Golf4 66kw & golf PD-dega
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
Golf4 66kw & golf PD-dega
Tere
Minul selline lugu ,tahaks teada siinselt rahvalt kui viletsad on ,siis ikkagi need PD-id.Minul G4 66kw.Sai soetatud,sest kartsin kalleid pihustite probleeme.
Minu auto ,siis 2001a nüüd aasta sõitnud,sain kõvasti tuttavatelt pähe,et ikka nii vana auto ostsid,selgitasin neile,et mina ei taha neid PD.
Hurjutati edasi,siis kargas hing täis ja tegin testi kui halb,siis on nii vana auto.
Läksin Tartu Aasta Auto Plussi ja lasin teha täieliku kontrolli,kõik paberid ka nüüd olemas.Tulemused olid üllatavad ,mingeid probleeme ja siis oli minu hingerahu saabunud.
Muidugi oli,siis hurjutajatel suud kinni.
Ootakski ,siis kogemusi PD autodel Golf 5,6 ja Passat B6 diislid.Tuttaval ongi plaanis Passat B6 soetada mina ei soovita talle PD,mis selle auto omanikud soovitavad või ootaks ära Common Raili.
Parimat
Minul selline lugu ,tahaks teada siinselt rahvalt kui viletsad on ,siis ikkagi need PD-id.Minul G4 66kw.Sai soetatud,sest kartsin kalleid pihustite probleeme.
Minu auto ,siis 2001a nüüd aasta sõitnud,sain kõvasti tuttavatelt pähe,et ikka nii vana auto ostsid,selgitasin neile,et mina ei taha neid PD.
Hurjutati edasi,siis kargas hing täis ja tegin testi kui halb,siis on nii vana auto.
Läksin Tartu Aasta Auto Plussi ja lasin teha täieliku kontrolli,kõik paberid ka nüüd olemas.Tulemused olid üllatavad ,mingeid probleeme ja siis oli minu hingerahu saabunud.
Muidugi oli,siis hurjutajatel suud kinni.
Ootakski ,siis kogemusi PD autodel Golf 5,6 ja Passat B6 diislid.Tuttaval ongi plaanis Passat B6 soetada mina ei soovita talle PD,mis selle auto omanikud soovitavad või ootaks ära Common Raili.
Parimat
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Pihustite probleem tuleb pigem halvast kütusest, jah vanakool ei pirtsutanud selle üle. Aga vanakoolil on EURO normid ka veidi väiksemad.
Ning nukkvõlli probleemid odavast õlist. Passat B6 on nagu passat ikka, mingi partii pihusteid läks neil nahka ja need vahetab esindus välja. Muidugi neil on ka probleeme õlipumba kuuskandi ja selle sama vastest tasakaalustusploki sees. Teatavalt toimub ketiga ülekanne tasakaalustusplokki ja sealt kuuskant võlliga edasi õlipumpa.
Mismõttes oodata ära CR? Common rail tuli aastal 2009 ehk.
Ning nukkvõlli probleemid odavast õlist. Passat B6 on nagu passat ikka, mingi partii pihusteid läks neil nahka ja need vahetab esindus välja. Muidugi neil on ka probleeme õlipumba kuuskandi ja selle sama vastest tasakaalustusploki sees. Teatavalt toimub ketiga ülekanne tasakaalustusplokki ja sealt kuuskant võlliga edasi õlipumpa.
Mismõttes oodata ära CR? Common rail tuli aastal 2009 ehk.
