Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

copilot kirjutas:
Mindfreak kirjutas:Selged pildid.

Ei saa ikka mööda sellest kaablipuu vahetusest. Teen selle lähiajal ära, siis raporteerin tagasi!
Kuskilt lugesin ka et pidi mängime rolli pihustite reguleerimine, kuigi nagu ma aru saan, siis tuttav kes tegi, ei tee asja esimest korda st teab mida teeb? Ja ega midagi muud siin pakkuda polegi kui kaablipuu, kui uskuda et need 3 pihustit on ikka uued 40tkm tagasi vahetatud....muiudugi umbes vms pihusti annaks ka soojalt suuri näite ilmselt....seda enam et ilmselt tihendeid vahetades sattus tõenäoliselt üks pihustitest 1-3 neljanda pihusti asemele.
Pihustid kindlalt uued, kontrollitud. Esimest korda ta kindlasti ei teinud seda tööd. Enne ja peale tihendite vahetust oli käivitusega täpselt sama seis, niiet reguleerimist ei kahtlustaks.
Õnneks kõik vedelikud püsivad sees ja midagi ei kao ega "juurde ei teki" (diisel õlis). Kaas 2x maha käinud, 1 kord küünlate vahetusel ja teine kord tihendite. Visuaalsel kontrollil hindas tuttav seisu heaks. Ühtegi kulumis ega muud ohumärki ei paistnud. Ainukesena märkis ära vana kaablipuu.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

RainerL
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Mär 2014, 09:30
Asukoht:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas RainerL »

Tere,
Loen seda teemat siin ja ühel tuttaval sarnase autoga 2007.a. VW Passat 103kW käivitamisega samad sümptomid. Ma küsin, et mis asi on kaablipuu, mille vahetamisest siin juttu on? On võimalik mingi pilt selle kohta siia üles panna või sõnadega lahti seletada millega tegu?
Tänud ette info jagajatele.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pilt
Viimati muutis R36, 02 Juun 2014, 14:48, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas dellu »

Tegemist siis lahtiseledatult vidinaga, mis asub klapikambrikaane all. Nn mootorisisene jutmestik pihustitesse, et neid juhtida. Kuna see on ikkagi niiöelda märjas/kuumas keskonnas, siis ilmselt vastupidavus nii hea ei ole.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1690
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Kas probleemile lahendus leitud?


Neljapäeval sai lapatud mootor kokku tagasi. Läks uued nuka saaled, tõukurid, poldid, plokk käis lihvimises,tihendid jne jne. Nukkade seisukord oli hea (jupid koos plokikaane lihvimisega 600). Mootori lappasime kokku, ja nagu ette teadsime, probleeme ei tekkinud. Käib nagu miska. Aint nüüd vaja kahemassiline hooratas muretseda.
Viimati muutis murkamarko, 02 Juun 2014, 18:47, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Upitan vana teema. Suvel probleemiga ei tegelenud, sest põhimõtteliselt oli ainult käivitades suits taga.

Nüüd, kus temperatuurid piisavalt langenud hakkab jälle pull pihta. Vahepeal muidugi pihustite kaablipuu originaali vastu vahetatud, kuid see mitte mingit muutust ei toonud. Suhteliselt nõutu, mida edasi tegema peaks...
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

KeiroJ
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Aug 2013, 21:36
Auto: VW Golf 5 2.0 103 kw
Asukoht:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas KeiroJ »

