Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Tere!
Värske Passati omanikuna tuli mul kohe esimestel päevadel tutvust teha pealkirjas näidatud teatega. Auto on 2005 aasta 2,0tdi 100kw manuaal.
Rahulikult püsikaga maantteel sõites hakkas vilkuma eelsüüteküünalde tuli ja lõi piiksuga ette nimetet kirja. Auto töös mitte midagi ei muutunud samas. Mõne aja pärast umb. 20 minutit hiljem kustus tuli ära ja selleks päevaks enam tagasi ei tulnud. Nüüd on asi nii, et see viga tekib pärast umbes 20 km maantee sõitu, samas linnas edasi-tagasi sähvides seda ette ei löögi.
Küsimus siis: mida võiks ise kontrollida enne juhtme sappa panekut ? Miski pärast ma arvan, et hetkel, kui tuli ei põle siis ei näita see aparatuur ka midagi ?Vilkuva tulega teenindusse jõuda on suht keeruline, ning ma ei taha teenindusi ka kohe nuumama hakata, kui äkki saaks vea likvideerida ise.
On kellegil taolise asjaga kokkupuuteid olnud, mida kontrollida-vaadata?
Järsku on foorumis mõni kena tartlane, kellel oleks sportlik huvi minu autot proovida oma kaabliga?
Värske Passati omanikuna tuli mul kohe esimestel päevadel tutvust teha pealkirjas näidatud teatega. Auto on 2005 aasta 2,0tdi 100kw manuaal.
Rahulikult püsikaga maantteel sõites hakkas vilkuma eelsüüteküünalde tuli ja lõi piiksuga ette nimetet kirja. Auto töös mitte midagi ei muutunud samas. Mõne aja pärast umb. 20 minutit hiljem kustus tuli ära ja selleks päevaks enam tagasi ei tulnud. Nüüd on asi nii, et see viga tekib pärast umbes 20 km maantee sõitu, samas linnas edasi-tagasi sähvides seda ette ei löögi.
Küsimus siis: mida võiks ise kontrollida enne juhtme sappa panekut ? Miski pärast ma arvan, et hetkel, kui tuli ei põle siis ei näita see aparatuur ka midagi ?Vilkuva tulega teenindusse jõuda on suht keeruline, ning ma ei taha teenindusi ka kohe nuumama hakata, kui äkki saaks vea likvideerida ise.
On kellegil taolise asjaga kokkupuuteid olnud, mida kontrollida-vaadata?
Järsku on foorumis mõni kena tartlane, kellel oleks sportlik huvi minu autot proovida oma kaabliga?
Viimati muutis andrek5, 30 Apr 2013, 01:23, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw: Motorstörung werkstatt!
Tere!
Programm näitab veaks 19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter: Empty .
Väike googeldus:
19527/P3071/012401 - Reservoir for Additive for Particle Filter: Empty
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Particle Filter Regeneration not working
Possible Causes
Additive Reservoir empty
Additive Level Sensor (G504) faulty
Possible Solutions
Check Additive Level, Refill Additive Reservoir
Check Engine (01) Measuring Value Blocks (MVB) 072.3
Check Additive Level Sensor (G504)
Special Notes
When found in VW Passat (3B) 2.0l TDI (BGW):
The Additive Reservoir has a capacity of 4.5l, one filling usually lasts for 100,000 km / 62,000 mi
Ehk siis on tühjaks saanud lisapaak 4,5 l mingi ainega ja tuleb täita. Paagi moodi asja leidsin tagavara ratta alt, kus on peal 2 korki. On kellegil kokkupuuteid olnud, et mis aine sinna sisse käib ja kas saab seda ise täita? Kuna ma suht värske omanik autol siis ma ei tea kuna see juba on otsa saanud...mis juhtub kui väga kaua on ilma sõitnud?
Terv,
Andre
Programm näitab veaks 19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter: Empty .
Väike googeldus:
19527/P3071/012401 - Reservoir for Additive for Particle Filter: Empty
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Particle Filter Regeneration not working
Possible Causes
Additive Reservoir empty
Additive Level Sensor (G504) faulty
Possible Solutions
Check Additive Level, Refill Additive Reservoir
Check Engine (01) Measuring Value Blocks (MVB) 072.3
Check Additive Level Sensor (G504)
Special Notes
When found in VW Passat (3B) 2.0l TDI (BGW):
The Additive Reservoir has a capacity of 4.5l, one filling usually lasts for 100,000 km / 62,000 mi
Ehk siis on tühjaks saanud lisapaak 4,5 l mingi ainega ja tuleb täita. Paagi moodi asja leidsin tagavara ratta alt, kus on peal 2 korki. On kellegil kokkupuuteid olnud, et mis aine sinna sisse käib ja kas saab seda ise täita? Kuna ma suht värske omanik autol siis ma ei tea kuna see juba on otsa saanud...mis juhtub kui väga kaua on ilma sõitnud?
