Küsimus akutulekohta

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

pafkan
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
Telefon: 53895397
Auto: vw passat
Asukoht: tartu

Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas pafkan »

Masinaks on 98a 1.9 tdi 81 kw

Sellinejama, et kui auto paned käima siis jääb akutuli põlema !
Peab korraks pöörded 2000 peale ja siis kustub ära ?

Milles võib viga olla ?

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Harjad kulunud tõenäoliselt. Vähemtõenäoliselt kontaktrõngad.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Ergutusahel genekale puudu/katki/ei anna ühendust.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

pafkan
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
Telefon: 53895397
Auto: vw passat
Asukoht: tartu

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas pafkan »

Harjad uued sees!
Juhe toimib!
peale harjade vahetust vist hakkaski see jama !

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Mis juhe see toimib? Mõõda ergutusele antav pinge.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas R36 »

tlauri kirjutas:Ergutusahel genekale puudu/katki/ei anna ühendust.
Kui see katki oleks, siis ei põleks tuli üldse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

See tuluke näitab väljundpinget ja ei oma otsest seost ergutusahelaga. Ergutusele minev juhe võib lihtsalt katki olla või ei anna näiteks geneka peal ühendust. Vanad genekad veel välise ergutusega.
golfi_vend kirjutas:
tlauri kirjutas:Ergutusahel genekale puudu/katki/ei anna ühendust.
Kui see katki oleks, siis ei põleks tuli üldse.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas R36 »

Omab ikka küll. Süüte sissekeeramisel tuleb + ühele klemmile pirnil, - ots on ühenduses generaatori D+ klemmi peal.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Genekas on antud juhul tarbija. Mõtle uuesti.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas R36 »

tlauri kirjutas:Genekas on antud juhul tarbija. Mõtle uuesti.
Pilt

Nüüd kui generaator juba voolu toodab tõuseb pinge samale tasemele kui pirni teisel otsal ja tuli kustub, sest potentsiaalid on võrdsed.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Nii ongi. Sellepärast ergutuse katkestus generaatorile ei sega selle pirni funktsionaalset tööd.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas R36 »

tlauri kirjutas:Nii ongi. Sellepärast ergutuse katkestus generaatorile ei sega selle pirni funktsionaalset tööd.
Mine tõmba genekalt D+ juhe tagant ja vaata, kas see süttib süüte keeramisel. Sada korda läbiproovitud, SEGAB KÜLL!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Sellest järeldan ainult seda, et oled sada korda geneka "L" lahti tõmmanud ja arvanud, et see on ergutus.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas R36 »

Ja mida mõtled sina siis ergutuse all? Generaatoril 2 juhet ainult ongi, B+ ja D+.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Üks räägib D+ juhtmest ,teine L juhtmest. Mis on L juhe?. Ergutusele minev juhe on otseses seoses armatuuris oleva pirnikesega. Läbi pirni viiaksegi generaatori ergutusahelasse + MIS TEKITAB magnetvälja ja generaator hakkab voolu tootma. ,,Mökutamine,, (laadima hakkamine),peale käivitamist on ka sellest,kui harjade tööpind pole sisse töötanud kulunud kontakt rõngastega.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Kõik õige. Jutt on sellest, et katkestus saab olla generaatori sees ergutusahela selles osas, mis puudutab dioodploki väljundit (lisatud lingil joonisel plokk DD3). Muidugi harjade sissesõitmata pinnad samuti võimalik põhjus aga see läheb ikka suht-koht kiiresti töökorda. Harjade vahetusega võis midagi ebatäpselt jääda või katki minna (?)
http://lapayev.com/articles/fascination_of_four_wheels/
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas GTI »

Teemaalgatajal on ikkagi mingi probleem ergutusahelaga. See et pöördeid andes hakkab laadima ja tuli ära kustub, toimub rootoris oleva jääkmagnetismi arvelt. Kui probleem hakkas peale harjade vahetust siis otsi viga nendest toimingutest mis tehti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tito »

