Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Teen lõpuks siis teema ära ka oma murest, sest ei oska lihtsalt enam midagi peale hakata.
Auto VW Passat 2.0tdi 103kw BKP 4motion manuaal kastiga.

Sümptomid külmalt käivitades (üle öö seisnud)
Mootor ketrab 1-2 sekundit enne käivitust ning viskab korraliku pahvaka suitsu välja. Käima minnes töötab kõik korralikult. Mida madalam on temperatuur, seda pikemalt peab ketrama. Praeguste soojadega ei ole eriti ketramist märgata.

Sümptomid pool soojalt (4-5h seisnud)
Läheb paugust käima, viskab samuti suitsu välja ning 4-5 sekundit kõigutab pöördeid. Umbes selline tunne, nagu ei saa kütust kätte ning tahaks välja surra, kuid siis kiiresti normaliseerub.

Sümptomid peale lühikest seismist (1-2h)
Käivitub täiesti normaalselt ja poolest paugust.


Tehtud tööd:
  • Uus starter
  • Uus aku
  • Uued eelsüüteküünlad
  • Pihustite tihendid vahetatud, uued originaalid
  • Filtrid vahetatud
  • Uus tandem JA paagisisene pump

Muud tähelepanekud
Ükski eelnimetatud töödest ei teinud probleemi paremaks ega ka halvemaks. Kõik jäi samaks.
Kütusekulu normis, kiirendades ei jõnksuta, kõik muu toimib suurepäraselt.
Külma mootoriga sõitma hakates tekivad mingil hetkel esimese, teise ja kolmanda silindri pihusti vead sisse (upper limit reached). Sooja mootoriga sõites vigasi sisse ei loe. Juhiks tähelepanu sellele, et ALATI ainult 1-3 silinder. Neljandat pole kunagi.
Pihustid on kõik garantii korras uuema partii vastu välja vahetatud.

Nuka asend soojalt
► Näita Spoilerit
Pihusti näidud
► Näita Spoilerit
Arvestades oma kogemust 1.9tdi 85kw, kus tihendite pärast kütus tagasivoolas ja suhteliselt sarnaseid sümptomeid põhjustas, siis pakuksin, et kütus voolab tagasi. Kuid kust kohast siis õhk vahele saab!?

Kõik pakkumised on oodatud. Kui tuleb veel midagi meelde, siis lisan.
Viimati muutis Mindfreak, 18 Mai 2014, 21:46, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kui pihutid on vahetatud eeldaks, et kaablipuu on vahetatud. Kas on?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Selle unustasin mainida. Kaablipuu ei ole vahetatud (tõmmati arvatavasti eelmisele omanikule kott pähe).

Kas kaablipuu annaks tõesti selliseid sümptomeid?
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

JAH, ma sulle juba maailmtules auto teemas ütlesin, et kui pole vahetatud, siis annab vabalt niiviisi tunda, pealegi, kaablipuu kah suht tuntud PD nn poolenisti tüüpviga. V sa ei lugenud mis sai sinna kunagi kirjutatud...mingi viimane paar kuud tagasi max ehk?
Viimati muutis copilot, 18 Mai 2014, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja maailmtules all mõtlen siis worldonfire. :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Või sa oled ühinenud mõne siinse klanniga, kelle arvates minu ja golfi venna soovitused on puhas BS v kuidas see oligi: "välismaistest foorumitest, sh google abi kasutades, loetut ei tasu võtta kui püha koraani" ehk siis kokkuvõttes meie soovitused nn double BS :D


