Golf4 66kw & golf PD-dega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

vwgolf86
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
Asukoht: ELVA

Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas vwgolf86 »

Tere
Minul selline lugu ,tahaks teada siinselt rahvalt kui viletsad on ,siis ikkagi need PD-id.Minul G4 66kw.Sai soetatud,sest kartsin kalleid pihustite probleeme.
Minu auto ,siis 2001a nüüd aasta sõitnud,sain kõvasti tuttavatelt pähe,et ikka nii vana auto ostsid,selgitasin neile,et mina ei taha neid PD.
Hurjutati edasi,siis kargas hing täis ja tegin testi kui halb,siis on nii vana auto.
Läksin Tartu Aasta Auto Plussi ja lasin teha täieliku kontrolli,kõik paberid ka nüüd olemas.Tulemused olid üllatavad ,mingeid probleeme ja siis oli minu hingerahu saabunud.
Muidugi oli,siis hurjutajatel suud kinni.
Ootakski ,siis kogemusi PD autodel Golf 5,6 ja Passat B6 diislid.Tuttaval ongi plaanis Passat B6 soetada mina ei soovita talle PD,mis selle auto omanikud soovitavad või ootaks ära Common Raili.
Parimat

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pihustite probleem tuleb pigem halvast kütusest, jah vanakool ei pirtsutanud selle üle. Aga vanakoolil on EURO normid ka veidi väiksemad.
Ning nukkvõlli probleemid odavast õlist. Passat B6 on nagu passat ikka, mingi partii pihusteid läks neil nahka ja need vahetab esindus välja. Muidugi neil on ka probleeme õlipumba kuuskandi ja selle sama vastest tasakaalustusploki sees. Teatavalt toimub ketiga ülekanne tasakaalustusplokki ja sealt kuuskant võlliga edasi õlipumpa.
Mismõttes oodata ära CR? Common rail tuli aastal 2009 ehk.
Viimati muutis R36, 05 Dets 2013, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas copilot »

:lol: :thumbup: Teemaalgataja lugu ehe näide eesti mentaliteedist: ikka naabrist parem ja "ilusam olla", mis sest et enamus neid bling bling asju on kas liisinguga või järelmaksuga. Soovita oma pallidele...see raha, mis sul üle jääb liisingu jms jama kõrvalt, reisid sa oma kaaslasega korra aastas soojale maale päikese alla v teed midagi muud kasuliku st sa ei maksa õhku....nii nagu teeb mõistlik rahvas siinpool. Aga vb on sinu pallid headel kohtadel, teenides keskmisest rohkem ning raatsivad pankade orjuses olla(see selleks). Ka mina võiks osta mingi uue v peaaegu uue liisingusse....aga milles point? Tänapäeva EURO normidega on asi ikka nii viimase piirini aetud ja nn pommikindlat motot on ikka päris raske leida st mis ei oleks kütte suhtes nii pirtsakas, ei oleks tundlik õli osas ning millel ei puuduks pikem nimekiri tobedaid(kohati lausa tundub et sisse konstrueeritud) tüüpvigu...teatavasti ei pidavat CR olema sellest õlipumba võlli jamast samuti prii, mis sest et probleem peaks olema juba selge 2.0PD pealt. Samas, oleneb asi ka hooldusest ning kas sa saad auto, millel LS 100% õige, mitte näiteks kuskilt Prantsusmaalt v Itaaliast toodud ja a la 250tkm tagasi keritud...eks kerivad ka osad kohalikud jõmmid. Vanakoolikas on kahtlemata PD motost(rääkimata CR motost) pommikindlam, kuid teeb veidi rohkem traktori häält...lisaks sellele on teatud jupid odavamad. Rääkides näiteks pihustitest, siis saab PD pihusteid kasutatuid suht OK hinnaga, aga näiteks isegi kogu 4 pihusti välja vahetamisel ilmselt asi veidi kallim kui uus kõrgsurvekas vanakoolikal. Lisaks on vanematel PD motodel probleem pihusti tihendite suremisega v siis nukkvõlli kulumisega(see siis kehvast v valest õlist v siis välpadest üle laskmistest). Nüüd räägime dünaamikast...PD on kindlasti parem...minul vanakoolikas 81kw ja 96kw(nüüdseks chip/remap 110kw peal) on nagu öö ja päev. Samas olen ma PD motol vahetanud turbo, mis ütles üles töölepingu ilma ette hoiatamata(firma mis parandas ja UK s üks tuntumaid, väitis et lihtsalt kulumine).

