Ei saa ikka mööda sellest kaablipuu vahetusest. Teen selle lähiajal ära, siis raporteerin tagasi!
Kuskilt lugesin ka et pidi mängime rolli pihustite reguleerimine, kuigi nagu ma aru saan, siis tuttav kes tegi, ei tee asja esimest korda st teab mida teeb? Ja ega midagi muud siin pakkuda polegi kui kaablipuu, kui uskuda et need 3 pihustit on ikka uued 40tkm tagasi vahetatud....muiudugi umbes vms pihusti annaks ka soojalt suuri näite ilmselt....seda enam et ilmselt tihendeid vahetades sattus tõenäoliselt üks pihustitest 1-3 neljanda pihusti asemele.
Pihustid kindlalt uued, kontrollitud. Esimest korda ta kindlasti ei teinud seda tööd. Enne ja peale tihendite vahetust oli käivitusega täpselt sama seis, niiet reguleerimist ei kahtlustaks.
Õnneks kõik vedelikud püsivad sees ja midagi ei kao ega "juurde ei teki" (diisel õlis). Kaas 2x maha käinud, 1 kord küünlate vahetusel ja teine kord tihendite. Visuaalsel kontrollil hindas tuttav seisu heaks. Ühtegi kulumis ega muud ohumärki ei paistnud. Ainukesena märkis ära vana kaablipuu.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Tere,
Loen seda teemat siin ja ühel tuttaval sarnase autoga 2007.a. VW Passat 103kW käivitamisega samad sümptomid. Ma küsin, et mis asi on kaablipuu, mille vahetamisest siin juttu on? On võimalik mingi pilt selle kohta siia üles panna või sõnadega lahti seletada millega tegu?
Tänud ette info jagajatele.
Tegemist siis lahtiseledatult vidinaga, mis asub klapikambrikaane all. Nn mootorisisene jutmestik pihustitesse, et neid juhtida. Kuna see on ikkagi niiöelda märjas/kuumas keskonnas, siis ilmselt vastupidavus nii hea ei ole.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Neljapäeval sai lapatud mootor kokku tagasi. Läks uued nuka saaled, tõukurid, poldid, plokk käis lihvimises,tihendid jne jne. Nukkade seisukord oli hea (jupid koos plokikaane lihvimisega 600). Mootori lappasime kokku, ja nagu ette teadsime, probleeme ei tekkinud. Käib nagu miska. Aint nüüd vaja kahemassiline hooratas muretseda.
Viimati muutis murkamarko, 02 Juun 2014, 18:47, muudetud 1 kord kokku.
Upitan vana teema. Suvel probleemiga ei tegelenud, sest põhimõtteliselt oli ainult käivitades suits taga.
Nüüd, kus temperatuurid piisavalt langenud hakkab jälle pull pihta. Vahepeal muidugi pihustite kaablipuu originaali vastu vahetatud, kuid see mitte mingit muutust ei toonud. Suhteliselt nõutu, mida edasi tegema peaks...
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Kas on vahepeal mõningaid muutusi toimunud ?
Minul enda Golf V samuti käivitamisega probleeme, talv on käes ja samuti ketrab pikalt käivitusel ja kui käima läheb siis tekib korralik puperdamine, kuid mõni sekund ja siis normaliseerub. Soojast peast käivitub nii kuidas kunagi. Mõni kord puperdab, teine kord läheb kohe poolest pöördest. Huvitav on see, et suvel nö külma mootoriga käivitub poolest pöördest aga kui mootori temperatuurid 90 ligi siis ketrab käivitusel enne kui käima läheb. Muidugi olen võhik ka, eks saan õpetus sõnu koguaeg ja lisaks hetkel viimased kuud on sõitnud naine lühemaid otsi autoga, mis ei ole mingi nurga alt vaadates hea(ca 7 km tööle ja 7km tagasi). Ise mõtlen, et äkki võib asi akus olla.. ?
Igatahes lisasin enda mure ka, äkki hakkab teema uuesti elama
Väike update vahepeal. Pakuti nukvõlli anduri viga ning testisin ühel hommikul ära.
Võtsin nuka anduri küljest, ketras mingi 5-6 sekundit ning käima ei läinud. Panin anduri tagasi ja siis läks poolest pöördest käima (kuigi tavaliselt ketrab hommikuti natuke aega tühja ja siis puterdab käima).
Sellest käitumisest võiks järeldada, et ikkagi kütte tagasivoolamise teema. Hetkel läbipaistev voolik kütusefiltrist tandempumpa minema vooliku vahel ning täna hommikul oli see voolik täiesti kütust täis ning ühtegi mulli ei olnud... kuigi käivitus oli tavapäraselt halb ning käima korralikult ei läinud.. järgmiseks panen ka tagasivoolu vahele ja vaatan, mis seal siis toimub.
Viimati muutis Mindfreak, 24 Nov 2014, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Nüüd siis hakanud õli kaduma. Valasin X hetkel õli peale ja sain ~1000KM sõita, kui uuesti juurde küsis. Sellest järeldan, et arvatavasti mootori kapitaal remont vaja ette võtta.