Terv,
Andre
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2107
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 147 korda
Re: Passat 2,0 tdi 100kw: Motorstörung werkstatt!
Sinna käib diisli väljaheite puhastusaine. AdBlue või sellelaadne vedelik läheb sinna. Siin lisajuttu http://www.myturbodiesel.com/forum/f2/p ... tive-3332/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Passat 2,0 tdi 100kw: Motorstörung werkstatt! AdBlue ots
Tere!
Aasta auto annab selle aine liitrihinnaks 60 eurot +km. Ning seda täidetakse spetsiaalse aparaadiga kus enne imetakse vana jääk välja ja siis pumbatakse surve all uus sisse. On keegi kuulnud, kas mõni töökoda tegeleb äkki sellise asjaga? Esindusse ei tahaks kohe tormata, tundub väga raha tuulde loopimisena.
Aasta auto annab selle aine liitrihinnaks 60 eurot +km. Ning seda täidetakse spetsiaalse aparaadiga kus enne imetakse vana jääk välja ja siis pumbatakse surve all uus sisse. On keegi kuulnud, kas mõni töökoda tegeleb äkki sellise asjaga? Esindusse ei tahaks kohe tormata, tundub väga raha tuulde loopimisena.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Passat 2,0 tdi 100kw: Motorstörung werkstatt! AdBlue ots
Kui jutt käib Adbluest siis ajate mind küll naerma. Selle aine liitri hind on 30 eurosenti ja esimene koht mis meenub kust seda saab on Flexoil. Vähemalt viljandis küll, alles sai seda ostetud.
Edit : Ja mingit spetsaparaati selleks küll vaja ei ole ning mingeid vanu jääke samuti ei pumbata välja.
Edit : Ja mingit spetsaparaati selleks küll vaja ei ole ning mingeid vanu jääke samuti ei pumbata välja.
Viimati muutis ristokkk, 29 Apr 2013, 21:14, muudetud 2 korda kokku.
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Passat 2,0 tdi 100kw: Motorstörung werkstatt! AdBlue ots
http://www.alexela.ee/adblue-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Passat 2,0 tdi 100kw: Motorstörung werkstatt! AdBlue ots
Tere!
Vabandused eksitava teema pealkirja eest. Aine nimetus peaks olema Diesel Additive ja esinduse väitel on tegu millegi muuga kui adblue. AdBlue hinnaga olen kursis ja saab Tartus isegi Statoili tanklast. Võibolla sobib sinna ka tavaline adblue, kuid see paak on tõepoolest surve all, sest ühte korki ära võttes (käib kuidagi naljakalt pigistades ja tõmmates) tuli sealt surve välja. esinduse väitel on selle täitmiseks spetsiaalne aparaat mis imeb vana välja laseb uue aine sisse ja survestab paagi.
Pole ise kunagi taolisest asjast kuulnud B5 passatil, kuid seepärast ootan huviga kaasamõtlejaid. Tõenäoliselt kahjuks (või õnneks) on inimesi kel sellega kokkupuuteid on olnud väga vähe.
Edit: Ristokkk, kas Sul on Passatil see süsteem peal ja oled seda AdBlue´ga tankinud?
Vabandused eksitava teema pealkirja eest. Aine nimetus peaks olema Diesel Additive ja esinduse väitel on tegu millegi muuga kui adblue. AdBlue hinnaga olen kursis ja saab Tartus isegi Statoili tanklast. Võibolla sobib sinna ka tavaline adblue, kuid see paak on tõepoolest surve all, sest ühte korki ära võttes (käib kuidagi naljakalt pigistades ja tõmmates) tuli sealt surve välja. esinduse väitel on selle täitmiseks spetsiaalne aparaat mis imeb vana välja laseb uue aine sisse ja survestab paagi.
Pole ise kunagi taolisest asjast kuulnud B5 passatil, kuid seepärast ootan huviga kaasamõtlejaid. Tõenäoliselt kahjuks (või õnneks) on inimesi kel sellega kokkupuuteid on olnud väga vähe.
Edit: Ristokkk, kas Sul on Passatil see süsteem peal ja oled seda AdBlue´ga tankinud?
