, et äkki klapisääretihendid on siin paremad, on väga kahjulik tehing._rein_ kirjutas:Volkswageni kaane remondil tuleb 90% jutudel rahuldava tulemuse saamiseks vahedada klapijuhtpuksid.
Viimati muutis -huviline-, 28 Jaan 2011, 23:58, muudetud 2 korda kokku.
G2 1.6
Re: K. golf 3 sööb õli
Jutt õige, et 90 % viga klapi juhtpuksides. Miskine 5-6 aastat tagasi oli passat (89a. , 1.8 79 kw), saksas kiirteel põhjagaasiga oli õlikulu vast 3 l 1000-le km-le, rahulikult sõites 0,5. Sääretihendite vahetusega ei muutunud midagi, peale kaane juhtpukside vahetust (uued sääretihendid ja plokikaane tihend ka ikka) oli õlikulu sisuliselt null . Viieteist tuhandega langes õlitase mõõtevarda peal maksimum 1-2 mm-t. Kuna 66 kw ja 79 kw on sisuliselt samade kaantega (79 kw-sel pihustiavad), siis arvan, et klapisääre tihendite vahetusest jääb väheks, ikka juhtpuksid ka vahetada. Otse loomulikult klapid ka vaja siis soveldada. Muidugi, kui on miskine õlileke kuskil, siis see ikka kõige pealt likvideerida.
Edit : Kui kellelgi 1,8 79kw kaant vaja, siis mul üks vedeleb, vajab remonti (juhtpukside vahetust+sääretihendid), komplektne (nukkvõll, hüdrokad, klapid, pole lahtigi võetud). Mootori kood oli vist PF, kui õieti mäletan, kommiraha eest saadaval.
Edit : Kui kellelgi 1,8 79kw kaant vaja, siis mul üks vedeleb, vajab remonti (juhtpukside vahetust+sääretihendid), komplektne (nukkvõll, hüdrokad, klapid, pole lahtigi võetud). Mootori kood oli vist PF, kui õieti mäletan, kommiraha eest saadaval.
Viimati muutis rewo, 29 Jaan 2011, 00:56, muudetud 1 kord kokku.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
Re: K. golf 3 sööb õli
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema, kirjutan siia teemasse edasi. Autoks Golf 3 Variant 1.8 55kw
Ehk keegi oskab öelda, kui suur võib mootori õlivardal olla miinimum- ja maksimumtaseme vahe, ehk siis see krobeline osa vardal?
Asi selles, et õli lisades saan äärmiselt vähe juurde valada. Kui õli on vardal alumises otsas, siis olen pannud juurde ca 100- 200ml ja natukese aja möödudes kontrollides on juba maksimumtaseme juures/lähedal. Eeldaksin, et see vahemik võiks olla ikka mingi 0,5- 1 l näiteks.
Muidu olen viimase 3000 km jooksul umbes 1,5 liitrit peale valanud. Õlikulu on küll suur, kuid endal pole suurt probleemi teda juurde valada. Mure ongi see, et nii väikse koguse kaupa läheb.
Kõike head,
Tõnis
Ei hakanud uut teemat tegema, kirjutan siia teemasse edasi. Autoks Golf 3 Variant 1.8 55kw
Ehk keegi oskab öelda, kui suur võib mootori õlivardal olla miinimum- ja maksimumtaseme vahe, ehk siis see krobeline osa vardal?
Asi selles, et õli lisades saan äärmiselt vähe juurde valada. Kui õli on vardal alumises otsas, siis olen pannud juurde ca 100- 200ml ja natukese aja möödudes kontrollides on juba maksimumtaseme juures/lähedal. Eeldaksin, et see vahemik võiks olla ikka mingi 0,5- 1 l näiteks.
Muidu olen viimase 3000 km jooksul umbes 1,5 liitrit peale valanud. Õlikulu on küll suur, kuid endal pole suurt probleemi teda juurde valada. Mure ongi see, et nii väikse koguse kaupa läheb.
Kõike head,
Tõnis
Re: K. golf 3 sööb õli
Endal sarnane lugu. Töösooja mootoriga panen alati õlitaseme normi, sest kui külmalt seda teha siis töösoja mootoriga on õlitase üle normi.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
Pole küll teadlane, kuid selline olukord on küll suht müstika? No, ega siis õli ei paisu soojenedes?Mazz kirjutas:Endal sarnane lugu. Töösooja mootoriga panen alati õlitaseme normi, sest kui külmalt seda teha siis töösoja mootoriga on õlitase üle normi.

