K. golf 3 sööb õli

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

jann123
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17 Juun 2010, 20:17
Auto: Volkswagen Passat 2008 2.0 103kw CR
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas jann123 »

Tere

Autoks golf 3, 1995,a 1,8 66kw,ls 265000

Iga 1000 kilomeetri peab ca 1,5l õli juurde valama. Suitsemist pole täheldanud agaega praegusel ajal ei saa arugi. Külmalt ajab ainult õlihaisu välja. Vahepeal ajab ka kerget õli kärsakat salongi kuid seda ainult korraks.
Käis VW keskuses seal arvati et kas klapisääretihendid ja rõngad või kolvirõngad ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"].Neist viimane variant maksab pool auto hinda koos töödega. Kas klapisääretihendite vahetus võib aidata? On kogemusi?
Viimati muutis jann123, 28 Jaan 2011, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
VW Golf3 1.8 66kw
VW Golf 5 1.6 75kw
VW Golf 5 1.4TSI 90kw wagon 2009
VW Passat 2008 2.0 103kw wagon
VW Passat 2012 1.6 77

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas daff »

Proovi nii, et lase pöörded kõrgele, hoia korraks ja siis lase järsku gaas lahti ning las siis keegi teine vaatab summutist välja tulevat, kui viskab musta, siis tõenäoliselt klapisääretihendid. Samas nendega ei tohiks õli kulu nii metsik olla. Täiesti vabalt võib olla viga vaid kolvirõngastes ma usun. Mingis suuremas ettevõttes tehes läheb nende vahetus kalliks tõesti, kuid kindlasti leiad ka siit foorumist kellegi, kes mõistliku hinnaga vahetuse ära teeks. Kui plokikaas läbi peaks olema, siis leiad siit foorumi kaudu või mõnest romulast "uue" kaane suht kilohinnaga.

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas -huviline- »

Kaane remont ei ole nii metsikult kallis tegevus, et selle nimel osta uus ning vb samasugune asemele (st. kasutatud kaane ostmisel tuleks sellele siiski remont teha). Üldiselt on kaane seisukorra kontrollimine võrreldes ülejäänud mootoriga üpris lihtne tegevus. Sääretihendite vahetust ei maksa üldse mainida (tihend ~10eek tükk ning kaheksa neid läheb)...vahetus on kallim lõbu kui ise ei taha teha.
Ps, must suits viitab ikkagi põlemata bensiinile, õli põlemisele viitav suits on reeglina sinine. Seda ei ole ka praegusel ajal keeruline tuvastada.
Kuna läbisõit nii suur ei ole, et rõngaste kaudu 1k km jooksul 1,5l peaks kulutama (eeldusel et autot on mõistlikult kasutatud), siis panustan pigem suuremale lekkele kuskilt (külmadega eriti kerged tulema väsinud/ebakvaliteetsete juppidega), millele viitab ka õli hais salongis. Uuri kõik tihendid/simmerid üle.
Viimati muutis -huviline-, 28 Jaan 2011, 22:01, muudetud 6 korda kokku.
G2 1.6

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Volkswageni kaane remondil tuleb 90% jutudel rahuldava tulemuse saamiseks vahedada klapijuhtpuksid.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Kui klapisääre tihendid läbi siis hommikul kui autot käivitad....viskab sinist suitsu,Daffi jutu põhjal nüüd küll ei ole võimalik seda viga tuvastada,Kui musta viskab siis pole viga klapisääretihendites vaid kütte etteandes(segu vale).See õli kärsakas viitab ikkagi mingisugusele õlilekkele mis sattub kusagile väljalaske kollektori või sumbutaja pükste peale.Kui kiirendades sinine suits järgi siis on õlirõngad õhtul.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas -huviline- »

_rein_ kirjutas:Volkswageni kaane remondil tuleb 90% jutudel rahuldava tulemuse saamiseks vahedada klapijuhtpuksid.
Nende olukorda annab hinnata ning samas mõtlesin ka seda, kui jutt remondist oli. Puks on odav, vahetus ka midagi ulmelist ei ole. Näiteks tööraha 8 kanali kohta on ~400.-+ jupid (+survestamine/lihv). Seega "uut" kaant osta lootuses, et äkki klapisääretihendid on siin paremad, on väga kahjulik tehing.
Viimati muutis -huviline-, 28 Jaan 2011, 23:58, muudetud 2 korda kokku.
G2 1.6

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas rewo »

Jutt õige, et 90 % viga klapi juhtpuksides. Miskine 5-6 aastat tagasi oli passat (89a. , 1.8 79 kw), saksas kiirteel põhjagaasiga oli õlikulu vast 3 l 1000-le km-le, rahulikult sõites 0,5. Sääretihendite vahetusega ei muutunud midagi, peale kaane juhtpukside vahetust (uued sääretihendid ja plokikaane tihend ka ikka) oli õlikulu sisuliselt null . Viieteist tuhandega langes õlitase mõõtevarda peal maksimum 1-2 mm-t. Kuna 66 kw ja 79 kw on sisuliselt samade kaantega (79 kw-sel pihustiavad), siis arvan, et klapisääre tihendite vahetusest jääb väheks, ikka juhtpuksid ka vahetada. Otse loomulikult klapid ka vaja siis soveldada. Muidugi, kui on miskine õlileke kuskil, siis see ikka kõige pealt likvideerida.

