Vale temperatuuriandur?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vale temperatuuriandur?
Tere!
Väike küsimus temperatuuriandurite kohta:
Vahetasin temp.andurit kuna tundus ,et on peetis .
Vana anduri kood on:078919501C
ja uue anduri kood on:059919501A
Kas neil on mingi erinevus kuna mitte muhvigi ei läinud paremaks ?
Väike küsimus temperatuuriandurite kohta:
Vahetasin temp.andurit kuna tundus ,et on peetis .
Vana anduri kood on:078919501C
ja uue anduri kood on:059919501A
Kas neil on mingi erinevus kuna mitte muhvigi ei läinud paremaks ?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Vale temperatuuriandur?
Uus on vana uuendus. Miks arvad, et temp anduri viga? Jälle mingi lambist vahetus?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
....kuna tundus,et on peetis. Nii meie remondime autosi. Ära risusta teemat,kui pole tõsist probleemi.vahepeal ,,sepad,, juba jõudnud teksti muuta.,eelnev jutt kasutajal kadunud. Toredad FILTRID vw.foorumis.
Viimati muutis t6nis3, 01 Nov 2013, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vale temperatuuriandur?
Kas nüüd just lambist vahetus aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab.
Lugesin siin foorumist selle teemaga seotud postitusi ja lisaks veel igasugu seonduvaid teemasid aga targemaks pole saanud.
Asi ikka selles käivitamises nii külmalt kui soojalt .
Kuigi asi sai alguse juba suvel-väljas kraade 20 ja + aga käivitus nagu kõige külmemal talvehommikul-eelsüütetuli põleb kaua,käima läheb ilusti,pöörded 1000 ja vähe peale.Arvutiga vaadates jäi silma ainult see,et arvutis ja armatuuris ei läinud veetemperatuurid kokku.
Aga vahel käivitus nagu suvel ikka.
Nüüd jahedamate ilmadega on käivitus pikaldane ja soojalt tahab ka pikemalt käiamist.
Eelsüüte küünlad vahetatud aasta tagasi ja on korras,küünlajuhtmetele tuleb vool peale,relee plõksib ka kui arvutiga"sundida",temp.andur ka nüüd siis vahetatud ja mitte midagi targemat.
Kas peab pumba kaane alla pugema,aju ümber kirjutama,või süütenurk vale?
Vot selline probleem.
Autoks Passat B5 1,9 AFN ja aasta 1999
Lugesin siin foorumist selle teemaga seotud postitusi ja lisaks veel igasugu seonduvaid teemasid aga targemaks pole saanud.
Asi ikka selles käivitamises nii külmalt kui soojalt .
Kuigi asi sai alguse juba suvel-väljas kraade 20 ja + aga käivitus nagu kõige külmemal talvehommikul-eelsüütetuli põleb kaua,käima läheb ilusti,pöörded 1000 ja vähe peale.Arvutiga vaadates jäi silma ainult see,et arvutis ja armatuuris ei läinud veetemperatuurid kokku.
Aga vahel käivitus nagu suvel ikka.
Nüüd jahedamate ilmadega on käivitus pikaldane ja soojalt tahab ka pikemalt käiamist.
Eelsüüte küünlad vahetatud aasta tagasi ja on korras,küünlajuhtmetele tuleb vool peale,relee plõksib ka kui arvutiga"sundida",temp.andur ka nüüd siis vahetatud ja mitte midagi targemat.
Kas peab pumba kaane alla pugema,aju ümber kirjutama,või süütenurk vale?
Vot selline probleem.
Autoks Passat B5 1,9 AFN ja aasta 1999
Re: Vale temperatuuriandur?
t6nis3 kirjutas:....kuna tundus,et on peetis. Nii meie remondime autosi. Ära risusta teemat,kui pole tõsist probleemi.
Tead-ära haugu iga asja peale
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Vale temperatuuriandur?
Palju aju näitab temperatuuri võrreldes kraadiklaasiga hommikul. Kuumalt käivitamise viga peitub starteris, seal on see, et üle 70C peab pöörded (midagi nii 250 oli) kindlasti saavutama, see on neil sisseehitatud, et säästa kahemassilist hoorattast. Seda saad kontrollida, kui võtad temp andurilt pistiku tagant ja koheselt käivitub. Kas käivitamisel viskab ka mõnd värvi summutist või alguses nagu mootor lonkaks või käivitub eeskujulikult lihtsalt vajab pikka ketramist?
Viimati muutis HawkHill, 01 Nov 2013, 23:34, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Teiste kasutajate OT-ga seonduv tekst kõrvaldatud
Põhjus: Teiste kasutajate OT-ga seonduv tekst kõrvaldatud
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
Sinusuguse tarkpea ,leolendur, teema tagasisidet jään ootama. Oli omal kunagi sama probleem,kuid,kuna foorumi kasutaja ülbitseb, ei vasta tehniliselt. Lühidalt- sae pekki. (Ära haugu iga asja peale).
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vale temperatuuriandur?
Kas veakoode kah on....vb kuskil ühenduse viga st millegi pärast näeb aju,et moto külm olgu see temp anduri süül v ühenduse vea tõttu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vale temperatuuriandur?
Veakoode ei olnud ja ainus mida märkasin oli temperatuuride vahe arvutis ja armatuuris(vaadatud 1.11.2013)-arvutis 64 ja armatuuris 90.
Mis ühendustesse puutub siis jään vastuse võlgu kuigi vool ikka temp.andurisse tuleb kuna võtsin pistiku andurilt ära ja siis põles eelsüüte märgutuli ikka kauem ja käima läks ilusti .
