1,6 -> 1,8 jetta mk2

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Padu
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 15 Mai 2014, 12:58
Telefon: 53487796
Auto: jetta coupe mk2
Asukoht:

1,6 -> 1,8 jetta mk2

Lugemata postitus Postitas Padu »

Tere,

Mure siis selline, kuna vana mootor 1,6 51kw tahab vahetust, siis olen vaadanud neid 1,8 55kw ja 66 kw.
Kui tahaks panna kumbagi neist, siis mille vahetamisega veel peaks arvestama?

100avant
Huviline
Postitusi: 1301
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: 1,6 -> 1,8 jetta mk2

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Padu kirjutas:Tere,

Mure siis selline, kuna vana mootor 1,6 51kw tahab vahetust, siis olen vaadanud neid 1,8 55kw ja 66 kw.
Kui tahaks panna kumbagi neist, siis mille vahetamisega veel peaks arvestama?
Raudosa istub ilmselt üks ühele. Käigukastid, kinnitused, padjad samad. Võib olla erinev summuti/kolle ühendus ja kõige suurem erinevus mootori toitesüsteem. 51Kw on ajuga karpaga(eeldusel et räägime bensukast), teised pakutud kas monopritsed või karpakad. Kui juhtmesarjad, kütusepumbad ja pritsesüsteemid ringi visata siis ei ole erilist midagi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2996
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 41 korda

Re: 1,6 -> 1,8 jetta mk2

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mono pritse tahab aju .Pieburg karbuss on aju vaba.

100avant
Huviline
Postitusi: 1301
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: 1,6 -> 1,8 jetta mk2

Lugemata postitus Postitas 100avant »

t6nis3 kirjutas:Mono pritse tahab aju .Pieburg karbuss on aju vaba.
Kui on peal 51 KW ajuga Pierburgi 2EE-ga, siis tavakarpakaks tegemine tähendab ka passi muutuse tegemist(kui asja legaalselt teha). Hakatakse muidu kohe ülevaatusel lambdat ja kati otsima niikuinii(kui ülevaatust "omadele" ei tehta). Pritse korralikult vormistatuna enamasti kahtlust ei ärata, kuna kat ja lambda ikka alles. Vähem peavalu ja korralike motode valik laiem.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Mootor”