Touareg
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Touareg
Kui luuk ei avane siis ei saa seal olla ka mingit voolu (A), sest tarbijast see läbi ei käi ehk vooluringi ei ole. See, mida mõõtsid on pinge (V). Katkestus võib olla juhtmestikus või siis mootor (actuator) kutu.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Touareg
Selge möödik küll nätas 12 v möötsin selle viimasest pistikust. Palju vöiks umbes uus mootor maksta
Re: Touareg
Pakun, et romulast selle hind ca 20-30€ aga ilmselt pole hõlpsalt saada. Usun, et hullemal juhul saab seda ka komponendi tasandil remontida. Muidugi enne, kui uut ostma tormad kontrolli ikka korralikult, et lülitiga juhitud pinge jõuab selle actuatori klemmile.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Touareg
Kontrolli juhtmed üle, lüliti juhe oli kollane vist, mul oli sama probleem ja juhe oli katki taga laepolstri all.
Re: Touareg
Mul onluugi endaga probleem.arvati ka et mootor kutu kaablite kontrollimisel selgus et luugi ja laevahelt katki mootor töötab kuid seal on mingi kerkon relee v andur mis ytleb mootorile kuidapidi pöörlema peab kas teeb lahti v kinni st vahetab mootorile poolused.see oli kutu.usun et klaasi osaga võib sama süsteem olla.Teadmiseks veel touaregi omajale samuti 30 mootor hakkas vilkuma eelsyyte tuli kunas ise tahtis läks avarii rezimi.viga oli kütusefiltris.
Re: Touareg
no niii sain luugi korda, luugi avamis systeemi juhe oli seest poolt ära oksuderunud ,lammautasin laiali panin uued juhtmed ,nyyd asi töötab
Re: Touareg
tere,kas läbipõlenud kurvitule pirni tõttu võivad lõpetada töö kurvituled üldse,ning tulede regulaator???ning maha näitama ehk avarii reziimi just see tuli kust kurvitule pirn läbi. ning armatuuris vilgub kollane pirniärk.
Re: Touareg
Seda on mõttekas arvutiga vaadata, et mingit järeldust otsida.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Touareg
elge see arvasin et äki kellelgi kogemusi juba või on kurvitule blokk kututlauri kirjutas:Seda on mõttekas arvutiga vaadata, et mingit järeldust otsida.

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Touareg
Ma tean, et veakoodi lööb sisse küll ja AFS inactive veakoodi kelladesse, kuid, kas süsteem seisma ka jääb...ilmselt küll, kui inactive juba kirjas.ivo5 kirjutas:tere,kas läbipõlenud kurvitule pirni tõttu võivad lõpetada töö kurvituled üldse,ning tulede regulaator???ning maha näitama ehk avarii reziimi just see tuli kust kurvitule pirn läbi. ning armatuuris vilgub kollane pirniärk.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Touareg
golfi_vend kirjutas:Ma tean, et veakoodi lööb sisse küll ja AFS inactive veakoodi kelladesse, kuid, kas süsteem seisma ka jääb...ilmselt küll, kui inactive juba kirjas.ivo5 kirjutas:tere,kas läbipõlenud kurvitule pirni tõttu võivad lõpetada töö kurvituled üldse,ning tulede regulaator???ning maha näitama ehk avarii reziimi just see tuli kust kurvitule pirn läbi. ning armatuuris vilgub kollane pirniärk.
Ongi teade jh AFS not working wehicle vallet... ma helsingist 500 km põhjas ja ei taha siin kyll arvuti tsa minna maksan tonni ilmselt kurvitule bloki eest siin.ise vahetavad vb aind pirni ära

Re: Touareg
vahetasin pirni ära..... ei aita. kuid avastasin et see oli kabariidi pirn mis läbi oli. peale vahetust ikka põlema ei hakanud tulest vaatasin et kabariidi tule juhtmed tules juhtblokki ega mujale ei lähe jooksevad otse peapistikusse...st probleem peab olema tulest kaugemal??? homme vaatan autopoolse pistiku üle..kaitsmed käisid ka peast läbi aga kas üks kabariidi pirn üksi saab olla koos tulederegulaatori ja kurvituledega ühe kaitsme all??? kahtlen sügavalt 

Re: Touareg
Tere vajaks head nõu.vilgub eelsüüte tuli,kast on avarii reziimis. st piiraja peal. armatuuris siis teated ekshaust workshop.mootorituli ja küünlatuli vilgub.tegu touaregiga 3.0 diisel 2006a.aasta tagasi tegi samuti siis aitas kütusefiltri vahetus.nüüd vahetasin taas kuid ei aita.Käisin diagnostis nin vead mille üle kurtis olid järgmised
1lamdaanduri õhuleke.... (selle vea lasi kustutada)
2Tahmafilter umbes,piiratud õhu liikumine. (seda viga ei lasnud kustutada)
3esimene eelsüüte küünal kutu ahel katkenud.(seda viga ei lasnud kustutada)
4katalüsaator umbes. (selle vea lasi kustutada)
5 turborõhu probleem,,, mingit piiri ei saavutatud.