Viimati muutis andrek5, 30 Apr 2013, 01:30, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Mul pole kuid tuttaval on.Samuti on mul tööl mitmed masinad AdBluest sõltuvusse aetud
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Tere!
Sai mõistliku hinnaga see asi täidetud ning esimese 100km läbimisel viga uuesti ei tekkinud.
Kellel huvi selle süsteemi vastu siis http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_330.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Huvitav oleks teada kui palju sellise süsteemiga autosid on juba eestisse jõudnud, Aasta Autost öeldi, et selle süsteemiga autod olid mõeldud vaid kodumaal sõitmiseks, mis tähendab, et peaks hakkama varsti ka rohkem Eestisse jõudma neid.
Terv,
Andre
Sai mõistliku hinnaga see asi täidetud ning esimese 100km läbimisel viga uuesti ei tekkinud.
Kellel huvi selle süsteemi vastu siis http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_330.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Huvitav oleks teada kui palju sellise süsteemiga autosid on juba eestisse jõudnud, Aasta Autost öeldi, et selle süsteemiga autod olid mõeldud vaid kodumaal sõitmiseks, mis tähendab, et peaks hakkama varsti ka rohkem Eestisse jõudma neid.
Terv,
Andre
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Mis see mõistlik hind ka on?
Edit! Lugesin antud linki. Ja nagu ma välja lugesin,siis tahmafiltri elueaks lubab vw keskmise küttekulu juures 120tkm kanti ja suurema kulu puhul isegi 90tkm. Ja uus filter vist ei ole odav lõbu? Need roheliste leiutised lähevad tänapäeva masinatel aina ajuvabamaks. Sisuliselt selle jutu järgi ongi masinad mõeldud sõitma 5 aastat ja siis hakkad klotsi välja köhima. Et teema algatajale: kas poleks olnud mõistlik see DPF ûldse ajust välja kirjutada ja filter eemaldada/tühjaks lüüa(kui see võimalik) mingi mõistliku raha eest ja muretult autoga edasi kulgeda?
Edit! Lugesin antud linki. Ja nagu ma välja lugesin,siis tahmafiltri elueaks lubab vw keskmise küttekulu juures 120tkm kanti ja suurema kulu puhul isegi 90tkm. Ja uus filter vist ei ole odav lõbu? Need roheliste leiutised lähevad tänapäeva masinatel aina ajuvabamaks. Sisuliselt selle jutu järgi ongi masinad mõeldud sõitma 5 aastat ja siis hakkad klotsi välja köhima. Et teema algatajale: kas poleks olnud mõistlik see DPF ûldse ajust välja kirjutada ja filter eemaldada/tühjaks lüüa(kui see võimalik) mingi mõistliku raha eest ja muretult autoga edasi kulgeda?
Viimati muutis copilot, 01 Mai 2013, 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Tere!
Arvestades seda, et esinduses oleks läinud kuskil 350, siis ma sain tehtud 60ga.
Tahmafiltriga mul hetkel probleeme ei olnud, kuid kui peaks tekkima, siis kindlasti proovin selle operatsiooni ära teha. Nii vanal autol on mõtetu seda filtrit välja vahetada kui filter maksab auto hinna. Oleks sellest, siis midagi kasugi...
Nagu seal lingil olevatest skeemidest nähtub, siis seda ainet lisab auto kütuse sisse tagasivoolust, mis siis pikemas plaanis peaks aitama mootoril paremini töödata ja tahmafiltrit tühjaks põletada. Kuid jah, kui see lisaaine süsteem häiret annab, siis ei toimu filtris täielikku puhastust, kuigi tegelikult võiks.
Mõte oli korra täita see paak tavalise diisliga, et siis las segab diislit diisliga, vähemalt ei anna häiret Kuid ei julgenud seekord katsetama hakata, eks näis kui uuesti täitmist kunagi tahab ja DPF veel autol alles on siis proovin ära, võibolla on selle aja peale teadjamaid inimesi ka rohkem sellel alal.
Terv,
Andre
Arvestades seda, et esinduses oleks läinud kuskil 350, siis ma sain tehtud 60ga.
Tahmafiltriga mul hetkel probleeme ei olnud, kuid kui peaks tekkima, siis kindlasti proovin selle operatsiooni ära teha. Nii vanal autol on mõtetu seda filtrit välja vahetada kui filter maksab auto hinna. Oleks sellest, siis midagi kasugi...