Seda välistemperatuuri näitu arvutis ja tegelikkuses peab kontrollima.
Mis ühendustesse puutub siis jään vastuse võlgu kuigi vool ikka temp.andurisse tuleb kuna võtsin pistiku andurilt ära ja siis põles eelsüüte märgutuli ikka kauem ja käima läks ilusti .
Seda välistemperatuuri näitu arvutis ja tegelikkuses peab kontrollima.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vale temperatuuriandur?
By the way...VAG masinatel moto temp armatuuris ei olegi lineaarne tegelikkusega...selle kohta leiad netist infi kui veidi googeldada oskad. Aga vaata seda,kui auto üle öö seisnud ning siis hommikul kui välis temp pole palju jôudnud tõusta,milline erinevus on siis moto temp ka välis temp...armatuuri näit jäta kõrvale.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vale temperatuuriandur?
sul 1.9 tdi? 2 tempi andurit vb vahetasid vale.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
Re: Vale temperatuuriandur?
TDI ja 81 KW,AFN
Kui on veel teine andur ka siis kus see täpsemalt asub?
Kui on veel teine andur ka siis kus see täpsemalt asub?
Re: Vale temperatuuriandur?
Tere jälle!
Vaatasin täna temperatuuride erinevust nagu copilot soovitas ja erinevust ei olnud-kui siis ehk kraad.
temperatuurid siis arvuti järgi
1.kütus 10,8
2.välistemp. 9,9
3.jahutusvedelik 11,7
Aga käima läheb ikka kehvasti-nii,et soovitused teretulnud!
Vaatasin täna temperatuuride erinevust nagu copilot soovitas ja erinevust ei olnud-kui siis ehk kraad.
temperatuurid siis arvuti järgi
1.kütus 10,8
2.välistemp. 9,9
3.jahutusvedelik 11,7
Aga käima läheb ikka kehvasti-nii,et soovitused teretulnud!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
Kas süütenurk on paigas? On ühe teise diisel mootoriga Audiga kogemus kus ka suvel ei tahtnud külmastpeast käima minna kuna süütenurk oli hiline. Sai õigeks keeratud ja siiani poole pöörde pill olnud. Ehk siis mina alustaks süütenurga kontrollimisest kui see juba tehtud pole.
Re: Vale temperatuuriandur?
Üritasin süütenurka arvutiga vaadata aga paraku ma ei leidnud sellesarnast kohta ülesse
ehk keegi juhendaks!?
Oman sellist proget nagu:VCDS Release 10.6
On ka uuem VCDS Beta 11.3.0 aga see miskipärast ei toimi ja seoses sellega üleskutse Viljandimaa klubilisele kes matsu jagab-äkki saaks tööle!
Aga kuidas saab süütenurk paigast ära minna-vahetasin aasta tagasi hammasrihma ära ja siiani läks kenaste käima ja nüüd siis äkki ...
ehk keegi juhendaks!?
Oman sellist proget nagu:VCDS Release 10.6
On ka uuem VCDS Beta 11.3.0 aga see miskipärast ei toimi ja seoses sellega üleskutse Viljandimaa klubilisele kes matsu jagab-äkki saaks tööle!
Aga kuidas saab süütenurk paigast ära minna-vahetasin aasta tagasi hammasrihma ära ja siiani läks kenaste käima ja nüüd siis äkki ...
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
Hammasrihm venib ja sellega läheb paigast ära, palju pole ültse vaja. Süütenurka võid vaadata TDI timming graafikust mille saad kui võtad mootori ploki lahti, sealt meas blocks, vajutad kanali 000 juures go, basic settings ja TDI timming. Seal graafikus on roheline, sinine ja punane joon. Punane on hiline ja rohelise peal oleks kõige parem (üle selle juba varajane).leolendur kirjutas:Üritasin süütenurka arvutiga vaadata aga paraku ma ei leidnud sellesarnast kohta ülesse
ehk keegi juhendaks!?
Oman sellist proget nagu:VCDS Release 10.6
On ka uuem VCDS Beta 11.3.0 aga see miskipärast ei toimi ja seoses sellega üleskutse Viljandimaa klubilisele kes matsu jagab-äkki saaks tööle!
Aga kuidas saab süütenurk paigast ära minna-vahetasin aasta tagasi hammasrihma ära ja siiani läks kenaste käima ja nüüd siis äkki ...
Võid vaadata ka 003 kanali alt neid numbreid. See % peaks 5-ele võimalikult lähedal olema (suureneb see protsent süüdet hilisemaks keerates ja väheneb süüdet varasemaks keerates).
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vale temperatuuriandur?
Ära unusta graafikut vaadates valida ka õige moto kood. Aga jah, vaata pritsenurk üle. Temp andureid mina ei kahtlustaks küll mitte nende näitude puhul. Pealegi, omades kahte TDI motot(üks vanakoolikas ja teine PD), siis tean väita, et mitte hõreda moto korral ning paigas pritsenurga korral käivituvad nad ka 0c juures matsult ilma küünaldeta. Kusjuures enda 81kw sel oli pritsenurk ennem viimast rihma vahetust vahepeal veidi hiliseks nihkunud ja hakkas juba seal -10c juures probleeme tekitama. Kuid kui ikka suht paigast, siis võivad probleemid olla ka pluss kraadidega.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vale temperatuuriandur?
Tere!
Vaatasin siis täna seda süütenurka ja avastused siis järgmised:vaadates seda asja group 003 alt siis Duty Cycle oli 4,8%.On see norm või mitte?
Graafikut vaadates,no jah jooksid seal nii roheline,punane ja ka sinine joon.Üritan lisada ka pildi kui õnnestub.