Teemast kah: Nüüd, kordan end uuesti, miks jamab külmast....vihjeks soojuspaisumine ja kaablipuu ning pihusti ühenduse muutumine sellega. Lisaks, nagu sa mainisid, et pihustid vahetatud st no kui suur on tõenäosus et 3 tutikat pihustit esindusest hakkavad andma korraga pmt kohe peale vahetust sellist viga? Rääkimata sümptomitest.
Viimati muutis copilot, 18 Mai 2014, 22:20, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

copilot kirjutas:Või sa oled ühinenud mõne siinse klanniga, kelle arvates minu ja golfi venna soovitused on puhas BS v kuidas see oligi: "välismaistest foorumitest, sh google abi kasutades, loetut ei tasu võtta kui püha koraani" ehk siis kokkuvõttes meie soovitused nn double BS :D


Teemast kah: Nüüd, kordan end uuesti, miks jamab külmast....vihjeks soojuspaisumine ja kaablipuu ning pihusti ühenduse muutumine sellega. Lisaks, nagu sa mainisid, et pihustid vahetatud st no kui suur on tõenäosus et 3 tutikat pihustit esindusest hakkavad andma korraga pmt kohe peale vahetust sellist viga? Rääkimata sümptomitest.

Ära võta isiklikult aga pigem teen korraliku eeltöö kui hakkan jälle lampi pappi pritsima (piisavalt juba soovitusi erinevatelt inimestelt kuulanud). Tegin eraldi teema ära, sest äkki keegi samasuguse murega tegelenud ja oskab midagi uut pakkuda.
Veel on pakutud mulle vigast pihustid ja palju muid erinevaid ulme asju.

Kaablipuu viga on arvesse võetud ning esimesel võimalus vahetan ära.

Teemaväliselt:
Vanal passatil tekkis tiptronicuga probleeme ja pöördusin samuti foorumisse abiks. golfi_vend pakkus päris kindlalt sisendvõlli andurit näitude järgi, mis teeninduses SAMADE näitude järgi koheselt välistati. Probleem oli hoopis hüdroplokis. Ei sea sellega absoluutselt golfi venna teadmisi kahtluse alla, vaid lihtsalt tõin näite, kus pole mõtet tõtata kohe vahetama.
Niiet pigem kuulan rohkem arvamusi kui tõttan kohe vahetama.
Viimati muutis Mindfreak, 18 Mai 2014, 22:32, muudetud 2 korda kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ei võta absoluutselt isiklikult, lisaks,ei arvagi, et kõigest kõike teaks.

Lihtsalt, esiteks, kuna annab pihustitele selliseid näite ning veakoode, siis muud peale kaablipuu tõesti ei ole seal võimalust. Uued pihustid, 40tkm sõitnud, sellist viga ei põhjusta, selleks pead neist mingi korraliku s***a kütet läbi laskma, mida isegi uus filter ära ei filtreeri. Nukad peaks eelduse kohaselt korras olema. Selleks, et kaablipuud välistada, annab viga andva pihusti ümber visata mitte andvaga: kui viga liigub(seal kus ennam viga, enam viga pole ja vastupidi), siis tõenäoliselt pihusti, kui aga viga ei liigu siis kaablipuu v nende vahelise ühenduse kala(ma ei tea kui kergelt on võimalik kahjustada pihusti enda klemme v pistikut). Kui aga siis hakkab pihustite ümber viskamisel andma viga neile kõigile v siis tingituna kaablipuu eemaldamisest kõigilt pihustitelt osadel viga kaob, siis ei saa olla kahtlustki et viga kaablipuu ja pihustite vahelises ühenduses ehk siis vigane pihusti välistatud. Kui sa neid neid pihusteid ise ümber ei viska st laseksid teha, pluss uued pihustite poldid jne, siis ilmselt tuleks kohe uus kaabel ning KORRALIK paigaldus ilmselt odavam ja vähem ajakulukam.


EDIT! Seniks, kuniks pihustid annavad nende alt säärast veakoodi, teades et kaablipuud pole vahetatud mis omakorda suht PD tüüpviga, ei oskagi rohkem midagi muud hetkel välja mõelda. Sinu sümptomid ning maailmtules masina jamad on ka erinevad, lisaks puuduvad tal igasugused veakoodid, siis ei ole sulle ka mõtet teisi asju proovida.