Mida uuem, seda pirtsakam, seda rohkem elektrit jne. Ah jah....ma ei tea kas uuem põlvkond sellest prii, aga algusaastate DSG kast, juhul kui valikuks, kannatab ka juhtploki vea all(paljud vast tänaseks vaheatud).
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tahate ma räägin teile teadatuntud tõe miks autod lagunevad? Probleem on selles, et auto hinnad liiga odavad, vaadake ringi ja võrrelge 15a vanuseid autosid, nendega, mis praegu müügil on. Palju oli nende ostuhind uuena ja palju praegu. Seda vaadake üldise ostujõu ja autohinnasuhtes, mitte 1 euro vs 1 euro. See on ju teada, et auto müügiga ei teenita eriti midagi vaid pigem ikka selle hooldusega.Nüüd vaadake rekkasid, rekkad kallimad ja hooldusvälbad ka pikemad ja masinad kestavad ning vaadake noo läbisõite. Esimene õlivahetus antud masinatel on kohati isegi 150 000km pealt :shock: :shock: :shock: Kes on julge seda autoga proovima?

On ka päris uued autod suhteliselt pommikindlad, kuid nende autode hinnad ka hulga suuremad.
Viimati muutis R36, 05 Dets 2013, 23:23, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ei saa väga nõustuda,et hinnad odavad...ok,ostukäru saad jah suht odavalt,aga korralik keskklassi pereauto maksab ikkagi päris palju ja eriti siis,kui soovid ka korraliku lisavarustust. Eks toote arendus maksab,samas ei ole need asjad ka mõistlikult kaua kestma mõeldud...ja siinkohal pole mototehnika ainuke valdkond. Kogu mäng on vãlja planeeritud pidevale tarbimisele,samas ajades mingit roheliste mulli,mis ei saa kuidagi koos eksisteerida-vähemalt mitte sellisel kujul.Usun et tänapäeva autode lûhike eluiga nullib nende taastootmise käigus kasutatavate resursside ning saastamisega igasugused euro normid. Et mul tuli siinkohal meelde veel uute diislite puhul DPF ehk tahmafilter,mis varem v hiljem lõpetab oma lepingu ja uus on juba päris kallis(selle vastu on ka muidugi rohtu hetkel,kuniks brüsseli kontori "spetsialistid" uute seadustega välja tulevad ja ÜV kõigis liiduvabariikides karmistavad). Minu vanakoolikas on Brüsseli silmis päris keskonnavaenulik(loe:kapitalismivaenulik)..elanud nii 14 aastat,vahelt on lennanud nii katalüsaator kui ka EGR, muidugi mis sest et kütet suht nuusutab ning ei kuluta palju resurssi remondi jaoks(loe:käigus hoidmiseks)...LS 400tkm.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tagasihoidlikult võtan ka sõna. Minul on vabalt võimalus osta aastaarvult uuem auto. Kuid vaadake minu auto parki. See on teadlik valik.

vwgolf86
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
Asukoht: ELVA

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas vwgolf86 »

Tere siis jälle.
Tore,et see teema leidis asjalikke vastuseid,siin ikka väga heade arvamuste ja kogemustega vastajad.Mina ka olen samameelt eelpool vastajaga,et kui raha mujale panna pole,siis liisige uus.
Minu pill ka jah turu mõttes juba suht vana,aga meeldib ka see vanakooli diisel ja mind ei häiri see traktori hääl.Kütusekulu on suvel maanteel ikka olematu ca 4,5l/100km.
Praeguseks olen sõitnud nüüd 1a 4 kuud ja vahetanud olen ainult eelsüüteküünlad ja aku muud pudinad olen ise juurde toppinud.
Igaljuhul suured tänud kõigile kes oma kogemusi jagasid ja äkki leiab nii mõnigi siit häid nõuandeid.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas Garfield »

t6nis3 kirjutas:See on teadlik valik.
Ma küsiks ka tagasihoidlikult, mida Sa selle teadliku valikuga näiteks 7 aasta pärast pihta hakkad? Või on Sul autopargis siis 10-15 aastat vanad PD masinad ja "uuemad" ei kõlba mitte kuhugi. :)

