Touareg

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Martinv11
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Juul 2014, 09:56
Asukoht:

Touareg

Lugemata postitus Postitas Martinv11 »

Tere mure selline ,et taga klaasi luuk ei avane,vool nagu tuleks aga luuk ei avane, kas viga on lylitis , on kellegil olnud tagaklaas lugiga probleeme . Tänud ette martin

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Kui luuk ei avane siis ei saa seal olla ka mingit voolu (A), sest tarbijast see läbi ei käi ehk vooluringi ei ole. See, mida mõõtsid on pinge (V). Katkestus võib olla juhtmestikus või siis mootor (actuator) kutu.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Martinv11
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Juul 2014, 09:56
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas Martinv11 »

Selge möödik küll nätas 12 v möötsin selle viimasest pistikust. Palju vöiks umbes uus mootor maksta

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Pakun, et romulast selle hind ca 20-30€ aga ilmselt pole hõlpsalt saada. Usun, et hullemal juhul saab seda ka komponendi tasandil remontida. Muidugi enne, kui uut ostma tormad kontrolli ikka korralikult, et lülitiga juhitud pinge jõuab selle actuatori klemmile.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Martinv11
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Juul 2014, 09:56
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas Martinv11 »

Oki vaatan asja uesti läbi, aga suured tänud näpunäite eest

puztol
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 19 Dets 2012, 18:26
Auto: touareg 3.0tdi
Asukoht: Tõrva

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas puztol »

Kontrolli juhtmed üle, lüliti juhe oli kollane vist, mul oli sama probleem ja juhe oli katki taga laepolstri all.

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

Mul onluugi endaga probleem.arvati ka et mootor kutu kaablite kontrollimisel selgus et luugi ja laevahelt katki mootor töötab kuid seal on mingi kerkon relee v andur mis ytleb mootorile kuidapidi pöörlema peab kas teeb lahti v kinni st vahetab mootorile poolused.see oli kutu.usun et klaasi osaga võib sama süsteem olla.Teadmiseks veel touaregi omajale samuti 30 mootor hakkas vilkuma eelsyyte tuli kunas ise tahtis läks avarii rezimi.viga oli kütusefiltris.

Martinv11
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Juul 2014, 09:56
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas Martinv11 »

no niii sain luugi korda, luugi avamis systeemi juhe oli seest poolt ära oksuderunud ,lammautasin laiali panin uued juhtmed ,nyyd asi töötab

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

tere,kas läbipõlenud kurvitule pirni tõttu võivad lõpetada töö kurvituled üldse,ning tulede regulaator???ning maha näitama ehk avarii reziimi just see tuli kust kurvitule pirn läbi. ning armatuuris vilgub kollane pirniärk.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Seda on mõttekas arvutiga vaadata, et mingit järeldust otsida.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

tlauri kirjutas:Seda on mõttekas arvutiga vaadata, et mingit järeldust otsida.
elge see arvasin et äki kellelgi kogemusi juba või on kurvitule blokk kutu :(

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas R36 »

ivo5 kirjutas:tere,kas läbipõlenud kurvitule pirni tõttu võivad lõpetada töö kurvituled üldse,ning tulede regulaator???ning maha näitama ehk avarii reziimi just see tuli kust kurvitule pirn läbi. ning armatuuris vilgub kollane pirniärk.
Ma tean, et veakoodi lööb sisse küll ja AFS inactive veakoodi kelladesse, kuid, kas süsteem seisma ka jääb...ilmselt küll, kui inactive juba kirjas.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

golfi_vend kirjutas:
ivo5 kirjutas:tere,kas läbipõlenud kurvitule pirni tõttu võivad lõpetada töö kurvituled üldse,ning tulede regulaator???ning maha näitama ehk avarii reziimi just see tuli kust kurvitule pirn läbi. ning armatuuris vilgub kollane pirniärk.
Ma tean, et veakoodi lööb sisse küll ja AFS inactive veakoodi kelladesse, kuid, kas süsteem seisma ka jääb...ilmselt küll, kui inactive juba kirjas.