Nagu seal lingil olevatest skeemidest nähtub, siis seda ainet lisab auto kütuse sisse tagasivoolust, mis siis pikemas plaanis peaks aitama mootoril paremini töödata ja tahmafiltrit tühjaks põletada. Kuid jah, kui see lisaaine süsteem häiret annab, siis ei toimu filtris täielikku puhastust, kuigi tegelikult võiks.
Mõte oli korra täita see paak tavalise diisliga, et siis las segab diislit diisliga, vähemalt ei anna häiret Kuid ei julgenud seekord katsetama hakata, eks näis kui uuesti täitmist kunagi tahab ja DPF veel autol alles on siis proovin ära, võibolla on selle aja peale teadjamaid inimesi ka rohkem sellel alal.
Terv,
Andre
Viimati muutis andrek5, 01 Mai 2013, 23:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Nii, uurisin jälle väheke kirjandust...
Olgu enne öeldud, et auto mõõdab heitgaaside survet enne ja pärast filtrit.
Põhimõtteliselt algab tahmafiltris puhastusprotsess siis, kui survete näidud liiga palju kõiguvad. Tahmast tühja filtriga, kui surve on mõlemas punktis pea sama, siis põletust ei toimu.
Kui nüüd lüüa see filter seest tühjaks, siis peaks ju olukord jääma samaks, et surved on ühed ja põletamist ei toimu. Sellisel juhul ei ole ju vaja midagi ringi kirjutada, kõik andurid jäävad aktiivseks lihtsalt mootoril ei ole vaja tahma põletama hakata, kuna see lendab tagant välja?
Mida arvate?
Terv,
Andre
Olgu enne öeldud, et auto mõõdab heitgaaside survet enne ja pärast filtrit.
Põhimõtteliselt algab tahmafiltris puhastusprotsess siis, kui survete näidud liiga palju kõiguvad. Tahmast tühja filtriga, kui surve on mõlemas punktis pea sama, siis põletust ei toimu.
Kui nüüd lüüa see filter seest tühjaks, siis peaks ju olukord jääma samaks, et surved on ühed ja põletamist ei toimu. Sellisel juhul ei ole ju vaja midagi ringi kirjutada, kõik andurid jäävad aktiivseks lihtsalt mootoril ei ole vaja tahma põletama hakata, kuna see lendab tagant välja?
Mida arvate?
Terv,
Andre
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Pakun et punktidel on erinevad väärtused kuna filter takistab kui tühjaks lööd siis surve suureneb ja viga sees kuna saab aru et takistust pole?
Viimati muutis anti555, 09 Mai 2013, 15:31, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
andrek5 kirjutas:Tere!
Arvestades seda, et esinduses oleks läinud kuskil 350, siis ma sain tehtud 60ga.
Tahmafiltriga mul hetkel probleeme ei olnud, kuid kui peaks tekkima, siis kindlasti proovin selle operatsiooni ära teha. Nii vanal autol on mõtetu seda filtrit välja vahetada kui filter maksab auto hinna. Oleks sellest, siis midagi kasugi...
Nagu seal lingil olevatest skeemidest nähtub, siis seda ainet lisab auto kütuse sisse tagasivoolust, mis siis pikemas plaanis peaks aitama mootoril paremini töödata ja tahmafiltrit tühjaks põletada. Kuid jah, kui see lisaaine süsteem häiret annab, siis ei toimu filtris täielikku puhastust, kuigi tegelikult võiks.
Mõte oli korra täita see paak tavalise diisliga, et siis las segab diislit diisliga, vähemalt ei anna häiret Kuid ei julgenud seekord katsetama hakata, eks näis kui uuesti täitmist kunagi tahab ja DPF veel autol alles on siis proovin ära, võibolla on selle aja peale teadjamaid inimesi ka rohkem sellel alal.
Terv,
Andre
Tere. Olen ka Passat 2,0 tdi 100kw omanik ja mure sama mis Teilgi oli. Sõites 15 km käib hoiatuspiiks ja eelsüüteküünalde tuli jääb vilkuma aga minek on hea. Kas saaks Teilt inimese kontakti kes soodsa hinnaga lisaaine baagi täidaks? Esinduses mulle öeldi, et tegemist on mürgise ainega- kas Teile pandi ikka õige aine? Tänud.
Viimati muutis timmi75, 05 Nov 2013, 10:08, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Täitsin ise selle paagi tanklas müüdava adblue´ga ning juba 2000km probleeme ei ole...
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Tere!timmi75 kirjutas:Täitsin ise selle paagi tanklas müüdava adblue´ga ning juba 2000km probleeme ei ole...
