Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Vähemalt nii minu 09/2013a. kui ka töökaaslase 02/2014 Jeep`il täitsa õlivarras olemas....et niiväga nostalgia polegi ju :)

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Ma pooldan head inseneeringut ja teostust. Kiiret õlikadu/muutust ei suuda ka hüperhoolas tunnustatud VW klubi liige õlivarda kaudu kontrolli all hoida.;) Seetõttu selle olemasolu tavakasutaja jaoks on täiesti ebavajalik. Teine lugu on aga tehnikutele, kes reaalse kontrolli jaoks peavad siis rohkem siplema aga üldiselt ei ole see aastal 2014 enam teema, sest paremad on saanud seda ca 10 aastat harjutada. Selle jaoks on omad protseduurid ja usaldusväärne tehnika. On mootoreid, kus selline süsteem on kõrge usalduse tõestanud. Elektroonika on inimesest (eriti tehnikalambast) oluliselt kiirem, täpsem ja tõhusam. Rikke korral keeratakse mootor kinni ja kõik. Lugege foorumeid, kus tehnikalambad sõidavad punase õlitulega ja siis arutavad, mida edasi teha jne. Tore on, kui õlivarras on olemas aga mittemidagi ei ole katki, kui seda ka pole. Mootor, kus õlivarrast ei ole on sellise auto küljes, mis ise teab, mis tal mureks ja vajadusel informeerib ka kasutajat, kui palju õli on vaja juurde lisada. Samuti, kui õlitase on üle normi. See viimane on just diislite probleem, mille osas õlivarda järgi dislistid saavad probleemile tavaliselt alles väga hilja jälile.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Jeep ei ole selles sektoris, kus tehnoloogia vedurid. Jeep on aeglane ja töökindluse tallel hoidmise mõttes konservatiivne bränd. Seda enam pärast Ch. Daimlerist lahku löömist.
TiitRE kirjutas:Vähemalt nii minu 09/2013a. kui ka töökaaslase 02/2014 Jeep`il täitsa õlivarras olemas....et niiväga nostalgia polegi ju :)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas copilot »

tlauri kirjutas:Jeep ei ole selles sektoris, kus tehnoloogia vedurid. Jeep on aeglane ja töökindluse tallel hoidmise mõttes konservatiivne bränd. Seda enam pärast Ch. Daimlerist lahku löömist.
TiitRE kirjutas:Vähemalt nii minu 09/2013a. kui ka töökaaslase 02/2014 Jeep`il täitsa õlivarras olemas....et niiväga nostalgia polegi ju :)
Nagu mäletan,siis 2.0 tsi kah täitsa varas olemas, tlauri,ega sa konnasööjatest räägi v MB jms (need margid ongi idiootidele,kes ei oska isegi ratast teepeal vahetada,kui peaks nael kummi tulema!). See on nagu teenakete tillipikendus iiföön....väljast pling pling,aga sisu on sama,nagu iga päev majast väljuda käed raudus!

Edit! See kommentaar on siis VAG fanati põhine :D bemmi mees sõimab meid kah :thumbup:
Viimati muutis copilot, 15 Okt 2014, 01:12, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ah jah,idiootuse vastu ei aita ka elektroonika! Samas,kummalisel kombel ei kesta need uued pillid kauem,kui 10 aastat vanem tehnoloogia...v siin on keiss see,et kuna eestis endiselt ülipopulaarne kerida,siis mootorite realseid resursse me ei saagi teada veel viimase 5 aasta tehnoloogia puhul?

