golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
probleem selline et võtsin kaane maha . saatsin lihvi , tehti klapid . panin k6ik kokku tagasi surve on silindrites 13.6 kui temperatuur t6useb varajasema 87 pealt 92 , paisupaagist peksab dosooli välja kui saavutab 90 kraadi ja jahutus vent ei tööta 
Re: golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
kysimus kuidas õhk välja lasta mis ringlusel vahel on ?
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 707
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
paisupaagil kaas maha ja pigistad muudkui ülemist radika lõdvikut ja kui ulatad, siis ka alumist. nii peaks õhk välja mullitama.
ventika kohta peab keegi teine rääkima, ma täpselt ei tea kas sellel on oma temp andur või käib muud pidi.
ventika kohta peab keegi teine rääkima, ma täpselt ei tea kas sellel on oma temp andur või käib muud pidi.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
Paisupaaki tuleb ju peenike voolik (VR6 koguni 2), sedapidi peaks õhk probleemsematest kohtadest ise eemalduma. Kas ja kuhu see voolik 2-liitrisel on ühendatud ei oska öelda. Pommikindel moodus on kui hoiad pöördeid seal 2000 juures, jälgid jahutusvedeliku taset paisupaagis, ootad kuni radiaatori vent käima läheb ja salongiradikast kuuma tulema hakkad, siis peaks õhk väljas olema. Järgmine päev külmast peast kontrolli kindlasti vedeliku taset paagis, vajadusel vala juurde.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
pöörded 2000 juures peksab paisupaagist vett välja ja kui paisupaagi kork peale panna tõmbab temperatuuri 100 peale 
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
Kas ventikas eest ei lähe käima? Kas termostaat avaneb - õhumull võib näit. olla termostaadi juures, sinna ei satugi vedelikku ja suur ring ei avane. Võid proovida andurit nt. välgumihkli peal kuumutada kas vent läheb üldse käima. Radika vent läheb käima siis kui suur ringvool on avatud e. termostaat lahti, radika lõdvikud mõlemad peavad siis tulised olema. 100 kraadi surve all olevas süsteemis pole suur probleem, ventika 2. aste vist läkski 105 peal käima (kui on 2-kiiruseline vent) eeldusel et ventikas ikka on korras ja kõik kiirused töötavad.erksss92 kirjutas:pöörded 2000 juures peksab paisupaagist vett välja ja kui paisupaagi kork peale panna tõmbab temperatuuri 100 peale
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: golf III GTI 2.0 8v õhutamine peale kaane remonti
tänud lahendusi pakkumast kuid nyyd siis olin mäepeal ninaülespoole , vent käib ringi .paisupaagi korgi peale panin jäi temp 100 juurde . sõber audimees ütles et mine sõida välja õhk et ta omadel masinatel nii saanud . sain sõita 10m ja temp 105 ja auto suri välja . läks käima alles kui oli 90 kraadi :S mõistus otsas :S