GTI kirjutas:Teemaalgatajal on ikkagi mingi probleem ergutusahelaga. See et pöördeid andes hakkab laadima ja tuli ära kustub, toimub rootoris oleva jääkmagnetismi arvelt. Kui probleem hakkas peale harjade vahetust siis otsi viga nendest toimingutest mis tehti.
Mul sama jama, peale remonti hakkas pihta. Algul arvasin ,et juu pole harja kontakt piisavalt "kulunud" oma "õigele" kohale, kuid aastaid hiljem on seis sama :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

pafkan
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
Telefon: 53895397
Auto: vw passat
Asukoht: tartu

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas pafkan »

sai soetatud teine kasutatud genekas ja ikka põleb tuli.
D+ sai mahavõetud siis ei põle tuli süüte sissekeeramisel
D+ile jookseb 2korda väiksem vool peale kui bendsukal .
Viimati muutis pafkan, 16 Veebr 2014, 16:19, muudetud 2 korda kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Võib kõlada veidralt aga, kas mootoril on massiühendus ikka ok?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

pafkan
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
Telefon: 53895397
Auto: vw passat
Asukoht: tartu

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas pafkan »

tlauri kirjutas:Võib kõlada veidralt aga, kas mootoril on massiühendus ikka ok?
ja ikka on

pafkan
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
Telefon: 53895397
Auto: vw passat
Asukoht: tartu

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas pafkan »

B+ on sama vool mis akulgi.
Ja D+ on 0,2V ja kui käima paned on ikka 0,2V ja tuli põleb, kui pöörded korraks 2000 ja siis tuli kustub ja D+ juhtmele tuleb 13V peale.
DF seal koguaeg 12V peal mis too on ?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Seega on sul 2 hädist generaatorit, millel A: mähised ära läinud (eelkõige staator(id) ; B: generaatori sees ergutusahelas katkestus; C: midagi on harjadega valesti - näiteks valesti asendatud/paigaldatud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vamps62
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2014, 20:54
Telefon: 53709994
Skype: neitsi62
Auto: Passat 2003 1,9 96kw v
Asukoht: Lõuna-Eestis

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas Vamps62 »

tlauri kirjutas:Seega on sul 2 hädist generaatorit, millel A: mähised ära läinud (eelkõige staator(id) ; B: generaatori sees ergutusahelas katkestus; C: midagi on harjadega valesti - näiteks valesti asendatud/paigaldatud.
Tere!
Jätke need genekad rahule kontrolli kas armatuurir pole külma joodet mis paneb näkku vanal vanksil B4 oli sama jama kellade taga piisas pistiku liigutamisest kui hakkas ilma pöördeid andmata laadima.Armatuuris ei läind ka vahel aku tuli põlema ja laadima ei hakkand.See on minu arvamus mis ei tarvitse õige olla.
Mälu hää aga ääretult lühkene.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Küsimus akutulekohta

Lugemata postitus Postitas copilot »

Vamps62 kirjutas:
tlauri kirjutas:Seega on sul 2 hädist generaatorit, millel A: mähised ära läinud (eelkõige staator(id) ; B: generaatori sees ergutusahelas katkestus; C: midagi on harjadega valesti - näiteks valesti asendatud/paigaldatud.
Tere!
Jätke need genekad rahule kontrolli kas armatuurir pole külma joodet mis paneb näkku vanal vanksil B4 oli sama jama kellade taga piisas pistiku liigutamisest kui hakkas ilma pöördeid andmata laadima.Armatuuris ei läind ka vahel aku tuli põlema ja laadima ei hakkand.See on minu arvamus mis ei tarvitse õige olla.
Aga milleks jebida kuskilt juhtme otsast, mis juba armatuuri juures ja tuumafüüsikat välja mõelda? Mõõtke oma geneka laadimine ära ajal, mil tuli armatuuris põleb....siis peaks kõik selge olema st kas genekas v signaali viga. :crazy: See siis minu loogika. Ja kas ma saan õigesti aru, kuigi minu loogika vastaselt, et kui armatuuri laadimise signaali ei tule, siis genekas ei lae(kuigi genekas 101% korras)....see siis väike mõttekäik Vamps62 jutust....ei taha nagu uskuda mitte :wtf:
Viimati muutis copilot, 01 Mär 2014, 01:02, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”