Ja kahtlen kas selle min-->maxi vahe ikka väga üle 0,5L ikka on?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8031
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: K. golf 3 sööb õli
Pisikestel mootoritel tõesti pole min-max 0.5l aga suurtel ja laiadel mootoritel, millel suure pindalaga õlivann, nendel see seda on.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K. golf 3 sööb õli
Külmalt panen normi, siis töösoojalt on õlinäidik üle normi. Millele see siis viitada võiks ?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
Kas vardal on soojalt nö. konkreetne taseme joon? Äkki surve sees ja peksab pool varrast täis?Mazz kirjutas:Külmalt panen normi, siis töösoojalt on õlinäidik üle normi. Millele see siis viitada võiks ?
Re: K. golf 3 sööb õli
Mul on see täpselt 1Lgolfi_vend kirjutas:Pisikestel mootoritel tõesti pole min-max 0.5l aga suurtel ja laiadel mootoritel, millel suure pindalaga õlivann, nendel see seda on.

Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8031
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: K. golf 3 sööb õli
Dislal on ka min-max suht suur, aga põllakal bensal see on väiksem.Etzi kirjutas:Mul on see täpselt 1Lgolfi_vend kirjutas:Pisikestel mootoritel tõesti pole min-max 0.5l aga suurtel ja laiadel mootoritel, millel suure pindalaga õlivann, nendel see seda on.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K. golf 3 sööb õli
Kui sul moto töösoe, siis see tähendab, et sa just sõitmast tulnud ja mingi osa õli pole jõudnud karterisse valguda. Olen ise oma TDI motodel ikkagi täheldanud, et hommikul v peale pikemat seismist on õlitase ikka hoopis teine ehk siis kõrgem, kui seda suht paar minutit peale sõitu töösooja motoga kontrollidades. Arvan et sul mingi arusaamatus selle õlitaseme õigesti kontrollimisega. Ja kui õigesti mäletan, siis VW õlitaseme kontrollimise protseduur oli selline, et mootor peaks olema sõidetud mingi teatud temperatuurini ja siis peale ~10min seismist kontrollitakse.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2939
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
copilot. Teema algataja küsis ju liigset õli kulu mootorist. 10000. km. ja 1,5 l . õli. Selline arusaamine on ju arusaadav et tegemist ei ole mitte klapisääre tihendite probleem ,vaid kolvi rõngaste vahetust on vaja teha. Õli kulu.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
t6nis3 kirjutas:copilot. Teema algataja küsis ju liigset õli kulu mootorist. 10000. km. ja 1,5 l . õli. Selline arusaamine on ju arusaadav et tegemist ei ole mitte klapisääre tihendite probleem ,vaid kolvi rõngaste vahetust on vaja teha. Õli kulu.
Jutt tegelikult veel hullem, kuna õlikulu suurem (1000 km peale 1,5L)jann123 kirjutas:
Iga 1000 kilomeetri peab ca 1,5l õli juurde valama. Suitsemist pole täheldanud agaega praegusel ajal ei saa arugi. Külmalt ajab ainult õlihaisu välja. Vahepeal ajab ka kerget õli kärsakat salongi kuid seda ainult korraks.