Viimati muutis R36, 05 Dets 2013, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Teemaalgataja lugu ehe näide eesti mentaliteedist: ikka naabrist parem ja "ilusam olla", mis sest et enamus neid bling bling asju on kas liisinguga või järelmaksuga. Soovita oma pallidele...see raha, mis sul üle jääb liisingu jms jama kõrvalt, reisid sa oma kaaslasega korra aastas soojale maale päikese alla v teed midagi muud kasuliku st sa ei maksa õhku....nii nagu teeb mõistlik rahvas siinpool. Aga vb on sinu pallid headel kohtadel, teenides keskmisest rohkem ning raatsivad pankade orjuses olla(see selleks). Ka mina võiks osta mingi uue v peaaegu uue liisingusse....aga milles point? Tänapäeva EURO normidega on asi ikka nii viimase piirini aetud ja nn pommikindlat motot on ikka päris raske leida st mis ei oleks kütte suhtes nii pirtsakas, ei oleks tundlik õli osas ning millel ei puuduks pikem nimekiri tobedaid(kohati lausa tundub et sisse konstrueeritud) tüüpvigu...teatavasti ei pidavat CR olema sellest õlipumba võlli jamast samuti prii, mis sest et probleem peaks olema juba selge 2.0PD pealt. Samas, oleneb asi ka hooldusest ning kas sa saad auto, millel LS 100% õige, mitte näiteks kuskilt Prantsusmaalt v Itaaliast toodud ja a la 250tkm tagasi keritud...eks kerivad ka osad kohalikud jõmmid. Vanakoolikas on kahtlemata PD motost(rääkimata CR motost) pommikindlam, kuid teeb veidi rohkem traktori häält...lisaks sellele on teatud jupid odavamad. Rääkides näiteks pihustitest, siis saab PD pihusteid kasutatuid suht OK hinnaga, aga näiteks isegi kogu 4 pihusti välja vahetamisel ilmselt asi veidi kallim kui uus kõrgsurvekas vanakoolikal. Lisaks on vanematel PD motodel probleem pihusti tihendite suremisega v siis nukkvõlli kulumisega(see siis kehvast v valest õlist v siis välpadest üle laskmistest). Nüüd räägime dünaamikast...PD on kindlasti parem...minul vanakoolikas 81kw ja 96kw(nüüdseks chip/remap 110kw peal) on nagu öö ja päev. Samas olen ma PD motol vahetanud turbo, mis ütles üles töölepingu ilma ette hoiatamata(firma mis parandas ja UK s üks tuntumaid, väitis et lihtsalt kulumine).
Mida uuem, seda pirtsakam, seda rohkem elektrit jne. Ah jah....ma ei tea kas uuem põlvkond sellest prii, aga algusaastate DSG kast, juhul kui valikuks, kannatab ka juhtploki vea all(paljud vast tänaseks vaheatud).
Mida uuem, seda pirtsakam, seda rohkem elektrit jne. Ah jah....ma ei tea kas uuem põlvkond sellest prii, aga algusaastate DSG kast, juhul kui valikuks, kannatab ka juhtploki vea all(paljud vast tänaseks vaheatud).
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Tahate ma räägin teile teadatuntud tõe miks autod lagunevad? Probleem on selles, et auto hinnad liiga odavad, vaadake ringi ja võrrelge 15a vanuseid autosid, nendega, mis praegu müügil on. Palju oli nende ostuhind uuena ja palju praegu. Seda vaadake üldise ostujõu ja autohinnasuhtes, mitte 1 euro vs 1 euro. See on ju teada, et auto müügiga ei teenita eriti midagi vaid pigem ikka selle hooldusega.Nüüd vaadake rekkasid, rekkad kallimad ja hooldusvälbad ka pikemad ja masinad kestavad ning vaadake noo läbisõite. Esimene õlivahetus antud masinatel on kohati isegi 150 000km pealt Kes on julge seda autoga proovima?
On ka päris uued autod suhteliselt pommikindlad, kuid nende autode hinnad ka hulga suuremad.
On ka päris uued autod suhteliselt pommikindlad, kuid nende autode hinnad ka hulga suuremad.