Ongi teade jh AFS not working wehicle vallet... ma helsingist 500 km põhjas ja ei taha siin kyll arvuti tsa minna maksan tonni ilmselt kurvitule bloki eest siin.ise vahetavad vb aind pirni ära :D

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

vahetasin pirni ära..... ei aita. kuid avastasin et see oli kabariidi pirn mis läbi oli. peale vahetust ikka põlema ei hakanud tulest vaatasin et kabariidi tule juhtmed tules juhtblokki ega mujale ei lähe jooksevad otse peapistikusse...st probleem peab olema tulest kaugemal??? homme vaatan autopoolse pistiku üle..kaitsmed käisid ka peast läbi aga kas üks kabariidi pirn üksi saab olla koos tulederegulaatori ja kurvituledega ühe kaitsme all??? kahtlen sügavalt :D

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

Tere vajaks head nõu.vilgub eelsüüte tuli,kast on avarii reziimis. st piiraja peal. armatuuris siis teated ekshaust workshop.mootorituli ja küünlatuli vilgub.tegu touaregiga 3.0 diisel 2006a.aasta tagasi tegi samuti siis aitas kütusefiltri vahetus.nüüd vahetasin taas kuid ei aita.Käisin diagnostis nin vead mille üle kurtis olid järgmised

1lamdaanduri õhuleke.... (selle vea lasi kustutada)
2Tahmafilter umbes,piiratud õhu liikumine. (seda viga ei lasnud kustutada)
3esimene eelsüüte küünal kutu ahel katkenud.(seda viga ei lasnud kustutada)
4katalüsaator umbes. (selle vea lasi kustutada)
5 turborõhu probleem,,, mingit piiri ei saavutatud.

Soomekeeles on need tulemused tõlkisin siia suusõnaliselt.Milline se neist asjadest tõenäoliselt kogu asja taga on.Kõik asjad korraga ju kindlasti pole.ilmselt ajab üks asi teist taga.Millest alustada?Kas küünlast?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tahmafiltri põletamisest, kui lubab. Aga ilmselt on su tahmakas täis ja edasi tuleb käiku võtta vastavad meetmed.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

golfi_vend kirjutas:Tahmafiltri põletamisest, kui lubab. Aga ilmselt on su tahmakas täis ja edasi tuleb käiku võtta vastavad meetmed.
´

Millised ned on.käisin ka põletamas andsin 3500 rpm 25 km kas piisas....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas R36 »

ivo5 kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Tahmafiltri põletamisest, kui lubab. Aga ilmselt on su tahmakas täis ja edasi tuleb käiku võtta vastavad meetmed.
´

Millised ned on.käisin ka põletamas andsin 3500 rpm 25 km kas piisas....
Selliste veakoodide korral ei rakendu enam vabatahtlik põletamine ja peab käsu arvutiga andma. Muidugi kui tahmakas ikka ääreni on, siis põletusprotsess ei pruugigi käivituda või kui käivitub, siis võib ka auto maha põletada, sest tahmafilter läheb lihtsalt põlema.

Meetmed kui sellised on

a) Puhastamine, osad firmad reklaamivad. Kogemus puudub.
b) Uus tahmafilter, vaevalt eksole :)
c) Välja progreda. Seda peab ka tegema oskuslikult. Kui valesti teha, siis saad endale diislist uppuva mootoriõli ja halvemal juhul mootori kui iluasjakese.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas tlauri »

See loetelu tahab etteotsa veel seda, et DPF on umbes mingil põhjusel. Selle puhastamine, regen. põletus või eemaldamine ei likvideeri seda probleemi, miks DPF umbe läks/põletus katkes.
Valdavas osas hakkab see kõik streikima, kui pihustitega mure, egr rike või siis lihtsamal kujul mootor ei saavuta töötemperatuuri. Piisab ka ühest pihustist, mis mööda paneb (kuseb, sirtsutab mitte ei pihusta õigel ajal õiges koguses), et DPF ära sokkida.
DPF eemaldajad pakuvad DPF väljaprogemise teenusega rõõmuga siis ka kahasse kohe mingit mootori chip modingut. Soovitus sellega mitte kiirustada ehk mittemingist otsast ei ole tark haigele mootorile veel omakorda mingit chip-i kujul "viagrat" anda. Sellise lükkeka teed esiteks mootori diagnostika ülikeeruliseks, et allesjäänud tegelikku viga leida ning teiseks võid mootorile pöördumatut kahju tekitada.
Viimati muutis tlauri, 09 Dets 2014, 01:48, muudetud 2 korda kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

