mure selline,et mootori temp läheb kohapeal käies alla,jahutusvedeliku küünaldesse voolu peale ei tule,
siit ka küsimus:kust viga otsida,mis andur või plokk ültse lülitab neid taha ja kas arvutiga saab viga vaadata.
Lülitab taha neid mootori aju läbi kahe relee. Kaitse ilmselt on ka. Ja siis ongi kõik selles ahelas.
Arvutiga saaks vaadata kas aju annab signaali nende käivitamiseks või mitte.
Kas temp alla minek on juba praeguste ilmadega, +4..5 kraadiga?
Muidugi nende küünalde käitamiseks peab olema erinevaid eeldusi, välistemp alla teatud väärtuse, geneka koormus ei tohi liiga suur olla jne.
Tahtsin just öelda, et vaheta termostaat ära. Kulla mehed, väljas ei ole veel õiget miinustki, ja teil temp langeb, kui tühipööretele jätta. Võin enda kogemusest öelda oma vanakoolikaga, et oli täpselt sama jama...ei uskunud kah algul et termo, aga kuna maksab teine imevähe, siis koos rihmavahetusega lasin ära vahetada, ning ka -15 juures ei kuku moto temp 90c kuskile kui tühipööretele jätta - selleks peab ikka olema kõvasti a la -20c ja allapoole, et niiviisi korras moto hakkaks temp kaotama. Lisaks sellele hakkas kiiremini soojaks minema, mis sest et peetis termoga saavutas 90c selliste soojadea vabalt ja kiirelt. Teine sarnane kogemus oma PD TDI motoga, kus 90c saavutamine võttis kauem aega kui muidu....uus termostaat tegi jälle imet.
EDIT! Minu vanakoolikal on ka need veesärgis olevad küünlad olemas....saavad voolu ja puha ja testeri järgi peaksid ka töötama, kuid nendest junnidest ei ole erilist abi küll loota! Vaheta termo, ja siis tule räägi oma tulemusest. Endiselt pluss kraadide juures täh see ikkagi seda, et jahutusvedelik läheb suurele ringile varem, kui seda vaja v siis on termo peale nn sulgemist ikkagi veidi pilukil.
Viimati muutis copilot, 13 Nov 2013, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Omal kogemus TDi-l.-66 kw. Termostaati vahetatud(eelmisi kontrollitud) küll ja küll,kuid fakt. See mootor toodab sooja ,,laisalt,, . Ja kui lõpuks sooja saad,on kerge see välja minema tühikäigul töötava mootori korral (Salongi puhur ju töötab),ja salongi radiaator on hea jahuti. Ei ole halba ilma heata. Hea on see,et selline mootor on ,,pommikindel,, ja väga õkonoomne. Võrdlusmoment teiste VW,-genitega on ju minul olemas,kuid mitte PD. 85 kw-isest. TDi- st. Jutt läks siis päris probleemist mööda,kuid 66 kw.-TDi omavatele auto omanikele see teadmiseks.
Omal kogemus TDi-l.-66 kw. Termostaati vahetatud(eelmisi kontrollitud) küll ja küll,kuid fakt. See mootor toodab sooja ,,laisalt,, . Ja kui lõpuks sooja saad,on kerge see välja minema tühikäigul töötava mootori korral (Salongi puhur ju töötab),ja salongi radiaator on hea jahuti. Ei ole halba ilma heata. Hea on see,et selline mootor on ,,pommikindel,, ja väga õkonoomne. Võrdlusmoment teiste VW,-genitega on ju minul olemas,kuid mitte PD. 85 kw-isest. TDi- st. Jutt läks siis päris probleemist mööda,kuid 66 kw.-TDi omavatele auto omanikele see teadmiseks.