Viimati muutis R36, 05 Dets 2013, 23:23, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Ei saa väga nõustuda,et hinnad odavad...ok,ostukäru saad jah suht odavalt,aga korralik keskklassi pereauto maksab ikkagi päris palju ja eriti siis,kui soovid ka korraliku lisavarustust. Eks toote arendus maksab,samas ei ole need asjad ka mõistlikult kaua kestma mõeldud...ja siinkohal pole mototehnika ainuke valdkond. Kogu mäng on vãlja planeeritud pidevale tarbimisele,samas ajades mingit roheliste mulli,mis ei saa kuidagi koos eksisteerida-vähemalt mitte sellisel kujul.Usun et tänapäeva autode lûhike eluiga nullib nende taastootmise käigus kasutatavate resursside ning saastamisega igasugused euro normid. Et mul tuli siinkohal meelde veel uute diislite puhul DPF ehk tahmafilter,mis varem v hiljem lõpetab oma lepingu ja uus on juba päris kallis(selle vastu on ka muidugi rohtu hetkel,kuniks brüsseli kontori "spetsialistid" uute seadustega välja tulevad ja ÜV kõigis liiduvabariikides karmistavad). Minu vanakoolikas on Brüsseli silmis päris keskonnavaenulik(loe:kapitalismivaenulik)..elanud nii 14 aastat,vahelt on lennanud nii katalüsaator kui ka EGR, muidugi mis sest et kütet suht nuusutab ning ei kuluta palju resurssi remondi jaoks(loe:käigus hoidmiseks)...LS 400tkm.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Tagasihoidlikult võtan ka sõna. Minul on vabalt võimalus osta aastaarvult uuem auto. Kuid vaadake minu auto parki. See on teadlik valik.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Tere siis jälle.
Tore,et see teema leidis asjalikke vastuseid,siin ikka väga heade arvamuste ja kogemustega vastajad.Mina ka olen samameelt eelpool vastajaga,et kui raha mujale panna pole,siis liisige uus.
Minu pill ka jah turu mõttes juba suht vana,aga meeldib ka see vanakooli diisel ja mind ei häiri see traktori hääl.Kütusekulu on suvel maanteel ikka olematu ca 4,5l/100km.
Praeguseks olen sõitnud nüüd 1a 4 kuud ja vahetanud olen ainult eelsüüteküünlad ja aku muud pudinad olen ise juurde toppinud.
Igaljuhul suured tänud kõigile kes oma kogemusi jagasid ja äkki leiab nii mõnigi siit häid nõuandeid.
Tore,et see teema leidis asjalikke vastuseid,siin ikka väga heade arvamuste ja kogemustega vastajad.Mina ka olen samameelt eelpool vastajaga,et kui raha mujale panna pole,siis liisige uus.
Minu pill ka jah turu mõttes juba suht vana,aga meeldib ka see vanakooli diisel ja mind ei häiri see traktori hääl.Kütusekulu on suvel maanteel ikka olematu ca 4,5l/100km.
Praeguseks olen sõitnud nüüd 1a 4 kuud ja vahetanud olen ainult eelsüüteküünlad ja aku muud pudinad olen ise juurde toppinud.
Igaljuhul suured tänud kõigile kes oma kogemusi jagasid ja äkki leiab nii mõnigi siit häid nõuandeid.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Ma küsiks ka tagasihoidlikult, mida Sa selle teadliku valikuga näiteks 7 aasta pärast pihta hakkad? Või on Sul autopargis siis 10-15 aastat vanad PD masinad ja "uuemad" ei kõlba mitte kuhugi.t6nis3 kirjutas:See on teadlik valik.
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Näiteks 7a.pärast ei tea keegi,mis olukord siis on. (2020). Hoian oma vana kooli diisleid,naisele,kahele lapsele,ja garanteerin nende korras oleku minimaalse hooldus kuludega. Auto kere peab loomulikult vastu pidama aasta vl. kohta. jne jne. Tahaks ka teistel mootoritel 500.000 km täis saada. Praegu järgmine Vento (spido läks nulli) näitab 327000 km. Loll oleks,kui müün selliseid kuldaväärt mootoreid (kere on mootoriga koos,kuid see tahab putitamist).ja autot ,mille kere on tugev.(putitamine on värvi parandus).
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Naisest saaks veel aru, lubas teine ju nii heas kui halvas.............aga mille pärast sa lapsi karistad.t6nis3 kirjutas: Hoian oma vana kooli diisleid,naisele,kahele lapsele,ja garanteerin nende korras oleku............
