Vale temperatuuriandur?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Tere!
Väike küsimus temperatuuriandurite kohta:
Vahetasin temp.andurit kuna tundus ,et on peetis .
Vana anduri kood on:078919501C
ja uue anduri kood on:059919501A
Kas neil on mingi erinevus kuna mitte muhvigi ei läinud paremaks ?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas R36 »

Uus on vana uuendus. Miks arvad, et temp anduri viga? Jälle mingi lambist vahetus?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

....kuna tundus,et on peetis. Nii meie remondime autosi. Ära risusta teemat,kui pole tõsist probleemi.vahepeal ,,sepad,, juba jõudnud teksti muuta.,eelnev jutt kasutajal kadunud. Toredad FILTRID vw.foorumis.
Viimati muutis t6nis3, 01 Nov 2013, 23:03, muudetud 1 kord kokku.

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Kas nüüd just lambist vahetus aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab.
Lugesin siin foorumist selle teemaga seotud postitusi ja lisaks veel igasugu seonduvaid teemasid aga targemaks pole saanud.
Asi ikka selles käivitamises nii külmalt kui soojalt .
Kuigi asi sai alguse juba suvel-väljas kraade 20 ja + aga käivitus nagu kõige külmemal talvehommikul-eelsüütetuli põleb kaua,käima läheb ilusti,pöörded 1000 ja vähe peale.Arvutiga vaadates jäi silma ainult see,et arvutis ja armatuuris ei läinud veetemperatuurid kokku.
Aga vahel käivitus nagu suvel ikka.
Nüüd jahedamate ilmadega on käivitus pikaldane ja soojalt tahab ka pikemalt käiamist.
Eelsüüte küünlad vahetatud aasta tagasi ja on korras,küünlajuhtmetele tuleb vool peale,relee plõksib ka kui arvutiga"sundida",temp.andur ka nüüd siis vahetatud ja mitte midagi targemat.
Kas peab pumba kaane alla pugema,aju ümber kirjutama,või süütenurk vale?
Vot selline probleem.
Autoks Passat B5 1,9 AFN ja aasta 1999

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

t6nis3 kirjutas:....kuna tundus,et on peetis. Nii meie remondime autosi. Ära risusta teemat,kui pole tõsist probleemi.

Tead-ära haugu iga asja peale

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas R36 »

Palju aju näitab temperatuuri võrreldes kraadiklaasiga hommikul. Kuumalt käivitamise viga peitub starteris, seal on see, et üle 70C peab pöörded (midagi nii 250 oli) kindlasti saavutama, see on neil sisseehitatud, et säästa kahemassilist hoorattast. Seda saad kontrollida, kui võtad temp andurilt pistiku tagant ja koheselt käivitub. Kas käivitamisel viskab ka mõnd värvi summutist või alguses nagu mootor lonkaks või käivitub eeskujulikult lihtsalt vajab pikka ketramist?
Viimati muutis HawkHill, 01 Nov 2013, 23:34, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Teiste kasutajate OT-ga seonduv tekst kõrvaldatud
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sinusuguse tarkpea ,leolendur, teema tagasisidet jään ootama. Oli omal kunagi sama probleem,kuid,kuna foorumi kasutaja ülbitseb, ei vasta tehniliselt. Lühidalt- sae pekki. (Ära haugu iga asja peale).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kas veakoode kah on....vb kuskil ühenduse viga st millegi pärast näeb aju,et moto külm olgu see temp anduri süül v ühenduse vea tõttu.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Veakoode ei olnud ja ainus mida märkasin oli temperatuuride vahe arvutis ja armatuuris(vaadatud 1.11.2013)-arvutis 64 ja armatuuris 90.
Mis ühendustesse puutub siis jään vastuse võlgu kuigi vool ikka temp.andurisse tuleb kuna võtsin pistiku andurilt ära ja siis põles eelsüüte märgutuli ikka kauem ja käima läks ilusti .
Seda välistemperatuuri näitu arvutis ja tegelikkuses peab kontrollima.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas copilot »

By the way...VAG masinatel moto temp armatuuris ei olegi lineaarne tegelikkusega...selle kohta leiad netist infi kui veidi googeldada oskad. Aga vaata seda,kui auto üle öö seisnud ning siis hommikul kui välis temp pole palju jôudnud tõusta,milline erinevus on siis moto temp ka välis temp...armatuuri näit jäta kõrvale.
Diesel Power KEEPS ME GOING

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas homer121 »

sul 1.9 tdi? 2 tempi andurit vb vahetasid vale.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

TDI ja 81 KW,AFN
Kui on veel teine andur ka siis kus see täpsemalt asub?