Kuna Adblue puhul on tegemist happelise ainega, teaduslikult tuntud kui uurinvesilahus AUS-32, siis ei oska ennustada, missugust mõju võib see avaldada toitesüsteemile ning pihustitele.
Põhiline erinevus Adblue ja Diesel Additive(see mida sinna paaki tegelikult tuleks panna) vahel on see, et Adblue´d piserdatakse auto väljaheitesüsteemi, et muuta kahjulikud ühendid kahjutuks ja seda kasutatakse minu teada vaid veoautodel. Seevastu aga Additive´i lisab auto kütuse sisse, mis jõuab otseselt pihustitesse ning põlemiskambrisse.
Mina ei oleks julgenud seda paaki Adblue´ga täita, kuna see vedelik ei põle, on happeline, ning kristallseerub külma ilmaga. Samuti ei ole ma kindel, kas see üldse diislis lahustub või settib kütusepaagi põhja.
Ohutum oleks kindlasti täita see paak tavalise diisliga, kuid seda pole veel keegi katsetanud. Mina soovitan kiiresti see paak puhtaks teha Adbluest ning panna sisse õige vedelik.
Terv,
Andre
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Kallasin lisaaine paagi tühjaks. Fikseerisin paagi tasemeanduri positsiooni "paak täis". Häireid ei ole.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Varsti tuleb koos suure nutu ja halaga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Ei ma nuta ja hala midagi... Tõmme läks ainult paremaks. Selle toru mis aine kütuse tagasivooluga segab saab sulgeda kaa.
Viimati muutis timmi75, 31 Mär 2014, 15:35, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Kui kogu see asi (loe: mootor) on avariireziimis, mida siis teed?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
tlauri postitus on umbes selline... Kui sul sidur katki läheb- mida sa siis teed? ( ja aplaus loomulikult)tlauri kirjutas:Kui kogu see asi (loe: mootor) on avariireziimis, mida siis teed?
Pole ju midagi avariirežiimi läinud kõik toimib. Ja kui kogu see asi (loe: mootor) avariireziimi läheb siis maksame raha ja teeme korda
Viimati muutis timmi75, 30 Mär 2014, 14:06, muudetud 4 korda kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Tuleb sulle otse öelda, et oled idiootsusega hakkama saanud? Kas nüüd on meeldivam seda lugeda?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Ega ei ole, sest su targutamine ei meeldiks kellelegi.tlauri kirjutas:Tuleb sulle otse öelda, et oled idiootsusega hakkama saanud? Kas nüüd on meeldivam seda lugeda?
Nüüd tuleb halaga... Aga kui...
Kui sul teema pealkirjas sisalduvast lähtudes midagi asjaliku ei ole siis polegi ju mõtet möliseda.
Idiootsus on ilkuda teiste üle-eriti veel siis kui midagi juhtunud ei ole.
Viimati muutis timmi75, 30 Mär 2014, 18:00, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
Kõik öeldu on teemakohane - eriti seetõttu, et selline asjade korraldus ja tegevus ei kannata kriitikat ega pole ka eeskuju.
Kõige selle tipuks veel arutelu, et koonerdada vajaliku vedeliku ostmisega ja siis pritsida vajadusel sulli, et eksperimentaalset lambalolluse tagajärgi kunagi likvideerida. Tore on, et siis vähemalt siia foorumi pärast halama ei tule, kuidas olukorda lahendada.
Kõige selle tipuks veel arutelu, et koonerdada vajaliku vedeliku ostmisega ja siis pritsida vajadusel sulli, et eksperimentaalset lambalolluse tagajärgi kunagi likvideerida. Tore on, et siis vähemalt siia foorumi pärast halama ei tule, kuidas olukorda lahendada.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- Shark77
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 23:41
- Auto: Passat B7 2.0TDI 4motion
- Asukoht: Rakvere,Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Passat 2,0 tdi 100kw tahmafiltri lisaaine täitmine
tlauri kirjutas:Kõik öeldu on teemakohane - eriti seetõttu, et selline asjade korraldus ja tegevus ei kannata kriitikat ega pole ka eeskuju.
Kõige selle tipuks veel arutelu, et koonerdada vajaliku vedeliku ostmisega ja siis pritsida vajadusel sulli, et eksperimentaalset lambalolluse tagajärgi kunagi likvideerida. Tore on, et siis vähemalt siia foorumi pärast halama ei tule, kuidas olukorda lahendada.
... Oma asi mida mees enda autoga teeb.Mida sa vingud , ega ta sinu autot puudu.