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
(mul oli just sama mõte, aga ei viitsinud kirjutada...)jussike kirjutas:Naisest saaks veel aru, lubas teine ju nii heas kui halvas.............aga mille pärast sa lapsi karistad.t6nis3 kirjutas: Hoian oma vana kooli diisleid,naisele,kahele lapsele,ja garanteerin nende korras oleku............
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Eks ta õige on ,et kunagi peab loobuma sellest vanakooli diislist,minagi nagu eelpool kirjutasin suhtun PD ka eelarvamusega olen kuulnud igasugu juttu ,rohkem ikka neg.Tulekski, siis ära oodata COMMON RAILI odavnemine peaks olema ju töökindlam keegi pole vist veel kogenud seda ka too on töökindlam.
Kas on,siis äkki siin lugejail kogemusi nt.G4 PD -kas palju probleeme nendega?Ja kuidas Passat B6 pihustitega lood?
Kas on,siis äkki siin lugejail kogemusi nt.G4 PD -kas palju probleeme nendega?Ja kuidas Passat B6 pihustitega lood?
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Minu Golf 4 PD on läbinud 209500km ja ei ole pihusteid ega hooratast vahetanud. Mootori osas on vahetatud: jahutusvedeliku temp. andur (garantii); EGR klapp, 2xVNT klapp. Läbisõitu muidugi veel "vähe".Estland kirjutas:Minuteada pihustid ja kahemassiline hooratas on põhilised murelapsed.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Minuteada on põhilised murelapsed need inimesed ise, kes ise aktiivselt oma autodele (ka neile, mille ostmiseks ilmselgelt jõud üle ei käi) vigu külge mõtlevad.Estland kirjutas:Minuteada pihustid ja kahemassiline hooratas on põhilised murelapsed.
Ega siin miski aidsiennetus keskus pole, et kõik tulevased probleemid on teada, mis võib mingit X mootoriga Y autot tulevikus tabada.
Ostke korralik auto (see ei saa olla turu kõige odavam) ja sõitke. Kui miskit juhtub katki minema, siis remontige ära. Ja kui te kardate, et need mootorid on tõesti nii lagunevad, siis mille pärast neid kõik kohad täis on.
Pool foorumit on sama sisulisi teemasi täis, et mis siis juhtuma hakkab kui ma sellise mootoriga isendi ostan - vot mitte keegi ei tea täpselt
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
DMF on kõigi TDI motode probleem-kaasa arvatud DSG kastiga isendid. 1.9 PD teine kulukam võimalik koht on nuka ja muu sinnakuuluva kulumine(osad spetsid järeldusele jõudnud,et viga eelkõige disainis/lahenduses ning vale õli ja/või välpadest üle laskmine ainult kiirendab asja)....pihustitega ei tohiks probleeme olla,kui kasutada õiget õli,ei kalla sisse kahtlast kütet ning filter vahetatud õigeagselt. Väiksem ning vähemkulukam mure on pihusti tihendid ning tandempumba leke. Eks ole muid nipet näpet asju,aga nagu ikka,siis paljud asjad olenevad ikka hooldusest ning kuidas omanik/omanikud autoga ümber käinud st selge see,et agressiivsem sõidustiil kulutab teatud detaile rohkem. Ja selge see,et päris uute autode puhul selliseid ls nagu vanakoolikaga ilma suuremaid jamasid läbi elamata naljalt ei saavuta ja kehvapoolne hooldus annab siinkohal eriti kärmelt rahakotile tunda.