Kas on vahepeal mõningaid muutusi toimunud ?
Minul enda Golf V samuti käivitamisega probleeme, talv on käes ja samuti ketrab pikalt käivitusel ja kui käima läheb siis tekib korralik puperdamine, kuid mõni sekund ja siis normaliseerub. Soojast peast käivitub nii kuidas kunagi. Mõni kord puperdab, teine kord läheb kohe poolest pöördest. Huvitav on see, et suvel nö külma mootoriga käivitub poolest pöördest aga kui mootori temperatuurid 90 ligi siis ketrab käivitusel enne kui käima läheb. Muidugi olen võhik ka, eks saan õpetus sõnu koguaeg ja lisaks hetkel viimased kuud on sõitnud naine lühemaid otsi autoga, mis ei ole mingi nurga alt vaadates hea(ca 7 km tööle ja 7km tagasi). Ise mõtlen, et äkki võib asi akus olla.. ? :roll:
Igatahes lisasin enda mure ka, äkki hakkab teema uuesti elama :)
PROFIKESKUS OÜ - STIHLi ainuesindus Läänemaal

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Minul seis muutusteta.

Temperatuuri kukkudes probleem süveneb.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Väike update vahepeal. Pakuti nukvõlli anduri viga ning testisin ühel hommikul ära.
Võtsin nuka anduri küljest, ketras mingi 5-6 sekundit ning käima ei läinud. Panin anduri tagasi ja siis läks poolest pöördest käima (kuigi tavaliselt ketrab hommikuti natuke aega tühja ja siis puterdab käima).

Sellest käitumisest võiks järeldada, et ikkagi kütte tagasivoolamise teema. Hetkel läbipaistev voolik kütusefiltrist tandempumpa minema vooliku vahel ning täna hommikul oli see voolik täiesti kütust täis ning ühtegi mulli ei olnud... kuigi käivitus oli tavapäraselt halb ning käima korralikult ei läinud.. järgmiseks panen ka tagasivoolu vahele ja vaatan, mis seal siis toimub.
Viimati muutis Mindfreak, 24 Nov 2014, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Laur »

golfi_vend kirjutas:Pilt
Hõõgküünlad ka klapikambrikaane all?
M.O.T.T

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Laur kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Pilt
Hõõgküünlad ka klapikambrikaane all?
Sellel mootoril küll.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Nüüd siis hakanud õli kaduma. Valasin X hetkel õli peale ja sain ~1000KM sõita, kui uuesti juurde küsis. Sellest järeldan, et arvatavasti mootori kapitaal remont vaja ette võtta.
Soovitati alustada turbo kontrollist, äkki see hoopis sööb õli.

Kui kellegil on Tallinnas mõni hea tuttav või oskab mõistliku hinnaga kohta soovitada siis võib kõik soovitused siia teemasse või PSi panna. (Nii turbo kontroll kui täis remont).
Tänan!
Viimati muutis Mindfreak, 26 Apr 2015, 16:48, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Mindfreak kirjutas:Nüüd siis hakanud õli kaduma. Valasin X hetkel õli peale ja sain ~1000KM sõita, kui uuesti juurde küsis. Sellest järeldan, et arvatavasti mootori kapitaal remont vaja ette võtta.
Soovitati alustada turbo kontrollist, äkki see hoopis sööb õli.

Kui kellegil on Tallinnas mõni hea tuttav või oskab mõistliku hinnaga kohta soovitada siis võib kõik soovitused siia teemasse või PSi panna. (Nii turbo kontroll kui täis remont).
Tänan!
Kõigepealt ikka tasuks alustada sellest, et kas õli kuskilt ei leki?

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Eip, sellised asjad ikka kontrollitud.
Visuaalselt moto nii ülevalt kui alt kuiv, pargin samuti koguaeg sama koha peal - lihtsamad asjad juba kontrollitud. Kuna käima minnes viskab korraliku suitsu välja, siis kuidagi see õli jõuab mootorisse VÕI väljub turbo kaudu.
See olekski vaja alguses kindlaks teha ja peale seda edasi mõelda.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kui peale seismist sinist välja viskab on tavaliselt vist klapisäärte tihendite viga. Turboga peaks väidetavalt nii olema, et kui kohapeal tühikäigul mootor käib natuke pikemalt hakkab esimesel kiirendusel suitsema. Muidugi see kõik loetud jutt ja pead ei julge anda, et asi kindlasti nii ka on, endal õnneks või kahjuks pole selliseid kogemusi. :)
Viimati muutis J.Aru, 26 Apr 2015, 18:29, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Vanakoolikal millel lekkiv turbo....käima pannes peale pikemat seismist sinist ei viska vaid hakkab ajama sinist vinet kui veidi pikemalt kohapeal tiksub(seda ka sooja motoga). Ainuke aeg mil viskab vähe suuremat pilve taha on peale pikemat seismist ja siis sõitma hakates esimesed paar kiirendust. Algul panustasin kah et sääre tihendid aga need olid timm.
Diesel Power KEEPS ME GOING