Soovitati alustada turbo kontrollist, äkki see hoopis sööb õli.
Kui kellegil on Tallinnas mõni hea tuttav või oskab mõistliku hinnaga kohta soovitada siis võib kõik soovitused siia teemasse või PSi panna. (Nii turbo kontroll kui täis remont).
Tänan!
Viimati muutis Mindfreak, 26 Apr 2015, 16:48, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Mindfreak kirjutas:Nüüd siis hakanud õli kaduma. Valasin X hetkel õli peale ja sain ~1000KM sõita, kui uuesti juurde küsis. Sellest järeldan, et arvatavasti mootori kapitaal remont vaja ette võtta.
Soovitati alustada turbo kontrollist, äkki see hoopis sööb õli.
Kui kellegil on Tallinnas mõni hea tuttav või oskab mõistliku hinnaga kohta soovitada siis võib kõik soovitused siia teemasse või PSi panna. (Nii turbo kontroll kui täis remont).
Tänan!
Kõigepealt ikka tasuks alustada sellest, et kas õli kuskilt ei leki?
Eip, sellised asjad ikka kontrollitud.
Visuaalselt moto nii ülevalt kui alt kuiv, pargin samuti koguaeg sama koha peal - lihtsamad asjad juba kontrollitud. Kuna käima minnes viskab korraliku suitsu välja, siis kuidagi see õli jõuab mootorisse VÕI väljub turbo kaudu.
See olekski vaja alguses kindlaks teha ja peale seda edasi mõelda.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Kui peale seismist sinist välja viskab on tavaliselt vist klapisäärte tihendite viga. Turboga peaks väidetavalt nii olema, et kui kohapeal tühikäigul mootor käib natuke pikemalt hakkab esimesel kiirendusel suitsema. Muidugi see kõik loetud jutt ja pead ei julge anda, et asi kindlasti nii ka on, endal õnneks või kahjuks pole selliseid kogemusi.
Viimati muutis J.Aru, 26 Apr 2015, 18:29, muudetud 1 kord kokku.
Vanakoolikal millel lekkiv turbo....käima pannes peale pikemat seismist sinist ei viska vaid hakkab ajama sinist vinet kui veidi pikemalt kohapeal tiksub(seda ka sooja motoga). Ainuke aeg mil viskab vähe suuremat pilve taha on peale pikemat seismist ja siis sõitma hakates esimesed paar kiirendust. Algul panustasin kah et sääre tihendid aga need olid timm.
ega sel mootoril pole kõrgsurve pump nuka taga otsas? kas ei või olla, et kõrgsurve pumba otsa simmer laseb õli läbi ja see läheb kütusesüsteemi? ehk vaata filtrist, kas sul kütus on tumedam kui peaks olema. mul hetkel on üks selline probleem diisel touraniga ei oska kindlalt öelda kust aga kütusesse tuleb kusagilt õli. selline viga oli mul fordil ketiga mootoriga ja samamoodi oli käivitus pikk,kuna võttis samas ka õhku sealt simmeri vahelt.
Viimati muutis rennet, 26 Mai 2015, 07:36, muudetud 1 kord kokku.
Mindfreak kirjutas:Suvel sai tehtud korralik mootori remont - hetkel pole veel piisavat külma tulnud, et testida saaks. Praeguste ilmadega käivitub ilma probleemita.
Mis kõik siis remondi all ära tehti ja kui palju see kõik maksma läks? Viimati endal sama saatus ees, kuigi mure rohkem selles et ei võtta korralikult pöördeid ülesse käivitumisel ehk võtab hoogu kuni jõuab pihustid tööle panna. Mida külmem seda pikem on käivitus. Kui tööle läheb siis toimib ilusti tühi käigul ja vea koode pole olnud ega tulnud. tosooli kadumis kahtlus on aga pole veel 3000km käigus aru saanud et märkatavalt kaoks.
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis kahel silindril olid surverõngad katki ja õlirõngad olematud - siit võib vast otsida käivituseprobleemi.
Minu omal võeti mootor kuni plokini juppideks, lihviti, vahetati surve- ja õlirõngad, tihendid, saaled ja muidugi kõik vedelikud.
Hetkel -7ga pole veel probleeme olnud. Mootori osa oli vast ~1,5k ringis.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Mindfreak kirjutas:Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis kahel silindril olid surverõngad katki ja õlirõngad olematud - siit võib vast otsida käivituseprobleemi.
Minu omal võeti mootor kuni plokini juppideks, lihviti, vahetati surve- ja õlirõngad, tihendid, saaled ja muidugi kõik vedelikud.
Hetkel -7ga pole veel probleeme olnud. Mootori osa oli vast ~1,5k ringis.
Loodan et minul nii kaugele ei lähe ehk alustan siiski levinud vigadest, kui need ei aita siis ka mootori kallale.