vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Tere.
Sai koos isaga käidud äsja Hamburgis uue passati järel. Auto ise on tip top ja kõik toimib täpselt nii nagu peab aga mõned küsimused, millele ehk teadmajad mehed võiksid vastuse anda.
1) Kohapeal ei lase auto tuure rohkem kui 2500 panna. Lendab nagu piirajasse. Muidu nii kui D peale, siis kõik hea. Lendab mõnusasti ja DSG kasti käiguvahetust ei tunnegi. Kohapeal öeldi, et see on ka mingisugune '' lisa '', et asi peabki nii olema. Loogiliselt võttes siis usun ka, et ilmselt on aga mis selle asja nimetus võiks olla ingliskeeles?
2) Laes prillitoosi hoidja juures on 3 nuppu. 1 on i , teine on lehtvõtme kujuga ja kolmandat ei mäleta. Neile klikates ei juhtu midagi, mida need peaksid tegema?
3) Autol on siis l.s. 160 000 ees. Taaskord sakslate jutujärgi vahetatakse sellel tips uuemal passatil rihma 200K tagant. Kuna tegelikkuses oleks normaalne see ära vahetada? Sama küsimus on DSG kasti õlivahetuse kohta. Kui tihti ja kuna peaks ära vahetama? Öeldakse küll vist, et see õli seal on igavene aga ingli [VW Bot: "Keel korda!"] ei taha eriti uskuda.
4) Siis on üks nupp, mille kohta samuti info puudub, et mida teeb. Üritasin paintis joonistada. keskel on hüüumärk.
5) Isal on 2007 aasta b6 passat ka tal on täpselt sama mootor peal. Aga sellel 2010 omal on mootorist vasakul mingi meistriteos veel. Vabandust, et ei oska hästi kirjeldada seda, kuna pole silmeees. Aga ehk samuti keegi teab millega tegu. Et mis sinna juurde lisati siis?
Tänud kõigile
Sai koos isaga käidud äsja Hamburgis uue passati järel. Auto ise on tip top ja kõik toimib täpselt nii nagu peab aga mõned küsimused, millele ehk teadmajad mehed võiksid vastuse anda.
1) Kohapeal ei lase auto tuure rohkem kui 2500 panna. Lendab nagu piirajasse. Muidu nii kui D peale, siis kõik hea. Lendab mõnusasti ja DSG kasti käiguvahetust ei tunnegi. Kohapeal öeldi, et see on ka mingisugune '' lisa '', et asi peabki nii olema. Loogiliselt võttes siis usun ka, et ilmselt on aga mis selle asja nimetus võiks olla ingliskeeles?
2) Laes prillitoosi hoidja juures on 3 nuppu. 1 on i , teine on lehtvõtme kujuga ja kolmandat ei mäleta. Neile klikates ei juhtu midagi, mida need peaksid tegema?
3) Autol on siis l.s. 160 000 ees. Taaskord sakslate jutujärgi vahetatakse sellel tips uuemal passatil rihma 200K tagant. Kuna tegelikkuses oleks normaalne see ära vahetada? Sama küsimus on DSG kasti õlivahetuse kohta. Kui tihti ja kuna peaks ära vahetama? Öeldakse küll vist, et see õli seal on igavene aga ingli [VW Bot: "Keel korda!"] ei taha eriti uskuda.
4) Siis on üks nupp, mille kohta samuti info puudub, et mida teeb. Üritasin paintis joonistada. keskel on hüüumärk.
5) Isal on 2007 aasta b6 passat ka tal on täpselt sama mootor peal. Aga sellel 2010 omal on mootorist vasakul mingi meistriteos veel. Vabandust, et ei oska hästi kirjeldada seda, kuna pole silmeees. Aga ehk samuti keegi teab millega tegu. Et mis sinna juurde lisati siis?
Tänud kõigile
Viimati muutis VägaVisaHing, 29 Nov 2013, 18:42, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
► Näita Spoilerit
2) Bluetooth nuppud
3)Hammasrihma kohta ei tea täpselt, kuid üleüldine on Saksas 120 000 ja eestis 90 000. DSG milline 7 või 6 käiku? Kuuekäigulise õlivahetus kohustuslik 60 000. Seitsmene küll "hooldusvaba", kuid äsja andis VW teada, et tulge ka 7 käigulisel õli vahetama.
4. Tundub olema rehvirõhu fikseerimise märl
5. Ilmselt sul see 2010 aasta passat on juba CR (common rail), mitte enam PD (Pumpe Düse). See tähendab seda, et on üks suur pump, mis pumpab kütuse, kütuselatti ja akumuleerib seda seal. Kõik pihustid on ühenduses latiga ja avatakse aju impulsiga.
Viimati muutis argo, 29 Nov 2013, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.
Põhjus: Spoiler.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Selline?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
to golfivend. Jep selline nupuke on.
6ene dsg on
6ene dsg on
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Veel küsimusi?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Rehvirõhu fikseerimine. Selgita natuke. See läks täna põlema Tartusse sõites libedal teelõigul.
Kuidas seda täpselt kasutada või ei peagi kasutama ( st. ise auto tegeleb sellega )
Kuidas seda täpselt kasutada või ei peagi kasutama ( st. ise auto tegeleb sellega )
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Töötab läbi ABS andurite. Lased rehvid õigesse rõhku, vajutad SET nuppu ja lähed sõitma. Mingi ajapärast õpib süsteem ära rataste pöörlemiskiirused ja tuli kustub.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
2010 aasta cr mootori hammasrihm vahetatakse 210000 esimest korda
Carstop
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Ei leia õpetust üles, aga mu mäletamist mööda oli nii, et sõidad ühtlase kiirusega ja hoiad nuppu all 3 seki, tuli süttib, käib piiks ja kustub ära. Seistes ta nagu ei saa salvestada rataste pöörlemist???