rennet
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
Auto: golf syncro 1,9td variant
Asukoht:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas rennet »

ega sel mootoril pole kõrgsurve pump nuka taga otsas? kas ei või olla, et kõrgsurve pumba otsa simmer laseb õli läbi ja see läheb kütusesüsteemi? ehk vaata filtrist, kas sul kütus on tumedam kui peaks olema. mul hetkel on üks selline probleem diisel touraniga ei oska kindlalt öelda kust aga kütusesse tuleb kusagilt õli. selline viga oli mul fordil ketiga mootoriga ja samamoodi oli käivitus pikk,kuna võttis samas ka õhku sealt simmeri vahelt.
Viimati muutis rennet, 26 Mai 2015, 07:36, muudetud 1 kord kokku.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kõrgsurve pumpa sellel mootoril polegi. Tandemi ehitust ei tea, kuid kui sealtkaudu õhku tiriks peaks hommikul tagasivoolus mullid näha olema.
M.O.T.T

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Tandem on minu omal uue vastu juba vahetatud.
Lähiajal läheb mootor suuremasse remonti, eks siis raporteerin tagasi kas sellega probleem kaob.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Veiks010
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2013, 10:20
Asukoht:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Veiks010 »

Kas probleem lahendatud?

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Suvel sai tehtud korralik mootori remont - hetkel pole veel piisavat külma tulnud, et testida saaks. Praeguste ilmadega käivitub ilma probleemita.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Kodumeister »

Mindfreak kirjutas:Suvel sai tehtud korralik mootori remont - hetkel pole veel piisavat külma tulnud, et testida saaks. Praeguste ilmadega käivitub ilma probleemita.
Mis kõik siis remondi all ära tehti ja kui palju see kõik maksma läks? Viimati endal sama saatus ees, kuigi mure rohkem selles et ei võtta korralikult pöördeid ülesse käivitumisel ehk võtab hoogu kuni jõuab pihustid tööle panna. Mida külmem seda pikem on käivitus. Kui tööle läheb siis toimib ilusti tühi käigul ja vea koode pole olnud ega tulnud. :( tosooli kadumis kahtlus on aga pole veel 3000km käigus aru saanud et märkatavalt kaoks.

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis kahel silindril olid surverõngad katki ja õlirõngad olematud - siit võib vast otsida käivituseprobleemi.

Minu omal võeti mootor kuni plokini juppideks, lihviti, vahetati surve- ja õlirõngad, tihendid, saaled ja muidugi kõik vedelikud.
Hetkel -7ga pole veel probleeme olnud. Mootori osa oli vast ~1,5k ringis.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa

Re: Probleem käivitusega 2.0tdi 103kw

Lugemata postitus Postitas Kodumeister »

Mindfreak kirjutas:Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis kahel silindril olid surverõngad katki ja õlirõngad olematud - siit võib vast otsida käivituseprobleemi.

Minu omal võeti mootor kuni plokini juppideks, lihviti, vahetati surve- ja õlirõngad, tihendid, saaled ja muidugi kõik vedelikud.
Hetkel -7ga pole veel probleeme olnud. Mootori osa oli vast ~1,5k ringis.
Loodan et minul nii kaugele ei lähe ehk alustan siiski levinud vigadest, kui need ei aita siis ka mootori kallale. :(

Vasta

Mine “Diislid”