Re: K. golf 3 sööb õli
Aga minu mainitud õlikulu: ligikaudu 1,5 liitrit 3000 kilomeetri peale ehk siis 0,5 l 1000 km peale. Kui normaalne see on?
Eks mootoris kindlasti vb tihendid või midagi muud väsinud, läbi, aga lähiajal remondi peale ( mis võib päris kulukas olla, kuna ise ei oska teha) raha ei ole.
Olen ise õli kontrollinud ja lisanud eelkõige külma mootriga, nt hommikul enne käivitamist. Kuid mõni on kirjutanud , et 10-15 min peale seismajätmist oleks õige mõõta, kuid minu auto puhul see õli ei valgu nagu nii kiiresti karterisse. Toon näite: külmalt mõõdan õlitaset, on maksimumi lähedal. Sõidan mingi maa, mootor 90 kraadi, seiskan auto ja isegi mingi poole tunnipärast mõõtes näitab peaaegu miinimumi lähedal olevat. Samas kui lasta mootor täiesti maha jahtuda, näitab jälle ülemise piiri lähedale õli tase. Asi ongi selles, et külmalt vaatan, et õli on, kuid kui sooja mootoriga kuskil mõõdan taset, siis näitab vähe ja ei julge ilma õli peale panemata edasi sõita. Kui panen sooja mootoriga peale õli siis mootori jahtudes näitab jälle üle maksimumi, mis ka hea ei ole.
Tuli pikk jutt natukene, ehk keegi viitsib kaasa mõelda.
Tõnis
Eks mootoris kindlasti vb tihendid või midagi muud väsinud, läbi, aga lähiajal remondi peale ( mis võib päris kulukas olla, kuna ise ei oska teha) raha ei ole.
Olen ise õli kontrollinud ja lisanud eelkõige külma mootriga, nt hommikul enne käivitamist. Kuid mõni on kirjutanud , et 10-15 min peale seismajätmist oleks õige mõõta, kuid minu auto puhul see õli ei valgu nagu nii kiiresti karterisse. Toon näite: külmalt mõõdan õlitaset, on maksimumi lähedal. Sõidan mingi maa, mootor 90 kraadi, seiskan auto ja isegi mingi poole tunnipärast mõõtes näitab peaaegu miinimumi lähedal olevat. Samas kui lasta mootor täiesti maha jahtuda, näitab jälle ülemise piiri lähedale õli tase. Asi ongi selles, et külmalt vaatan, et õli on, kuid kui sooja mootoriga kuskil mõõdan taset, siis näitab vähe ja ei julge ilma õli peale panemata edasi sõita. Kui panen sooja mootoriga peale õli siis mootori jahtudes näitab jälle üle maksimumi, mis ka hea ei ole.
Tuli pikk jutt natukene, ehk keegi viitsib kaasa mõelda.
Tõnis
Re: K. golf 3 sööb õli
Ei saanud su postituse mõttest aru.t6nis3 kirjutas:Sugulane nagu oled,kuid õli vahetus käib iga 10000 km takka, EESTIS.
Olengi iga 10000 km tagant vahetanud, vahest isegi väiksema vahemaa tagant., loogiline ju.
Tõnis
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
0,5L 1000 km. peale teeb ju tervelt 5L välba (10000 km. peale)? Küsimus, kui normaalne see on, siis vastus oleks, et EI OLE üldse normaalne!tonis1 kirjutas:Aga minu mainitud õlikulu: ligikaudu 1,5 liitrit 3000 kilomeetri peale ehk siis 0,5 l 1000 km peale. Kui normaalne see on?
Tõnis


-
- Huviline
- Postitusi: 2939
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
Mootori õli kulu juures räägitakse liialt palju klapisääre tihenditest. Rõhutan fakti--mootor sööb õli läbi kulunud õli rõnga. See teema oli ka 2008 foorumis, augustis, kuid kustutatud.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
Nõus - ega karteritäit õli ikka läbi sääretihendi suruda pole võimalikt6nis3 kirjutas:Mootori õli kulu juures räägitakse liialt palju klapisääre tihenditest. Rõhutan fakti--mootor sööb õli läbi kulunud õli rõnga. See teema oli ka 2008 foorumis, augustis, kuid kustutatud.

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: K. golf 3 sööb õli
Kui just leket pole. Aga 5 liitrit viitab kindlalt remondile. Golfi rõngaste vahetus on ju vaid poole päeva töö. Pole ka ulme kallis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.