Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Tere.
Kas üldse on selle rihmaratta paigaldusest kasu ja kas reaalselt töötab ka suurema sisselaske avaga sisselaske siiber?
http://www.ebay.co.uk/itm/301253774367? ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/itm/200908980478? ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas üldse on selle rihmaratta paigaldusest kasu ja kas reaalselt töötab ka suurema sisselaske avaga sisselaske siiber?
http://www.ebay.co.uk/itm/301253774367? ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/itm/200908980478? ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis hallarvi, 06 Jaan 2015, 21:58, muudetud 2 korda kokku.
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121
Re: Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Puhtalt stock mootorile( originaal nukkale) pole mõtet. Kui nuka lift ja duration muutuks siis teine teema. Segusiibrile lisaks peaksid tegema "cold air intake". Sellega saaksid veidi võimu juurde. Mis masina ja mootoriga tegu.
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
sportnuka optimaalne kraad, kas 270, 276 või 284
Autoks golf 3 gti 85 kw.
Kas keegi oskab kirjutada, mis oleks sportnuka optimaalne kraad, kas 270, 276 või 284?
Kas keegi oskab kirjutada, mis oleks sportnuka optimaalne kraad, kas 270, 276 või 284?
Viimati muutis hallarvi, 07 Jaan 2015, 20:41, muudetud 2 korda kokku.
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121
Re: Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Mille jaoks optimaalne? Ringrajale, krossi või tänavale? Ainult nuka vahetusest jääb väheks. 276 peab stock vedrude ja taldrikudega vastu
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
Re: Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Ma telliks juba uued vedrud ja tõukurid ka üksiti ära. Kirjutavad, et suurema nurgaga hakkab tööle oluliselt kõrgematel pööretel, ei tea, kas vastab tõele. Ma esialgu ehitan tänavaautoks, eks edaspidi näeb, mis saab. Samas aga tahaks teada optimaalset nurka, millal veel tühikäigul suudab töötada, kuna tellimisel hinnavahet pole, seega vist peaks siis tellima äkki 284?
Muidu suur raha maha visatud ja tulemus äkki kesine?
Muidu suur raha maha visatud ja tulemus äkki kesine?
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 699
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Minul on sama mootori peal asi ära proovitud ja selleks et täit matsu sealt kätte saada, on vaja ka sobivat väljalaset (4-2-1 torukollektor). Eelmine hooaeg sõitsin sellises seades et nukaajastus oli 4 kraadi varasem ja päris terav oli. Hilisemaks sättides oli asi suht nadi ausaltöeldes.
Nukkvõll on 276 kraadine ja kaanes on topeltvedrud,ehk siis sama süsteem nagu selle ajastu diislitel.
Aga nukka valides pole vaid see nuka kraad oluline, vaid ka palju tal tõus ja teravus on.
Kui sa plaanid tänavaautole selle panna,siis üle 280 kraadi pidada juba selline ringrajasuunitlusega olema. Tõenäoliselt muutub mootoritöö suht ebaühtlaseks ja käredaks nii kange nukaga.
Kui sul on see 85kw mootor 2E koodiga,siis on eletkroonikaga lihtsam, kui seal miski villast panema hakkab. Minul AGG mootoriga nii hästi ei läinud.
Nukkvõll on 276 kraadine ja kaanes on topeltvedrud,ehk siis sama süsteem nagu selle ajastu diislitel.
Aga nukka valides pole vaid see nuka kraad oluline, vaid ka palju tal tõus ja teravus on.
Kui sa plaanid tänavaautole selle panna,siis üle 280 kraadi pidada juba selline ringrajasuunitlusega olema. Tõenäoliselt muutub mootoritöö suht ebaühtlaseks ja käredaks nii kange nukaga.
Kui sul on see 85kw mootor 2E koodiga,siis on eletkroonikaga lihtsam, kui seal miski villast panema hakkab. Minul AGG mootoriga nii hästi ei läinud.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
Re: Reguleeritav nukkvõlli rihmaratas ja sisselase
Mul väljalase on ka olemas 4-1 roostevaba 60 mm otsast lõpuni koos sport reso ja sport lõpupütiga.
Veel aga see, et nendel ebay- s müüdavatel nukkvõllidel on muud parameetrid samad-
-Nockenspreizung 110°
-Nockengrundkreis: 34mm,
välja arvatud avanemisnurk. Kas see 276 kraadi nukk oleks ok?
http://www.ebay.de/itm/288-Racing-Sauge ... _Autoteile" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/itm/261534608741? ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel aga see, et nendel ebay- s müüdavatel nukkvõllidel on muud parameetrid samad-
-Nockenspreizung 110°
-Nockengrundkreis: 34mm,
välja arvatud avanemisnurk. Kas see 276 kraadi nukk oleks ok?
http://www.ebay.de/itm/288-Racing-Sauge ... _Autoteile" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/itm/261534608741? ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121