Tere,
Mure siis selline, kuna vana mootor 1,6 51kw tahab vahetust, siis olen vaadanud neid 1,8 55kw ja 66 kw.
Kui tahaks panna kumbagi neist, siis mille vahetamisega veel peaks arvestama?
1,6 -> 1,8 jetta mk2
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: 1,6 -> 1,8 jetta mk2
Raudosa istub ilmselt üks ühele. Käigukastid, kinnitused, padjad samad. Võib olla erinev summuti/kolle ühendus ja kõige suurem erinevus mootori toitesüsteem. 51Kw on ajuga karpaga(eeldusel et räägime bensukast), teised pakutud kas monopritsed või karpakad. Kui juhtmesarjad, kütusepumbad ja pritsesüsteemid ringi visata siis ei ole erilist midagi.Padu kirjutas:Tere,
Mure siis selline, kuna vana mootor 1,6 51kw tahab vahetust, siis olen vaadanud neid 1,8 55kw ja 66 kw.
Kui tahaks panna kumbagi neist, siis mille vahetamisega veel peaks arvestama?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: 1,6 -> 1,8 jetta mk2
Kui on peal 51 KW ajuga Pierburgi 2EE-ga, siis tavakarpakaks tegemine tähendab ka passi muutuse tegemist(kui asja legaalselt teha). Hakatakse muidu kohe ülevaatusel lambdat ja kati otsima niikuinii(kui ülevaatust "omadele" ei tehta). Pritse korralikult vormistatuna enamasti kahtlust ei ärata, kuna kat ja lambda ikka alles. Vähem peavalu ja korralike motode valik laiem.t6nis3 kirjutas:Mono pritse tahab aju .Pieburg karbuss on aju vaba.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

