


Sain enamused juhtmeid ja voolikuid külge, kuid kaks küsimust jäi.
1) üle on 6mm riidest kattega voolik, mis suubub sisselaske kolle alla mingi klapi külge, millele ma ei suutnud tähendust anda. Mis see võiks olla?
2) 4 klemmiga pistik, mis on samas kandis, kus on aju ja kommutaatori pistik.

Skeemi järgi peaks minema J167 Digijet relay and idle speed stabilisation unit. Seega oleks tarvis pistikule seletusi, et mootor tööle panna:
- kollane läheb lambdasse ja sinna peaks läbi 10A kaitsme andma +12 volti peale
- must-kollane läbi kütusepumba relee peaks andma +12 volti peale (ajule toide?)
- punane-kollane peaks minema süütepooli terminali 1?
- punane-valge - "idle speed stabilisation unit"-st läheb signaal kütuselatti- kas sellele võiks lihtsalt plussi peale lasta?

Küsimus on, et milline see idle speed stabilisation unit välja näeb kaitsmeplokis? Sooviks selle sealt välja ratsida ja juhtmestikuga ära ühendada, et mootor tööle hakkaks.