Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Tõenäoliselt filter eemaldatud kuid halvasti välja programmeeritud või üldse jäetud programmeerimata.sininesipelgas kirjutas:Tere
Jõudis kätte hoolduse aeg ja sai auto hooldusesse viidud. Enne seda põles mootori tuli ja lasin dpf filtri ka läbi põletada. Nüüd aga selgus, et autol on varasemalt filter vahelt eemaldatud. Enne seda vahetati ära surveandur hoolduses, arvates, et see võib olla probleemi põhjuseks, miks mootori tuli põleb. Auto on minu valduses alates aprillist ja kuni novembri keskpaigani oli juhus et autol hakkas kaks korda põlema tahmafiltri tuluke ja pärast seda oli autol natukest aega jõud kadunud. Nüüd aga on viie päevaga pärast hooldust tahmafiltri tuli kolm korda juba põlema hakanud ja sinna otsa kohe küünalde tuli. Ja nagu öeldud, siis jõud kaob autol.
Kas selline varasem "stabiilsus" oli tingitud vanast andurist?
Hooldusest soovitati mulle, et on inimesi, kes oskavad filtri välja kodeerida ajust. Tahakski teada, kas keegi teab kedagi pädevat mure lahendama.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Küsiks pigem sellise küsimuse, et üritasin otsida kuidas seda DPF puhastust sõiduga esile kutsuda? Leidsin väga erinevad variante, autoks on Golf6 103kw diisel DSG. Soovitus oli hoida pöörded 2-2,5k tuhande vahel, osad lingid viitasid 3k pöörde kanti 10 minutit sõitu. (Et peaks puhastuseks tingimused looma). Kuna viimasel ajal ka palju linna sõitu tekkinud siis ka mure tekkinud?
Loodan, et ei pahanda teemasse trügimise pärast. Uut topicut nagu ei raatsinud teha.
Lugupidamisega,
V
Loodan, et ei pahanda teemasse trügimise pärast. Uut topicut nagu ei raatsinud teha.
Lugupidamisega,
V
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
need DPF filtriga diislid ei sobi kohe mitte linnasõitudeks. Klassivenna Subaru Foresteril läks tahmaosakeste filter läbi (ei tea mis täpsemalt), aga päris kallis lõbu oli selle vahetamine.
Piilusin hiljuti ühte 125 kw TDI-d (http://www.auto24.ee/used/1782408" onclick="window.open(this.href);return false;) ja tuleb välja, et ka sellel on DPF, mida kohe kindlalt ei ole mõtet linnasõitudeks osta.
Piilusin hiljuti ühte 125 kw TDI-d (http://www.auto24.ee/used/1782408" onclick="window.open(this.href);return false;) ja tuleb välja, et ka sellel on DPF, mida kohe kindlalt ei ole mõtet linnasõitudeks osta.
Viimati muutis vwgolf, 24 Nov 2014, 11:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Kübemefiltri otstarve on jäänud veidi arusaamatuks. Kogub ta vähehaaval kinni tahmaosakesi ja siis kuskil maantee peal puhastustsükli käigus köhib kõik selle kuhugi loodusesse välja? Rohelised on kõik mega häppid selle peale?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Ei köhi välja, saadab uuesti ringlusesse ja põletab need jäägid ära nagu ma olen aru saanud. Muidu köhiks välja, kuid DPF kogub need endasse ja siis toimib kui järelpõleti ja põletab ka viimase tahma/nõgi/pa*a ära.GTI kirjutas:Kübemefiltri otstarve on jäänud veidi arusaamatuks. Kogub ta vähehaaval kinni tahmaosakesi ja siis kuskil maantee peal puhastustsükli käigus köhib kõik selle kuhugi loodusesse välja? Rohelised on kõik mega häppid selle peale?
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Ses suhtes, mul ei ole midagi selle DPF vastu kui teaks, kuidas aegajalt teda "puhtaks" põletada sõiduga. Väikse ringiga koju minna reedel on ju täita OK .
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
No välja ta ei tohiks seda tahma sealt köhida jah....DPF filtritega diislitel pidavat sumpa otsa olema nn puhas st näppu tahmaseks sa ei saa. See tahm lihtsalt põletatakse seal filtris endas ära, kui seda sinna teatud hulk kogunenud. Tahm pole mitte midagi muud tegelikult, kui mootoris põlemata jäänud kütus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 24 Apr 2014, 21:05
- Auto: vw passat, 2004a, 2.0D
- Asukoht: Raplamaa
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
sininesipelgas kirjutas:Tere
Jõudis kätte hoolduse aeg ja sai auto hooldusesse viidud. Enne seda põles mootori tuli ja lasin dpf filtri ka läbi põletada. Nüüd aga selgus, et autol on varasemalt filter vahelt eemaldatud. Enne seda vahetati ära surveandur hoolduses, arvates, et see võib olla probleemi põhjuseks, miks mootori tuli põleb. Auto on minu valduses alates aprillist ja kuni novembri keskpaigani oli juhus et autol hakkas kaks korda põlema tahmafiltri tuluke ja pärast seda oli autol natukest aega jõud kadunud. Nüüd aga on viie päevaga pärast hooldust tahmafiltri tuli kolm korda juba põlema hakanud ja sinna otsa kohe küünalde tuli. Ja nagu öeldud, siis jõud kaob autol.
Kas selline varasem "stabiilsus" oli tingitud vanast andurist?
Hooldusest soovitati mulle, et on inimesi, kes oskavad filtri välja kodeerida ajust. Tahakski teada, kas keegi teab kedagi pädevat mure lahendama.
Endiselt mure üleval. On tallinnast/harjumaalt kontakte?
-
- Klubiline
- Postitusi: 828
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 06 Veebr 2007, 22:47
- Auto: VW Phaeton 4motion, Audi 90 TQ
- Asukoht: Tartu
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
sininesipelgas kirjutas:sininesipelgas kirjutas:Tere
Jõudis kätte hoolduse aeg ja sai auto hooldusesse viidud. Enne seda põles mootori tuli ja lasin dpf filtri ka läbi põletada. Nüüd aga selgus, et autol on varasemalt filter vahelt eemaldatud. Enne seda vahetati ära surveandur hoolduses, arvates, et see võib olla probleemi põhjuseks, miks mootori tuli põleb. Auto on minu valduses alates aprillist ja kuni novembri keskpaigani oli juhus et autol hakkas kaks korda põlema tahmafiltri tuluke ja pärast seda oli autol natukest aega jõud kadunud. Nüüd aga on viie päevaga pärast hooldust tahmafiltri tuli kolm korda juba põlema hakanud ja sinna otsa kohe küünalde tuli. Ja nagu öeldud, siis jõud kaob autol.
Kas selline varasem "stabiilsus" oli tingitud vanast andurist?
Hooldusest soovitati mulle, et on inimesi, kes oskavad filtri välja kodeerida ajust. Tahakski teada, kas keegi teab kedagi pädevat mure lahendama.
Endiselt mure üleval. On tallinnast/harjumaalt kontakte?
Neid kohti küllalt kes sellega tegelevad, veidi otsimist ainult.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus
Teresininesipelgas kirjutas:Endiselt mure üleval. On tallinnast/harjumaalt kontakte?
175eur ja programmeerin DPF filtri välja
Võtke ühendust 58007330
Urmo
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330