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Näiteks 7a.pärast ei tea keegi,mis olukord siis on. (2020). Hoian oma vana kooli diisleid,naisele,kahele lapsele,ja garanteerin nende korras oleku minimaalse hooldus kuludega. Auto kere peab loomulikult vastu pidama aasta vl. kohta. jne jne. Tahaks ka teistel mootoritel 500.000 km täis saada. Praegu järgmine Vento (spido läks nulli) näitab 327000 km. Loll oleks,kui müün selliseid kuldaväärt mootoreid (kere on mootoriga koos,kuid see tahab putitamist).ja autot ,mille kere on tugev.(putitamine on värvi parandus).

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas jussike »

t6nis3 kirjutas: Hoian oma vana kooli diisleid,naisele,kahele lapsele,ja garanteerin nende korras oleku............
Naisest saaks veel aru, lubas teine ju nii heas kui halvas.............aga mille pärast sa lapsi karistad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas Garfield »

jussike kirjutas:
t6nis3 kirjutas: Hoian oma vana kooli diisleid,naisele,kahele lapsele,ja garanteerin nende korras oleku............
Naisest saaks veel aru, lubas teine ju nii heas kui halvas.............aga mille pärast sa lapsi karistad.
:D (mul oli just sama mõte, aga ei viitsinud kirjutada...) :thumbup:

vwgolf86
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
Asukoht: ELVA

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas vwgolf86 »

Eks ta õige on ,et kunagi peab loobuma sellest vanakooli diislist,minagi nagu eelpool kirjutasin suhtun PD ka eelarvamusega olen kuulnud igasugu juttu ,rohkem ikka neg.Tulekski, siis ära oodata COMMON RAILI odavnemine peaks olema ju töökindlam keegi pole vist veel kogenud seda ka too on töökindlam.
Kas on,siis äkki siin lugejail kogemusi nt.G4 PD -kas palju probleeme nendega?Ja kuidas Passat B6 pihustitega lood?

Estland
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Okt 2009, 09:47
Asukoht:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas Estland »

Minuteada pihustid ja kahemassiline hooratas on põhilised murelapsed.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Estland kirjutas:Minuteada pihustid ja kahemassiline hooratas on põhilised murelapsed.
Minu Golf 4 PD on läbinud 209500km ja ei ole pihusteid ega hooratast vahetanud. Mootori osas on vahetatud: jahutusvedeliku temp. andur (garantii); EGR klapp, 2xVNT klapp. Läbisõitu muidugi veel "vähe".

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas jussike »

Estland kirjutas:Minuteada pihustid ja kahemassiline hooratas on põhilised murelapsed.
Minuteada on põhilised murelapsed need inimesed ise, kes ise aktiivselt oma autodele (ka neile, mille ostmiseks ilmselgelt jõud üle ei käi) vigu külge mõtlevad.
Ega siin miski aidsiennetus keskus pole, et kõik tulevased probleemid on teada, mis võib mingit X mootoriga Y autot tulevikus tabada.
Ostke korralik auto (see ei saa olla turu kõige odavam) ja sõitke. Kui miskit juhtub katki minema, siis remontige ära. Ja kui te kardate, et need mootorid on tõesti nii lagunevad, siis mille pärast neid kõik kohad täis on.
Pool foorumit on sama sisulisi teemasi täis, et mis siis juhtuma hakkab kui ma sellise mootoriga isendi ostan - vot mitte keegi ei tea täpselt :sick:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas copilot »