edit! Adekvaadselt teada siis....
Viimati muutis copilot, 15 Okt 2014, 01:10, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Mul ei ole prantslastega mingit kana kitkuda ja nende innovaatika on valdkonnale kindlasti kasvõi külgepidi kasulik aga siiski räägin ma eeskätt premium klassi autodest ja selles klubis lõunarahvas täna veel kaasa ei räägi.;)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Enamus ATM-ga autode, eriti just vanemate, juures on minuarust probleemiks õlivarda puudumine. Seal pole ka taseme andurit vm. lahendust. Seda pean ma 1000x suuremaks probleemiks, kui mootori õlivarda puudumist. Õlist leemendava ATM-i lammaskasutaja sõidab 9 korral 10-st kasti paugukaks enne, kui taipab remonti pöörduda. Seda enam, kui manual ütleb ju, et ATM-is õli ei vahetata.:D
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

tlauri kirjutas:Enamus ATM-ga autode, eriti just vanemate, juures on minuarust probleemiks õlivarda puudumine. Seal pole ka taseme andurit vm. lahendust. Seda pean ma 1000x suuremaks probleemiks, kui mootori õlivarda puudumist. Õlist leemendava ATM-i lammaskasutaja sõidab 9 korral 10-st kasti paugukaks enne, kui taipab remonti pöörduda. Seda enam, kui manual ütleb ju, et ATM-is õli ei vahetata.:D

See õli mitte vahtamise jama ATM-is lõpetati juba mitu aastat tagasi ära. Tänapäeval vahetavad kõik nagu miilinki õli. Ja need kelle oli ``Life time`` need ka vahetavad usinasti õli, et kast elus oleks ja see kes ei vaheta on ise loll ja ärgu unnaku, et kast ei tööta või läks katki. :)

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

See ei pea kahjuks paika, et sellest väga hoolitaks. Eestlane ei reguleeri silda ega vaheta õli kuskil, kui seda "relva ähvardusel" ei sunnita.:D Kõik kestaks palju kauem, kui nende asjadega ei koonerdataks. Probleem on selles, et lihtsalt rahakott on kuival ja rentaablus kaob säästuhulludel.:D
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

tlauri kirjutas:Jeep ei ole selles sektoris, kus tehnoloogia vedurid. Jeep on aeglane ja töökindluse tallel hoidmise mõttes konservatiivne bränd. Seda enam pärast Ch. Daimlerist lahku löömist.
Info mõttes, et mitte ei löödud Chrislerist lahku, vaid Fiat selle konserni endale omastas. Jah, mu autol on aiste vahel Fiati mootor :)

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Info mõttes Chrysler-st vabaneti ja Jeep tõmmati koos muu juraga vaakumi. Jeep oli kunagi väga ammu hea bränd ja ikka ammu enne seda, kui neile mersu mootorid laoti.;) Fiat toob tarbijale hinda alla ja nii elatakse ilmselt keerulisemad ajad üle aga sellest kosilasest vabanemine on tulevikus mission impossible. Aga elame - näeme.:)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

tlauri kirjutas:Info mõttes Chrysler-st vabaneti ja Jeep tõmmati koos muu juraga vaakumi. Jeep oli kunagi väga ammu hea bränd ja ikka ammu enne seda, kui neile mersu mootorid laoti.;) Fiat toob tarbijale hinda alla ja nii elatakse ilmselt keerulisemad ajad üle aga sellest kosilasest vabanemine on tulevikus mission impossible. Aga elame - näeme.:)
Just! Polnud need MB motod ka teab mis õnnestunud (jeep´i peal) 8)
Viimati muutis TiitRE, 15 Okt 2014, 14:30, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Kulgen praegu mesa mootoriga 300c-ga ja ühtegi halba sõna küll ei taha poetada, tegemist väga mõnusa mootoriga. 3.0 diisel siis.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