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Tere jälle!
Vaatasin täna temperatuuride erinevust nagu copilot soovitas ja erinevust ei olnud-kui siis ehk kraad.
temperatuurid siis arvuti järgi
1.kütus 10,8
2.välistemp. 9,9
3.jahutusvedelik 11,7
Aga käima läheb ikka kehvasti-nii,et soovitused teretulnud!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kas süütenurk on paigas? On ühe teise diisel mootoriga Audiga kogemus kus ka suvel ei tahtnud külmastpeast käima minna kuna süütenurk oli hiline. Sai õigeks keeratud ja siiani poole pöörde pill olnud. Ehk siis mina alustaks süütenurga kontrollimisest kui see juba tehtud pole.

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Üritasin süütenurka arvutiga vaadata aga paraku ma ei leidnud sellesarnast kohta ülesse
ehk keegi juhendaks!?
Oman sellist proget nagu:VCDS Release 10.6
On ka uuem VCDS Beta 11.3.0 aga see miskipärast ei toimi ja seoses sellega üleskutse Viljandimaa klubilisele kes matsu jagab-äkki saaks tööle!
Aga kuidas saab süütenurk paigast ära minna-vahetasin aasta tagasi hammasrihma ära ja siiani läks kenaste käima ja nüüd siis äkki ...

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

leolendur kirjutas:Üritasin süütenurka arvutiga vaadata aga paraku ma ei leidnud sellesarnast kohta ülesse
ehk keegi juhendaks!?
Oman sellist proget nagu:VCDS Release 10.6
On ka uuem VCDS Beta 11.3.0 aga see miskipärast ei toimi ja seoses sellega üleskutse Viljandimaa klubilisele kes matsu jagab-äkki saaks tööle!
Aga kuidas saab süütenurk paigast ära minna-vahetasin aasta tagasi hammasrihma ära ja siiani läks kenaste käima ja nüüd siis äkki ...
Hammasrihm venib ja sellega läheb paigast ära, palju pole ültse vaja. Süütenurka võid vaadata TDI timming graafikust mille saad kui võtad mootori ploki lahti, sealt meas blocks, vajutad kanali 000 juures go, basic settings ja TDI timming. Seal graafikus on roheline, sinine ja punane joon. Punane on hiline ja rohelise peal oleks kõige parem (üle selle juba varajane).
Võid vaadata ka 003 kanali alt neid numbreid. See % peaks 5-ele võimalikult lähedal olema (suureneb see protsent süüdet hilisemaks keerates ja väheneb süüdet varasemaks keerates).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ära unusta graafikut vaadates valida ka õige moto kood. Aga jah, vaata pritsenurk üle. Temp andureid mina ei kahtlustaks küll mitte nende näitude puhul. Pealegi, omades kahte TDI motot(üks vanakoolikas ja teine PD), siis tean väita, et mitte hõreda moto korral ning paigas pritsenurga korral käivituvad nad ka 0c juures matsult ilma küünaldeta. Kusjuures enda 81kw sel oli pritsenurk ennem viimast rihma vahetust vahepeal veidi hiliseks nihkunud ja hakkas juba seal -10c juures probleeme tekitama. Kuid kui ikka suht paigast, siis võivad probleemid olla ka pluss kraadidega.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Tere!
Vaatasin siis täna seda süütenurka ja avastused siis järgmised:vaadates seda asja group 003 alt siis Duty Cycle oli 4,8%.On see norm või mitte?
Graafikut vaadates,no jah jooksid seal nii roheline,punane ja ka sinine joon.Üritan lisada ka pildi kui õnnestub.
Pilt