DMF on kõigi TDI motode probleem-kaasa arvatud DSG kastiga isendid. 1.9 PD teine kulukam võimalik koht on nuka ja muu sinnakuuluva kulumine(osad spetsid järeldusele jõudnud,et viga eelkõige disainis/lahenduses ning vale õli ja/või välpadest üle laskmine ainult kiirendab asja)....pihustitega ei tohiks probleeme olla,kui kasutada õiget õli,ei kalla sisse kahtlast kütet ning filter vahetatud õigeagselt. Väiksem ning vähemkulukam mure on pihusti tihendid ning tandempumba leke. Eks ole muid nipet näpet asju,aga nagu ikka,siis paljud asjad olenevad ikka hooldusest ning kuidas omanik/omanikud autoga ümber käinud st selge see,et agressiivsem sõidustiil kulutab teatud detaile rohkem. Ja selge see,et päris uute autode puhul selliseid ls nagu vanakoolikaga ilma suuremaid jamasid läbi elamata naljalt ei saavuta ja kehvapoolne hooldus annab siinkohal eriti kärmelt rahakotile tunda.
PS! Unustasin nimetada turbo,aga selle enneaegne kulumine on suures seoses hooldusega(kaasa arvatud turbot kahjustavate probleemide õigeaegne kõrvaldamine) ning omaniku enda ümberkäimises autoga
Viimati muutis copilot, 10 Dets 2013, 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Jussike, tõmba tuuri alla oma auto ostust(korralik). Ka praeguses aastaarvus on minu autod ,nupupillid,, .Ka millel vähem,millel rohkem lisasi. See-selleks. Said oma DSG-a. mööda pükse,kuid minul on vaja üleval pidada autosi,mis ei ole ESINDUSE lÄHEDAL. Seega,hoiad endal liising autot (ja loomulikult korralik),ülbad,et vanu autosi pean (karistan lapsi). Haige tarmi. N B. Jäta meelde tarmi,hooldus aasta keskmine on neljal autol ca. sama,mis sinu ühe auto hooldus. Rikas on see,kes VÄHE (auto kuludest) välja annab ja hoolitseb,ka laste hea käekäigu eest. Tundub.,et sina tarmi ostad autot (esmane,(PRIORITEET)),ON TURVAPATJADE ARV: Jutu mõte loomulikult selles,et TDi. autod kere kohapealt jäävad vanaks,kuid kordades kappab tehnilise näraklusega (tehniline kapriisus+ palju kiidetud tsingitud kere,mis ei hoia loogiliselt värvi seal,kus vanakoolikatel püsis surmani) kohe selga need PD-d. Jah,ega keegi ei tea,mis10 a. pärast nendest PD-dest. saanud on? Järelturg tõmbab PD. hinnad alla.
Viimati muutis t6nis3, 10 Dets 2013, 20:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Ei saanud Tõnise jutust aru kellel on turvapatjade arv esimene asi. Kuid turvapadjad on need, mis päästavad, lisaks erinevatele ennetussüsteemidele. Oleks minul ka külje pealt mõni turvapadi välja tulnud, oleks ilmselt mõni roie rohkem terveks jäänud.

Jussikese jutt on ju õige, pole mõtet osta autot, mille hooldus üle jõu käib.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kasutaja jussike ongi Tarmi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas jussike »

t6nis3 kirjutas:Jussike, tõmba tuuri alla oma auto ostust(korralik). Ka praeguses aastaarvus on minu autod ,nupupillid,, .Ka millel vähem,millel rohkem lisasi. See-selleks. Said oma DSG-a. mööda pükse,kuid minul on vaja üleval pidada autosi,mis ei ole ESINDUSE lÄHEDAL. Seega,hoiad endal liising autot (ja loomulikult korralik),ülbad,et vanu autosi pean (karistan lapsi). Haige tarmi. N B. Jäta meelde tarmi,hooldus aasta keskmine on neljal autol ca. sama,mis sinu ühe auto hooldus. Rikas on see,kes VÄHE (auto kuludest) välja annab ja hoolitseb,ka laste hea käekäigu eest. Tundub.,et sina tarmi ostad autot (esmane,(PRIORITEET)),ON TURVAPATJADE ARV:
Olen korduvalt küsinud, mille pagana pärast sa mind kogu aeg mingiks tarmiks sõimad.
Ei ülba, kuid lapsi karistad sa ikka, surudes neile peale oma tahet, äkki ei taha nad sinu nupu trakatseid silmaotsaski näha.
Omale valin autod mugavuse ja vajaduse järgi, turvapadjad on kaasaegsel autol standardis ja nende arvu eriti valida ei saa.
Pealegi on mul vaja igapäevast tööd teha, mitte iga õhta oma trakatseid putitada.
DSG läks jah lolliks, mis teha. Vahetasin ära ja elu läks edasi, aga sina hakkad varsti vasta pükse saama, kui su trakatsite mootorite ümbert keha ära pudeneb, saad heal juhul emexist kilo hinna. Mina saan aga oma masina rahulikult järgmisele sissemaksuks anda ja jätkan sealt kus pooleli jäin.
KOMMUNISM on läbi, kus autosi pärandati põlvest põlve.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas jussike »