KuldarA kirjutas:Kulgen praegu mesa mootoriga 300c-ga ja ühtegi halba sõna küll ei taha poetada, tegemist väga mõnusa mootoriga. 3.0 diisel siis.
3.0 diisel ja MB? MB pani vähemalt Jeebikule (WJ) vaid oma 2,7cdi motot ja järgmisele kerele (WK) sai juba Chrysleri enda 3.0 crd? :roll:
Edit: My bad...tõesti 300C ja WK kasutasid MB 3.0 dislat koodiga OM642 (millegipärast on mul meelde jäänud, et WK kasutas Chr. enda motot? :oops: ).
Viimati muutis TiitRE, 15 Okt 2014, 15:20, muudetud 1 kord kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Seni kuni OM642 mahlad sees püsivad ja rotid väljast ei näri on muidugi elu lill aga peavalu on nendega palju. Aga muidugi on veel suuremaid ämbrermootoreid.:D
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM642" onclick="window.open(this.href);return false;
Due to the inordinate number of pre-2010 OM642 engines needing repair due to heat-related seal degradation causing oil cooler leaks, Mercedes reformulated the seals from an orange color rubber to a purple color Viton seal now used in all 2010 and later engines. There is a Mercedes Technical Service Bulletin that states that the leak can be attributed to an improperly installed seal.[5] This engine also has an inherent design flaw with the TWC temperature sensor (part no. A005 153 40 28) and the part in the electronic parts catalog is now specifying part no. A007 153 74 28; there is no recall on this service item yet. A check engine light may present with the OBD-2 diagnostic code P2031 upon failure of this sensor.[6]

In addition to the oil cooler seals; this engine can also have an issue with the design of the positive crankcase ventilation system. The crankcase ventilation system vents to the inlet of the turbo. The issue is that the air vented from the crankcase contains too much oil to easily pass through the swirl motor valves downstream of the turbo. Once this oil and sludge begin to accumulate, the valve becomes inoperative and blows a fuse that controls many other sensors required to properly operate the engine and emission system. This will immediately place the vehicle into limp home mode and limit the rpm to 3000. It also causes a check engine light and numerous OBDII Codes. Mercedes Benz has previously recognized this feature of the vehicle and has stated that this engine feature, the accumulation of oil at the turbo inlet, is "normal". In a Technical Service Bulletin they issued in 2008 they state: "Engine oil venting occurs on the right hand side of the engine air intake duct. For this reason there is always some oil in the engine air intake duct, see (Figure 3). This is no justification for replacing the turbocharger. Turbochargers replaced for this reason will not be covered by warranty."[8] While a slight amount of oil may be normal and acceptable, sufficient quantities and accumulation will indeed lead to other failures as identified above.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

SiimPaluoja
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Nov 2012, 15:38
Telefon: 56333794
Auto: Golf3 1.6 '95
Asukoht:

Re: Tehnoülevaatusel mootori purunemine

Lugemata postitus Postitas SiimPaluoja »

andrek5 kirjutas:Kontrollisin kütuse pealetulekut, mis oli OK, ning käivitasin...esialgu oli küll aku tühja võitu kuid natukese aja laadimise pärast auto käivitus! Alguses küll hoolega kuulasin mootorit, et mis häält teeb jne, kuid kõik tundus ok.Siis jõudsin selgusele, et rihm ei ole saanud hambaid üle visata, kuna moto käis nagu kell! Ajasin siis moto soojaks ja hakkasin proovima pöördeid tõsta. Kõik toimis!!! Vajutasin järsult piirajasse ja hoidsin seal umb 2sek, lasin lahti ja tiksus ilusti edasi...

Ühesõnaga hetkel on mootor jälle korras...Kuid mis võis siis põhjustada ülevaatusel mootori järsu seiskumise ja valge tossu pahvaka??





mul teeb g3 sedasi üldse et kui võtan map andurist turbo vaakum toru ära ja korra kaasi põhja lajatan siis lööb korra nagu mootori kinni ja tagant on tahma lont väljas, see uputaks nagu mootori kütusega ära , et ei jõuaks kõike ära põletada, siis mootor hakkab hirmasti puterdama ka. ja kui kaasi annan uuesti , peale seda hakkab uuesti tööle ilusti . a ja kui seisma jätan , proovin tööle panna lööb starter nagu ennast üle . ei jõua mootorit ringi vedada vms , ootan natuke aega mingi ala 30 sek , keeran võtit ja töötab nagu kella värk jälle . ja kui panen uuesti vaakumi tagasi , siis toimib kõik ilusti, anna kaasi niipalju kui tahad
Viimati muutis SiimPaluoja, 15 Nov 2014, 12:30, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”