Veel parem, kui sa paneksid siia ikka täpse veakoodi koos täpse veakoodi kirjeldusega, nii nagu diagnostika seade selle annab.
Viimati muutis copilot, 18 Mai 2014, 22:43, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1294
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Kuna endal sama probleem, siis panen märgi maha, et hea jälgida oleks :)

Enda masinal peaks muidu uus pihustipuu olema. Vähemalt viimati esinduses diagnostis käies vastati nii. Seal öeldi ka, et tandem ja paagipump peaksid nagu korras olema. Starteri tööd olen loginud, saab üsna ruttu pöörded üles. Mingi näide:
► Näita Spoilerit
Oma logi pöördeid otsides leidsin teema algataja lõigu logist:
► Näita Spoilerit
Seda vaadates, siis starter nagu ei saaks pöördeid üles, kuigi on vahetatud?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas R36 »

03G 971 033 M - Pihusti kaablipuu 16V mootoritele 114,17
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Homme hommikul proovin meelde jätta ja kaabli taha panna. Siis postitan täpsed veakoodid.

copilot, sinu pakutud jutt tundub täiesti loogiline ja vägagi tõenäoline olevat. Lihtsalt endale isiklikult tundub 5-6h seisnud mootoriga täpselt nagu kütus oleks tagasi vajunud ja kuniks pole jõudnud kütet ette lükata, kõigutab mootor pöördeid ja tahaks nagu välja surra. See selleks. Eks panen vaimu ikka valmis ja lasen kaablipuu ära vahetada.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ah jah, hetkel panid sa pihustite näidud soojalt, mis asi ei jama. Samas kaasfoorumlase teemas vist olid sul ka seal külmkäivituse näidud, mis olid ikka päris "out of limit". Jah, räägitakse, et tuleks neid vaadata töösoojalt, kuid isiklikult usun, et pool tõde v omad järldused saab teha ka külmalt. Minu 1.9PD näitab külmalt sisuliselt selliseid näite nagu sinul soojalt, ja ma usun et nendel pihustitel on ikka mitu korda rohem LS kui sinu sisuliselt uutel(hetkel kelladel 273tkm ning LS on õige kerimata).
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kütuse tagasivoolamise välistamiseks tuleks ilmselt kapoti alla tandemi ja filtri vahele paigaldada läbipaistvad voolikud. Samas mis sul olla saab kui kogu see krempel on sul juba sisuliselt välja vahetatud alates paagi pumbast kuni pihustiteni ja nende tihendid pealekauba.

Räägi, kas jamab ka praegu st suvel?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

copilot kirjutas:Kütuse tagasivoolamise välistamiseks tuleks ilmselt kapoti alla tandemi ja filtri vahele paigaldada läbipaistvad voolikud. Samas mis sul olla saab kui kogu see krempel on sul juba sisuliselt välja vahetatud alates paagi pumbast kuni pihustiteni ja nende tihendid pealekauba.

Räägi, kas jamab ka praegu st suvel?
Külm käivitusega põhimõtteliselt probleemi ei ole, kui ainult suitsupahvakas välja arvata, mille alati välja viskab. Kui tempid olid 5 ja alla selle kanti, siis oli ikka päris jube. 4-5 sekundit oli päris kindel ketramine, siis hakkas nö. "käima väristama". -15 ei hakka üldse rääkima.

Kogu see krempel saigi vahetatud, sest kindlalt pakuti mõnda neist osadest (mitte siin foorumis).
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mindfreak kirjutas:
copilot kirjutas:Kütuse tagasivoolamise välistamiseks tuleks ilmselt kapoti alla tandemi ja filtri vahele paigaldada läbipaistvad voolikud. Samas mis sul olla saab kui kogu see krempel on sul juba sisuliselt välja vahetatud alates paagi pumbast kuni pihustiteni ja nende tihendid pealekauba.