Soomekeeles on need tulemused tõlkisin siia suusõnaliselt.Milline se neist asjadest tõenäoliselt kogu asja taga on.Kõik asjad korraga ju kindlasti pole.ilmselt ajab üks asi teist taga.Millest alustada?Kas küünlast?
1lamdaanduri õhuleke.... (selle vea lasi kustutada)
2Tahmafilter umbes,piiratud õhu liikumine. (seda viga ei lasnud kustutada)
3esimene eelsüüte küünal kutu ahel katkenud.(seda viga ei lasnud kustutada)
4katalüsaator umbes. (selle vea lasi kustutada)
5 turborõhu probleem,,, mingit piiri ei saavutatud.
Soomekeeles on need tulemused tõlkisin siia suusõnaliselt.Milline se neist asjadest tõenäoliselt kogu asja taga on.Kõik asjad korraga ju kindlasti pole.ilmselt ajab üks asi teist taga.Millest alustada?Kas küünlast?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Touareg
Tahmafiltri põletamisest, kui lubab. Aga ilmselt on su tahmakas täis ja edasi tuleb käiku võtta vastavad meetmed.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Touareg
´golfi_vend kirjutas:Tahmafiltri põletamisest, kui lubab. Aga ilmselt on su tahmakas täis ja edasi tuleb käiku võtta vastavad meetmed.
Millised ned on.käisin ka põletamas andsin 3500 rpm 25 km kas piisas....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Touareg
Selliste veakoodide korral ei rakendu enam vabatahtlik põletamine ja peab käsu arvutiga andma. Muidugi kui tahmakas ikka ääreni on, siis põletusprotsess ei pruugigi käivituda või kui käivitub, siis võib ka auto maha põletada, sest tahmafilter läheb lihtsalt põlema.ivo5 kirjutas:´golfi_vend kirjutas:Tahmafiltri põletamisest, kui lubab. Aga ilmselt on su tahmakas täis ja edasi tuleb käiku võtta vastavad meetmed.
Millised ned on.käisin ka põletamas andsin 3500 rpm 25 km kas piisas....
Meetmed kui sellised on
a) Puhastamine, osad firmad reklaamivad. Kogemus puudub.
b) Uus tahmafilter, vaevalt eksole

c) Välja progreda. Seda peab ka tegema oskuslikult. Kui valesti teha, siis saad endale diislist uppuva mootoriõli ja halvemal juhul mootori kui iluasjakese.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Touareg
See loetelu tahab etteotsa veel seda, et DPF on umbes mingil põhjusel. Selle puhastamine, regen. põletus või eemaldamine ei likvideeri seda probleemi, miks DPF umbe läks/põletus katkes.
Valdavas osas hakkab see kõik streikima, kui pihustitega mure, egr rike või siis lihtsamal kujul mootor ei saavuta töötemperatuuri. Piisab ka ühest pihustist, mis mööda paneb (kuseb, sirtsutab mitte ei pihusta õigel ajal õiges koguses), et DPF ära sokkida.
DPF eemaldajad pakuvad DPF väljaprogemise teenusega rõõmuga siis ka kahasse kohe mingit mootori chip modingut. Soovitus sellega mitte kiirustada ehk mittemingist otsast ei ole tark haigele mootorile veel omakorda mingit chip-i kujul "viagrat" anda. Sellise lükkeka teed esiteks mootori diagnostika ülikeeruliseks, et allesjäänud tegelikku viga leida ning teiseks võid mootorile pöördumatut kahju tekitada.
Valdavas osas hakkab see kõik streikima, kui pihustitega mure, egr rike või siis lihtsamal kujul mootor ei saavuta töötemperatuuri. Piisab ka ühest pihustist, mis mööda paneb (kuseb, sirtsutab mitte ei pihusta õigel ajal õiges koguses), et DPF ära sokkida.
DPF eemaldajad pakuvad DPF väljaprogemise teenusega rõõmuga siis ka kahasse kohe mingit mootori chip modingut. Soovitus sellega mitte kiirustada ehk mittemingist otsast ei ole tark haigele mootorile veel omakorda mingit chip-i kujul "viagrat" anda. Sellise lükkeka teed esiteks mootori diagnostika ülikeeruliseks, et allesjäänud tegelikku viga leida ning teiseks võid mootorile pöördumatut kahju tekitada.
