Juba jupp aega kostis peale hommikust käivitamist ja mootori soendamist mingi kahtlane krigin. Mootori soojenemisel jäi vait ja ei kostnud enam terve päev, kui alles uuel hommikul. Ükskord oli isegi mahti pea kapoti alla pista ja krigin tuli rullide juures, täpsemini kondi pumba poolelt. Lükkasin muidugi mugavusest asjaga tegelemise edasi
Nüüd küss, et kuna pumba enda rihmaseib liigub vabalt näpuga, siis ilmselt kriginat tekitas sisemine magnetsidur, mis nüüd lõpuks kinni jooksis? Mõtlen õieti? Üks variant veel, et kinni jooksis pingutusrullik, kuid kuna see asub nii sügaval, siis hetkel seda kontrollida pole jõudnud.
Aga kui nüüd ikkagi sidur sees kinni jooksnud, kas siis rihmaseib saab vabalt ringi käia? Ja kui ongi selle viga, siis oskab keegi töömahtu/hinda pumba remondile pakkuda või on kohe mõtekam lammarist garantiiga töötav asi mõtet soetada?
Autoks jätkuvalt B5 1,9 tdi