Räägi, kas jamab ka praegu st suvel?
Külm käivitusega põhimõtteliselt probleemi ei ole, kui ainult suitsupahvakas välja arvata, mille alati välja viskab. Kui tempid olid 5 ja alla selle kanti, siis oli ikka päris jube. 4-5 sekundit oli päris kindel ketramine, siis hakkas nö. "käima väristama". -15 ei hakka üldse rääkima.

Kogu see krempel saigi vahetatud, sest kindlalt pakuti mõnda neist osadest (mitte siin foorumis).

Ja las ma arvan: pihustite reguleerimise viga on kogu see aeg andnud :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

copilot kirjutas:
Mindfreak kirjutas:
copilot kirjutas:Kütuse tagasivoolamise välistamiseks tuleks ilmselt kapoti alla tandemi ja filtri vahele paigaldada läbipaistvad voolikud. Samas mis sul olla saab kui kogu see krempel on sul juba sisuliselt välja vahetatud alates paagi pumbast kuni pihustiteni ja nende tihendid pealekauba.

Räägi, kas jamab ka praegu st suvel?
Külm käivitusega põhimõtteliselt probleemi ei ole, kui ainult suitsupahvakas välja arvata, mille alati välja viskab. Kui tempid olid 5 ja alla selle kanti, siis oli ikka päris jube. 4-5 sekundit oli päris kindel ketramine, siis hakkas nö. "käima väristama". -15 ei hakka üldse rääkima.

Kogu see krempel saigi vahetatud, sest kindlalt pakuti mõnda neist osadest (mitte siin foorumis).

Ja las ma arvan: pihustite reguleerimise viga on kogu see aeg andnud :D
Täpselt ;)

Kuigi ma mäletan, et suuremate külmade ajal oli ka vist neljanda silindri oma ka sees. Aga seda vist ainult 1 korra.
Viimati muutis Mindfreak, 18 Mai 2014, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mindfreak kirjutas:Täpselt ;)

Kuigi ma mäletan, et suuremate külmade ajal oli ka vist neljanda silindri oma ka sees. Aga seda vist ainult 1 korra.

Ma muidugi ei tea, kus kohas sul need tööd tehtud, veel enam soovitatud, kuid kas ei oles pidanud kohe alguses hakkama mõtlema seoses pihustite veakoodidega. Seda enam et kasvõi kaablipuu vahetus ise maksab vähem kui uus tandem ja odavam ka vist kui uus etteande pump ja juhul kui kaablipuu midagi ei muudaks oleks hakanud vb mõtlema näiteks mingi muu kala peale seoses juhtestikuga mis tuleb kaablipuust kuni ajuni? Kui vahetati näiteks pihusti tihendid(mis ei ole kah väga kallis töö vist) siis sel ajal oleks saanud juba pmt pihustid ringi visata nii, et veakoodi mitte andev pihusti oleks läinud kuskile, kus kogu aeg viga olnud ja vastupidi(või ilmselt läkski mõni sellega vahetusse, mis veakoodi ei anna?). Muidugi, eks tagant järgi tarkus ole täppisteadus, v kuidas seda ütlus nüüd oligi.

Ootaks siiski veakoodi/koode kah huvi pärast.

EDIT! Lisaks, väike uitmõte, siin seal on läbi käinud ka vist nende kaablipuu klemmide puhastamine v pingutamine vms, et 1.9PD puhul pidavat aitama veidikene teinekord, kuigi kokkuvõttes olevat ikka vaja uut kaablipuud. Et kas see ei aitaks ajutiselt äkki mõnda ühendust parandada ja vastavalt siis selle pihusti viga kaotada? :problem:
Viimati muutis copilot, 19 Mai 2014, 00:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Tihendid sai vahetatud tuttava juures, kellel pikk samasuguste autode remontimise kogemus.