PS! Unustasin nimetada turbo,aga selle enneaegne kulumine on suures seoses hooldusega(kaasa arvatud turbot kahjustavate probleemide õigeaegne kõrvaldamine) ning omaniku enda ümberkäimises autoga
PS! Unustasin nimetada turbo,aga selle enneaegne kulumine on suures seoses hooldusega(kaasa arvatud turbot kahjustavate probleemide õigeaegne kõrvaldamine) ning omaniku enda ümberkäimises autoga
Viimati muutis copilot, 10 Dets 2013, 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Jussike, tõmba tuuri alla oma auto ostust(korralik). Ka praeguses aastaarvus on minu autod ,nupupillid,, .Ka millel vähem,millel rohkem lisasi. See-selleks. Said oma DSG-a. mööda pükse,kuid minul on vaja üleval pidada autosi,mis ei ole ESINDUSE lÄHEDAL. Seega,hoiad endal liising autot (ja loomulikult korralik),ülbad,et vanu autosi pean (karistan lapsi). Haige tarmi. N B. Jäta meelde tarmi,hooldus aasta keskmine on neljal autol ca. sama,mis sinu ühe auto hooldus. Rikas on see,kes VÄHE (auto kuludest) välja annab ja hoolitseb,ka laste hea käekäigu eest. Tundub.,et sina tarmi ostad autot (esmane,(PRIORITEET)),ON TURVAPATJADE ARV: Jutu mõte loomulikult selles,et TDi. autod kere kohapealt jäävad vanaks,kuid kordades kappab tehnilise näraklusega (tehniline kapriisus+ palju kiidetud tsingitud kere,mis ei hoia loogiliselt värvi seal,kus vanakoolikatel püsis surmani) kohe selga need PD-d. Jah,ega keegi ei tea,mis10 a. pärast nendest PD-dest. saanud on? Järelturg tõmbab PD. hinnad alla.
Viimati muutis t6nis3, 10 Dets 2013, 20:40, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Ei saanud Tõnise jutust aru kellel on turvapatjade arv esimene asi. Kuid turvapadjad on need, mis päästavad, lisaks erinevatele ennetussüsteemidele. Oleks minul ka külje pealt mõni turvapadi välja tulnud, oleks ilmselt mõni roie rohkem terveks jäänud.
Jussikese jutt on ju õige, pole mõtet osta autot, mille hooldus üle jõu käib.
Jussikese jutt on ju õige, pole mõtet osta autot, mille hooldus üle jõu käib.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Olen korduvalt küsinud, mille pagana pärast sa mind kogu aeg mingiks tarmiks sõimad.t6nis3 kirjutas:Jussike, tõmba tuuri alla oma auto ostust(korralik). Ka praeguses aastaarvus on minu autod ,nupupillid,, .Ka millel vähem,millel rohkem lisasi. See-selleks. Said oma DSG-a. mööda pükse,kuid minul on vaja üleval pidada autosi,mis ei ole ESINDUSE lÄHEDAL. Seega,hoiad endal liising autot (ja loomulikult korralik),ülbad,et vanu autosi pean (karistan lapsi). Haige tarmi. N B. Jäta meelde tarmi,hooldus aasta keskmine on neljal autol ca. sama,mis sinu ühe auto hooldus. Rikas on see,kes VÄHE (auto kuludest) välja annab ja hoolitseb,ka laste hea käekäigu eest. Tundub.,et sina tarmi ostad autot (esmane,(PRIORITEET)),ON TURVAPATJADE ARV:
Ei ülba, kuid lapsi karistad sa ikka, surudes neile peale oma tahet, äkki ei taha nad sinu nupu trakatseid silmaotsaski näha.
Omale valin autod mugavuse ja vajaduse järgi, turvapadjad on kaasaegsel autol standardis ja nende arvu eriti valida ei saa.
Pealegi on mul vaja igapäevast tööd teha, mitte iga õhta oma trakatseid putitada.
DSG läks jah lolliks, mis teha. Vahetasin ära ja elu läks edasi, aga sina hakkad varsti vasta pükse saama, kui su trakatsite mootorite ümbert keha ära pudeneb, saad heal juhul emexist kilo hinna. Mina saan aga oma masina rahulikult järgmisele sissemaksuks anda ja jätkan sealt kus pooleli jäin.
KOMMUNISM on läbi, kus autosi pärandati põlvest põlve.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Kas sulle on nüüd rahvastiku registris juba õigused antud, et tuled minu nime muutmat6nis3 kirjutas:Kasutaja jussike ongi Tarmi.
