Mure selline et mul on Golf MKIII GTI 2.0 mootoriga isend, ja küsimus selline et kas on äkki mingi tüüp viga sellel autol et sõites poob nii kinni et jube, ja siis pagust lööb auto korralikult käima. Jõud kaob täiesti ära selline tunne et mootor ei saaks kas piisvalt kütet või õhku peale. Kas oleks mõtet alustada kohe bensiini pumbaga? Sest vaevalt et pihusteid vahetama peaks hakkama, bensiini filter ikkagi vahel. See on juba pikemat aega. Just eile vahetasin ära ka süütepooli,juhtmed ja rootori, oli eelnevalt probleem selles et ei andnud korralikult säde arvasin et see viga, aga ei. Paagis äkki mingit jama täis ja pump umbes? Aidake
Karteri tuulutussüsteem umbes? Ma küll pead ei anna, kuid tasuks kontrollida. Vähetõenäoline, et ta õhku peale ei saa. Pigem on probleem tavaliselt just lisaõhus. Kütusefiltrit võid ka kontrollida.
Viimati muutis golfrace, 18 Dets 2013, 16:23, muudetud 1 kord kokku.
Vigane lambda võib sellist asja ka teha, proovi veakoodid ära lugeda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Põhimõtteliselt poob kinni nii kiirendamisel kui normaalsel sõitmisel. Iseenesest proovisin õhulugeja pistilku lahtiühendamist siis oli auto natukese aja pärast vait suri välja. Mul kunagi on lambda tuksis olnud siis võttis lihtsalt palju kütust nüüd nagu ei teagi mingi aeg tagasi vaatasin lambda ka diagnostist siis erilist midagi ei leidnud, kuidas seda lambdad veel kontrollida. Kus see karteri tuulutus täpsemalt asub?
Põhimõtteliselt bensiini pumba kallale veel pole mõtet minna? Olen kuulnud veel et kat. põlenud siis ka? aga kunagi sõela otsa vaatasin oli päris korralik see asi seal all. Mis oleks kõige tõenäolisem millest alustada, kütusefiltri vahetan kohe ära, peale seda?
Viimati muutis TFY, 19 Dets 2013, 09:11, muudetud 1 kord kokku.
Ei katti ma ei usu.
Küll aga võta lambdal pistik küljest ära ja sõida siis vaata kas hakkab poome.
Kas poob samuti nii külma kui ka sooja mootori puhul ? Et vahet pole ?
Kütusefiltri vahetus on lapemäng ning odav kah. Et seda võib nii või naa teha. Ei kaota sellega midagi.
Jah vahet ei ole, nüüd lisandus pöörete kõikumine kui kohapeal siis hüppavad pöörded ning sõites tahab välja surra, on selline asi ka lambdast võimalik, pean minema diangosti aga noh ehk kellegil on olnud sellist viga, enamus ajast ei näita see diagnostika ka nii vana autol midagi.
1) Võta temperatuuriandurilt juhe tagant ja jälgi mida pöörded teevad
2) Pane käsi õhuvõtu ette - kui sureb välja, siis lisaõhku ta ei hinga. Kui ei sure ja kuuled vilinat on probleem lisaõhus.
Lambdat isiklikult ei usu, samas võid lahti võtta lambda ja mootori tööd seejärel jälgida.
TFY kirjutas:Panin hetkel tähele ka seda et kuiva ilmaga pole pm mingit probleemi!
Vaata veelkord lambda pistik ja selle ühendused üle, see on väga lolli koha peal ja niiskusealdis. Lisaks ka veakoodid võimalusel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ma panustaks ka lambdale. Minu 1,6 55kw omal sai pistik vett siis ka võttis turtsuma ja pöörded kõikuma ning ühtlase gaasiga sõites tõmbas jõu tagant ära ja kui varbaga gaasipedaali puutusin siis tuli tugeva jõnksuga elu sisse tagasi. Sõitis taas sadakond meetrit ja siis sama tsükkel otsast peale.
EliteSoldier kirjutas:Ma panustaks ka lambdale. Minu 1,6 55kw omal sai pistik vett siis ka võttis turtsuma ja pöörded kõikuma ning ühtlase gaasiga sõites tõmbas jõu tagant ära ja kui varbaga gaasipedaali puutusin siis tuli tugeva jõnksuga elu sisse tagasi. Sõitis taas sadakond meetrit ja siis sama tsükkel otsast peale.
Ilmselt viitad veakoodidele, mida tõepoolest iga juhtumi kohta ei ole olemas aga diagnostika näitab siiski alati. Kasvõi alustades mõõteplokkide näitudest ja sõltuvalt nendest arvandmetest siis ka oskuslike järelduste tegemine.
TFY kirjutas:/.../ enamus ajast ei näita see diagnostika ka nii vana autol midagi.
TFY kirjutas:Panin hetkel tähele ka seda et kuiva ilmaga pole pm mingit probleemi!
Tere!
Minul oli kunagi sama jama. Kuiva ilmaga ok ag märja ilmaga sama moodi nöökis. Sai autot iga kandi pealt kontrollida lasta ja selle käigus muu seas ka lambda andur vahetatud. Mõneks ajaks probleem lahenes ja mingi aja möödudes hakkas jälle jebima. Ja taas, siis kui teed olid märjad. Siis läksin lambda anduri pistiku kallale ja tegin ta käepäraste vahenditega veekindlaks ja saigi probleem lahendatud sellega.
Golfil on see pistik nii ajulageda koha peale pandud ka. Ma üldiselt väldin lompidesse sõitmist, vähemalt sellise kiirusega, mis pistiku märjaks teeks.
Avastasin mingi sellise jama ka et õli vardal oli peal valge plöga, see siis mingist tosooli teemast või millest see tuleb, tean et mingeid voolikuid puhastasin siis seal oli ka mingi möga, millest see võib tuleneda?