Ise olin ninapidi vahetusel juures ning minumeelest läksid need tagasi sisse suvalises järjekorras. Kõik 4 võttis korraga välja, vahetas tihendid, puhastas otsad ja pani tagasi sisse. Kahjuks vigade likvideerimist alustasin vales järjekorras ja pihusti tihendid tulid järjekorras viimasena. Siis sain ka teada, et kaablipuu on vana. Soovitati kindlasti ära vahetada, kuid kahtles, et see võiks minu auto sümptomeid tekitada (ega ta kindlasti head ei tee).

Veakoodid siis:
► Näita Spoilerit
Pihustite logi samuti hommikust. Õnnestus saada ainult esimese silindri viga sisse.
► Näita Spoilerit
Ei tea, kas see klemmide pingutamise aitaks. Tihendite vahetusel ajal tuttav neid näppis ja proovis endast parimat anda :D
Viimati muutis Mindfreak, 19 Mai 2014, 07:25, muudetud 2 korda kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

17669/P1261/004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
Possible Symptoms

Drivability Issues
Reduced Power
Rough Engine Running
Increased Emission Values

Possible Causes

Regulation times exceeded
Contact resistance

Possible Solutions

Check Injectors and Injector Wiring
See Meas. Value Block 018
Check Resistance of Injectors/Wiring
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Selged pildid.

Ei saa ikka mööda sellest kaablipuu vahetusest. Teen selle lähiajal ära, siis raporteerin tagasi!
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mindfreak kirjutas:Selged pildid.

Ei saa ikka mööda sellest kaablipuu vahetusest. Teen selle lähiajal ära, siis raporteerin tagasi!
Kuskilt lugesin ka et pidi mängime rolli pihustite reguleerimine, kuigi nagu ma aru saan, siis tuttav kes tegi, ei tee asja esimest korda st teab mida teeb? Ja ega midagi muud siin pakkuda polegi kui kaablipuu, kui uskuda et need 3 pihustit on ikka uued 40tkm tagasi vahetatud....muiudugi umbes vms pihusti annaks ka soojalt suuri näite ilmselt....seda enam et ilmselt tihendeid vahetades sattus tõenäoliselt üks pihustitest 1-3 neljanda pihusti asemele.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tahtsin ka just veel nuka regulli pakkuda, kuid siis peaks olema ka probleeme sõidetavuse ja ökonoomsusega.
Nendel mootoritel on pihustid väljalaske nuka peal ja selle näitu arvuti ei anna.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1737
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 53 korda

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Tuttaval siis oli ka probleem, et tosool kadus ja viskas suitsu välja. Samuti ei tahtnud hästi käima minna. Vahest läks paremini vahest nagu ei old äda midagi. Sümptomid samad mis sul.

Tulemus selgus, kui võeti plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maha. Klapid vajavad lihvimist, plokikaanel mikromõrad (vb vajab keevitamist)Pidi teadjate meeste sõnul tüüpviga olema , tosool kadus kuna plokikaane tihend oli roostes, samuti nuka saaled vahetusse (Nukk OK). Kogu see remont läheb maksma miskit 500+. Arvasime ise ka kunagi et pihusti jamad, aju, jne. Lõpptulemus siis hoopis see.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Tahtsin ennist just lisada,et viimane võimalus probleem klappide sulgemise-avanemisega vms. Samas,viimane vastaja:kas tal andis samad veakoodid?
Diesel Power KEEPS ME GOING

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1737
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 53 korda

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

copilot kirjutas:Tahtsin ennist just lisada,et viimane võimalus probleem klappide sulgemise-avanemisega vms. Samas,viimane vastaja:kas tal andis samad veakoodid?
Veakoode ei andnud, pihustid andsid vahest seinast seina näite. See veel chipitud mootor ja pole palju sõitnud ka. Minek oli nagu ülim. Viskas vahest aint tahma, ja sinist. Käima läks vahest hästi vahest käiates mõned sekundid, mitte poolest pöördest nagu peaks.

Vasta

Mine “Diislid”