Viimati muutis tlauri, 09 Dets 2014, 01:48, muudetud 2 korda kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Touareg
minupuhul on kindel tõõtemperatuuri mitte saavutamine.... siiani asi toiminud ning olin teadlik ja aegajalt tegin pikemat sõitu ja kõik oli ok.viimaselajal kaasnes ka järjepidev vähene kütusekogus,kuid sellest sain küll alles nüüd teada et põletus ei käivitugi vähese kütusekoguse korral,siit ka need st see probleem alguse sai.Muidu on siiani filtritöö olnud täiesti probleemitu.kna diagnostika näidatud vead kõik ka vaid sellele umbes filtrile viitavad.siis eeldangi et probleem vaid enda käitumises,et muid tehnilisi puudusi ei tohiks olla.siit tekibki järgmine dilemma.kuna mul ongi suuremasosas sellised poo külmad sõidud et saada vaevast lahti,kaalun seda chip,ning filtri eemaldamis varianti.kuid kas????? olen aru saanud siiani et tasub,kuid vaid tõeliste asjatundjate juures ning garantiiga... jne.Kahjuks ma ei leia eemaldamise kohta mingeid järelkajasid.et otsustada.kas siis ollakse rahul?müni räägib nii,mõni naa.Igaljuhul homme lhen arvutiga põletama vaatab mis saab.
Re: Touareg
Enne on tark mootor täiesti korda teha, et chip-i peale mõtlema hakata. Ainult süüdimatu võtab sellise töö ette, et hakkab haigel vigasel või eelnevalt põhjalikult kontrollimata autol DPF eemaldama ja kohe chipi peale surama.
Oled kindel, et näiteks kasvõi termostaat on ikka töökorras jne?
Oled kindel, et näiteks kasvõi termostaat on ikka töökorras jne?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Touareg
ivo5 kirjutas:minupuhul on kindel tõõtemperatuuri mitte saavutamine.... siiani asi toiminud ning olin teadlik ja aegajalt tegin pikemat sõitu ja kõik oli ok.viimaselajal kaasnes ka järjepidev vähene kütusekogus,kuid sellest sain küll alles nüüd teada et põletus ei käivitugi vähese kütusekoguse korral,siit ka need st see probleem alguse sai.Muidu on siiani filtritöö olnud täiesti probleemitu.kna diagnostika näidatud vead kõik ka vaid sellele umbes filtrile viitavad.siis eeldangi et probleem vaid enda käitumises,et muid tehnilisi puudusi ei tohiks olla.siit tekibki järgmine dilemma.kuna mul ongi suuremasosas sellised poo külmad sõidud et saada vaevast lahti,kaalun seda chip,ning filtri eemaldamis varianti.kuid kas????? olen aru saanud siiani et tasub,kuid vaid tõeliste asjatundjate juures ning garantiiga... jne.Kahjuks ma ei leia eemaldamise kohta mingeid järelkajasid.et otsustada.kas siis ollakse rahul?müni räägib nii,mõni naa.Igaljuhul homme lhen arvutiga põletama vaatab mis saab.
Soovitan need tööd teha VKM-is või Jõujaamas. Eemaldavad filtri füüsiliselt ja suudavad ka ilma vigadeta esimese korraga välja progreda. Samuti teostavad mõlemad kohad auto tehnilist kontrolli.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Touareg
ei saanud põletada.dpf i üks temperatuuri andur kutu,ning ei luba seepärast põletada:(otsin siis andurit nüüd.
Re: Touareg
Otsustasin proovida anduri ära vahetada ning proovida saada asi toimima nagu ta peaks.nüüd on seal juba tahma 70 grammi ja ei lubanud arvutiga regenereerida,kuna on tulekahju oht.uurisin et saab pesuainet lasta rõhuanduri voolikust filtrisse siis käima ja lööb tahma välja.kuna see on professionaal kasutuseks saadaval,ning vaatasin et pesevad ka survepesuriga lihtsalt.siis mõtlesin et ei tea kas palja veega ei võiks proovida pesta teda samadel põhimõtetel kui ainega.st rõhuanduri voolikust vett siisse käima panna ja torud tühjaks?sest mingit vabalt valitud st äki on hea keemiat ei julge ka sealt läbi lasta.avaldage arvamust v jagage kogemusi:)Kas üldse võib käima panna ajal kui rõhuanduri voolikud lahti? kas midagi sassi ei või lüüa??
Viimati muutis ivo5, 12 Dets 2014, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: Touareg
Kui ise tahad üksi toimetada siis DPF maha ja pesu. Muul viisil on töövahendeid, millega pannakse ka see 70% regen-i tegema. See nõuab aga tarka lähenemist. VCDS seda ei lase teha.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012