t6nis3 kirjutas:Kasutaja jussike ongi Tarmi.
Kas sulle on nüüd rahvastiku registris juba õigused antud, et tuled minu nime muutma :?:


MA EI OLE TARMI, EGA TUNNE ÜHTEGI SELLENIMELIST ISIKUT.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Moded (lühend) olgugi OT.,kuid heameelega vastan,juss(kui sa ei taha TARMI olla),kogu tekst sinu vastamisest läks SINU ISIKLIKULE elule.SINU sõiduvahend? Aga kuhu teised pereliikmed jäävad oma väljasõitudega? Jürist Tallinnasse näiteks. Saadad bussiga? EI PUUTU ju ÜLDSE TEEMASSE. Teemas on TDi. kestab,kapriisem on PD. Iga auto vajab hoolodust,kuid jälgige,mis raha küsitakse mistahes mootori eest hoolduses.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas: juss(kui sa ei taha TARMI olla) ...
:mrgreen: On siin maailmas väga vähe asju, mis võivad mul päeva ära skoorida aga see tsitaat siin kuulub kindlalt nende väheste hulka... :mrgreen: :clap: :clap:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ja veel...ma oleks siin UK s vanakoolika saanud 2-3x odavamalt kui eesti hinnad saades seejuures 2x väiksems ls masina ning sõitnud ilmselt 50/50 toiduõliga(siin poes maksab toiduõli 1/3 vähem kui diisel ise(eestis ilmselt toiduõli küttest odavamalt ei saa) st sõitnud ulme odavalt. Aga miks valisin 96kw PD...sest dünaamika on nagu öö ja päev ja kütte kulu ei ole oluliselt suurem 81kw võrreldes ja seda hoolimata teades kui palju kulukam võib PD remont olla. Natuke loeb ka sõidumugavus/dünaanika minu jaoks ja vanema põlvkonna PD on oma hoolduse ja võimalike remontide kohapealt aktsepteeritavas vahemikus. Järgmine diisel ilmselt siis kunagi 2.0 CR ja 135kw isend kui see end tõestanud....v siis 2.0TSI, sest vähemalt tehase andmete järgi kütte kulu pole diislist kaugel arvestades dünaamikat.
Rääkides ohutusest,siis minnes juba G2 pealt Bora peale,millel lisaks ABS ile ka ESP, siis samuti hoopis teine tera st näiteks lume lopp talvel tee äärtes jms puhul hoiab autot paremini teel,rääkimat muust turvavarustusest mis päris uutel masinatel standardis....näiteks ei usu,et Bora,mis omal ajal oma klassis väga häid punkte saanuna turvatestides,suudaks konkureerida tänapäeva masinatega.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf4 66kw & golf PD-dega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Copilot,jutt jummallast õige auto ohutus vallast,kuid kas elu jääks seisma ainult selles teadmises,,et ,,üle üle ,, aasta tagasi valmistatud auto on juba kordades ohtlikum,kui eile ostetud auto? Ärme osta täna ültse veel autot. Ootame ca.32,7 a. Vot siis tuleb TURVALINE auto turule. ------ei usu,et bora suudaks konkureerida tänapäeva masinatega,kahtled copilot? Vastan oma arvamust.. Mida rohkem elektroonikat(autojuhi eest mõeldakse,reaktsiooni pole vaja eriti kasutada),seda kiiremini tuleb tagurpidi reaktsioon liikluses. Oh,mõh,ei teagi,miks auto kraavi sõitis (oli ju küll autopiloodi peal,ise nuti telefonis,kuid sorri,kaks hukkunut).Vot. tulevik auto turvalisusest,mis mõtleb liig palju autojuhi eest.

Vasta

Mine “Diislid”