Ma oma autol olen sõidupealt piiksutanud, peaksi ükspäev proovima, laseks pool ati välja ja vaatab mis saab.
Ma oma autol olen sõidupealt piiksutanud, peaksi ükspäev proovima, laseks pool ati välja ja vaatab mis saab.
Viimati muutis Laur, 30 Nov 2013, 00:46, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Võibolla oli siis nii, pole hetkel nii uut autot käepärastLaur kirjutas:Ei leia õpetust üles, aga mu mäletamist mööda oli nii, et sõidad ühtlase kiirusega ja hoiad nuppu all 3 seki, tuli süttib, käib piiks ja kustub ära. Seistes ta nagu ei saa salvestada rataste pöörlemist???
Ma oma autol olen sõidupealt piiksutanud, peaksi ükspäev proovima, laseks pool ati välja ja vaatab mis saab.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5460
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 535 korda
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Kohapeal seistes tuleb nuppu muljuda.
See on sõidu ohutuse pärast nii tehtud, sest nt Golf 6-l on see nupp kindalaeksse kolinud ja paljalt kobamise peale naljalt ülesse ei leia, proovi sa ühtlaselt ohutult sõita, kui oled kättpidi kindalaekas nuppu otsimas.
ps. see nupp ei salvesta vaid hoopis resetib lugeri mälu ja liikuma hakates hakkab andmete võrdlus nullist.
See on sõidu ohutuse pärast nii tehtud, sest nt Golf 6-l on see nupp kindalaeksse kolinud ja paljalt kobamise peale naljalt ülesse ei leia, proovi sa ühtlaselt ohutult sõita, kui oled kättpidi kindalaekas nuppu otsimas.
ps. see nupp ei salvesta vaid hoopis resetib lugeri mälu ja liikuma hakates hakkab andmete võrdlus nullist.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Kas tõesti on nii pikk välp hammasrihmal? Enda 2009 cr vahetasin 130 000 pealt, Molleris õeldi, et kindlasti enne 150 000 peaks ära tegema.jannn21 kirjutas:2010 aasta cr mootori hammasrihm vahetatakse 210000 esimest korda
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Arvestades Eesti kliimat ja keskmist aasta LS inimestel, siis pooldaks mölleri öeldut.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Kui juba aruteluks läks, et mis siis nõrgad kohad võiksid muidu olla sellel isendil?
DSG kast. On ohtu, et võib lagunema hakata, kui õlivahetused on normaalse välbaga ja kasti kasutatakse heaperemehelikult?
CR - kuidas sellega lood.
DSG kast. On ohtu, et võib lagunema hakata, kui õlivahetused on normaalse välbaga ja kasti kasutatakse heaperemehelikult?
CR - kuidas sellega lood.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Usa foorumites räägitakse pidevalt DSG kastide nõrkusest, kuigi tegu on hea kastiga, mugav jne... . Eks keegi peab oma reaalsest kogemusest rääkima, kuigi pole kuulnud eriti, et nendega suuri vigu oleks. Mehhatroonika plokk on, kuid sellel oli vist see, et kanalid ummistusid, ehk vana õli.
CR - Pihustid tundlikumad kui PD ja vanast VP pumba pihustitest eriti kapriisemad. Kasutada kvaliteetset kütust, aga milline neist see kvaliteetne on? Vett kütuse sees ei talu üldse.
CR - Pihustid tundlikumad kui PD ja vanast VP pumba pihustitest eriti kapriisemad. Kasutada kvaliteetset kütust, aga milline neist see kvaliteetne on? Vett kütuse sees ei talu üldse.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Tegelt üks küsimus on veel. Nimelt siis on see uuematüübi puutetundlik makk peal. Peaks olema RNS510 . Probleem selles, et DVD lülitab pildi välja liikumise ajal kuid hääle jätab. Annab muidugi ka safety message ette. Olen siin uurinud natuke netist ja saan aru, et tuleks siis kirjutada blank CD-le siis mingi jada peale, mis siis unlockib selle Video In Motion-i.
Küsimsu ongi just selles, et kui ohutu see on? Ei tahaks uut asja pekki keerata ja kuna see makk pole just kõige odavam ka.
Küsimsu ongi just selles, et kui ohutu see on? Ei tahaks uut asja pekki keerata ja kuna see makk pole just kõige odavam ka.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Kui huvi teen ta sulle ära, lisaks kõige uuem tarkvara + kaardid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
- Asukoht:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Hind?golfi_vend kirjutas:Kui huvi teen ta sulle ära, lisaks kõige uuem tarkvara + kaardid.
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
golfi_vend kirjutas:Töötab läbi ABS andurite. Lased rehvid õigesse rõhku, vajutad SET nuppu ja lähed sõitma. Mingi ajapärast õpib süsteem ära rataste pöörlemiskiirused ja tuli kustub.
osadel uuematel passatitel rehvirõhuandurid on rehvides ja saatja/vastuvõtja tagastange all !
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
oled kindel, et neil nuppu pole?golfi_vend kirjutas:Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
müstaago kirjutas:oled kindel, et neil nuppu pole?golfi_vend kirjutas:Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
Vahemärkusena, et kellel on pidev vcds kasutusvõimalus saab aktiveerida ka kaudse rehvimõõtmise kaabliga ja seda samamoodi nullida. Ilma nuputa.First, if you don't have any TPMS or have the direct system and wish to switch to the indirect system, you should retrofit the reset button.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused
Minu autol on samuti velgedel andurid ning salongis ka nupp, millega saan paika panna, kas rehvides on kõrgem rõhk(autos rohkem rahvast) või vähe madalam.golfi_vend kirjutas:Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.