Vaatasin siis täna seda süütenurka ja avastused siis järgmised:vaadates seda asja group 003 alt siis Duty Cycle oli 4,8%.On see norm või mitte?
Graafikut vaadates,no jah jooksid seal nii roheline,punane ja ka sinine joon.Üritan lisada ka pildi kui õnnestub.

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
Graafikut olen mina harjunud teistsugust nägema (sellist) ja ei oska seda lugeda. Duty Cycle kui on 4,8% siis aju süütenurka enam ise varasemaks ei keera. Mis need näidud olid mis seal actual ja specific olid (kui ikka olid nende nimedega, kaks näitu igastahes on). Vaadatakse seda töösooja mootroriga, ennem polnud meeles mainida.leolendur kirjutas:Tere!
Vaatasin siis täna seda süütenurka ja avastused siis järgmised:vaadates seda asja group 003 alt siis Duty Cycle oli 4,8%.On see norm või mitte?
Graafikut vaadates,no jah jooksid seal nii roheline,punane ja ka sinine joon.Üritan lisada ka pildi kui õnnestub.► Näita Spoilerit
Viimati muutis J.Aru, 04 Nov 2013, 20:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vale temperatuuriandur?
Group 003 all oli 4 kasti:vasakult paremale siis-RPM,Mass Air/Rev,Mass Air/rev ja Duty Cycle
Aga sellist graafikut ma küll kusagilt ei leidnud-võib-olla minu proge on lihtsalt liiga vana.
Aga sellist graafikut ma küll kusagilt ei leidnud-võib-olla minu proge on lihtsalt liiga vana.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. küll minu mäluleolendur kirjutas:Group 003 all oli 4 kasti:vasakult paremale siis-RPM,Mass Air/Rev,Mass Air/rev ja Duty Cycle
Aga sellist graafikut ma küll kusagilt ei leidnud-võib-olla minu proge on lihtsalt liiga vana.

► Näita Spoilerit
Viimati muutis J.Aru, 04 Nov 2013, 21:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vale temperatuuriandur?

Step by step:
Make sure you are using thecurrent version of VCDS or a fully registered version of VCDS-Lite)
Start your engine and make sure the coolant is up to normal running temp. TDI engines may take a long time to warm up at idle.
Start VCDS or VCDS-Lite
Click [Select]
Click [01-Engine]
Click [Meas. Blocks - 08]
Go to group 000 (Group 004 for V6 TDI)
Click [Switch to Basic Settings]
Click [TDI Timing]
Select your engine code from the drop-down menu
Mina ajasin selle graafiku järgi paika.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vale temperatuuriandur?
Tere!
Õnnestus mul siis täna see süütenurga graafika saadud näpunäidete järgi ära vaadata ja panen sellest ka pildi .
Mida nendest näitudest siis arvatakse?

Õnnestus mul siis täna see süütenurga graafika saadud näpunäidete järgi ära vaadata ja panen sellest ka pildi .
Mida nendest näitudest siis arvatakse?

Re: Vale temperatuuriandur?
jäi veel lisamata,et jahutusvedeliku temp.oli arvuti järgi 76 kraadi celsiust kuigi armatuuris näitas 90 kraadi
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vale temperatuuriandur?
Alt paremast nurgast oleks pidanud mootori ka paika panema siis oleks saanud täpsed näidud. Nende järgi kahjuks kindlalt ei oska öelda kuna see graafik valele mootorile aga tundub, et süüde võiks varajasem olla. Võid ka järgmine kord neid näite group 004-ja alt vaadata mida rääkisin.leolendur kirjutas:Tere!
Õnnestus mul siis täna see süütenurga graafika saadud näpunäidete järgi ära vaadata ja panen sellest ka pildi .
Mida nendest näitudest siis arvatakse?► Näita Spoilerit
Viimati muutis J.Aru, 05 Nov 2013, 17:50, muudetud 4 korda kokku.