minupuhul on kindel tõõtemperatuuri mitte saavutamine.... siiani asi toiminud ning olin teadlik ja aegajalt tegin pikemat sõitu ja kõik oli ok.viimaselajal kaasnes ka järjepidev vähene kütusekogus,kuid sellest sain küll alles nüüd teada et põletus ei käivitugi vähese kütusekoguse korral,siit ka need st see probleem alguse sai.Muidu on siiani filtritöö olnud täiesti probleemitu.kna diagnostika näidatud vead kõik ka vaid sellele umbes filtrile viitavad.siis eeldangi et probleem vaid enda käitumises,et muid tehnilisi puudusi ei tohiks olla.siit tekibki järgmine dilemma.kuna mul ongi suuremasosas sellised poo külmad sõidud et saada vaevast lahti,kaalun seda chip,ning filtri eemaldamis varianti.kuid kas????? olen aru saanud siiani et tasub,kuid vaid tõeliste asjatundjate juures ning garantiiga... jne.Kahjuks ma ei leia eemaldamise kohta mingeid järelkajasid.et otsustada.kas siis ollakse rahul?müni räägib nii,mõni naa.Igaljuhul homme lhen arvutiga põletama vaatab mis saab.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Enne on tark mootor täiesti korda teha, et chip-i peale mõtlema hakata. Ainult süüdimatu võtab sellise töö ette, et hakkab haigel vigasel või eelnevalt põhjalikult kontrollimata autol DPF eemaldama ja kohe chipi peale surama.
Oled kindel, et näiteks kasvõi termostaat on ikka töökorras jne?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

ivo5 kirjutas:minupuhul on kindel tõõtemperatuuri mitte saavutamine.... siiani asi toiminud ning olin teadlik ja aegajalt tegin pikemat sõitu ja kõik oli ok.viimaselajal kaasnes ka järjepidev vähene kütusekogus,kuid sellest sain küll alles nüüd teada et põletus ei käivitugi vähese kütusekoguse korral,siit ka need st see probleem alguse sai.Muidu on siiani filtritöö olnud täiesti probleemitu.kna diagnostika näidatud vead kõik ka vaid sellele umbes filtrile viitavad.siis eeldangi et probleem vaid enda käitumises,et muid tehnilisi puudusi ei tohiks olla.siit tekibki järgmine dilemma.kuna mul ongi suuremasosas sellised poo külmad sõidud et saada vaevast lahti,kaalun seda chip,ning filtri eemaldamis varianti.kuid kas????? olen aru saanud siiani et tasub,kuid vaid tõeliste asjatundjate juures ning garantiiga... jne.Kahjuks ma ei leia eemaldamise kohta mingeid järelkajasid.et otsustada.kas siis ollakse rahul?müni räägib nii,mõni naa.Igaljuhul homme lhen arvutiga põletama vaatab mis saab.

Soovitan need tööd teha VKM-is või Jõujaamas. Eemaldavad filtri füüsiliselt ja suudavad ka ilma vigadeta esimese korraga välja progreda. Samuti teostavad mõlemad kohad auto tehnilist kontrolli.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

ei saanud põletada.dpf i üks temperatuuri andur kutu,ning ei luba seepärast põletada:(otsin siis andurit nüüd.

ivo5
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Okt 2011, 19:28
Auto: VW touareg 3,0 tdi
Asukoht:

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas ivo5 »

Otsustasin proovida anduri ära vahetada ning proovida saada asi toimima nagu ta peaks.nüüd on seal juba tahma 70 grammi ja ei lubanud arvutiga regenereerida,kuna on tulekahju oht.uurisin et saab pesuainet lasta rõhuanduri voolikust filtrisse siis käima ja lööb tahma välja.kuna see on professionaal kasutuseks saadaval,ning vaatasin et pesevad ka survepesuriga lihtsalt.siis mõtlesin et ei tea kas palja veega ei võiks proovida pesta teda samadel põhimõtetel kui ainega.st rõhuanduri voolikust vett siisse käima panna ja torud tühjaks?sest mingit vabalt valitud st äki on hea keemiat ei julge ka sealt läbi lasta.avaldage arvamust v jagage kogemusi:)Kas üldse võib käima panna ajal kui rõhuanduri voolikud lahti? kas midagi sassi ei või lüüa??
Viimati muutis ivo5, 12 Dets 2014, 19:56, muudetud 1 kord kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Touareg

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Kui ise tahad üksi toimetada siis DPF maha ja pesu. Muul viisil on töövahendeid, millega pannakse ka see 70% regen-i tegema. See nõuab aga tarka lähenemist. VCDS seda ei lase teha.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Elektroonika”