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

leolendur kirjutas:Tere!
Vaatasin siis täna seda süütenurka ja avastused siis järgmised:vaadates seda asja group 003 alt siis Duty Cycle oli 4,8%.On see norm või mitte?
Graafikut vaadates,no jah jooksid seal nii roheline,punane ja ka sinine joon.Üritan lisada ka pildi kui õnnestub.
► Näita Spoilerit
Graafikut olen mina harjunud teistsugust nägema (sellist) ja ei oska seda lugeda. Duty Cycle kui on 4,8% siis aju süütenurka enam ise varasemaks ei keera. Mis need näidud olid mis seal actual ja specific olid (kui ikka olid nende nimedega, kaks näitu igastahes on). Vaadatakse seda töösooja mootroriga, ennem polnud meeles mainida.
Viimati muutis J.Aru, 04 Nov 2013, 20:46, muudetud 1 kord kokku.

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Group 003 all oli 4 kasti:vasakult paremale siis-RPM,Mass Air/Rev,Mass Air/rev ja Duty Cycle
Aga sellist graafikut ma küll kusagilt ei leidnud-võib-olla minu proge on lihtsalt liiga vana.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

leolendur kirjutas:Group 003 all oli 4 kasti:vasakult paremale siis-RPM,Mass Air/Rev,Mass Air/rev ja Duty Cycle
Aga sellist graafikut ma küll kusagilt ei leidnud-võib-olla minu proge on lihtsalt liiga vana.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. küll minu mälu :oops: Hoopis group 004 on need süüte näidud mida mõtlesin. Peaks sellised näidud seal group 004-jas olema nagu alloleval pildil:
► Näita Spoilerit
Specified on aju poolt nõutav süütenurk ja teine näit on tegelik süütenurk. Sellel konkreetsel pildil on süüde 5 kraadi varajane, tehasepoolt on ettenähtud 0.9. Kui nüüd aga süüde on hilisem hakkab aju ise süütenurka reguleerima varasemaks (seda see duty cycle näitabki) ja kiirendusel pole ajul võimalust täies ulatuses süüdet varajasemaks keerata. Ehk siis kõige ideaalsem oleks see Duty Cycle võimalikult madala % saada (alla 4.7 vms. ei lähe) ja specified ja actual kokku ajada. Mõni soovitab ka nõks varasemaks süüte panna.
Viimati muutis J.Aru, 04 Nov 2013, 21:28, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Pilt

Step by step:

Make sure you are using thecurrent version of VCDS or a fully registered version of VCDS-Lite)

Start your engine and make sure the coolant is up to normal running temp. TDI engines may take a long time to warm up at idle.

Start VCDS or VCDS-Lite

Click [Select]

Click [01-Engine]

Click [Meas. Blocks - 08]

Go to group 000 (Group 004 for V6 TDI)

Click [Switch to Basic Settings]

Click [TDI Timing]

Select your engine code from the drop-down menu



Mina ajasin selle graafiku järgi paika.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Tere!
Õnnestus mul siis täna see süütenurga graafika saadud näpunäidete järgi ära vaadata ja panen sellest ka pildi .
Mida nendest näitudest siis arvatakse?
Pilt

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas leolendur »

jäi veel lisamata,et jahutusvedeliku temp.oli arvuti järgi 76 kraadi celsiust kuigi armatuuris näitas 90 kraadi

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vale temperatuuriandur?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

leolendur kirjutas:Tere!
Õnnestus mul siis täna see süütenurga graafika saadud näpunäidete järgi ära vaadata ja panen sellest ka pildi .
Mida nendest näitudest siis arvatakse?
► Näita Spoilerit
Alt paremast nurgast oleks pidanud mootori ka paika panema siis oleks saanud täpsed näidud. Nende järgi kahjuks kindlalt ei oska öelda kuna see graafik valele mootorile aga tundub, et süüde võiks varajasem olla. Võid ka järgmine kord neid näite group 004-ja alt vaadata mida rääkisin.
Viimati muutis J.Aru, 05 Nov 2013, 17:50, muudetud 4 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”