Edit : Kui kellelgi 1,8 79kw kaant vaja, siis mul üks vedeleb, vajab remonti (juhtpukside vahetust+sääretihendid), komplektne (nukkvõll, hüdrokad, klapid, pole lahtigi võetud). Mootori kood oli vist PF, kui õieti mäletan, kommiraha eest saadaval.
Viimati muutis rewo, 29 Jaan 2011, 00:56, muudetud 1 kord kokku.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

tonis1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Jaan 2010, 20:43
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas tonis1 »

Tere!

Ei hakanud uut teemat tegema, kirjutan siia teemasse edasi. Autoks Golf 3 Variant 1.8 55kw
Ehk keegi oskab öelda, kui suur võib mootori õlivardal olla miinimum- ja maksimumtaseme vahe, ehk siis see krobeline osa vardal?
Asi selles, et õli lisades saan äärmiselt vähe juurde valada. Kui õli on vardal alumises otsas, siis olen pannud juurde ca 100- 200ml ja natukese aja möödudes kontrollides on juba maksimumtaseme juures/lähedal. Eeldaksin, et see vahemik võiks olla ikka mingi 0,5- 1 l näiteks.
Muidu olen viimase 3000 km jooksul umbes 1,5 liitrit peale valanud. Õlikulu on küll suur, kuid endal pole suurt probleemi teda juurde valada. Mure ongi see, et nii väikse koguse kaupa läheb.

Kõike head,
Tõnis

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Endal sarnane lugu. Töösooja mootoriga panen alati õlitaseme normi, sest kui külmalt seda teha siis töösoja mootoriga on õlitase üle normi.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Mazz kirjutas:Endal sarnane lugu. Töösooja mootoriga panen alati õlitaseme normi, sest kui külmalt seda teha siis töösoja mootoriga on õlitase üle normi.
Pole küll teadlane, kuid selline olukord on küll suht müstika? No, ega siis õli ei paisu soojenedes? :roll: Mina olen kõikidel oma autodel õli kontrollinud ikka hommikul enne käivitamist ja kui vaja, lisanud. Minu G3 hakkas ka lõpus nati õli võtma, kuid peale klapikambrikaane tihendi vahetust (mis vahetusel pmst tuhaks pudenes ja uus sai kummist), jättis võtmise hoopis järgi.
Ja kahtlen kas selle min-->maxi vahe ikka väga üle 0,5L ikka on?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8031
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pisikestel mootoritel tõesti pole min-max 0.5l aga suurtel ja laiadel mootoritel, millel suure pindalaga õlivann, nendel see seda on.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Külmalt panen normi, siis töösoojalt on õlinäidik üle normi. Millele see siis viitada võiks ?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Mazz kirjutas:Külmalt panen normi, siis töösoojalt on õlinäidik üle normi. Millele see siis viitada võiks ?
Kas vardal on soojalt nö. konkreetne taseme joon? Äkki surve sees ja peksab pool varrast täis?

Kasutaja avatar
Etzi
Veteran
Postitusi: 595
Liitunud: 07 Apr 2011, 08:57
Asukoht: Mere ääres...

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas Etzi »

golfi_vend kirjutas:Pisikestel mootoritel tõesti pole min-max 0.5l aga suurtel ja laiadel mootoritel, millel suure pindalaga õlivann, nendel see seda on.
Mul on see täpselt 1L :roll:
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8031
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas R36 »

Etzi kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Pisikestel mootoritel tõesti pole min-max 0.5l aga suurtel ja laiadel mootoritel, millel suure pindalaga õlivann, nendel see seda on.
Mul on see täpselt 1L :roll:
Dislal on ka min-max suht suur, aga põllakal bensal see on väiksem.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kui sul moto töösoe, siis see tähendab, et sa just sõitmast tulnud ja mingi osa õli pole jõudnud karterisse valguda. Olen ise oma TDI motodel ikkagi täheldanud, et hommikul v peale pikemat seismist on õlitase ikka hoopis teine ehk siis kõrgem, kui seda suht paar minutit peale sõitu töösooja motoga kontrollidades. Arvan et sul mingi arusaamatus selle õlitaseme õigesti kontrollimisega. Ja kui õigesti mäletan, siis VW õlitaseme kontrollimise protseduur oli selline, et mootor peaks olema sõidetud mingi teatud temperatuurini ja siis peale ~10min seismist kontrollitakse.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2939
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