MA EI OLE TARMI, EGA TUNNE ÜHTEGI SELLENIMELIST ISIKUT.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Moded (lühend) olgugi OT.,kuid heameelega vastan,juss(kui sa ei taha TARMI olla),kogu tekst sinu vastamisest läks SINU ISIKLIKULE elule.SINU sõiduvahend? Aga kuhu teised pereliikmed jäävad oma väljasõitudega? Jürist Tallinnasse näiteks. Saadad bussiga? EI PUUTU ju ÜLDSE TEEMASSE. Teemas on TDi. kestab,kapriisem on PD. Iga auto vajab hoolodust,kuid jälgige,mis raha küsitakse mistahes mootori eest hoolduses.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
On siin maailmas väga vähe asju, mis võivad mul päeva ära skoorida aga see tsitaat siin kuulub kindlalt nende väheste hulka...t6nis3 kirjutas: juss(kui sa ei taha TARMI olla) ...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Ja veel...ma oleks siin UK s vanakoolika saanud 2-3x odavamalt kui eesti hinnad saades seejuures 2x väiksems ls masina ning sõitnud ilmselt 50/50 toiduõliga(siin poes maksab toiduõli 1/3 vähem kui diisel ise(eestis ilmselt toiduõli küttest odavamalt ei saa) st sõitnud ulme odavalt. Aga miks valisin 96kw PD...sest dünaamika on nagu öö ja päev ja kütte kulu ei ole oluliselt suurem 81kw võrreldes ja seda hoolimata teades kui palju kulukam võib PD remont olla. Natuke loeb ka sõidumugavus/dünaanika minu jaoks ja vanema põlvkonna PD on oma hoolduse ja võimalike remontide kohapealt aktsepteeritavas vahemikus. Järgmine diisel ilmselt siis kunagi 2.0 CR ja 135kw isend kui see end tõestanud....v siis 2.0TSI, sest vähemalt tehase andmete järgi kütte kulu pole diislist kaugel arvestades dünaamikat.
Rääkides ohutusest,siis minnes juba G2 pealt Bora peale,millel lisaks ABS ile ka ESP, siis samuti hoopis teine tera st näiteks lume lopp talvel tee äärtes jms puhul hoiab autot paremini teel,rääkimat muust turvavarustusest mis päris uutel masinatel standardis....näiteks ei usu,et Bora,mis omal ajal oma klassis väga häid punkte saanuna turvatestides,suudaks konkureerida tänapäeva masinatega.
Rääkides ohutusest,siis minnes juba G2 pealt Bora peale,millel lisaks ABS ile ka ESP, siis samuti hoopis teine tera st näiteks lume lopp talvel tee äärtes jms puhul hoiab autot paremini teel,rääkimat muust turvavarustusest mis päris uutel masinatel standardis....näiteks ei usu,et Bora,mis omal ajal oma klassis väga häid punkte saanuna turvatestides,suudaks konkureerida tänapäeva masinatega.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Copilot,jutt jummallast õige auto ohutus vallast,kuid kas elu jääks seisma ainult selles teadmises,,et ,,üle üle ,, aasta tagasi valmistatud auto on juba kordades ohtlikum,kui eile ostetud auto? Ärme osta täna ültse veel autot. Ootame ca.32,7 a. Vot siis tuleb TURVALINE auto turule. ------ei usu,et bora suudaks konkureerida tänapäeva masinatega,kahtled copilot? Vastan oma arvamust.. Mida rohkem elektroonikat(autojuhi eest mõeldakse,reaktsiooni pole vaja eriti kasutada),seda kiiremini tuleb tagurpidi reaktsioon liikluses. Oh,mõh,ei teagi,miks auto kraavi sõitis (oli ju küll autopiloodi peal,ise nuti telefonis,kuid sorri,kaks hukkunut).Vot. tulevik auto turvalisusest,mis mõtleb liig palju autojuhi eest.