Mitte, et mul miskit tehnilist probleemi oleks, et masin ei sõidaks vms.
Lihtsalt uurin tarkade klubilt, et ...
Masinaks 1992a. Golf 3 VR6
Kas kütusepumbale on vr6-l kuskil pritsungilatil (sisselaskekollektori all) peidus ka mingi nö. "elektriline rõhulüliti" ?
Ehk, et siis, kui panen süüte sisse ja pump rõhu üles lööb, kas seejärel miski rõhulüliti pumba toite katkestama ?
Mul jääb kütusepump igaljuhul koguaeg tööle. On see normaalne?
Või reguleeritakse vr6-l kütusesurvet ikkagi ainult sellega, et kui saavutatud rõhk olemas, siis see jagajapoolses pritsungi lati otsas olev surveregulaator
laseb üleliigse vurtsu mööda tagasivoolutoru paaki tagasi ja samas kütusepump paagis käib koguaeg?
VR6 kütusepump
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
K.Siim
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: VR6 kütusepump
Mul 85 kw loom ja peaks mainima et mul koguaeg pump töötab, lihtsalt üleliigne küte jookseb tagasi paaki. Pump ongi see mis survet üleval hoiab koguaeg ju. Või ei ole?
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 kütusepump
Osaliselt tõesti, ta hoiab seda ka siis kui mootor ei tööta. Mul manomeeter kütuselati küljes ja hommikuti on surve ilusti sees, muidu käiaksid pikalt kuni pump surve üles pumpab, tavaliselt käivitad ju poolest pöördest.K.Siim kirjutas:Mul 85 kw loom ja peaks mainima et mul koguaeg pump töötab, lihtsalt üleliigne küte jookseb tagasi paaki. Pump ongi see mis survet üleval hoiab koguaeg ju. Või ei ole?
Mingit el.-list "rõhulülitit" ei ole, kas sul süüte sissekeeramisel jääb pump pidevalt tööle?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
K.Siim
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: VR6 kütusepump
Süüte sisse keeramisel peaks pump rõhu üles lööma ja siis seisma jääma, kuna rõhk on üleval ja rohkem pole tal vaja tühja rammida kütet. Ehk siis jääb seisma mul. Kui auto käima panna siis hakkab uuesti tööle.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 kütusepump
Seda peaks tegema pumba relee e. pump töötab teatud aeg mis tehase insenerid on arvutanud et rõhk üles saada.K.Siim kirjutas:Süüte sisse keeramisel peaks pump rõhu üles lööma ja siis seisma jääma, kuna rõhk on üleval ja rohkem pole tal vaja tühja rammida kütet. Ehk siis jääb seisma mul. Kui auto käima panna siis hakkab uuesti tööle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
K.Siim
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: VR6 kütusepump
ah nii. Igatahes kui teema algataja probleemi poole tagasi pöörduda, siis teeks järelduse (GTI jutust), et sul on pumba relee läbi, mis takistab pumpa koguaeg töös olemast. Kontrolli see ära ning anna teada kas said probleemi lahendatud.