copilot. Teema algataja küsis ju liigset õli kulu mootorist. 10000. km. ja 1,5 l . õli. Selline arusaamine on ju arusaadav et tegemist ei ole mitte klapisääre tihendite probleem ,vaid kolvi rõngaste vahetust on vaja teha. Õli kulu.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:copilot. Teema algataja küsis ju liigset õli kulu mootorist. 10000. km. ja 1,5 l . õli. Selline arusaamine on ju arusaadav et tegemist ei ole mitte klapisääre tihendite probleem ,vaid kolvi rõngaste vahetust on vaja teha. Õli kulu.
jann123 kirjutas:
Iga 1000 kilomeetri peab ca 1,5l õli juurde valama. Suitsemist pole täheldanud agaega praegusel ajal ei saa arugi. Külmalt ajab ainult õlihaisu välja. Vahepeal ajab ka kerget õli kärsakat salongi kuid seda ainult korraks.
Jutt tegelikult veel hullem, kuna õlikulu suurem (1000 km peale 1,5L) :) , kuid lisaks tasuks ka tähelepanu pöörata kapotiall toimuvale, kuna tuppa tungiv õlikärsakas eeldab teinekord õlilekkeid väga kuumaks minevatele osadele (väljalase vms.), mis omakorda kärsaka puhuritega salongi veab. Aga ses suhtes õigus, et nii suure kuluga peab mootori sees ka midagi väga kulunud olema.

tonis1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Jaan 2010, 20:43
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas tonis1 »

Aga minu mainitud õlikulu: ligikaudu 1,5 liitrit 3000 kilomeetri peale ehk siis 0,5 l 1000 km peale. Kui normaalne see on?
Eks mootoris kindlasti vb tihendid või midagi muud väsinud, läbi, aga lähiajal remondi peale ( mis võib päris kulukas olla, kuna ise ei oska teha) raha ei ole.

Olen ise õli kontrollinud ja lisanud eelkõige külma mootriga, nt hommikul enne käivitamist. Kuid mõni on kirjutanud , et 10-15 min peale seismajätmist oleks õige mõõta, kuid minu auto puhul see õli ei valgu nagu nii kiiresti karterisse. Toon näite: külmalt mõõdan õlitaset, on maksimumi lähedal. Sõidan mingi maa, mootor 90 kraadi, seiskan auto ja isegi mingi poole tunnipärast mõõtes näitab peaaegu miinimumi lähedal olevat. Samas kui lasta mootor täiesti maha jahtuda, näitab jälle ülemise piiri lähedale õli tase. Asi ongi selles, et külmalt vaatan, et õli on, kuid kui sooja mootoriga kuskil mõõdan taset, siis näitab vähe ja ei julge ilma õli peale panemata edasi sõita. Kui panen sooja mootoriga peale õli siis mootori jahtudes näitab jälle üle maksimumi, mis ka hea ei ole.

Tuli pikk jutt natukene, ehk keegi viitsib kaasa mõelda.

Tõnis

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2939
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sugulane nagu oled,kuid õli vahetus käib iga 10000 km takka, EESTIS.

tonis1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Jaan 2010, 20:43
Asukoht:

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas tonis1 »

t6nis3 kirjutas:Sugulane nagu oled,kuid õli vahetus käib iga 10000 km takka, EESTIS.
Ei saanud su postituse mõttest aru.
Olengi iga 10000 km tagant vahetanud, vahest isegi väiksema vahemaa tagant., loogiline ju.

Tõnis

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

tonis1 kirjutas:Aga minu mainitud õlikulu: ligikaudu 1,5 liitrit 3000 kilomeetri peale ehk siis 0,5 l 1000 km peale. Kui normaalne see on?

Tõnis
0,5L 1000 km. peale teeb ju tervelt 5L välba (10000 km. peale)? Küsimus, kui normaalne see on, siis vastus oleks, et EI OLE üldse normaalne! :shock: Tehke omad autod (mootorid) korda k*rt! :problem:

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2939
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mootori õli kulu juures räägitakse liialt palju klapisääre tihenditest. Rõhutan fakti--mootor sööb õli läbi kulunud õli rõnga. See teema oli ka 2008 foorumis, augustis, kuid kustutatud.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Mootori õli kulu juures räägitakse liialt palju klapisääre tihenditest. Rõhutan fakti--mootor sööb õli läbi kulunud õli rõnga. See teema oli ka 2008 foorumis, augustis, kuid kustutatud.
Nõus - ega karteritäit õli ikka läbi sääretihendi suruda pole võimalik :D

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: K. golf 3 sööb õli

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Kui just leket pole. Aga 5 liitrit viitab kindlalt remondile. Golfi rõngaste vahetus on ju vaid poole päeva töö. Pole ka ulme kallis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”